Ja ik bedoelde eigenlijk wie dan het meest verandert bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
De beste is er in de 1e aflevering uitgegaan volgens mij, maar snap wat je bedoelt![]()
Dat Zekai aardig is geloof ik best hoor, maar vond het verder wel een mongoolOf 't kwam door die vriendin die dodelijk naïef was, kan ook
Vind Herman en die oude echt 2 figuren die alles voor hun vrouwtje doen, alleen het niet altijd goed aanpakkenDie kennen nog wat van mij leren
![]()
![]()
Boekingen gaan via mijn agent en de eerste 2 cursussen zijn vrijblijvend. Mannen mogen thuisgelaten wordenquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:17 schreef michelski het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde eigenlijk wie dan het meest verandert bijvoorbeeld.
Zelf was ik achteraf ook verbaast wat Ik over zekai en Larissa op tv zag, want toen we met z'n alle samen waren komen ze niet zo vreemd over op tv.
Int echt zijn ze gewoon normaal.
Vind ik dan!
Misschien moeten we met z'n alle een cursus volgen bij jou haha
Jaap is gewoon een toffe gozer, die gewoon graag ouwehoert.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Boekingen gaan via mijn agent en de eerste 2 cursussen zijn vrijblijvend. Mannen mogen thuisgelaten worden
Hoe was Jaap trouwens? In 't begin kon ik er wel om lachen, uiteindelijk blijkt t gewoon een idioot te zijn
Ik heb hem gisteren toch echt al via UG gekekenquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:13 schreef Sylvana het volgende:
Hmm, de uitzending staat not niet bij uitzending gemist, dus kan hem nog niet terugkijkenTerwijl "Je zal het maar hebben" dat een uur later werd uitgezonden er al wel bij staat
Vreemd, bij mij stond hij er niet bij vanmiddag, heb paar keer gekeken...quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren toch echt al via UG gekeken
Thnx voor de link!quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:12 schreef golfer het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1350248
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
Ik kijk, maar eigenlijk vind ik er niks meer aan. Maar ja, de finale toch nog maar even meepikken.
Dat idd.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
Ik kijk, maar eigenlijk vind ik er niks meer aan. Maar ja, de finale toch nog maar even meepikken.
Zoveel interessant materiaal.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:37 schreef tralalala het volgende:
Leuk, 55 minuten herhaling en 5 minute finale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |