Wat een nep-Amsterdammer ben je ook.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Fan is een groot woord. Af en toe mag ik het wel horen ja
Ik kijk ook naar TROS-Sterrenparadequote:
Voor elk muziekje is er een tijd en een plaatsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een nep-Amsterdammer ben je ook.
maar Guus Meeuwis is ook zozo hoor![]()
Wat is de plaats van Sunn-O)))quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor elk muziekje is er een tijd en een plaatsHazes is voor in de kroeg.
Instinkerdje he? Want die kende ik natuurlijk nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is de plaats van Sunn-O)))
Ik stel voor dat je ze eens googled en dan een antwoord geeft.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Instinkerdje he? Want die kende ik natuurlijk nietHeavy metal bar denk ik.
Het zag er wat stijfjes uit, maar tis toch lief?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:17 schreef Ranjit het volgende:
Meest knullige huwelijksaanzoek van de laatste eeuw. En dan kom je er ook nog mee op TV.
ja had ik gedaan, was iets met metal. Vandaar de heavy metal bar. Heeel heavy zelfs.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je ze eens googled en dan een antwoord geeft.
Ik denk dat de gemiddelde metalfan het niet kan waarderenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
ja had ik gedaan, was iets met metal. Vandaar de heavy metal bar. Heeel heavy zelfs.
Waar zou je het draaien dan? Thuis als je de buren wil pesten zekerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde metalfan het niet kan waarderen![]()
Ik ook niet trouwens, dus dat zegt wat.
Omdat het hip en alternatief is.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar zou je het draaien dan? Thuis als je de buren wil pesten zeker
Oh niks voor mij dus sowieso.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat het hip en alternatief is.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar zou je het draaien dan? Thuis als je de buren wil pesten zeker
Anal Cuntquote:
Mayhem op mijn bruiloft.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is de plaats van Sunn-O)))
Wat een herrie zegquote:
Grindcore is fucking baasquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:27 schreef BlueMage het volgende:
AC is een van de grootste trollbands ooit.
AC/DCquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:27 schreef BlueMage het volgende:
AC is een van de grootste trollbands ooit.
Wij praten Arnhemsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:53 schreef Ranjit het volgende:
Wat is nou het accent wat er zo dik op lig(t) bij Herman? Nijmegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |