Alsof ze opgegeven heeft inderdaadquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:16 schreef svann het volgende:
Michelle is tamelijk hopeloos.
Ze klinkt eigenlijk of de relatie al over is.
Niet heel erg vermakelijk of vernieuwend meer na een handvol afleveringen. Dan was de slechtste chauffeur een stuk beter.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
Mijn aandacht is al aardig verslapt, ik vind er niet zoveel meer aan.
Niemand is perfect hèquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:16 schreef zoem het volgende:
Herman is misschien niet perfect, maar zij kan er ook wat van
De echtgenote ?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:23 schreef Young_David het volgende:
Jaap weg
Aan de andere kant, wel een finale tussen mensen die het wél serieus nemen
Herman en ik zijn nog steeds gelukkig samenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:16 schreef svann het volgende:
Michelle is tamelijk hopeloos.
Ze klinkt eigenlijk of de relatie al over is.
Die komt weer na de zomer, vind ik ook leuker, d'r zijn al wat casting tapes op youtube te vinden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:24 schreef zoem het volgende:
[..]
Niet heel erg vermakelijk of vernieuwend meer na een handvol afleveringen. Dan was de slechtste chauffeur een stuk beter.
Heb ik elke ochtend bij het tandenpoetsen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:25 schreef michelski het volgende:
[..]
Herman en ik zijn nog steeds gelukkig samen
Kut, nu stort mijn wereld in elkaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:25 schreef michelski het volgende:
[..]
Herman en ik zijn nog steeds gelukkig samen
Haha ja hoor, vond het een leuke foto en is ook aan het programma gerelateerd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:27 schreef michelski het volgende:
[..]
Is het gezellig op m'n Facebook? Haha
Ik vind het goed hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha ja hoor, vond het een leuke foto en is ook aan het programma gerelateerd.
Welkom op FOK!quote:
Gok van niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:31 schreef zoem het volgende:
[..]
Welkom op FOK!![]()
Lees net dat jullie nog bij elkaar zijnHeeft het programma daar enigszins bij geholpen?
Ja we zijn nog steeds bij elkaar, en het is altijd de bedoeling geweest om bij elkaar te blijven.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:31 schreef zoem het volgende:
[..]
Welkom op FOK!![]()
Lees net dat jullie nog bij elkaar zijnHeeft het programma daar enigszins bij geholpen?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:40 schreef michelski het volgende:
[..]
Ja we zijn nog steeds bij elkaar, en het is altijd de bedoeling geweest om bij elkaar te blijven.
Wij deden vooral mee om misschien iets te kunnen leren, want jezelf verbeteren is nooit verkeerd. Daarnaast leek het ons een leuke ervaring.
Het is eigenlijk een programma met een knipoog.
Als we serieuze problemen hadden waren we wel naar een therapeut gegaan...
Doordat we mee deden was het vooral confronterend, en hadden we zoiets van nu we hier toch zijn laten we dan het beste eruit halen.
Tuurlijk zal het in het dagelijks leven (totaal) anders zijn. Michelle komt op tv over als 'n zeikwijf maar waarschijnlijk als je d'r zo op straat tegenkomt ligt alles anders.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:55 schreef zoem het volgende:
Ah, het valt dus eigenlijk wel meeOp tv wordt alles natuurlijk breed uitgemeten.
En inderdaad, als je toch meedoet kun je er beter voor gaan.
Tof dat je hier reageert
Ach, zolang ze op verongelijkte toon Herman steeds kan kleineren is het allemaal wel goed. Zodra hij wat tegengas geeft is het kindvrouwtje boos en wil ze niet eens een kus van hem om het goed te maken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:01 schreef BlueMage het volgende:
. Michelle komt op tv over als 'n zeikwijf maar waarschijnlijk als je d'r zo op straat tegenkomt ligt alles anders.
Het valt inderdaad reuze mee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:55 schreef zoem het volgende:
Ah, het valt dus eigenlijk wel meeOp tv wordt alles natuurlijk breed uitgemeten.
En inderdaad, als je toch meedoet kun je er beter voor gaan.
Tof dat je hier reageert
Nou ken ik Michelle absoluut niet, maar ik heb hier wel het idee dat ze hier wel echt uitvergroten en in haar het mooie zeiktype hebben gevonden. Ze zal waarschijnlijk wel iets vaker geïrriteerd 'Herman' zeggen dan de meeste mensen, maar vind haar ook wel iets liefs hebbenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach, zolang ze op verongelijkte toon Herman steeds kan kleineren is het allemaal wel goed. Zodra hij wat tegengas geeft is het kindvrouwtje boos en wil ze niet eens een kus van hem om het goed te maken.
Zolang hij dat blijft pikken prima, maar als ie ooit eens volwassen wordt en echt voor zichzelf opkomt is Michele verleden tijd en moet ze op zoek naar een andere jongen die ze kan commanderen en kleineren.
/ja, ik weet dat je meeleest.
Luister jij denkt dat je ons kent via zo n programma?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach, zolang ze op verongelijkte toon Herman steeds kan kleineren is het allemaal wel goed. Zodra hij wat tegengas geeft is het kindvrouwtje boos en wil ze niet eens een kus van hem om het goed te maken.
Zolang hij dat blijft pikken prima, maar als ie ooit eens volwassen wordt en echt voor zichzelf opkomt is Michele verleden tijd en moet ze op zoek naar een andere jongen die ze kan commanderen en kleineren.
/ja, ik weet dat je meeleest.
Ze hebben inderdaad zeikerig neergezet,quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ken ik Michelle absoluut niet, maar ik heb hier wel het idee dat ze hier wel echt uitvergroten en in haar het mooie zeiktype hebben gevonden. Ze zal waarschijnlijk wel iets vaker geïrriteerd 'Herman' zeggen dan de meeste mensen, maar vind haar ook wel iets liefs hebbenHeb het idee dat dat er allemaal uitgeknipt wordt..
En Herman lijkt me ook niet de makkelijksteZe moest hem niet voor niets laten vallen
De opnames duurde 3 wekenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:06 schreef svann het volgende:
Hoe lang duurden de opnames eigenlijk?
Een week of een paar weekenden?
Eigenlijk moet ik hier echt niet op in gaan!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:04 schreef Deckard het volgende:
Jij komt op tv. Je hebt weinig te zeggen over wat andere mensen denken. En je kent golfer niet eens, ik vind dat je een beetje te snel oordeelt over hem.
Haha ja Ik had het in de gaten, maar dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:09 schreef zoem het volgende:
Televisie geeft snel een verkeerd beeld omdat er veel geknipt wordt en dingen anders gemonteerd worden dan ze gebeurd zijn. Je moet zo'n programma met een korrel zout nemen
golfer is soms (te) kritisch
Nou, ja.... Wel ongeduldig.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:07 schreef michelski het volgende:
Best ironisch dus want nu vind iedereen mij een kutwijf haha
Je kunt 2 dingen winnen hèquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Jaap naar huisDie ouwe en die Herman hadden dat toch meer verdiend
Hoe bedoel je? 'De slechtste' en 'de meest veranderde echtgenoot in positieve zin' ,ofzo?quote:
Ja precies.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? 'De slechtste' en 'de meest veranderde echtgenoot in positieve zin' ,ofzo?
Aha, ja ik kijk 't altijd met een half oog dus precies hoe en wat weet ik allemaal nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:45 schreef michelski het volgende:
[..]
Ja precies.
alleen vind ik dat ze daar n beetje onduidelijk mee zijn geweest.
Ik denk dat je het meer moet zien dat de slechtste en de beste in de finale moeten staan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Aha, ja ik kijk 't altijd met een half oog dus precies hoe en wat weet ik allemaal nietMaar toch flauw om Jaap dan eerder te laten gaan (net als die Zaki trouwens), terwijl als je in de 'finale' staat het toch beter gedaan hebt.
Hoi. Paul. Bijna 60 en vrij veel levenservaring.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:59 schreef michelski het volgende:
Denk je nu stoer je mening te durven geven op een forum onder een schuil naampje.. Typisch haha
Grappigquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoi. Paul. Bijna 60 en vrij veel levenservaring.
Niet stoer. Observerend en herkennend en ik vind je dus nog steeds, ondanks al je uitvluchten en de schuld aan knippen en programmamakers gevend, een verwend kindvrouwtje met een nog onvolwassener man.
En ja, golfer, is altijd kritisch, maar eerlijk. Daar heb ik geen nep-leugendetector voor nodig.
De beste is er in de 1e aflevering uitgegaan volgens mij, maar snap wat je bedoeltquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:00 schreef michelski het volgende:
[..]
Ik denk dat je het meer moet zien dat de slechtste en de beste in de finale moeten staan.
Personelijk dacht ik dat zekai de titel zou winnen.
(int echt is hij gewoon een aardige jongen, dat wel!)
Ja ik bedoelde eigenlijk wie dan het meest verandert bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
De beste is er in de 1e aflevering uitgegaan volgens mij, maar snap wat je bedoelt![]()
Dat Zekai aardig is geloof ik best hoor, maar vond het verder wel een mongoolOf 't kwam door die vriendin die dodelijk naïef was, kan ook
Vind Herman en die oude echt 2 figuren die alles voor hun vrouwtje doen, alleen het niet altijd goed aanpakkenDie kennen nog wat van mij leren
![]()
![]()
Boekingen gaan via mijn agent en de eerste 2 cursussen zijn vrijblijvend. Mannen mogen thuisgelaten wordenquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:17 schreef michelski het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde eigenlijk wie dan het meest verandert bijvoorbeeld.
Zelf was ik achteraf ook verbaast wat Ik over zekai en Larissa op tv zag, want toen we met z'n alle samen waren komen ze niet zo vreemd over op tv.
Int echt zijn ze gewoon normaal.
Vind ik dan!
Misschien moeten we met z'n alle een cursus volgen bij jou haha
Jaap is gewoon een toffe gozer, die gewoon graag ouwehoert.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Boekingen gaan via mijn agent en de eerste 2 cursussen zijn vrijblijvend. Mannen mogen thuisgelaten worden
Hoe was Jaap trouwens? In 't begin kon ik er wel om lachen, uiteindelijk blijkt t gewoon een idioot te zijn
Ik heb hem gisteren toch echt al via UG gekekenquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:13 schreef Sylvana het volgende:
Hmm, de uitzending staat not niet bij uitzending gemist, dus kan hem nog niet terugkijkenTerwijl "Je zal het maar hebben" dat een uur later werd uitgezonden er al wel bij staat
Vreemd, bij mij stond hij er niet bij vanmiddag, heb paar keer gekeken...quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren toch echt al via UG gekeken
Thnx voor de link!quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:12 schreef golfer het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1350248
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
Ik kijk, maar eigenlijk vind ik er niks meer aan. Maar ja, de finale toch nog maar even meepikken.
Dat idd.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
Ik kijk, maar eigenlijk vind ik er niks meer aan. Maar ja, de finale toch nog maar even meepikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |