Wat fijn al die opbouwende kritiekquote:
Q How tall are you?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ze is ook zo'n 15 cm te kort vermoed ik.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan niet, modellen hebben best vaak een rotkop
Al geef ik jullie hier gelijk in, zelfs in alleen het kleding-gedeelte faalt ze.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
True, maar ze heeft het lichaam er ook niet voor.
Ik wou zeggen, ik ben 1,68 en geloof dat dat 5'6 is?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Q How tall are you?
A 175 cm, that’s approximately 5,7 feet.
Ken je feiten. redreidinghood.com.
Goede conversie naar imperial units wel
Ik denk juist altijd dat dat soort mensen fucking onzeker zijn. Waarom hebben ze anders zo veel bevestiging nodig?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja vind het ook typisch dat zo iemand in een topic van 5 pagina's al 2-3 keer voorkomt. Dan moet je toch wel erg blij zijn met jezelf en je kledingstijl.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik denk juist altijd dat dat soort mensen fucking onzeker zijn. Waarom hebben ze anders zo veel bevestiging nodig?
Hopelijk doet ze er wat meequote:Op woensdag 5 juni 2013 09:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wat fijn al die opbouwende kritiek![]()
Lief van je hoor schatje
Hmm dat is waar, zo had ik het niet bekeken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik denk juist altijd dat dat soort mensen fucking onzeker zijn. Waarom hebben ze anders zo veel bevestiging nodig?
Ik ben 5'7 en dat is gewoon 1.71quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, ik ben 1,68 en geloof dat dat 5'6 is?
Maar sorry liefje zal de volgende keer beter onderzoek doenZe oogt niet zo lang op haar foto's.
Ik schrik er ook al van.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:57 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Mensen die de Rode Hoed niet naast FOK! ook kennen.
Is goed!quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, ik ben 1,68 en geloof dat dat 5'6 is?
Maar sorry liefje zal de volgende keer beter onderzoek doenZe oogt niet zo lang op haar foto's.
ik vind haar ook niet echt lelijk ofzo, alleen sommige outfitsquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Al geef ik jullie hier gelijk in, zelfs in alleen het kleding-gedeelte faalt ze.
Je denkt goed hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nou dat valt volgens mij wel mee. Skinnyfat misschien.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik schrik er ook al van.Ze is al meer dan een jaar actief in de scene nu. Wil graag weer een keer koffie met haar drinken. Dan bestel ik weer niets want ik lust geen koffie.
[..]
Is goed!Wil je nu zeggen dat ze dik lijkt?
Prima hoor, iets met de AV en het re-distribueren van je eigen postst en fotos of opmerkingen in andere topics etc.quote:
Ja zie jequote:Op woensdag 5 juni 2013 09:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben 5'7 en dat is gewoon 1.71
Ze krijgt cash voor die shit.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Vind het wel schattig, maar hoe langer je bent als meisje des te beter je in shape moet zijn. Ze kan best wat gym sessions gebruiken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nou dat valt volgens mij wel mee. Skinnyfat misschien.
Grapje toch stiekum niet geDM't ;Dquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Prima hoor, iets met de AV en het re-distribueren van je eigen postst en fotos of opmerkingen in andere topics etc.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:54 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Hij is ook van Lelystad, maar had ook nog nooit van het Koffiehuys gehoord.Erg populair is het dus niet.
Zullen vast wel wat NSB'ers zijn die dat gaan doenquote:
zat er al over te denken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:01 schreef Adolecens het volgende:
Zullen vast wel wat NSB'ers zijn die dat gaan doen
Ik weet niet hoeveel dat met lengte te maken heeft? Of je nu klein bent of groot het is nooit verkeerd om in shape te zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze krijgt cash voor die shit.
[..]
Vind het wel schattig, maar hoe langer je bent als meisje des te beter je in shape moet zijn. Ze kan best wat gym sessions gebruiken.Maar dat kan 78% van vrouwelijk Nederland.
Dat bedoel ikquote:
Dat denk ik ook ja, ik verdenk MBHHHquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]Nee, dan kan je beter naar zijn koffiehuis gaan
[..]
Zullen vast wel wat NSB'ers zijn die dat gaan doen
Absoluut, maar langere meisjes lijken imo sneller uit verhouding dan kleinere exemplaren. Te snel te lanky/plank, of juist 'gevaarte' , etc. Het effect van meer/minder massa + vormen heeft een relatief groter 'podium'.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel dat met lengte te maken heeft? Of je nu klein bent of groot het is nooit verkeerd om in shape te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |