Hahahaha ben je bij die episode ja?quote:
Denk erover om zelf meth te gaan maken, maar heb een partner nodig. Ben jij streetwise?quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahaha ben je bij die episode ja?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk erover om zelf meth te gaan maken, maar heb een partner nodig. Ben jij streetwise?
http://www.simple-ways-to(...)te-blue-process.html
Ben eik wel benieuwd hoe jij eruit ziet. Ik denk als een keiharde echte hooligan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk erover om zelf meth te gaan maken, maar heb een partner nodig. Ben jij streetwise?
http://www.simple-ways-to(...)te-blue-process.html
Nee, hij ziet er gewoon uit als z'n UI.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben eik wel benieuwd hoe jij eruit ziet. Ik denk als een keiharde echte hooligan.
DMquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben eik wel benieuwd hoe jij eruit ziet. Ik denk als een keiharde echte hooligan.
Och, daar hebben we mevrouw "Och, daar hebben we .... ook weer." ook weer.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh denk dat mijn foto niet door de FOK!Firewall heen is gekomen
Ken ik niet.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Och, daar hebben we mevrouw "Och, daar hebben we .... ook weer." ook weer.
Ik had heel mijn FOK! carriere 2 notes waarvan 1 positief en 1 onterecht, tot al die kutnewbiemods aan de gang gingen.quote:
Hoeveel heb je nu?quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik had heel mijn FOK! carriere 2 notes waarvan 1 positief en 1 onterecht, tot al die kutnewbiemods aan de gang gingen.
Ben jij mod geweestquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik had heel mijn FOK! carriere 2 notes waarvan 1 positief en 1 onterecht, tot al die kutnewbiemods aan de gang gingen.
Abo nemen is dan goedkoper. Of mod wordenquote:Op woensdag 5 juni 2013 01:02 schreef ntm het volgende:
Ik heb ook 1 note, maar dan moet je betalen om te kunnen zien waarom toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |