quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:07 schreef hezdunnah het volgende:
Heeft iemand nog een lekkah slaapliedje
hahaha die ga ik niet luisteren maar iig bedanktquote:
Nog beterquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:07 schreef hezdunnah het volgende:
Heeft iemand nog een lekkah slaapliedje
Dimmu Borgirquote:
Hahaha lachen om die muziek en die clip. De clip vind ik wel vet maar de muziek daar houd ik niet van.quote:
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:11 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Hahaha lachen om die muziek en die clip. De clip vind ik wel vet maar de muziek daar houd ik niet van.
Die gitaar en drums vind ik wel vet maar verder niet mijn smaak.quote:
ja is goudquote:
Dacht al je roze kapsel is ook al wegquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:15 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ja is goud
[..]
Dacht al je roze kapsel is ook al weg
Deden ze nog lekker gekke dingen op het podium zoals zichzelf snijden of zo?quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]Dit kwam uit de tijd van het zwarte kapsel
Heb die gasten zelfs live gezien
Vetquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]Dit kwam uit de tijd van het zwarte kapsel
Heb die gasten zelfs live gezien
Nopequote:Op woensdag 5 juni 2013 00:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Deden ze nog lekker gekke dingen op het podium zoals zichzelf snijden of zo?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:18 schreef hezdunnah het volgende:
Fas dat leger van lievers is wel geinig dankje
Is dqod een drinker?quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:19 schreef hezdunnah het volgende:
Nog ff speciaal een lekker nummertje voor Dqod.
Ja ik zie haar best vaak posten over 'even een flesje wijn opentrekken'.quote:
Insinueer je nu dat ze een alcoholist is?quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:23 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ja ik zie haar best vaak posten over 'even een flesje wijn opentrekken'.
nee ze drinkt niet elke dag maar als ze drinkt blijft het vaak niet bij 1 wijntje van wat ik weetquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ze een alcoholist is?
Wow je kent haar wel goed zeg.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:24 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
nee ze drinkt niet elke dag maar als ze drinkt blijft het vaak niet bij 1 wijntje van wat ik weet
quote:
Hahahaha ben je bij die episode ja?quote:
Denk erover om zelf meth te gaan maken, maar heb een partner nodig. Ben jij streetwise?quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahaha ben je bij die episode ja?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk erover om zelf meth te gaan maken, maar heb een partner nodig. Ben jij streetwise?
http://www.simple-ways-to(...)te-blue-process.html
Ben eik wel benieuwd hoe jij eruit ziet. Ik denk als een keiharde echte hooligan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk erover om zelf meth te gaan maken, maar heb een partner nodig. Ben jij streetwise?
http://www.simple-ways-to(...)te-blue-process.html
Nee, hij ziet er gewoon uit als z'n UI.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben eik wel benieuwd hoe jij eruit ziet. Ik denk als een keiharde echte hooligan.
DMquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben eik wel benieuwd hoe jij eruit ziet. Ik denk als een keiharde echte hooligan.
Och, daar hebben we mevrouw "Och, daar hebben we .... ook weer." ook weer.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh denk dat mijn foto niet door de FOK!Firewall heen is gekomen
Ken ik niet.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Och, daar hebben we mevrouw "Och, daar hebben we .... ook weer." ook weer.
Ik had heel mijn FOK! carriere 2 notes waarvan 1 positief en 1 onterecht, tot al die kutnewbiemods aan de gang gingen.quote:
Hoeveel heb je nu?quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik had heel mijn FOK! carriere 2 notes waarvan 1 positief en 1 onterecht, tot al die kutnewbiemods aan de gang gingen.
Ben jij mod geweestquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik had heel mijn FOK! carriere 2 notes waarvan 1 positief en 1 onterecht, tot al die kutnewbiemods aan de gang gingen.
Abo nemen is dan goedkoper. Of mod wordenquote:Op woensdag 5 juni 2013 01:02 schreef ntm het volgende:
Ik heb ook 1 note, maar dan moet je betalen om te kunnen zien waarom toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |