Ik deed het niet. Dan zou ik nooit aangenomen worden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Is het tegenwoordig normaal om een foto bij je cv te doen? En doen bedrijven snel Skype interviews?
Ik had een keer een Skype interview, was gepland. Was om 6 uur 's ochtends ivm tijdzone verschil etc. Ik super vroeg opstaan, douchen, scheren, haar kammen etc, bovenkant van pak aan zeg maarquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik deed het niet. Dan zou ik nooit aangenomen worden.
shit.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:04 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik had een keer een Skype interview, was gepland. Was om 6 uur 's ochtends ivm tijdzone verschil etc. Ik super vroeg opstaan, douchen, scheren, haar kammen etc, bovenkant van pak aan zeg maarlicht goed afstellen met cam en laptop op bureau etc. Belt die kkflikker mij op 'ja ik zit in de auto, we doen wel via telefoon'.
...
Heb het voor kledingzaken wel gedaan een paar keer. Niet geholpen helaasquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Is het tegenwoordig normaal om een foto bij je cv te doen? En doen bedrijven snel Skype interviews?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:04 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik had een keer een Skype interview, was gepland. Was om 6 uur 's ochtends ivm tijdzone verschil etc. Ik super vroeg opstaan, douchen, scheren, haar kammen etc, bovenkant van pak aan zeg maarlicht goed afstellen met cam en laptop op bureau etc. Belt die kkflikker mij op 'ja ik zit in de auto, we doen wel via telefoon'.
...
Wat voor een soort? Pasfoto is te serieus vind ik en andere foto's zijn allemaal te casualquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb het voor kledingzaken wel gedaan een paar keer. Niet geholpen helaas
quote:
Ik heb het altijd standaard gedaan, hoewel mijn naam niet buitenlands klinkt, dus het had eig niet gehoevenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Gewoon eentje waar je laveloos onderuit ligt in de kroeg met 3 chickies op je. Lekker nonchalant en zelfverzekerdquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wat voor een soort? Pasfoto is te serieus vind ik en andere foto's zijn allemaal te casual.
Jong, vernieuwend, dynamisch, proactief.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gewoon eentje waar je laveloos onderuit ligt in de kroeg met 3 chickies op je. Lekker nonchalant en zelfverzekerd
Dat dus, weten ze gelijk wat voor vlees ze in de kuip hebben.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jong, vernieuwend, dynamisch, proactief.
Spiegelfoto met duckface.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wat voor een soort? Pasfoto is te serieus vind ik en andere foto's zijn allemaal te casual.
bij mij hadden we zo'n stagaire bij de mondaymorning meeting.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:11 schreef Adolecens het volgende:
D'r is ook weer geen bal op tv
[..]
Dat dus, weten ze gelijk wat voor vlees ze in de kuip hebben.
Eentje die de sfeer er gelijk goed inbrengt op maandagmorgen
Alleen van haarzelf en het personeel in de slaapkamerquote:
Ben jouw PM.quote:
Ik zoek nog een PAquote:
Marktplaats?quote:
Ow ja, benieuwd of daar iets bijstaat wat ik wil dan.quote:
Een wat?quote:
Personal Flufferquote:
Je moet je cv nog maar mij mailen.quote:
Ik werk in de zorg hequote:
quote:
Nee.quote:
Dan fluf ik je?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:19 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dan weet je meteen alles van me, en ik niks van jou. Is het mysterieuze eraf.
quote:
quote:
Ja.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:22 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Moet ik daar mijn cv voor sturen :s?
Ben zo makkelijk.quote:
Idd.. Maar niet moe en niks te doen..quote:
Being bored is a waste, do something with your life.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Idd.. Maar niet moe en niks te doen..
/bored
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Being bored is a waste, do something with your life.
#kushandwizdom
Wacht, ik print hem ff uit voor aan de muurquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
#kushandwizdom
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
#kushandwizdom
Braaf.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:34 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wilde hier een retarded comment maken in die debiele typestyle maar doe het maar niet.
Gvd.quote:
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:35 schreef Adolecens het volgende:
Don't let today's disappointments cast a shadow on tomorrow's dreams
#tegeltjeswijsheid
?quote:
Jij hebt er zin in vanavondquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:41 schreef Chloroform het volgende:
Bend over to the front touch toes back dat ass up and down and get low
#liljon
Zin in jou.quote:
Ik vond deze destijds zo ziek.quote:
Klinkt meer als aerobicquote:
I'm serious nigga one of y'all niggaz got this ass motherfuckin upquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:41 schreef Chloroform het volgende:
Bend over to the front touch toes back dat ass up and down and get low
#liljon
Edit: Oh fuck is de verkeerdequote:
Now walk it out, walk it out, now walk it out, walk it out.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
I'm serious nigga one of y'all niggaz got this ass motherfuckin up
Aiy baby, aiy baby... aiy baby get some bubblegum in this motherfucker
Steady long, steady long nigga
- Abraham Lincoln
Ik wou barack obama intypen, maar deed abraham, jij kent my. :$quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Now walk it out, walk it out, now walk it out, walk it out.
- Barack Obama
Ben gulzig hoor, haha.quote:
OMGBOKSOMGquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik wou barack obama intypen, maar deed abraham, jij kent my. :$
Bang dat ze geloofwaardig overkomt andersquote:
Illuminati.quote:
En dit ja.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Bang dat ze geloofwaardig overkomt anders
Pics.quote:
Netjes dat je het zegt ipv zo te gaanquote:
Je woont om de hoek, kruip er bij zou ik zeggen. Kun je me de hele nacht bewonderen.quote:
ik zei precies hetzelfde, waarom zeg je zoiets niet tegen mij.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je woont om de hoek, kruip er bij zou ik zeggen. Kun je me de hele nacht bewonderen.
Mag ik tussen jullie in dan?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je woont om de hoek, kruip er bij zou ik zeggen. Kun je me de hele nacht bewonderen.
Als je het niet erg vind af en toe een mep te krijgen van mijn vriend. Gast is half spastisch in bed.quote:
Zombie-apocalypse dromen probs.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind af en toe een mep te krijgen van mijn vriend. Gast is half spastisch in bed.
Sla je weleens terug? Zou ik wel doen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind af en toe een mep te krijgen van mijn vriend. Gast is half spastisch in bed.
Hij heeft serieus een voorraad met voedsel in blik opgeslagenquote:
Nee ik fantaseer dan dat hij me aan het spanken is.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sla je weleens terug? Zou ik wel doen.
Sexy.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ik fantaseer dan dat hij me aan het spanken is.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:58 schreef VeerEli het volgende:
Ik werd laatst midden in de nacht keihard lachend wakkerM'n vriend echt zo: Waarom lach je?!?!?!
Ik: Weet ik niet HAHAHAHAHAHAHAHA![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:58 schreef VeerEli het volgende:
Ik werd laatst midden in de nacht keihard lachend wakkerM'n vriend echt zo: Waarom lach je?!?!?!
Ik: Weet ik niet HAHAHAHAHAHAHAHA![]()
Ik vind dat soort dingen zo geweldig hequote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Doet mijn vriend ook weleens, begint hij uit het niets tegen me te praten en dan vraag ik wat terug en dan ligt hij alweer in een diepe slaap
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:07 schreef hezdunnah het volgende:
Heeft iemand nog een lekkah slaapliedje
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:07 schreef hezdunnah het volgende:
hahaha die ga ik niet luisteren maar iig bedanktquote:
Nog beterquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:07 schreef hezdunnah het volgende:
Dimmu Borgirquote:
Hahaha lachen om die muziek en die clip. De clip vind ik wel vet maar de muziek daar houd ik niet van.quote:
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:11 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Hahaha lachen om die muziek en die clip. De clip vind ik wel vet maar de muziek daar houd ik niet van.
Die gitaar en drums vind ik wel vet maar verder niet mijn smaak.quote:
ja is goudquote:
Dacht al je roze kapsel is ook al wegquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:15 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ja is goud
[..]
Dacht al je roze kapsel is ook al weg
Deden ze nog lekker gekke dingen op het podium zoals zichzelf snijden of zo?quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]Dit kwam uit de tijd van het zwarte kapsel
Heb die gasten zelfs live gezien
Vetquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]Dit kwam uit de tijd van het zwarte kapsel
Heb die gasten zelfs live gezien
Nopequote:Op woensdag 5 juni 2013 00:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Deden ze nog lekker gekke dingen op het podium zoals zichzelf snijden of zo?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:18 schreef hezdunnah het volgende:
Fas dat leger van lievers is wel geinig dankje
Is dqod een drinker?quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:19 schreef hezdunnah het volgende:
Nog ff speciaal een lekker nummertje voor Dqod.
Ja ik zie haar best vaak posten over 'even een flesje wijn opentrekken'.quote:
Insinueer je nu dat ze een alcoholist is?quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:23 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ja ik zie haar best vaak posten over 'even een flesje wijn opentrekken'.
nee ze drinkt niet elke dag maar als ze drinkt blijft het vaak niet bij 1 wijntje van wat ik weetquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ze een alcoholist is?
Wow je kent haar wel goed zeg.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:24 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
nee ze drinkt niet elke dag maar als ze drinkt blijft het vaak niet bij 1 wijntje van wat ik weet
quote:
Hahahaha ben je bij die episode ja?quote:
Denk erover om zelf meth te gaan maken, maar heb een partner nodig. Ben jij streetwise?quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahaha ben je bij die episode ja?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk erover om zelf meth te gaan maken, maar heb een partner nodig. Ben jij streetwise?
http://www.simple-ways-to(...)te-blue-process.html
Ben eik wel benieuwd hoe jij eruit ziet. Ik denk als een keiharde echte hooligan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk erover om zelf meth te gaan maken, maar heb een partner nodig. Ben jij streetwise?
http://www.simple-ways-to(...)te-blue-process.html
Nee, hij ziet er gewoon uit als z'n UI.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben eik wel benieuwd hoe jij eruit ziet. Ik denk als een keiharde echte hooligan.
DMquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben eik wel benieuwd hoe jij eruit ziet. Ik denk als een keiharde echte hooligan.
Och, daar hebben we mevrouw "Och, daar hebben we .... ook weer." ook weer.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh denk dat mijn foto niet door de FOK!Firewall heen is gekomen
Ken ik niet.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Och, daar hebben we mevrouw "Och, daar hebben we .... ook weer." ook weer.
Ik had heel mijn FOK! carriere 2 notes waarvan 1 positief en 1 onterecht, tot al die kutnewbiemods aan de gang gingen.quote:
Hoeveel heb je nu?quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik had heel mijn FOK! carriere 2 notes waarvan 1 positief en 1 onterecht, tot al die kutnewbiemods aan de gang gingen.
Ben jij mod geweestquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik had heel mijn FOK! carriere 2 notes waarvan 1 positief en 1 onterecht, tot al die kutnewbiemods aan de gang gingen.
Abo nemen is dan goedkoper. Of mod wordenquote:Op woensdag 5 juni 2013 01:02 schreef ntm het volgende:
Ik heb ook 1 note, maar dan moet je betalen om te kunnen zien waarom toch?
Allemaal volledig onterecht. Ik ben de aardigheid zelve. (srs)quote:
Zie.quote:Op woensdag 5 juni 2013 01:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Braafste jongetje van de klas bedoel je
Jij bent ook helemaal niet zo onschuldig als je lijkt.quote:
Zou ik ook gehouden willen hebben. (srs)quote:
Geeft niet hoor LN, kusje.quote:Op woensdag 5 juni 2013 02:17 schreef LethalNinja het volgende:
KLB
maarja hier verder chatten
KLB / [KLB SC] $$$ MONEY 2 BLOW $$$
wat vind je daarvan danquote:Op woensdag 5 juni 2013 02:20 schreef wenfer2 het volgende:
Modjes die reclame maken voor de KLB SC
[..]
Geeft niet hoor LN, kusje.![]()
quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:23 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:23 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ze een alcoholist is?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:24 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
nee ze drinkt niet elke dag maar als ze drinkt blijft het vaak niet bij 1 wijntje van wat ik weet
quote:
Walgelijke insinuaties, ik drink minstens 2 flessen per avondquote:
Doe eens een poging, ik ben oprecht geïnteresseerdquote:Op woensdag 5 juni 2013 02:23 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dat valt niet in een quote te beschrijven LN.
Lief dagboek.quote:Op woensdag 5 juni 2013 02:30 schreef hosselaar.woensel het volgende:
Ow shit we blowen die money net 50euro opgegeten was echt lekker
[ afbeelding ]
Waarom? Ik heb op zijn vroegst 8.30 iets.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:16 schreef CristinaYang het volgende:
Om 8u collegeniet gemaakt op dit soort tijden.
Kramp in mijn armen van het neuken, succes vandaag.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:16 schreef CristinaYang het volgende:
Om 8u collegeniet gemaakt op dit soort tijden.
Hier kramp in m'n kaken, jij ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 08:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kramp in mijn armen van het neuken, succes vandaag.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bij deze wil ik 2nutZ roepen voor zijn 'stelletjes op fok'-rage.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hier kramp in m'n kaken, jij ook
van die ball-gag?quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Bij deze wil ik 2nutZ roepen voor zijn 'stelletjes op fok'-rage.
In je armen? Hoe neuk jij dan? Of zolang niks gedaan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nou jeetje.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 verkrampt neushoornpootje voor je post.
Moet altijd op mijn armen leunen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
In je armen? Hoe neuk jij dan? Of zolang niks gedaan?
Precies, wat doe jij zo vroeg op?quote:
Ja, maar daar krijg je kramp van?!quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Moet altijd op mijn armen leunen.
[..]
Precies, wat doe jij zo vroeg op?
Wel als je armen nog heftig moeten herstellen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, maar daar krijg je kramp van?!![]()
Leer neuken
Och arme, beterschap. Zou een medium-sized smoothie voor je maken en op je bedrand zitten met een pet op.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
In bed liggen met buikpijn en een lopende neus.
een mango passiefruit smoothie?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wel als je armen nog heftig moeten herstellen.
[..]
Och arme, beterschap. Zou een medium-sized smoothie voor je maken en op je bedrand zitten met een pet op.
No new jokes?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja hoi jumi, we weten nou wel dat je naar cali wil.
En ik over Notorious B.I.G.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet mijn schuld, jumi lulde ook de hele tijd over cali.
Dusquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:09 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
En ik over Notorious B.I.G.
Yep, mixed met vanilleijs van weidemelk en liefdevol gegarneerd met vierdubbele rietjes en een parasolletje.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
een mango passiefruit smoothie?de pet mag je laten overigens
HAHAquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja hoi jumi, we weten nou wel dat je naar cali wil.
Hoe was Amsterdam?quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:18 schreef Adolecens het volgende:
De buren hier hebben besloten om hun achtertuin volledig(!) te voorzien van een kunststof grasmat. Nu zitten ze al vanaf fucking kwart voor acht met hun huilende kind lekker buiten in de zon
Dit wordt een klote zomer
quote:
Kunststof gras in je achtertuinquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:18 schreef Adolecens het volgende:
De buren hier hebben besloten om hun achtertuin volledig(!) te voorzien van een kunststof grasmat. Nu zitten ze al vanaf fucking kwart voor acht met hun huilende kind lekker buiten in de zon
Bij mij zijn ze overigens de hele wijk aan het verbouwen. Still.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:18 schreef Adolecens het volgende:
Misschien zijn ze ook aan het seksdatenquote:
Ja werkelijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kunststof gras in je achtertuinHebben zeker ook plastic bloemen?
Moet je maar niet ergens gaan wonen waar je pauperburen hebt, of waar je last kan hebben van je buren.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:18 schreef Adolecens het volgende:
Ow ja, daar hebben ze hier wel een handje van. De wijk een heel jaar opengooien en alles opnieuw doen. Is hier ook recentelijk gebeurtquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:21 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze overigens de hele wijk aan het verbouwen. Still.
Ik heb daar serieus nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Misschien zijn ze ook aan het seksdaten
[..]
Ja werkelijkGewoon over de volle breedte en 80% van de tuin, daarvoor ligt een terras. Lijkt net zo'n showroom nu, met een paar speeltoestellen erop
Ja de boer is veel beterquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet je maar niet ergens gaan wonen waar je pauperburen hebt, of waar je last kan hebben van je buren.
Maak straks wel ff een fotoquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik heb daar serieus nog nooit van gehoord
De volgende stap is de hele tuin volgooien met van die groene platen van lego en daar dan bloemetjes en bijtjes opklikken.
Misschien ben je gewoon een buurman van mij, je weet het niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow ja, daar hebben ze hier wel een handje van. De wijk een heel jaar opengooien en alles opnieuw doen. Is hier ook recentelijk gebeurt
quote:
Oh ja want dat is de enige manier om geen pauperburen te hebben.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja de boer is veel beter![]()
Lekker een kwartier moeten fietsen om alleen al een levende ziel tegen te komen
Ow ja en zit ik nu jouw tuintje af te krakenquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:24 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon een buurman van mij, je weet het niet.
Dit is toch veeeels te geforceerdquote:Op woensdag 5 juni 2013 08:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Bij deze wil ik 2nutZ roepen voor zijn 'stelletjes op fok'-rage.
Mooi! Nog een hol ruggetje gemaakt of is het bij voos & bloos gebleven? En was je zenuwachtig?quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik heb daar serieus nog nooit van gehoord
De volgende stap is de hele tuin volgooien met van die groene platen van lego en daar dan bloemetjes en bijtjes opklikken.
johquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit is toch veeeels te geforceerdniet de moeite waard.
Dit is zo'n jong stelletje die op hun 20e al een huis hebben gekocht en op hun 22e zwanger waren, die snappen nog niet hoe het echte leven werktquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja want dat is de enige manier om geen pauperburen te hebben.
hoe werkt het echte leven?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dit is zo'n jong stelletje die op hun 20e al een huis hebben gekocht en op hun 22e zwanger waren, die snappen nog niet hoe het echte leven werkt
Oh ik snap het al, kwam gewoon door mn huidskleur dat je mij moest hebben.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit is toch veeeels te geforceerdniet de moeite waard.
Toch niet naar het koffiehuys gegaan?quote:
Ik denk dat dWc andere koffiehuizen aandoet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Toch niet naar het koffiehuys gegaan?
Advies van opa.quote:
Ja, kutzwartenquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik snap het al, kwam gewoon door mn huidskleur dat je mij moest hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Eerste 10 jaar genieten van elkaar, het geld, verre reizen maken, neuken als konijnen, leven als god in Frankrijk, stappen, gekke dingen doen en dan eens gaan kijken of je toe bent om te gaan settelen, een hond aan te schaffen en jezelf slapeloze nachten wil bezorgen d.m.v. een kind.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, kutzwartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja hoor, viel best meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi Bobbyquote:
Waarom niet trouwen, scheiden en opnieuw trouwen? Heb jij daar reeds ervaring mee?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Eerste 10 jaar genieten van elkaar, het geld, verre reizen maken, neuken als konijnen, leven als god in Frankrijk, stappen, gekke dingen doen en dan eens gaan kijken of je toe bent om te gaan settelen, een hond aan te schaffen en jezelf slapeloze nachten wil bezorgen d.m.v. een kind.
Kost alleen maar geld en verwachtingspatronen zijn heel anders dan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoi Bobby
[..]
Waarom niet trouwen, scheiden en opnieuw trouwen? Heb jij daar reeds ervaring mee?
Nee klopt, jij kreeg het totaalpakket minus de ring.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kost alleen maar geld en verwachtingspatronen zijn heel anders dan.
Ik ben nog nooit getrouwd
Godver jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:35 schreef Robophatt het volgende:
Pfff voor de rest van je leven dezelfde relatie denken te hebben. Wat een romantisch beeld van de wereld moet je dan wel niet hebben
Wel pas na 10 jaar, wat denk je dat ik daarvoor heb gedaanquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee klopt, jij kreeg het totaalpakket minus de ring.
Geneukt en vrouwen opgesloten in de kelder?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wel pas na 10 jaar, wat denk je dat ik daarvoor heb gedaan
quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geneukt en vrouwen opgesloten in de kelder?
Wie is een rijdende hoedquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Panzer, je favoriete rijdende hoed heeft weer gepost.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Eerste 10 jaar genieten van elkaar, het geld, verre reizen maken, neuken als konijnen, leven als god in Frankrijk, stappen, gekke dingen doen en dan eens gaan kijken of je toe bent om te gaan settelen, een hond aan te schaffen en jezelf slapeloze nachten wil bezorgen d.m.v. een kind.
Nee, gelukkig niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow ja en zit ik nu jouw tuintje af te kraken
Heb je huilende baby kinderen?
met dr beste combo tot nu toequote:Op woensdag 5 juni 2013 09:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Ow, dan woon jij vast aan de andere kantquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:43 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.Mijn buren meestal wel.
Ik kijk nu uit mijn raam, zwaai maar terug.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, dan woon jij vast aan de andere kant
Ik wil nog een keer een gifje van haar maken, waarin alleen haar hoofd te zien is. Krijg je vlgs mij echt dit effectquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #90
Die eeuwige "ik kijk niet in de lens maar mysterieus in the distance #sodeep"-blikquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat een interessante kledingcombinatie.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is bij mijn zusje ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer een gifje van haar maken, waarin alleen haar hoofd te zien is. Krijg je vlgs mij echt dit effect
[ afbeelding ]
Precies ja, altijd dezelfde kopquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer een gifje van haar maken, waarin alleen haar hoofd te zien is. Krijg je vlgs mij echt dit effect
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar stoor ik mij ook een beetje aan jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Die eeuwige "ik kijk niet in de lens maar mysterieus in the distance #sodeep"-blik
Ik zag jequote:Op woensdag 5 juni 2013 09:45 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik kijk nu uit mijn raam, zwaai maar terug.
interessant jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wat een interessante kledingcombinatie.
klik op haar blog, gaat snellerquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:47 schreef Robophatt het volgende:
Nu heb ik wel zin om even dat topic door te spitten
quote:
http://fok.nl/sherlock/?by=RedReidingHood&about=¬intopic=0quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:47 schreef Robophatt het volgende:
Nu heb ik wel zin om even dat topic door te spitten
Nee, liep er langs en toen toch maar naar het station gelopen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Toch niet naar het koffiehuys gegaan?
Wilde eignelijk ook even kijken naar wat de rest draagtquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=RedReidingHood&about=¬intopic=0
Die benenquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is bij mijn zusje ookDie durft maar op een manier op de foto omdat ze er anders niet goed opstaat volgens haar.
Fucking irritant ja, beetje kapsonens lookquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Precies ja, altijd dezelfde kopen vraag me af wie er telkens opgebeld wordt om deze foto's te maken
Mooi voor een wog momentjequote:Op woensdag 5 juni 2013 09:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Daar stoor ik mij ook een beetje aan ja![]()
en ado, doe eens als je niks beters te doen hebt.
Ik zie het!quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Beetje tannen, squatten en moisturizen, komt wel goed.quote:
Had ze om moeten denken voor ze dat broekje aan deedquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zie het!Goede hoed alweder.
[..]
Beetje tannen, squatten en moisturizen, komt wel goed.
relaxtquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:50 schreef CristinaYang het volgende:
Ben ik trouwens om fucking half 7 opgestaan om op tijd bij college te zijn, moet de arts na een half uur weg"sorry, ik word gepieperd, fijne dag nog"
Ze verblinden me. en volgensmij heeft ze ook een typische hollandse kont dus de pasvorm van dat broekje zal er ook wel raar uitzien van achterquote:
Dat is bij m'n zusje minderquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Fucking irritant ja, beetje kapsonens look
Goed besluit, anders vormt ie gelijk een beeld van je, waar ie niet meer in bij wil komenquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:49 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Nee, liep er langs en toen toch maar naar het station gelopen.Teveel bij La Place gezeten al en in Batavia, dus even ergens anders.
alsof ze nadacht toen ze dit aan trokquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had ze om moeten denken voor ze dat broekje aan deed
Dat broekje had ze aan moeten doen naar de sportschool om die squats te doen, niet de straat op.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had ze om moeten denken voor ze dat broekje aan deed
LIF-ban. Wil er nu wel vanaf eigenlijk. Moet je dan bij Mylene zijn ofzo?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:51 schreef Murdera het volgende:
waarom posten jullie dit niet allemaal in dat topic?
negatief commentaar wordt niet gewaardeerdquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:51 schreef Murdera het volgende:
damnquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
LIF-ban. Wil er nu wel vanaf eigenlijk. Moet je dan bij Mylene zijn ofzo?
Denk het wel, ze is erg serieus met die shit.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alsof ze nadacht toen ze dit aan trok
Probeer hetquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:51 schreef Murdera het volgende:
Ja, klopt... volgens mij ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze verblinden me. en volgensmij heeft ze ook een typische hollandse kont dus de pasvorm van dat broekje zal er ook wel raar uitzien van achter
ben daar nog nooit weggemod geloof ik.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Probeer het
Kritiek op de persoon mag daar niet, zeker niet door buitenstaanders. Wordt weggemod, uitgejoeld en met pek en veren wordt je het topic uitgestuurd
Nee gewoon bij de FA'squote:Op woensdag 5 juni 2013 09:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
LIF-ban. Wil er nu wel vanaf eigenlijk. Moet je dan bij Mylene zijn ofzo?
-nvm-quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, klopt... volgens mij ook
Oh en als je die foto's idd van haar achter elkaar bekijkt... ze kijkt op elke foto naar 1 kant met dezelfde uitdrukking
Had gekund ja, ze heeft gefaald.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat broekje had ze aan moeten doen naar de sportschool om die squats te doen, niet de straat op.
Hahahaquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alsof ze nadacht toen ze dit aan trok
"Ik heb net te erg een rotkop om model te worden, dus maak nu carrière op FOK!, heb al een hele grote fanbase."quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat is bij m'n zusje minderWel een echte Prodent smile.
Bij dit meisje is het nogal... Volgens mij zou ze graag model zijn, voor ene of andere hipsterzaak
JA HALLOquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee gewoon bij de FA'syvonne mailen ofzo.
[..]
Beter lezen slimbo, staat paar posts boven je
Hij is ook van Lelystad, maar had ook nog nooit van het Koffiehuys gehoord.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Goed besluit, anders vormt ie gelijk een beeld van je, waar ie niet meer in bij wil komen
kan niet, modellen hebben best vaak een rotkopquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
"Ik heb net te erg een rotkop om model te worden, dus maak nu carrière op FOK!, heb al een hele grote fanbase."
Lijkt me meer gewoon d'r slaapoutfit. Jasje erover, laarsjes aan en keek in de spiegel "Look at me! I'm fucking unique! Let's call the photokabouter to make some pictuires for FOK!, the're all soooo jealousquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat broekje had ze aan moeten doen naar de sportschool om die squats te doen, niet de straat op.
Ze is ook zo'n 15 cm te kort vermoed ik.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
"Ik heb net te erg een rotkop om model te worden, dus maak nu carrière op FOK!, heb al een hele grote fanbase."
Heb haar dit topic ge DM'tquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lijkt me meer gewoon d'r slaapoutfit. Jasje erover, laarsjes aan en keek in de spiegel "Look at me! I'm fucking unique! Let's call the photokabouter to make some pictuires for FOK!, the're all soooo jealous"
Ja vind het ook typisch dat zo iemand in een topic van 5 pagina's al 2-3 keer voorkomt. Dan moet je toch wel erg blij zijn met jezelf en je kledingstijl.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lijkt me meer gewoon d'r slaapoutfit. Jasje erover, laarsjes aan en keek in de spiegel "Look at me! I'm fucking unique! Let's call the photokabouter to make some pictuires for FOK!, the're all soooo jealous"
True, maar ze heeft het lichaam er ook niet voor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan niet, modellen hebben best vaak een rotkop
Wat fijn al die opbouwende kritiekquote:
Q How tall are you?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ze is ook zo'n 15 cm te kort vermoed ik.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan niet, modellen hebben best vaak een rotkop
Al geef ik jullie hier gelijk in, zelfs in alleen het kleding-gedeelte faalt ze.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
True, maar ze heeft het lichaam er ook niet voor.
Ik wou zeggen, ik ben 1,68 en geloof dat dat 5'6 is?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Q How tall are you?
A 175 cm, that’s approximately 5,7 feet.
Ken je feiten. redreidinghood.com.
Goede conversie naar imperial units wel
Ik denk juist altijd dat dat soort mensen fucking onzeker zijn. Waarom hebben ze anders zo veel bevestiging nodig?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja vind het ook typisch dat zo iemand in een topic van 5 pagina's al 2-3 keer voorkomt. Dan moet je toch wel erg blij zijn met jezelf en je kledingstijl.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik denk juist altijd dat dat soort mensen fucking onzeker zijn. Waarom hebben ze anders zo veel bevestiging nodig?
Hopelijk doet ze er wat meequote:Op woensdag 5 juni 2013 09:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wat fijn al die opbouwende kritiek![]()
Lief van je hoor schatje
Hmm dat is waar, zo had ik het niet bekeken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik denk juist altijd dat dat soort mensen fucking onzeker zijn. Waarom hebben ze anders zo veel bevestiging nodig?
Ik ben 5'7 en dat is gewoon 1.71quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, ik ben 1,68 en geloof dat dat 5'6 is?
Maar sorry liefje zal de volgende keer beter onderzoek doenZe oogt niet zo lang op haar foto's.
Ik schrik er ook al van.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:57 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Mensen die de Rode Hoed niet naast FOK! ook kennen.
Is goed!quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, ik ben 1,68 en geloof dat dat 5'6 is?
Maar sorry liefje zal de volgende keer beter onderzoek doenZe oogt niet zo lang op haar foto's.
ik vind haar ook niet echt lelijk ofzo, alleen sommige outfitsquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Al geef ik jullie hier gelijk in, zelfs in alleen het kleding-gedeelte faalt ze.
Je denkt goed hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nou dat valt volgens mij wel mee. Skinnyfat misschien.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik schrik er ook al van.Ze is al meer dan een jaar actief in de scene nu. Wil graag weer een keer koffie met haar drinken. Dan bestel ik weer niets want ik lust geen koffie.
[..]
Is goed!Wil je nu zeggen dat ze dik lijkt?
Prima hoor, iets met de AV en het re-distribueren van je eigen postst en fotos of opmerkingen in andere topics etc.quote:
Ja zie jequote:Op woensdag 5 juni 2013 09:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben 5'7 en dat is gewoon 1.71
Ze krijgt cash voor die shit.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Vind het wel schattig, maar hoe langer je bent als meisje des te beter je in shape moet zijn. Ze kan best wat gym sessions gebruiken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nou dat valt volgens mij wel mee. Skinnyfat misschien.
Grapje toch stiekum niet geDM't ;Dquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Prima hoor, iets met de AV en het re-distribueren van je eigen postst en fotos of opmerkingen in andere topics etc.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:54 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Hij is ook van Lelystad, maar had ook nog nooit van het Koffiehuys gehoord.Erg populair is het dus niet.
Zullen vast wel wat NSB'ers zijn die dat gaan doenquote:
zat er al over te denken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:01 schreef Adolecens het volgende:
Zullen vast wel wat NSB'ers zijn die dat gaan doen
Ik weet niet hoeveel dat met lengte te maken heeft? Of je nu klein bent of groot het is nooit verkeerd om in shape te zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze krijgt cash voor die shit.
[..]
Vind het wel schattig, maar hoe langer je bent als meisje des te beter je in shape moet zijn. Ze kan best wat gym sessions gebruiken.Maar dat kan 78% van vrouwelijk Nederland.
Dat bedoel ikquote:
Dat denk ik ook ja, ik verdenk MBHHHquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]Nee, dan kan je beter naar zijn koffiehuis gaan
[..]
Zullen vast wel wat NSB'ers zijn die dat gaan doen
Absoluut, maar langere meisjes lijken imo sneller uit verhouding dan kleinere exemplaren. Te snel te lanky/plank, of juist 'gevaarte' , etc. Het effect van meer/minder massa + vormen heeft een relatief groter 'podium'.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel dat met lengte te maken heeft? Of je nu klein bent of groot het is nooit verkeerd om in shape te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |