Tweede huwelijkreis, maar niet zo zozeer voor de winnaar, maar voor degene die het meeste vooruitgang heeft geboekt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:19 schreef koemleit het volgende:
is er eigenlijk een prijs voor de "winnaar"
Idd, echt geweldig die reactie van Jaap dat er niemand naar huis mochtquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:23 schreef Young_David het volgende:
Prachtig einde. Jaap loopt te trollen, Ruben trollt lekker terug
Voor ons is het vermakelijk ja, maar je zult er maar mee naar huis moeten achteraf.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:57 schreef Young_David het volgende:
Eigenlijk doen 3 van de 4 stellen het wel prima. Nog niet perfect, maar je ziet wel dat ze druk bezig zijn om dingen te verbeteren. Jaap niet. Jaap ziet dit als één groot spel. Dit is juist een kans om de relatie met zijn vrouw te versterken, maar die laat ie helemaal links liggen. Aan de ene kant geeft dat een stukje entertainment, maar ook heel pijnlijk.
Als je hun Facebook ziet, heeft ze er weinig problemen mee.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:41 schreef Operc het volgende:
[..]
Voor ons is het vermakelijk ja, maar je zult er maar mee naar huis moeten achteraf.
Ik heb wel enigszins medelijden met die Kim.
Ja die foto's zijn een beetje 'apart' ja...quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Als je hun Facebook ziet, heeft ze er weinig problemen mee.
Linkje?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:55 schreef SEMTEX het volgende:
precies, jaap is gewoon te nepquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
Ja, is gewoon niet leuk meer. Het ligt er te dik bovenop.
Daarom geloof ik er dus geen ene reet vann.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
quote:Je moet het zien als een wedstrijd waar bij je jezelf van je slechtste kant moet laten zien. Net als een elfstedentocht rijden en allemaal proberen als laatste te finishen gewichtheffen maar dan wie er het lichtste gewichtje op kan tillen of een
is dus wel duidelijk dat hij niet echt zo is, maar zo doet omdat hij als laatste wilt overblijven, hij wilde helemaal niet naar huisquote:Het is en blijf natuurlijk een programma waar in gestreden word om de titel; "de allerslechtste" en niet de allerbeste echtgenoot van Nederland. Als dit het geval was geweest dan had ik naar alle waarschijnlijkheid niet eens mee gedaan omdat ik er de humor niet van in zou hebben gezien om de titel "allerbeste"echtgenoot te bemachtigen. Er zijn immer al genoeg dingen waar ik goed in ben zoals tv kijken, bier drinken, patat eten en door het rode licht rijden. Ik vind het heel erg jammer voor degenen die zijn afgevallen in de race maar het is een titanenstrijd en nogmaals; men moet zo slecht mogelijk presteren om zo dicht mogelijk bij de trofee te geraken!. EN NIET ANDERSOM!.
Misschien denkt hij dat de slechtste echtgenoot de tweede huwelijksreis wint?quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:28 schreef Dawnbreaker het volgende:
jaap op facebook:
[..]
[..]
is dus wel duidelijk dat hij niet echt zo is, maar zo doet omdat hij als laatste wilt overblijven, hij wilde helemaal niet naar huis
quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:32 schreef Operc het volgende:
[..]
Misschien denkt hij dat de slechtste echtgenoot de tweede huwelijksreis wint?
en dat laten ze zien in een winkelquote:
Weinig zwarte kousen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:22 schreef Dawnbreaker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk zouden ze -720 of +720 moeten zeggen...dat is een stuk makkelijker te volgenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:46 schreef StephanL het volgende:
Rechtdoor gaan met een blinddoek, dat gaat niet lukken. Die vrouwen moeten wel zeggen dan meer naar links of rechts.
Ik heb geen idee hoe lastig dit is als je zelf geen rijbewijs hebt. Gewoon rechtdoor, rechtsaf OK, maar inparkeren uitleggen?quote:
Er werd al gezegd dat deze niet werkte, maar sowieso onzin heb ik altijd het idee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Leugendetector is wel zo'n onzin.
Dit is ook nog eens fake.
In ieder geval niet precies genoeg voor gebruik als strafrechtelijk bewijs.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Er werd al gezegd dat deze niet werkte, maar sowieso onzin heb ik altijd het idee.
Alsof ze opgegeven heeft inderdaadquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:16 schreef svann het volgende:
Michelle is tamelijk hopeloos.
Ze klinkt eigenlijk of de relatie al over is.
Niet heel erg vermakelijk of vernieuwend meer na een handvol afleveringen. Dan was de slechtste chauffeur een stuk beter.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
Mijn aandacht is al aardig verslapt, ik vind er niet zoveel meer aan.
Niemand is perfect hèquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:16 schreef zoem het volgende:
Herman is misschien niet perfect, maar zij kan er ook wat van
De echtgenote ?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:23 schreef Young_David het volgende:
Jaap weg
Aan de andere kant, wel een finale tussen mensen die het wél serieus nemen
Herman en ik zijn nog steeds gelukkig samenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:16 schreef svann het volgende:
Michelle is tamelijk hopeloos.
Ze klinkt eigenlijk of de relatie al over is.
Die komt weer na de zomer, vind ik ook leuker, d'r zijn al wat casting tapes op youtube te vinden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:24 schreef zoem het volgende:
[..]
Niet heel erg vermakelijk of vernieuwend meer na een handvol afleveringen. Dan was de slechtste chauffeur een stuk beter.
Heb ik elke ochtend bij het tandenpoetsen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:25 schreef michelski het volgende:
[..]
Herman en ik zijn nog steeds gelukkig samen
Kut, nu stort mijn wereld in elkaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:25 schreef michelski het volgende:
[..]
Herman en ik zijn nog steeds gelukkig samen
Haha ja hoor, vond het een leuke foto en is ook aan het programma gerelateerd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:27 schreef michelski het volgende:
[..]
Is het gezellig op m'n Facebook? Haha
Ik vind het goed hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha ja hoor, vond het een leuke foto en is ook aan het programma gerelateerd.
Welkom op FOK!quote:
Gok van niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:31 schreef zoem het volgende:
[..]
Welkom op FOK!![]()
Lees net dat jullie nog bij elkaar zijnHeeft het programma daar enigszins bij geholpen?
Ja we zijn nog steeds bij elkaar, en het is altijd de bedoeling geweest om bij elkaar te blijven.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:31 schreef zoem het volgende:
[..]
Welkom op FOK!![]()
Lees net dat jullie nog bij elkaar zijnHeeft het programma daar enigszins bij geholpen?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:40 schreef michelski het volgende:
[..]
Ja we zijn nog steeds bij elkaar, en het is altijd de bedoeling geweest om bij elkaar te blijven.
Wij deden vooral mee om misschien iets te kunnen leren, want jezelf verbeteren is nooit verkeerd. Daarnaast leek het ons een leuke ervaring.
Het is eigenlijk een programma met een knipoog.
Als we serieuze problemen hadden waren we wel naar een therapeut gegaan...
Doordat we mee deden was het vooral confronterend, en hadden we zoiets van nu we hier toch zijn laten we dan het beste eruit halen.
Tuurlijk zal het in het dagelijks leven (totaal) anders zijn. Michelle komt op tv over als 'n zeikwijf maar waarschijnlijk als je d'r zo op straat tegenkomt ligt alles anders.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:55 schreef zoem het volgende:
Ah, het valt dus eigenlijk wel meeOp tv wordt alles natuurlijk breed uitgemeten.
En inderdaad, als je toch meedoet kun je er beter voor gaan.
Tof dat je hier reageert
Ach, zolang ze op verongelijkte toon Herman steeds kan kleineren is het allemaal wel goed. Zodra hij wat tegengas geeft is het kindvrouwtje boos en wil ze niet eens een kus van hem om het goed te maken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:01 schreef BlueMage het volgende:
. Michelle komt op tv over als 'n zeikwijf maar waarschijnlijk als je d'r zo op straat tegenkomt ligt alles anders.
Het valt inderdaad reuze mee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:55 schreef zoem het volgende:
Ah, het valt dus eigenlijk wel meeOp tv wordt alles natuurlijk breed uitgemeten.
En inderdaad, als je toch meedoet kun je er beter voor gaan.
Tof dat je hier reageert
Nou ken ik Michelle absoluut niet, maar ik heb hier wel het idee dat ze hier wel echt uitvergroten en in haar het mooie zeiktype hebben gevonden. Ze zal waarschijnlijk wel iets vaker geïrriteerd 'Herman' zeggen dan de meeste mensen, maar vind haar ook wel iets liefs hebbenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach, zolang ze op verongelijkte toon Herman steeds kan kleineren is het allemaal wel goed. Zodra hij wat tegengas geeft is het kindvrouwtje boos en wil ze niet eens een kus van hem om het goed te maken.
Zolang hij dat blijft pikken prima, maar als ie ooit eens volwassen wordt en echt voor zichzelf opkomt is Michele verleden tijd en moet ze op zoek naar een andere jongen die ze kan commanderen en kleineren.
/ja, ik weet dat je meeleest.
Luister jij denkt dat je ons kent via zo n programma?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach, zolang ze op verongelijkte toon Herman steeds kan kleineren is het allemaal wel goed. Zodra hij wat tegengas geeft is het kindvrouwtje boos en wil ze niet eens een kus van hem om het goed te maken.
Zolang hij dat blijft pikken prima, maar als ie ooit eens volwassen wordt en echt voor zichzelf opkomt is Michele verleden tijd en moet ze op zoek naar een andere jongen die ze kan commanderen en kleineren.
/ja, ik weet dat je meeleest.
Ze hebben inderdaad zeikerig neergezet,quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ken ik Michelle absoluut niet, maar ik heb hier wel het idee dat ze hier wel echt uitvergroten en in haar het mooie zeiktype hebben gevonden. Ze zal waarschijnlijk wel iets vaker geïrriteerd 'Herman' zeggen dan de meeste mensen, maar vind haar ook wel iets liefs hebbenHeb het idee dat dat er allemaal uitgeknipt wordt..
En Herman lijkt me ook niet de makkelijksteZe moest hem niet voor niets laten vallen
De opnames duurde 3 wekenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:06 schreef svann het volgende:
Hoe lang duurden de opnames eigenlijk?
Een week of een paar weekenden?
Eigenlijk moet ik hier echt niet op in gaan!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:04 schreef Deckard het volgende:
Jij komt op tv. Je hebt weinig te zeggen over wat andere mensen denken. En je kent golfer niet eens, ik vind dat je een beetje te snel oordeelt over hem.
Haha ja Ik had het in de gaten, maar dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:09 schreef zoem het volgende:
Televisie geeft snel een verkeerd beeld omdat er veel geknipt wordt en dingen anders gemonteerd worden dan ze gebeurd zijn. Je moet zo'n programma met een korrel zout nemen
golfer is soms (te) kritisch
Nou, ja.... Wel ongeduldig.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:07 schreef michelski het volgende:
Best ironisch dus want nu vind iedereen mij een kutwijf haha
Je kunt 2 dingen winnen hèquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Jaap naar huisDie ouwe en die Herman hadden dat toch meer verdiend
Hoe bedoel je? 'De slechtste' en 'de meest veranderde echtgenoot in positieve zin' ,ofzo?quote:
Ja precies.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? 'De slechtste' en 'de meest veranderde echtgenoot in positieve zin' ,ofzo?
Aha, ja ik kijk 't altijd met een half oog dus precies hoe en wat weet ik allemaal nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:45 schreef michelski het volgende:
[..]
Ja precies.
alleen vind ik dat ze daar n beetje onduidelijk mee zijn geweest.
Ik denk dat je het meer moet zien dat de slechtste en de beste in de finale moeten staan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Aha, ja ik kijk 't altijd met een half oog dus precies hoe en wat weet ik allemaal nietMaar toch flauw om Jaap dan eerder te laten gaan (net als die Zaki trouwens), terwijl als je in de 'finale' staat het toch beter gedaan hebt.
Hoi. Paul. Bijna 60 en vrij veel levenservaring.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:59 schreef michelski het volgende:
Denk je nu stoer je mening te durven geven op een forum onder een schuil naampje.. Typisch haha
Grappigquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoi. Paul. Bijna 60 en vrij veel levenservaring.
Niet stoer. Observerend en herkennend en ik vind je dus nog steeds, ondanks al je uitvluchten en de schuld aan knippen en programmamakers gevend, een verwend kindvrouwtje met een nog onvolwassener man.
En ja, golfer, is altijd kritisch, maar eerlijk. Daar heb ik geen nep-leugendetector voor nodig.
De beste is er in de 1e aflevering uitgegaan volgens mij, maar snap wat je bedoeltquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:00 schreef michelski het volgende:
[..]
Ik denk dat je het meer moet zien dat de slechtste en de beste in de finale moeten staan.
Personelijk dacht ik dat zekai de titel zou winnen.
(int echt is hij gewoon een aardige jongen, dat wel!)
Ja ik bedoelde eigenlijk wie dan het meest verandert bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
De beste is er in de 1e aflevering uitgegaan volgens mij, maar snap wat je bedoelt![]()
Dat Zekai aardig is geloof ik best hoor, maar vond het verder wel een mongoolOf 't kwam door die vriendin die dodelijk naïef was, kan ook
Vind Herman en die oude echt 2 figuren die alles voor hun vrouwtje doen, alleen het niet altijd goed aanpakkenDie kennen nog wat van mij leren
![]()
![]()
Boekingen gaan via mijn agent en de eerste 2 cursussen zijn vrijblijvend. Mannen mogen thuisgelaten wordenquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:17 schreef michelski het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde eigenlijk wie dan het meest verandert bijvoorbeeld.
Zelf was ik achteraf ook verbaast wat Ik over zekai en Larissa op tv zag, want toen we met z'n alle samen waren komen ze niet zo vreemd over op tv.
Int echt zijn ze gewoon normaal.
Vind ik dan!
Misschien moeten we met z'n alle een cursus volgen bij jou haha
Jaap is gewoon een toffe gozer, die gewoon graag ouwehoert.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Boekingen gaan via mijn agent en de eerste 2 cursussen zijn vrijblijvend. Mannen mogen thuisgelaten worden
Hoe was Jaap trouwens? In 't begin kon ik er wel om lachen, uiteindelijk blijkt t gewoon een idioot te zijn
Ik heb hem gisteren toch echt al via UG gekekenquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:13 schreef Sylvana het volgende:
Hmm, de uitzending staat not niet bij uitzending gemist, dus kan hem nog niet terugkijkenTerwijl "Je zal het maar hebben" dat een uur later werd uitgezonden er al wel bij staat
Vreemd, bij mij stond hij er niet bij vanmiddag, heb paar keer gekeken...quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren toch echt al via UG gekeken
Thnx voor de link!quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:12 schreef golfer het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1350248
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
Ik kijk, maar eigenlijk vind ik er niks meer aan. Maar ja, de finale toch nog maar even meepikken.
Dat idd.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
Ik kijk, maar eigenlijk vind ik er niks meer aan. Maar ja, de finale toch nog maar even meepikken.
Zoveel interessant materiaal.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:37 schreef tralalala het volgende:
Leuk, 55 minuten herhaling en 5 minute finale.
Ik las Jan Jaap.quote:
Volgens mij weet jij zelfs wat IK leuk vind.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet weten van welke muziek je partner houdt
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg begin jij nu ook steeds met dat Corrie.
Ik weet van heel veel mensen van wat voor muziek ze houdenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij zelfs wat IK leuk vind.
Nou ja je ziet het, handig als je gaat trouwen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet van heel veel mensen van wat voor muziek ze houdenDa's ook een kwaaltje
Ja dat dacht ik ook, dat op het laatst iemand wordt uitgekozen als winnaar.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:48 schreef tralalala het volgende:
Iedereen kan nog winnen toch? Zelfs Jaap
Ja maar buiten Anthony zijn er weinig 'progressieboekers' geweest.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:48 schreef tralalala het volgende:
Iedereen kan nog winnen toch? Zelfs Jaap
Klopt ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar buiten Anthony zijn er weinig 'progressieboekers' geweest.
Lieve mannen is erg hoor.quote:
Nee op Hermannen. En dan geef ik ze geen ongelijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja jij denkt zeker dat vrouwen op klootzakken vallen.
Vooronderzoek op het internetquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:56 schreef Karina het volgende:
Dat doet hij lekker vlot, even snel een ring uitzoeken.
Michelle is eng.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:57 schreef BlueMage het volgende:
Ja je voelt aankomen dat die Michelle het allemaal niks vindt.
Ze hadden wel een beter passend pak voor 'm kunnen kiezen idd.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:00 schreef Karina het volgende:
Hij is net een kind in het pak van zijn vader.
Zou mooi zijn als hij nee zegtquote:
De vrolijkheidquote:
De kuthoeren die zich aanmelden voor dit programma.quote:
En die mannen die braaf meegaan...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
De kuthoeren die zich aanmelden voor dit programma.
Nog erger. Ze zijn ook allemaal lelijkquote:
Wat maakt dat nou uit, ook lelijke mensen hebben liefde nodig.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog erger. Ze zijn ook allemaal lelijk
Nah als je dronken bent en in de kroeg misschien ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Corrie wordt gelukkig van deze muziek.
Dassn ga je op TV. Je bent dan niet gewoon geil maar camerageil.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit, ook lelijke mensen hebben liefde nodig.
Ja maar je kijkt toch he?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dassn ga je op TV. Je bent dan niet gewoon geil maar camerageil.
Ik dacht dat jij groot fan was van Hazes.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah als je dronken bent en in de kroeg misschien ja.
Fan is een groot woord. Af en toe mag ik het wel horen jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij groot fan was van Hazes.
Wat een nep-Amsterdammer ben je ook.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Fan is een groot woord. Af en toe mag ik het wel horen ja
Ik kijk ook naar TROS-Sterrenparadequote:
Voor elk muziekje is er een tijd en een plaatsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een nep-Amsterdammer ben je ook.
maar Guus Meeuwis is ook zozo hoor![]()
Wat is de plaats van Sunn-O)))quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor elk muziekje is er een tijd en een plaatsHazes is voor in de kroeg.
Instinkerdje he? Want die kende ik natuurlijk nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is de plaats van Sunn-O)))
Ik stel voor dat je ze eens googled en dan een antwoord geeft.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Instinkerdje he? Want die kende ik natuurlijk nietHeavy metal bar denk ik.
Het zag er wat stijfjes uit, maar tis toch lief?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:17 schreef Ranjit het volgende:
Meest knullige huwelijksaanzoek van de laatste eeuw. En dan kom je er ook nog mee op TV.
ja had ik gedaan, was iets met metal. Vandaar de heavy metal bar. Heeel heavy zelfs.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je ze eens googled en dan een antwoord geeft.
Ik denk dat de gemiddelde metalfan het niet kan waarderenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
ja had ik gedaan, was iets met metal. Vandaar de heavy metal bar. Heeel heavy zelfs.
Waar zou je het draaien dan? Thuis als je de buren wil pesten zekerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde metalfan het niet kan waarderen![]()
Ik ook niet trouwens, dus dat zegt wat.
Omdat het hip en alternatief is.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar zou je het draaien dan? Thuis als je de buren wil pesten zeker
Oh niks voor mij dus sowieso.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat het hip en alternatief is.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar zou je het draaien dan? Thuis als je de buren wil pesten zeker
Anal Cuntquote:
Mayhem op mijn bruiloft.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is de plaats van Sunn-O)))
Wat een herrie zegquote:
Grindcore is fucking baasquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:27 schreef BlueMage het volgende:
AC is een van de grootste trollbands ooit.
AC/DCquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:27 schreef BlueMage het volgende:
AC is een van de grootste trollbands ooit.
Wij praten Arnhemsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:53 schreef Ranjit het volgende:
Wat is nou het accent wat er zo dik op lig(t) bij Herman? Nijmegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |