Tweede huwelijkreis, maar niet zo zozeer voor de winnaar, maar voor degene die het meeste vooruitgang heeft geboekt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:19 schreef koemleit het volgende:
is er eigenlijk een prijs voor de "winnaar"
Idd, echt geweldig die reactie van Jaap dat er niemand naar huis mochtquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:23 schreef Young_David het volgende:
Prachtig einde. Jaap loopt te trollen, Ruben trollt lekker terug
Voor ons is het vermakelijk ja, maar je zult er maar mee naar huis moeten achteraf.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:57 schreef Young_David het volgende:
Eigenlijk doen 3 van de 4 stellen het wel prima. Nog niet perfect, maar je ziet wel dat ze druk bezig zijn om dingen te verbeteren. Jaap niet. Jaap ziet dit als één groot spel. Dit is juist een kans om de relatie met zijn vrouw te versterken, maar die laat ie helemaal links liggen. Aan de ene kant geeft dat een stukje entertainment, maar ook heel pijnlijk.
Als je hun Facebook ziet, heeft ze er weinig problemen mee.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:41 schreef Operc het volgende:
[..]
Voor ons is het vermakelijk ja, maar je zult er maar mee naar huis moeten achteraf.
Ik heb wel enigszins medelijden met die Kim.
Ja die foto's zijn een beetje 'apart' ja...quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Als je hun Facebook ziet, heeft ze er weinig problemen mee.
Linkje?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:55 schreef SEMTEX het volgende:
precies, jaap is gewoon te nepquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
Ja, is gewoon niet leuk meer. Het ligt er te dik bovenop.
Daarom geloof ik er dus geen ene reet vann.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
quote:Je moet het zien als een wedstrijd waar bij je jezelf van je slechtste kant moet laten zien. Net als een elfstedentocht rijden en allemaal proberen als laatste te finishen gewichtheffen maar dan wie er het lichtste gewichtje op kan tillen of een
is dus wel duidelijk dat hij niet echt zo is, maar zo doet omdat hij als laatste wilt overblijven, hij wilde helemaal niet naar huisquote:Het is en blijf natuurlijk een programma waar in gestreden word om de titel; "de allerslechtste" en niet de allerbeste echtgenoot van Nederland. Als dit het geval was geweest dan had ik naar alle waarschijnlijkheid niet eens mee gedaan omdat ik er de humor niet van in zou hebben gezien om de titel "allerbeste"echtgenoot te bemachtigen. Er zijn immer al genoeg dingen waar ik goed in ben zoals tv kijken, bier drinken, patat eten en door het rode licht rijden. Ik vind het heel erg jammer voor degenen die zijn afgevallen in de race maar het is een titanenstrijd en nogmaals; men moet zo slecht mogelijk presteren om zo dicht mogelijk bij de trofee te geraken!. EN NIET ANDERSOM!.
Misschien denkt hij dat de slechtste echtgenoot de tweede huwelijksreis wint?quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:28 schreef Dawnbreaker het volgende:
jaap op facebook:
[..]
[..]
is dus wel duidelijk dat hij niet echt zo is, maar zo doet omdat hij als laatste wilt overblijven, hij wilde helemaal niet naar huis
quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:32 schreef Operc het volgende:
[..]
Misschien denkt hij dat de slechtste echtgenoot de tweede huwelijksreis wint?
en dat laten ze zien in een winkelquote:
Weinig zwarte kousen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:22 schreef Dawnbreaker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk zouden ze -720 of +720 moeten zeggen...dat is een stuk makkelijker te volgenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:46 schreef StephanL het volgende:
Rechtdoor gaan met een blinddoek, dat gaat niet lukken. Die vrouwen moeten wel zeggen dan meer naar links of rechts.
Ik heb geen idee hoe lastig dit is als je zelf geen rijbewijs hebt. Gewoon rechtdoor, rechtsaf OK, maar inparkeren uitleggen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |