Ze verblinden me. en volgensmij heeft ze ook een typische hollandse kont dus de pasvorm van dat broekje zal er ook wel raar uitzien van achterquote:
Dat is bij m'n zusje minderquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Fucking irritant ja, beetje kapsonens look
Goed besluit, anders vormt ie gelijk een beeld van je, waar ie niet meer in bij wil komenquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:49 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Nee, liep er langs en toen toch maar naar het station gelopen.Teveel bij La Place gezeten al en in Batavia, dus even ergens anders.
alsof ze nadacht toen ze dit aan trokquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had ze om moeten denken voor ze dat broekje aan deed
Dat broekje had ze aan moeten doen naar de sportschool om die squats te doen, niet de straat op.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had ze om moeten denken voor ze dat broekje aan deed
LIF-ban. Wil er nu wel vanaf eigenlijk. Moet je dan bij Mylene zijn ofzo?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:51 schreef Murdera het volgende:
waarom posten jullie dit niet allemaal in dat topic?
negatief commentaar wordt niet gewaardeerdquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:51 schreef Murdera het volgende:
damnquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
LIF-ban. Wil er nu wel vanaf eigenlijk. Moet je dan bij Mylene zijn ofzo?
Denk het wel, ze is erg serieus met die shit.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alsof ze nadacht toen ze dit aan trok
Probeer hetquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:51 schreef Murdera het volgende:
Ja, klopt... volgens mij ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze verblinden me. en volgensmij heeft ze ook een typische hollandse kont dus de pasvorm van dat broekje zal er ook wel raar uitzien van achter
ben daar nog nooit weggemod geloof ik.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Probeer het
Kritiek op de persoon mag daar niet, zeker niet door buitenstaanders. Wordt weggemod, uitgejoeld en met pek en veren wordt je het topic uitgestuurd
Nee gewoon bij de FA'squote:Op woensdag 5 juni 2013 09:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
LIF-ban. Wil er nu wel vanaf eigenlijk. Moet je dan bij Mylene zijn ofzo?
-nvm-quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, klopt... volgens mij ook
Oh en als je die foto's idd van haar achter elkaar bekijkt... ze kijkt op elke foto naar 1 kant met dezelfde uitdrukking
Had gekund ja, ze heeft gefaald.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat broekje had ze aan moeten doen naar de sportschool om die squats te doen, niet de straat op.
Hahahaquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alsof ze nadacht toen ze dit aan trok
"Ik heb net te erg een rotkop om model te worden, dus maak nu carrière op FOK!, heb al een hele grote fanbase."quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat is bij m'n zusje minderWel een echte Prodent smile.
Bij dit meisje is het nogal... Volgens mij zou ze graag model zijn, voor ene of andere hipsterzaak
JA HALLOquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee gewoon bij de FA'syvonne mailen ofzo.
[..]
Beter lezen slimbo, staat paar posts boven je
Hij is ook van Lelystad, maar had ook nog nooit van het Koffiehuys gehoord.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Goed besluit, anders vormt ie gelijk een beeld van je, waar ie niet meer in bij wil komen
kan niet, modellen hebben best vaak een rotkopquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
"Ik heb net te erg een rotkop om model te worden, dus maak nu carrière op FOK!, heb al een hele grote fanbase."
Lijkt me meer gewoon d'r slaapoutfit. Jasje erover, laarsjes aan en keek in de spiegel "Look at me! I'm fucking unique! Let's call the photokabouter to make some pictuires for FOK!, the're all soooo jealousquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat broekje had ze aan moeten doen naar de sportschool om die squats te doen, niet de straat op.
Ze is ook zo'n 15 cm te kort vermoed ik.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
"Ik heb net te erg een rotkop om model te worden, dus maak nu carrière op FOK!, heb al een hele grote fanbase."
Heb haar dit topic ge DM'tquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lijkt me meer gewoon d'r slaapoutfit. Jasje erover, laarsjes aan en keek in de spiegel "Look at me! I'm fucking unique! Let's call the photokabouter to make some pictuires for FOK!, the're all soooo jealous"
Ja vind het ook typisch dat zo iemand in een topic van 5 pagina's al 2-3 keer voorkomt. Dan moet je toch wel erg blij zijn met jezelf en je kledingstijl.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lijkt me meer gewoon d'r slaapoutfit. Jasje erover, laarsjes aan en keek in de spiegel "Look at me! I'm fucking unique! Let's call the photokabouter to make some pictuires for FOK!, the're all soooo jealous"
True, maar ze heeft het lichaam er ook niet voor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan niet, modellen hebben best vaak een rotkop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |