Bang dat ze geloofwaardig overkomt andersquote:
Illuminati.quote:
En dit ja.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Bang dat ze geloofwaardig overkomt anders
Pics.quote:
Netjes dat je het zegt ipv zo te gaanquote:
Je woont om de hoek, kruip er bij zou ik zeggen. Kun je me de hele nacht bewonderen.quote:
ik zei precies hetzelfde, waarom zeg je zoiets niet tegen mij.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je woont om de hoek, kruip er bij zou ik zeggen. Kun je me de hele nacht bewonderen.
Mag ik tussen jullie in dan?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je woont om de hoek, kruip er bij zou ik zeggen. Kun je me de hele nacht bewonderen.
Als je het niet erg vind af en toe een mep te krijgen van mijn vriend. Gast is half spastisch in bed.quote:
Zombie-apocalypse dromen probs.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind af en toe een mep te krijgen van mijn vriend. Gast is half spastisch in bed.
Sla je weleens terug? Zou ik wel doen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind af en toe een mep te krijgen van mijn vriend. Gast is half spastisch in bed.
Hij heeft serieus een voorraad met voedsel in blik opgeslagenquote:
Nee ik fantaseer dan dat hij me aan het spanken is.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sla je weleens terug? Zou ik wel doen.
Sexy.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ik fantaseer dan dat hij me aan het spanken is.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:58 schreef VeerEli het volgende:
Ik werd laatst midden in de nacht keihard lachend wakkerM'n vriend echt zo: Waarom lach je?!?!?!
Ik: Weet ik niet HAHAHAHAHAHAHAHA![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:58 schreef VeerEli het volgende:
Ik werd laatst midden in de nacht keihard lachend wakkerM'n vriend echt zo: Waarom lach je?!?!?!
Ik: Weet ik niet HAHAHAHAHAHAHAHA![]()
Ik vind dat soort dingen zo geweldig hequote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Doet mijn vriend ook weleens, begint hij uit het niets tegen me te praten en dan vraag ik wat terug en dan ligt hij alweer in een diepe slaap
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:07 schreef hezdunnah het volgende:
Heeft iemand nog een lekkah slaapliedje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |