Niet heel erg vermakelijk of vernieuwend meer na een handvol afleveringen. Dan was de slechtste chauffeur een stuk beter.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
Mijn aandacht is al aardig verslapt, ik vind er niet zoveel meer aan.
Niemand is perfect hèquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:16 schreef zoem het volgende:
Herman is misschien niet perfect, maar zij kan er ook wat van
De echtgenote ?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:23 schreef Young_David het volgende:
Jaap weg
Aan de andere kant, wel een finale tussen mensen die het wél serieus nemen
Herman en ik zijn nog steeds gelukkig samenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:16 schreef svann het volgende:
Michelle is tamelijk hopeloos.
Ze klinkt eigenlijk of de relatie al over is.
Die komt weer na de zomer, vind ik ook leuker, d'r zijn al wat casting tapes op youtube te vinden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:24 schreef zoem het volgende:
[..]
Niet heel erg vermakelijk of vernieuwend meer na een handvol afleveringen. Dan was de slechtste chauffeur een stuk beter.
Heb ik elke ochtend bij het tandenpoetsen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:25 schreef michelski het volgende:
[..]
Herman en ik zijn nog steeds gelukkig samen
Kut, nu stort mijn wereld in elkaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:25 schreef michelski het volgende:
[..]
Herman en ik zijn nog steeds gelukkig samen
Haha ja hoor, vond het een leuke foto en is ook aan het programma gerelateerd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:27 schreef michelski het volgende:
[..]
Is het gezellig op m'n Facebook? Haha
Ik vind het goed hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha ja hoor, vond het een leuke foto en is ook aan het programma gerelateerd.
Welkom op FOK!quote:
Gok van niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:31 schreef zoem het volgende:
[..]
Welkom op FOK!![]()
Lees net dat jullie nog bij elkaar zijnHeeft het programma daar enigszins bij geholpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |