Zin gekrijgd.quote:
Nah, Mozy houdt zijn sokken aan en het licht uit. Dan is zoiets al helemaal teveel van het goede.quote:
quote:
Dat doet niemand van deze generatie volgens mij hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zin gekrijgd.
[..]
Nah, Mozy houdt zijn sokken aan en het licht uit. Dan is zoiets al helemaal teveel van het goede.
zou je het wel proberen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:56 schreef ntm het volgende:
[..]
Lijkt me echt raar om met zo iemand te tongen.
Ze zijn er wel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat doet niemand van deze generatie volgens mij hoor.Waarom zou je dat doen wtf.
Ja.quote:
Bring it puffy michelinboiquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nootmans!
* Panzermaus slaat Nootmans om de oren met een stoeptegel
Wat zijn geitenmeisjes?quote:
altijd onder de dekens ja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat zijn geitenmeisjes?
Misschien dat heel labiele onzekere meisjes het licht per se uit willen, maar die houd je altijd en gaat vast wel over na een tijdje.
maar dan zonder gedoe met 3 hoofden tegen elkaar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Net alsof je met twee mensen tegelijk staat te tongen ofzo.
Ben niet bang voor jou.quote:
Cute wel!quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat zijn geitenmeisjes?
Misschien dat heel labiele onzekere meisjes het licht per se uit willen, maar die houd je altijd en gaat vast wel over na een tijdje.
En dat gevoel lijkt je niets?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Net alsof je met twee mensen tegelijk staat te tongen ofzo.
Handbalmeisjes dus.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ben niet bang voor jou.Mijn armen staan strak van de chocolademelk.
[..]
Cute wel!![]()
Geitenmeisjes zijn paardenmeisjes maar dan nog onaantrekkelijker.
[..]
En dat gevoel lijkt je niets?Oh god, ik zou het zo doen.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:07 schreef Panzermaus het volgende:
Cute wel!![]()
Hoe zijn paardenmeisjes volgens jou?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:07 schreef Panzermaus het volgende:
Cute wel!![]()
zou je zeker ook gepijpt willen worden door zo iemand?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
maar dan zonder gedoe met 3 hoofden tegen elkaar.
Ruig, dominant, vals en wild. Een paardenmeisje met een baard en dubbel uitgevoerde ankers op haar bicepsen kijk ik al niet meer van op.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe zijn paardenmeisjes volgens jou?
mwahquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:11 schreef ntm het volgende:
[..]
zou je zeker ook gepijpt willen worden door zo iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |