NIKE AIR MAX ONE....betere bestaan niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:47 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkere technostampertjes.
Mijn vader had die ookquote:
Ik gymde vaak gewoon in van die cheape vans achtige schoenen. Is dat heel slecht?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Zijn oly lifting shoes ja, in mijn geval voor de oly squats.
Mijn vriend draagt tijdens het squatten etc altijd all stars, met platte zool meer balans ofzo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik gymde vaak gewoon in van die cheape vans achtige schoenen. Is dat heel slecht?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik gymde vaak gewoon in van die cheape vans achtige schoenen. Is dat heel slecht?
Nee. Deze zijn echt alleen voor specifieke (varianten van) oefeningen. Kan er niet normaal op lopen ook.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Haha, die droeg iedereen op de basisschool tijdens het gymen.quote:
Ik wil deze weer aanschaffen eik, wat tli zegt, basisschooltyde.quote:
Net Patrick van Spongebob die armpjes.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:05 schreef Ambipur het volgende:
Indien je je WTF moment nog niet hebt gehad.
http://www.dumpert.nl/med(...)vecht_in_canada.html
je gaat naar de hel voor deze postquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Net Patrick van Spongebob die armpjes.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Net Patrick van Spongebob die armpjes.
[ afbeelding ]
is ze lekker?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Achter gesloten deuren![]()
Vent die t doet met zn stiefdochter
Baasquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Achter gesloten deuren![]()
Vent die t doet met zn stiefdochter
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
GATVERDAMME !!!
je kent er al vanaf je 10de, vieze pedo, gatverdamme
al is ze 18 nu boeiend bah walgelijk
Hij heeft een soa en beschuldigd zowel moeder en dochter met wie hij wipt en geloof die dochter op meteen op de woord maar zijn vrouw niet ? , Walgelijke Vent. gaat op logeerkamer liggen en zijn vrouw beschuldig die hij zelf bedonderd met HAAR bloedeigen dochter walgelijke vent smerig hoor,
en dan die dochter wat een ontaard walgelijk kind is dat ze hebben niet eens spijt van hun relatie na de moeder toe, dat die moeder en dochter er goed door heen gekomen zijn tja best goed maar hmm vaag ook.
ik begrijp dr ook geen zak van, maar daarom is t ook leuk juistquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
GATVERDAMME !!!
Hij heeft een soa en beschuldigd zowel moeder en dochter met wie hij wipt en geloof die dochter op meteen op de woord maar zijn vrouw niet ? , Walgelijke Vent. gaat op logeerkamer liggen en zijn vrouw beschuldig die hij zelf bedonderd met HAAR bloedeigen dochter walgelijke vent smerig hoor,
en dan die dochter wat een ontaard walgelijk kind is dat ze hebben niet eens spijt van hun relatie na de moeder toe, dat die moeder en dochter er goed door heen gekomen zijn tja best goed maar hmm vaag ook.
dat zei mijn ex altijd, dat als ik iemand anders zou krijgen, hij dan ws interesse had in mn dochters en niet zozeer in mij want een 'normale' man wil niet andermans kinderen opvoeden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Baas
Vrouwen die allemaal vieze kerels in huis halen zodat ze het kunnen doen met hun stiefdochter.
Wat.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zei mijn ex altijd, dat als ik iemand anders zou krijgen, hij dan ws interesse had in mn dochters en niet zozeer in mij want een 'normale' man wil niet andermans kinderen opvoeden.
(Hij heeft nu zelf een vriendin met kind)
huh? Ja, waarom zou dat niet kunnen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat.![]()
Dat is toch de ex die de vader van jouw dochters is? Kunnen die nog wel af en toe contact met hem hebben?
Naar idee toch. Toch een beetje ziek figuur dan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
huh? Ja, waarom zou dat niet kunnen?
hij is sowieso niet goed bij zn hoofd, maar voorzover ik weet is hij gewoon een leuke papa voor de kinderenquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Naar idee toch. Toch een beetje ziek figuur dan.
Wel fijn dat dat kan.
Ik vind het ook nogal ziek, en dat is nog heel zachtjes uitgedrukt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Naar idee toch. Toch een beetje ziek figuur dan.
Wel fijn dat dat kan.
Waar heb je dit vandaan geplukt?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
GATVERDAMME !!!
http://www.net5.nl/progra(...)19-een-verloren-zaakquote:
hij zei/zegt wel meer rare dingen, betekent natuurlijk niet dat hij er ook naar handelt. Gelukkig niet, anders waren we allemaal dood geweestquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind het ook nogal ziek, en dat is nog heel zachtjes uitgedrukt.
Ja het is natuurlijk al dat jij zijn achtergrond weet en hij wel vaker zulke dingen roept maar ik had hem toch even heel goed door elkaar geschud als hij zoiets had geroepen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij zei/zegt wel meer rare dingen, betekent natuurlijk niet dat hij er ook naar handelt. Gelukkig niet, anders waren we allemaal dood geweest
Hahahahaquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:22 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
http://www.net5.nl/progra(...)19-een-verloren-zaak
Gepost door Babette Drenth die "Thuisblijfmama bij Thuisblijfmama" is op Facebook![]()
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:25 schreef krioro het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu een aan foto van al je onderbroeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.swaggggSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die eerste twee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nu een aan foto van al je onderbroeken.![]()
![]()
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nu een aan foto van al je onderbroeken.9quote:
full stops and exclamation marks![]()
Heb overigens nog 135315123 paar AM1s maar ik dacht die zal ik jullie besparen.
full stops and exclamation marks![]()
Waar zijn die laatste van?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:31 schreef krioro het volgende:
Heb overigens nog 135315123 paar AM1s maar ik dacht die zal ik jullie besparen.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie beenwarmersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Is deze post gericht op iets specifieks?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: