Allemaal volledig onterecht. Ik ben de aardigheid zelve. (srs)quote:
Zie.quote:Op woensdag 5 juni 2013 01:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Braafste jongetje van de klas bedoel je
Jij bent ook helemaal niet zo onschuldig als je lijkt.quote:
Zou ik ook gehouden willen hebben. (srs)quote:
Geeft niet hoor LN, kusje.quote:Op woensdag 5 juni 2013 02:17 schreef LethalNinja het volgende:
KLB
maarja hier verder chatten
KLB / [KLB SC] $$$ MONEY 2 BLOW $$$
wat vind je daarvan danquote:Op woensdag 5 juni 2013 02:20 schreef wenfer2 het volgende:
Modjes die reclame maken voor de KLB SC
[..]
Geeft niet hoor LN, kusje.![]()
quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:23 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ja ik zie haar best vaak posten over 'even een flesje wijn opentrekken'.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:23 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ja ik zie haar best vaak posten over 'even een flesje wijn opentrekken'.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ze een alcoholist is?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:24 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
nee ze drinkt niet elke dag maar als ze drinkt blijft het vaak niet bij 1 wijntje van wat ik weet
quote:
Walgelijke insinuaties, ik drink minstens 2 flessen per avondquote:
Doe eens een poging, ik ben oprecht geïnteresseerdquote:Op woensdag 5 juni 2013 02:23 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dat valt niet in een quote te beschrijven LN.
Lief dagboek.quote:Op woensdag 5 juni 2013 02:30 schreef hosselaar.woensel het volgende:
Ow shit we blowen die money net 50euro opgegeten was echt lekker
[ afbeelding ]
Waarom? Ik heb op zijn vroegst 8.30 iets.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:16 schreef CristinaYang het volgende:
Om 8u collegeniet gemaakt op dit soort tijden.
Kramp in mijn armen van het neuken, succes vandaag.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:16 schreef CristinaYang het volgende:
Om 8u collegeniet gemaakt op dit soort tijden.
Hier kramp in m'n kaken, jij ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 08:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kramp in mijn armen van het neuken, succes vandaag.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bij deze wil ik 2nutZ roepen voor zijn 'stelletjes op fok'-rage.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hier kramp in m'n kaken, jij ook
van die ball-gag?quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Bij deze wil ik 2nutZ roepen voor zijn 'stelletjes op fok'-rage.
In je armen? Hoe neuk jij dan? Of zolang niks gedaan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nou jeetje.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 verkrampt neushoornpootje voor je post.
Moet altijd op mijn armen leunen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
In je armen? Hoe neuk jij dan? Of zolang niks gedaan?
Precies, wat doe jij zo vroeg op?quote:
Ja, maar daar krijg je kramp van?!quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Moet altijd op mijn armen leunen.
[..]
Precies, wat doe jij zo vroeg op?
Wel als je armen nog heftig moeten herstellen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, maar daar krijg je kramp van?!![]()
Leer neuken
Och arme, beterschap. Zou een medium-sized smoothie voor je maken en op je bedrand zitten met een pet op.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
In bed liggen met buikpijn en een lopende neus.
een mango passiefruit smoothie?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wel als je armen nog heftig moeten herstellen.
[..]
Och arme, beterschap. Zou een medium-sized smoothie voor je maken en op je bedrand zitten met een pet op.
No new jokes?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja hoi jumi, we weten nou wel dat je naar cali wil.
En ik over Notorious B.I.G.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet mijn schuld, jumi lulde ook de hele tijd over cali.
Dusquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:09 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
En ik over Notorious B.I.G.
Yep, mixed met vanilleijs van weidemelk en liefdevol gegarneerd met vierdubbele rietjes en een parasolletje.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
een mango passiefruit smoothie?de pet mag je laten overigens
HAHAquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja hoi jumi, we weten nou wel dat je naar cali wil.
Hoe was Amsterdam?quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:18 schreef Adolecens het volgende:
De buren hier hebben besloten om hun achtertuin volledig(!) te voorzien van een kunststof grasmat. Nu zitten ze al vanaf fucking kwart voor acht met hun huilende kind lekker buiten in de zon
Dit wordt een klote zomer
quote:
Kunststof gras in je achtertuinquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:18 schreef Adolecens het volgende:
De buren hier hebben besloten om hun achtertuin volledig(!) te voorzien van een kunststof grasmat. Nu zitten ze al vanaf fucking kwart voor acht met hun huilende kind lekker buiten in de zon
Bij mij zijn ze overigens de hele wijk aan het verbouwen. Still.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:18 schreef Adolecens het volgende:
Misschien zijn ze ook aan het seksdatenquote:
Ja werkelijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kunststof gras in je achtertuinHebben zeker ook plastic bloemen?
Moet je maar niet ergens gaan wonen waar je pauperburen hebt, of waar je last kan hebben van je buren.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:18 schreef Adolecens het volgende:
Ow ja, daar hebben ze hier wel een handje van. De wijk een heel jaar opengooien en alles opnieuw doen. Is hier ook recentelijk gebeurtquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:21 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze overigens de hele wijk aan het verbouwen. Still.
Ik heb daar serieus nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Misschien zijn ze ook aan het seksdaten
[..]
Ja werkelijkGewoon over de volle breedte en 80% van de tuin, daarvoor ligt een terras. Lijkt net zo'n showroom nu, met een paar speeltoestellen erop
Ja de boer is veel beterquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet je maar niet ergens gaan wonen waar je pauperburen hebt, of waar je last kan hebben van je buren.
Maak straks wel ff een fotoquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik heb daar serieus nog nooit van gehoord
De volgende stap is de hele tuin volgooien met van die groene platen van lego en daar dan bloemetjes en bijtjes opklikken.
Misschien ben je gewoon een buurman van mij, je weet het niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow ja, daar hebben ze hier wel een handje van. De wijk een heel jaar opengooien en alles opnieuw doen. Is hier ook recentelijk gebeurt
quote:
Oh ja want dat is de enige manier om geen pauperburen te hebben.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja de boer is veel beter![]()
Lekker een kwartier moeten fietsen om alleen al een levende ziel tegen te komen
Ow ja en zit ik nu jouw tuintje af te krakenquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:24 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon een buurman van mij, je weet het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |