Ik deed het niet. Dan zou ik nooit aangenomen worden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Is het tegenwoordig normaal om een foto bij je cv te doen? En doen bedrijven snel Skype interviews?
Ik had een keer een Skype interview, was gepland. Was om 6 uur 's ochtends ivm tijdzone verschil etc. Ik super vroeg opstaan, douchen, scheren, haar kammen etc, bovenkant van pak aan zeg maarquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik deed het niet. Dan zou ik nooit aangenomen worden.
shit.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:04 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik had een keer een Skype interview, was gepland. Was om 6 uur 's ochtends ivm tijdzone verschil etc. Ik super vroeg opstaan, douchen, scheren, haar kammen etc, bovenkant van pak aan zeg maarlicht goed afstellen met cam en laptop op bureau etc. Belt die kkflikker mij op 'ja ik zit in de auto, we doen wel via telefoon'.
...
Heb het voor kledingzaken wel gedaan een paar keer. Niet geholpen helaasquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Is het tegenwoordig normaal om een foto bij je cv te doen? En doen bedrijven snel Skype interviews?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:04 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik had een keer een Skype interview, was gepland. Was om 6 uur 's ochtends ivm tijdzone verschil etc. Ik super vroeg opstaan, douchen, scheren, haar kammen etc, bovenkant van pak aan zeg maarlicht goed afstellen met cam en laptop op bureau etc. Belt die kkflikker mij op 'ja ik zit in de auto, we doen wel via telefoon'.
...
Wat voor een soort? Pasfoto is te serieus vind ik en andere foto's zijn allemaal te casualquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb het voor kledingzaken wel gedaan een paar keer. Niet geholpen helaas
quote:
Ik heb het altijd standaard gedaan, hoewel mijn naam niet buitenlands klinkt, dus het had eig niet gehoevenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Gewoon eentje waar je laveloos onderuit ligt in de kroeg met 3 chickies op je. Lekker nonchalant en zelfverzekerdquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wat voor een soort? Pasfoto is te serieus vind ik en andere foto's zijn allemaal te casual.
Jong, vernieuwend, dynamisch, proactief.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gewoon eentje waar je laveloos onderuit ligt in de kroeg met 3 chickies op je. Lekker nonchalant en zelfverzekerd
Dat dus, weten ze gelijk wat voor vlees ze in de kuip hebben.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jong, vernieuwend, dynamisch, proactief.
Spiegelfoto met duckface.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wat voor een soort? Pasfoto is te serieus vind ik en andere foto's zijn allemaal te casual.
bij mij hadden we zo'n stagaire bij de mondaymorning meeting.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:11 schreef Adolecens het volgende:
D'r is ook weer geen bal op tv
[..]
Dat dus, weten ze gelijk wat voor vlees ze in de kuip hebben.
Eentje die de sfeer er gelijk goed inbrengt op maandagmorgen
Alleen van haarzelf en het personeel in de slaapkamerquote:
Ben jouw PM.quote:
Ik zoek nog een PAquote:
Marktplaats?quote:
Ow ja, benieuwd of daar iets bijstaat wat ik wil dan.quote:
Een wat?quote:
Personal Flufferquote:
Je moet je cv nog maar mij mailen.quote:
Ik werk in de zorg hequote:
quote:
Nee.quote:
Dan fluf ik je?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:19 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dan weet je meteen alles van me, en ik niks van jou. Is het mysterieuze eraf.
quote:
quote:
Ja.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:22 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Moet ik daar mijn cv voor sturen :s?
Ben zo makkelijk.quote:
Idd.. Maar niet moe en niks te doen..quote:
Being bored is a waste, do something with your life.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Idd.. Maar niet moe en niks te doen..
/bored
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Being bored is a waste, do something with your life.
#kushandwizdom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |