Ik deed het niet. Dan zou ik nooit aangenomen worden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Is het tegenwoordig normaal om een foto bij je cv te doen? En doen bedrijven snel Skype interviews?
Ik had een keer een Skype interview, was gepland. Was om 6 uur 's ochtends ivm tijdzone verschil etc. Ik super vroeg opstaan, douchen, scheren, haar kammen etc, bovenkant van pak aan zeg maarquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik deed het niet. Dan zou ik nooit aangenomen worden.
shit.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:04 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik had een keer een Skype interview, was gepland. Was om 6 uur 's ochtends ivm tijdzone verschil etc. Ik super vroeg opstaan, douchen, scheren, haar kammen etc, bovenkant van pak aan zeg maarlicht goed afstellen met cam en laptop op bureau etc. Belt die kkflikker mij op 'ja ik zit in de auto, we doen wel via telefoon'.
...
Heb het voor kledingzaken wel gedaan een paar keer. Niet geholpen helaasquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Is het tegenwoordig normaal om een foto bij je cv te doen? En doen bedrijven snel Skype interviews?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:04 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik had een keer een Skype interview, was gepland. Was om 6 uur 's ochtends ivm tijdzone verschil etc. Ik super vroeg opstaan, douchen, scheren, haar kammen etc, bovenkant van pak aan zeg maarlicht goed afstellen met cam en laptop op bureau etc. Belt die kkflikker mij op 'ja ik zit in de auto, we doen wel via telefoon'.
...
Wat voor een soort? Pasfoto is te serieus vind ik en andere foto's zijn allemaal te casualquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb het voor kledingzaken wel gedaan een paar keer. Niet geholpen helaas
quote:
Ik heb het altijd standaard gedaan, hoewel mijn naam niet buitenlands klinkt, dus het had eig niet gehoevenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Gewoon eentje waar je laveloos onderuit ligt in de kroeg met 3 chickies op je. Lekker nonchalant en zelfverzekerdquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wat voor een soort? Pasfoto is te serieus vind ik en andere foto's zijn allemaal te casual.
Jong, vernieuwend, dynamisch, proactief.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gewoon eentje waar je laveloos onderuit ligt in de kroeg met 3 chickies op je. Lekker nonchalant en zelfverzekerd
Dat dus, weten ze gelijk wat voor vlees ze in de kuip hebben.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jong, vernieuwend, dynamisch, proactief.
Spiegelfoto met duckface.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wat voor een soort? Pasfoto is te serieus vind ik en andere foto's zijn allemaal te casual.
bij mij hadden we zo'n stagaire bij de mondaymorning meeting.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:11 schreef Adolecens het volgende:
D'r is ook weer geen bal op tv
[..]
Dat dus, weten ze gelijk wat voor vlees ze in de kuip hebben.
Eentje die de sfeer er gelijk goed inbrengt op maandagmorgen
Alleen van haarzelf en het personeel in de slaapkamerquote:
Ben jouw PM.quote:
Ik zoek nog een PAquote:
Marktplaats?quote:
Ow ja, benieuwd of daar iets bijstaat wat ik wil dan.quote:
Een wat?quote:
Personal Flufferquote:
Je moet je cv nog maar mij mailen.quote:
Ik werk in de zorg hequote:
quote:
Nee.quote:
Dan fluf ik je?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:19 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dan weet je meteen alles van me, en ik niks van jou. Is het mysterieuze eraf.
quote:
quote:
Ja.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:22 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Moet ik daar mijn cv voor sturen :s?
Ben zo makkelijk.quote:
Idd.. Maar niet moe en niks te doen..quote:
Being bored is a waste, do something with your life.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Idd.. Maar niet moe en niks te doen..
/bored
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Being bored is a waste, do something with your life.
#kushandwizdom
Wacht, ik print hem ff uit voor aan de muurquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
#kushandwizdom
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
#kushandwizdom
Braaf.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:34 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wilde hier een retarded comment maken in die debiele typestyle maar doe het maar niet.
Gvd.quote:
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:35 schreef Adolecens het volgende:
Don't let today's disappointments cast a shadow on tomorrow's dreams
#tegeltjeswijsheid
?quote:
Jij hebt er zin in vanavondquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:41 schreef Chloroform het volgende:
Bend over to the front touch toes back dat ass up and down and get low
#liljon
Zin in jou.quote:
Ik vond deze destijds zo ziek.quote:
Klinkt meer als aerobicquote:
I'm serious nigga one of y'all niggaz got this ass motherfuckin upquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:41 schreef Chloroform het volgende:
Bend over to the front touch toes back dat ass up and down and get low
#liljon
Edit: Oh fuck is de verkeerdequote:
Now walk it out, walk it out, now walk it out, walk it out.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
I'm serious nigga one of y'all niggaz got this ass motherfuckin up
Aiy baby, aiy baby... aiy baby get some bubblegum in this motherfucker
Steady long, steady long nigga
- Abraham Lincoln
Ik wou barack obama intypen, maar deed abraham, jij kent my. :$quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Now walk it out, walk it out, now walk it out, walk it out.
- Barack Obama
Ben gulzig hoor, haha.quote:
OMGBOKSOMGquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik wou barack obama intypen, maar deed abraham, jij kent my. :$
Bang dat ze geloofwaardig overkomt andersquote:
Illuminati.quote:
En dit ja.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Bang dat ze geloofwaardig overkomt anders
Pics.quote:
Netjes dat je het zegt ipv zo te gaanquote:
Je woont om de hoek, kruip er bij zou ik zeggen. Kun je me de hele nacht bewonderen.quote:
ik zei precies hetzelfde, waarom zeg je zoiets niet tegen mij.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je woont om de hoek, kruip er bij zou ik zeggen. Kun je me de hele nacht bewonderen.
Mag ik tussen jullie in dan?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je woont om de hoek, kruip er bij zou ik zeggen. Kun je me de hele nacht bewonderen.
Als je het niet erg vind af en toe een mep te krijgen van mijn vriend. Gast is half spastisch in bed.quote:
Zombie-apocalypse dromen probs.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind af en toe een mep te krijgen van mijn vriend. Gast is half spastisch in bed.
Sla je weleens terug? Zou ik wel doen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind af en toe een mep te krijgen van mijn vriend. Gast is half spastisch in bed.
Hij heeft serieus een voorraad met voedsel in blik opgeslagenquote:
Nee ik fantaseer dan dat hij me aan het spanken is.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sla je weleens terug? Zou ik wel doen.
Sexy.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ik fantaseer dan dat hij me aan het spanken is.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:58 schreef VeerEli het volgende:
Ik werd laatst midden in de nacht keihard lachend wakkerM'n vriend echt zo: Waarom lach je?!?!?!
Ik: Weet ik niet HAHAHAHAHAHAHAHA![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:58 schreef VeerEli het volgende:
Ik werd laatst midden in de nacht keihard lachend wakkerM'n vriend echt zo: Waarom lach je?!?!?!
Ik: Weet ik niet HAHAHAHAHAHAHAHA![]()
Ik vind dat soort dingen zo geweldig hequote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Doet mijn vriend ook weleens, begint hij uit het niets tegen me te praten en dan vraag ik wat terug en dan ligt hij alweer in een diepe slaap
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:07 schreef hezdunnah het volgende:
Heeft iemand nog een lekkah slaapliedje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |