NIKE AIR MAX ONE....betere bestaan niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:47 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkere technostampertjes.
Mijn vader had die ookquote:
Ik gymde vaak gewoon in van die cheape vans achtige schoenen. Is dat heel slecht?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Zijn oly lifting shoes ja, in mijn geval voor de oly squats.
Mijn vriend draagt tijdens het squatten etc altijd all stars, met platte zool meer balans ofzo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik gymde vaak gewoon in van die cheape vans achtige schoenen. Is dat heel slecht?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik gymde vaak gewoon in van die cheape vans achtige schoenen. Is dat heel slecht?
Nee. Deze zijn echt alleen voor specifieke (varianten van) oefeningen. Kan er niet normaal op lopen ook.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Haha, die droeg iedereen op de basisschool tijdens het gymen.quote:
Ik wil deze weer aanschaffen eik, wat tli zegt, basisschooltyde.quote:
Net Patrick van Spongebob die armpjes.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:05 schreef Ambipur het volgende:
Indien je je WTF moment nog niet hebt gehad.
http://www.dumpert.nl/med(...)vecht_in_canada.html
je gaat naar de hel voor deze postquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Net Patrick van Spongebob die armpjes.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Net Patrick van Spongebob die armpjes.
[ afbeelding ]
is ze lekker?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Achter gesloten deuren![]()
Vent die t doet met zn stiefdochter
Baasquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Achter gesloten deuren![]()
Vent die t doet met zn stiefdochter
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
GATVERDAMME !!!
je kent er al vanaf je 10de, vieze pedo, gatverdamme
al is ze 18 nu boeiend bah walgelijk
Hij heeft een soa en beschuldigd zowel moeder en dochter met wie hij wipt en geloof die dochter op meteen op de woord maar zijn vrouw niet ? , Walgelijke Vent. gaat op logeerkamer liggen en zijn vrouw beschuldig die hij zelf bedonderd met HAAR bloedeigen dochter walgelijke vent smerig hoor,
en dan die dochter wat een ontaard walgelijk kind is dat ze hebben niet eens spijt van hun relatie na de moeder toe, dat die moeder en dochter er goed door heen gekomen zijn tja best goed maar hmm vaag ook.
ik begrijp dr ook geen zak van, maar daarom is t ook leuk juistquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
GATVERDAMME !!!
je kent er al vanaf je 10de, vieze pedo, gatverdamme
al is ze 18 nu boeiend bah walgelijk
Hij heeft een soa en beschuldigd zowel moeder en dochter met wie hij wipt en geloof die dochter op meteen op de woord maar zijn vrouw niet ? , Walgelijke Vent. gaat op logeerkamer liggen en zijn vrouw beschuldig die hij zelf bedonderd met HAAR bloedeigen dochter walgelijke vent smerig hoor,
en dan die dochter wat een ontaard walgelijk kind is dat ze hebben niet eens spijt van hun relatie na de moeder toe, dat die moeder en dochter er goed door heen gekomen zijn tja best goed maar hmm vaag ook.
dat zei mijn ex altijd, dat als ik iemand anders zou krijgen, hij dan ws interesse had in mn dochters en niet zozeer in mij want een 'normale' man wil niet andermans kinderen opvoeden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Baas
Vrouwen die allemaal vieze kerels in huis halen zodat ze het kunnen doen met hun stiefdochter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |