Dit is toch veeeels te geforceerdquote:Op woensdag 5 juni 2013 08:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Bij deze wil ik 2nutZ roepen voor zijn 'stelletjes op fok'-rage.
Mooi! Nog een hol ruggetje gemaakt of is het bij voos & bloos gebleven? En was je zenuwachtig?quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik heb daar serieus nog nooit van gehoord
De volgende stap is de hele tuin volgooien met van die groene platen van lego en daar dan bloemetjes en bijtjes opklikken.
johquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit is toch veeeels te geforceerdniet de moeite waard.
Dit is zo'n jong stelletje die op hun 20e al een huis hebben gekocht en op hun 22e zwanger waren, die snappen nog niet hoe het echte leven werktquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja want dat is de enige manier om geen pauperburen te hebben.
hoe werkt het echte leven?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dit is zo'n jong stelletje die op hun 20e al een huis hebben gekocht en op hun 22e zwanger waren, die snappen nog niet hoe het echte leven werkt
Oh ik snap het al, kwam gewoon door mn huidskleur dat je mij moest hebben.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit is toch veeeels te geforceerdniet de moeite waard.
Toch niet naar het koffiehuys gegaan?quote:
Ik denk dat dWc andere koffiehuizen aandoet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Toch niet naar het koffiehuys gegaan?
Advies van opa.quote:
Ja, kutzwartenquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik snap het al, kwam gewoon door mn huidskleur dat je mij moest hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Eerste 10 jaar genieten van elkaar, het geld, verre reizen maken, neuken als konijnen, leven als god in Frankrijk, stappen, gekke dingen doen en dan eens gaan kijken of je toe bent om te gaan settelen, een hond aan te schaffen en jezelf slapeloze nachten wil bezorgen d.m.v. een kind.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, kutzwartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja hoor, viel best meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi Bobbyquote:
Waarom niet trouwen, scheiden en opnieuw trouwen? Heb jij daar reeds ervaring mee?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Eerste 10 jaar genieten van elkaar, het geld, verre reizen maken, neuken als konijnen, leven als god in Frankrijk, stappen, gekke dingen doen en dan eens gaan kijken of je toe bent om te gaan settelen, een hond aan te schaffen en jezelf slapeloze nachten wil bezorgen d.m.v. een kind.
Kost alleen maar geld en verwachtingspatronen zijn heel anders dan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoi Bobby
[..]
Waarom niet trouwen, scheiden en opnieuw trouwen? Heb jij daar reeds ervaring mee?
Nee klopt, jij kreeg het totaalpakket minus de ring.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kost alleen maar geld en verwachtingspatronen zijn heel anders dan.
Ik ben nog nooit getrouwd
Godver jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:35 schreef Robophatt het volgende:
Pfff voor de rest van je leven dezelfde relatie denken te hebben. Wat een romantisch beeld van de wereld moet je dan wel niet hebben
Wel pas na 10 jaar, wat denk je dat ik daarvoor heb gedaanquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee klopt, jij kreeg het totaalpakket minus de ring.
Geneukt en vrouwen opgesloten in de kelder?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wel pas na 10 jaar, wat denk je dat ik daarvoor heb gedaan
quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geneukt en vrouwen opgesloten in de kelder?
Wie is een rijdende hoedquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Panzer, je favoriete rijdende hoed heeft weer gepost.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Eerste 10 jaar genieten van elkaar, het geld, verre reizen maken, neuken als konijnen, leven als god in Frankrijk, stappen, gekke dingen doen en dan eens gaan kijken of je toe bent om te gaan settelen, een hond aan te schaffen en jezelf slapeloze nachten wil bezorgen d.m.v. een kind.
Nee, gelukkig niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow ja en zit ik nu jouw tuintje af te kraken
Heb je huilende baby kinderen?
met dr beste combo tot nu toequote:Op woensdag 5 juni 2013 09:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Ow, dan woon jij vast aan de andere kantquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:43 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.Mijn buren meestal wel.
Ik kijk nu uit mijn raam, zwaai maar terug.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, dan woon jij vast aan de andere kant
Ik wil nog een keer een gifje van haar maken, waarin alleen haar hoofd te zien is. Krijg je vlgs mij echt dit effectquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #90
Die eeuwige "ik kijk niet in de lens maar mysterieus in the distance #sodeep"-blikquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat een interessante kledingcombinatie.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is bij mijn zusje ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer een gifje van haar maken, waarin alleen haar hoofd te zien is. Krijg je vlgs mij echt dit effect
[ afbeelding ]
Precies ja, altijd dezelfde kopquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer een gifje van haar maken, waarin alleen haar hoofd te zien is. Krijg je vlgs mij echt dit effect
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar stoor ik mij ook een beetje aan jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Die eeuwige "ik kijk niet in de lens maar mysterieus in the distance #sodeep"-blik
Ik zag jequote:Op woensdag 5 juni 2013 09:45 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik kijk nu uit mijn raam, zwaai maar terug.
interessant jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wat een interessante kledingcombinatie.
klik op haar blog, gaat snellerquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:47 schreef Robophatt het volgende:
Nu heb ik wel zin om even dat topic door te spitten
quote:
http://fok.nl/sherlock/?by=RedReidingHood&about=¬intopic=0quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:47 schreef Robophatt het volgende:
Nu heb ik wel zin om even dat topic door te spitten
Nee, liep er langs en toen toch maar naar het station gelopen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Toch niet naar het koffiehuys gegaan?
Wilde eignelijk ook even kijken naar wat de rest draagtquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=RedReidingHood&about=¬intopic=0
Die benenquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is bij mijn zusje ookDie durft maar op een manier op de foto omdat ze er anders niet goed opstaat volgens haar.
Fucking irritant ja, beetje kapsonens lookquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Precies ja, altijd dezelfde kopen vraag me af wie er telkens opgebeld wordt om deze foto's te maken
Mooi voor een wog momentjequote:Op woensdag 5 juni 2013 09:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Daar stoor ik mij ook een beetje aan ja![]()
en ado, doe eens als je niks beters te doen hebt.
Ik zie het!quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Beetje tannen, squatten en moisturizen, komt wel goed.quote:
Had ze om moeten denken voor ze dat broekje aan deedquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zie het!Goede hoed alweder.
[..]
Beetje tannen, squatten en moisturizen, komt wel goed.
relaxtquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:50 schreef CristinaYang het volgende:
Ben ik trouwens om fucking half 7 opgestaan om op tijd bij college te zijn, moet de arts na een half uur weg"sorry, ik word gepieperd, fijne dag nog"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |