quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:58 schreef Champy het volgende:
Ik snap wel dat die chick verborgen zit achter een linkje
nee man motivated as fuck nu!!! Ik ga ff hard biceps pompe feel the burn!!!!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:33 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Pfffff... Word je ook moe van, die overdreven motivational crap.
hiermee raak ik pas gemotiveerdquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
nee man motivated as fuck nu!!! Ik ga ff hard biceps pompe feel the burn!!!!
zyzz is als een voorbeeld voor mijquote:
Daarom chocola!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:42 schreef G.R.S. het volgende:
Mijn white chocolate shake proeft godverdomme naar vanille. Vieze oplichters.
lolz faya gquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:42 schreef G.R.S. het volgende:
Ik kom echt niet aan mijn eiwitten door alleen voeding te gebruiken. Ik raak helaas te snel volquote:
Sowieso hequote:
die reactiesquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:52 schreef Dimachaerus het volgende:
als dit je neit motiveert weet ik het ook niet meer hoor kijk die hollandsche en turks sletjes eens myrren op 00;03 ; 00;40
Hij is hier niet zo groot op.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:52 schreef Dimachaerus het volgende:
als dit je neit motiveert weet ik het ook niet meer hoor kijk die hollandsche en turks sletjes eens myrren op 00;03 ; 00;40
Vandaag in de supermarkt chocola gekocht..voor mijn moederquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:53 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik kom echt niet aan mijn eiwitten door alleen voeding te gebruiken. Ik raak helaas te snel vol
[..]
Sowieso he
hussele en coke pushe brahquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:56 schreef ChesterPerry het volgende:
komop man 3 donnies voor zon ton whey
Whoe iss it?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:52 schreef VMSDKR het volgende:
Amsterdam sure?
its a great land please do there a set man
i'm come than
in ten years you you are the next afrojack
that's now i sure
In een bepaald subforum zouden ze niet snappen wat je nu denkt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik geniet echt niet van dat feel NA een MCflurry, iets wat je in een kwartier op hebt.
445 kcal voor een McFlurry.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vandaag in de supermarkt chocola gekocht..voor mijn moeder. Al 2 dagen trek in een McFlurry. Maar ja the taste of being toned is better.
gewoon doen, je hebt het verdiendquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik geniet echt niet van dat feel NA een MCflurry, iets wat je in een kwartier op hebt.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
grofffquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kun je beter deze cake eten.
Iemand zei daar laatst dat ze een blok chocolade van 400 gram na 10 minuten op had gegetenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:05 schreef Beach het volgende:
[..]
In een bepaald subforum zouden ze niet snappen wat je nu denkt.
Damnquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:08 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Iemand zei daar laatst dat ze een blok chocolade van 400 gram na 10 minuten op had gegeten
~ 2400 kcals. Good job.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:08 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Iemand zei daar laatst dat ze een blok chocolade van 400 gram na 10 minuten op had gegeten
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:12 schreef G.R.S. het volgende:
http://thisiswhyyourefat.kinja.com/
Je komt hier creaties tegen joh..![]()
[ afbeelding ]
Hey thanks man!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
445 kcal voor een McFlurry.Kun je beter een Choco momentje halen van Hertog; net zo lekker en maar ~ 110 kcal.
Neuh...pas als ik doel bereikt heb, mag ik wat lekkersquote:
Ja maar dat smelt niet dus daar doe je langer over.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kun je beter deze cake eten.
Godver..ik wil ze allemaal slaan.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:08 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Wat is dat?quote:
Gewoon vet daar hebben, ik heb nergens last van met squats.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:15 schreef IrCute het volgende:
pussy padIk loop gewoon met blauwe plekken op mijn schouders/rug als een echte alpha
Dat ding is alleen maar vervelendquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:15 schreef IrCute het volgende:
pussy padIk loop gewoon met blauwe plekken op mijn schouders/rug als een echte alpha
Chocolate Chip Cookie Dough Cheesecakequote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hey thanks man!
[..]
Neuh...pas als ik doel bereikt heb, mag ik wat lekkers.
[..]
Ja maar dat smelt niet dus daar doe je langer over.
[..]
Godver..ik wil ze allemaal slaan.
[..]
Wat is dat?
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:17 schreef IrCute het volgende:
Ik heb het wel een tijdje gebruikt, maar dat ding ging schuiven en draaien
zeer zeker..quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Chocolate Chip Cookie Dough Cheesecake
en max 10kilo aan elke kantquote:
Hahah je moet je sportschool sueen. Ik loop nu alleen met gebroken nagels en blauwe schenen rond.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:18 schreef IrCute het volgende:
Ik zie er mishandeld uit, bloeduitstortingen op schouders van calf raise, blauwe plekken in mijn nek en ben op mijn knie gevallen dus mijn benen zijn blauw
Ik vind de smith niet slecht hoor. Naar mijn mening kun je de squat niet optimaal uitvoeren als je de smith gebruikt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom vind jij smith machines slecht?
Waarom niet dan?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:19 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik vind de smith niet slecht hoor. Naar mijn mening kun je de squat niet optimaal uitvoeren als je de smith gebruikt.
Je hebt weinig bewegingsvrijheid als je snapt wat ik bedoel. Ik vind het fijner om de mogelijk te hebben om vrij te bewegen en te corrigeren. Met de smith gaat het lastigerquote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:21 schreef Beach het volgende:
Ik doe alleen m'n barbell fleyes in de smith
ik moest srs lachenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:20 schreef IrCute het volgende:
er zit een five guys naast mijn gymdie lucht na 20 uur fast
![]()
Maar dan denk ik aan dit: http://www.fiveguys.com/media/1960/nutritionalinfo_2010.pdf
Schaap.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:22 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je hebt weinig bewegingsvrijheid als je snapt wat ik bedoel. Ik vind het fijner om de mogelijk te hebben om vrij te bewegen en te corrigeren. Met de smith gaat het lastiger
Suuuuuuuuuuuuuuuuuuurequote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:58 schreef Fanta-stick het volgende:
Vandaag in de supermarkt chocola gekocht..voor mijn moeder
Omdat ik het gebruik van een smith machine irritant vind en liever meer bewegingsvrijheid wil?quote:
Is dat zo.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:30 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Omdat ik het gebruik van een smith machine irritant vind en liever meer bewegingsvrijheid wil?
Uit die test laatst kwam meso. Was lichtelijk teleurgesteld, ook al is die test waardeloos.quote:
Welke test?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Uit die test laatst kwam meso. Was lichtelijk teleurgesteld, ook al is die test waardeloos.
Nee.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:43 schreef Beach het volgende:
Als ik vanavond ga hardlopen kan ik morgenochtend gewoon zonder last ervan te hebben liften?
Dat staat er tochquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
"ervan te hebben" moet je er wel bij doen.
Die iedereen laatst deed in de BB reeks.quote:
Ik doe al een tijdje geen IF meer brahski.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:41 schreef Awesome_ het volgende:
ik call srs want anders had je ons wel op de hoogte gehouden van je IF avonturen
maakt niet uit hoor chubbs.
wrom nietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik doe al een tijdje geen IF meer brahski.
Ja, nu wel. Ik zie alles mattie!quote:
Ik zette het letterlijk 2 secondes erna erinquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja, nu wel. Ik zie alles mattie!
Omdat het niet optimaal is voor mijn doelen. Ik ben een optimaal-freak geworden.quote:
Stuur je anders Vegeta op mij af.quote:
Waar zijn de white knights nu om het voor je op te nemenquote:
Zijn we alsnog allebei hetzelfde (volgens die test).quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:48 schreef Ethanolic het volgende:
What Is Your Body Type?
Your score is 1.92.
Your body is closest to a Mesomorph. You have a naturally fit body but to maintain it or improve it you should exercise and diet correctly for your type. Strength training can be done more often and for longer sessions then would be good for an Ectomorph, but you must still be carefull not to overdo it. You should train with moderate to heavy weighs and at a moderate pace, not resting too long between sets. You will find you gain muscle quite easy (some women and even men might not want to get too bulky, but this won't happen suddenly. When you are happy with your muscle size simply train to maintain it). Stick to a good healthy diet to keep you lean and muscular, and watch for any slow creeping fat gains. Engage in and enjoy aerobic activities, sports, etc. but do not overdo.
Ik ben gewoon meso haha fuckersss
Als je nog een keer mijn fobo stalkt zoek ik je op. Dat is een belofte.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zette het letterlijk 2 secondes erna erin
waar kun je die test doen?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:48 schreef Ethanolic het volgende:
What Is Your Body Type?
Your score is 1.92.
Your body is closest to a Mesomorph. You have a naturally fit body but to maintain it or improve it you should exercise and diet correctly for your type. Strength training can be done more often and for longer sessions then would be good for an Ectomorph, but you must still be carefull not to overdo it. You should train with moderate to heavy weighs and at a moderate pace, not resting too long between sets. You will find you gain muscle quite easy (some women and even men might not want to get too bulky, but this won't happen suddenly. When you are happy with your muscle size simply train to maintain it). Stick to a good healthy diet to keep you lean and muscular, and watch for any slow creeping fat gains. Engage in and enjoy aerobic activities, sports, etc. but do not overdo.
Ik ben gewoon meso haha fuckersss
ik ben niet bang voor 17jarige knulletjes come at me broquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Als je nog een keer mijn fobo stalkt zoek ik je op. Dat is een belofte.
Die heb ik ook, vind ik wel lekker. Gewoon een neutrale smaak. Die vanille smaakt belachelijk sterk, niet lekker.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:42 schreef G.R.S. het volgende:
Fak jou gek!!! Dat jullie een keer een cutje hebben gezet wil niet zeggen dat je hoge stofwisseling ineens hebt en zow!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
etha check die endo jelly zijn op ons meso's dan
sws wel, je bent gewoon strawberry mad jellyquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:04 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Fak jou gek!!! Dat jullie een keer een cutje hebben gezet wil niet zeggen dat je hoge stofwisseling ineens hebt en zow!
jij was tog die midget-turk die een spotter nodig heeft met het benchen van een bezemsteelquote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:58 schreef McNulty het volgende:
Lekkere muziek ookal is het niet mijn genruh.
Ik mag jou wel.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
jij was tog die midget-turk die een spotter nodig heeft met het benchen van een bezemsteel
moet tog ergens beginnenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
jij was tog die midget-turk die een spotter nodig heeft met het benchen van een bezemsteel
looolquote:
bu ne lan uruspuquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:26 schreef Beach het volgende:
ga weg met die turkse of griekse zooi er staat tenslotte .nl achter deze site
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:30 schreef Awesome_ het volgende:
UrusputsjoetjoeIs dat niet hoerenzoon oid. geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Urusputsjoetjoehey K.O.Ç.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha ja lulz were had.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:29 schreef Pastapipos het volgende:
Vandaag met sapstengel iets soortgelijks gezien in de gym:
Ventjes hadden eerst 2x5 aan de ene kant en 2x2.5 aan de andere kant. Na een paar setjes ruimden ze dit met pokerface op en deden ze 10kg per kant. Toen ging het nog meer zoals in die video
Ik moet mijn telefoon maar standaard meenemen naar binnen
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:29 schreef Pastapipos het volgende:
Ventjes hadden eerst 2x5 aan de ene kant en 2x2.5 aan de andere kant. Na een paar setjes ruimden ze dit met pokerface op en deden ze 10kg per kant. Toen ging het nog meer zoals in die video
Bij jou?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]Zoiets is mij ook overkomen met deadlift vorige week.
Ik kan jou ook wel aan.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat het niet optimaal is voor mijn doelen. Ik ben een optimaal-freak geworden.
[..]
Stuur je anders Vegeta op mij af.
Heb ik niet nodig.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Waar zijn de white knights nu om het voor je op te nemen
Een wat?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:08 schreef Ethanolic het volgende:
Had zojuist een pic voor jullie gemaakt, maar ik mag hem niet posten omdat er een bulge op te zien is. Sorry jongens.
Hahah gozer..srs.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:19 schreef VMSDKR het volgende:
Net doen alsof je niet weet wat dat is inderdaad.
Godverdomme die gastquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:29 schreef Pastapipos het volgende:
joww sijn jullie donderdag in apeldoorn? Ik ben dan in de buurt!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:29 schreef Pastapipos het volgende:
Donderdag gaan trainen, doe meequote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
joww sijn jullie donderdag in apeldoorn? Ik ben dan in de buurt!
pics?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:35 schreef StraatSoldaat het volgende:
Sinds ik ben overgestapt van powerlifting naar bodybuilding ben ik wel metro geworden. Zonnebank,scrubben,bodylotion
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:35 schreef Drinky het volgende:
Ontdekking van de eeuw gedaan. Op 5 minuten fietsafstand van mij woont een boer. Die heeft een hutje met een apparaat waar hij elke dag verse volle melk in doet( kun je zelf vullen met de flessen die er staan), en een apparaat waar hij verse eieren in doet. Je kan het 24/7 kopen( als er nog wat over is ) en de melk is gruwelijk lekker.
Boeren
quote:
Wie sien boer'n von 't platt'n lend he!quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:35 schreef Drinky het volgende:
Ontdekking van de eeuw gedaan. Op 5 minuten fietsafstand van mij woont een boer. Die heeft een hutje met een apparaat waar hij elke dag verse volle melk in doet( kun je zelf vullen met de flessen die er staan), en een apparaat waar hij verse eieren in doet. Je kan het 24/7 kopen( als er nog wat over is ) en de melk is gruwelijk lekker.
Boeren
Lekker weertje om op kantoor te zitten, boowww!quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Jongu lekker defqon weertje dit, boowww!
ja joh daarna lekker bbqen!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ddan kom ik ook... In de buurt van kw3 kazerne, losgaaaaaan!
Lekker weertje om tot half 5 college te volgen, boowwww!quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lekker weertje om op kantoor te zitten, boowww!
Lekker weertje om tot 5 uur in iemands mond te graaien, boowwww!quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Lekker weertje om tot half 5 college te volgen, boowwww!
Ja ik woon daar. Om 5 uur vrij en dan ga ik van Amersfoort naar de gym.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
joww sijn jullie donderdag in apeldoorn? Ik ben dan in de buurt!
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:17 schreef Snakey het volgende:
Mijn kantoor staat in de tuin. Dus ik ben al uit de matrix... Nouja, een beetje dan.
sowieso tijdelijk werk dit. Daarna maar ff kijken hoe ht gaat lopen. Einddoel is wel in een zandbak op taliban te jagen surrounded met mannen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:13 schreef Levolution het volgende:
Gaan jullie dit je hele leven volhouden? Klagen, maar wel door blijven werken elke dag tot 5 uur? Of gaan jullie ontsnappen uit de Matrix?
ow oke ja ik ben dus rond 4 uur klaar met die voorlichting en dan ben ik in een half uurtje op apeldoorn centraal Half 5 dus.. Wtf moet ik in die tussentijd doenquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik woon daar. Om 5 uur vrij en dan ga ik van Amersfoort naar de gym.
Defqonquote:Op woensdag 5 juni 2013 07:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Jongu lekker defqon weertje dit, boowww!
pffffquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
sowieso tijdelijk werk dit. Daarna maar ff kijken hoe ht gaat lopen. Einddoel is wel in een zandbak op taliban te jagen surrounded met mannen.
Haal 100-200 kcal van je dagelijkse inname af en ga terug naar Spanje. Wat houdt je tegen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:15 schreef Snakey het volgende:
[lief dagboek]
Ik ben gefrustreerd. M'n cut gaat maar langzaam, en ik gain bijna niks in kracht. Ik vind de David lloyds vreselijk om te trainen, ik mis de gym in spanje waar gewoon echt gelift wordt en je bijna vanzelf meegenomen wordt in motivatie omdat iedereen fucking gemotiveerd is, ipv mensen om me heen die vooral hun kaakspieren trainen.![]()
Ik wil naar een andere gym maar het is allemaal net te ver om nog een beetje normale werkdagen te maken, dus dat wordt um niet. Het gaat niet zoals ik wil, en ivm drukte met werk heb ik amper de tijd om normaal na te denken wat ik zou moeten veranderen. Mijn leven is Kut op het moment.
[/dagboek]
Ik kom wel eens in die Marokkanenbende tegenover David Lloyd Blijdorp.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:15 schreef Snakey het volgende:
[lief dagboek]
Ik ben gefrustreerd. M'n cut gaat maar langzaam, en ik gain bijna niks in kracht. Ik vind de David lloyds vreselijk om te trainen, ik mis de gym in spanje waar gewoon echt gelift wordt en je bijna vanzelf meegenomen wordt in motivatie omdat iedereen fucking gemotiveerd is, ipv mensen om me heen die vooral hun kaakspieren trainen.![]()
Ik wil naar een andere gym maar het is allemaal net te ver om nog een beetje normale werkdagen te maken, dus dat wordt um niet. Het gaat niet zoals ik wil, en ivm drukte met werk heb ik amper de tijd om normaal na te denken wat ik zou moeten veranderen. Mijn leven is Kut op het moment.
[/dagboek]
Dat ik hier ook een leven, twee huizen en werk enzo heb.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haal 100-200 kcal van je dagelijkse inname af en ga terug naar Spanje. Wat houdt je tegen?
Geen idee moet ik uurtje eerder vrij nemen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ow oke ja ik ben dus rond 4 uur klaar met die voorlichting en dan ben ik in een half uurtje op apeldoorn centraal Half 5 dus.. Wtf moet ik in die tussentijd doen
Hahaha is dat de amateurkampioenschappen van Tennessee ofzo? Eigenlijk de enige die een beetje goede fysiek hebben zijn die 2 van rechts af die linker is echt een mislukte chestbrah om over die nepneger nog maar te zwijgen met dat witte hoofd. srsquote:
lkkre weertje om op de fiets btje chimis te spotten in de stad boowwwwquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lekker weertje om tot 5 uur in iemands mond te graaien, boowwww!
Zag m al op BB.comquote:
Subway eten. Maccas pakken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ow oke ja ik ben dus rond 4 uur klaar met die voorlichting en dan ben ik in een half uurtje op apeldoorn centraal Half 5 dus.. Wtf moet ik in die tussentijd doen
Ja idd, jij bent ook vrij toch, kun je mooi samen mrt Fanta McDonalds gaan etenquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:18 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Subway eten. Maccas pakken.
Ik kan ook wel wat in stad gaan eten ipv thuis. 3m van station lopen masterrace
Sja..quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat ik hier ook een leven, twee huizen en werk enzo heb.Anders was ik al vertrokken inderdaad.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lekker aan het bulken?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Drie pakken chocolademelk en 500 gram ontbijtkoek verorberen.
lkkr hoeveel mijlen ga je maken?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:26 schreef kaasplankje het volgende:
vnv nog ff training pakken en vrijdag vroeg naar frankrijk voor te koersen gaan
Definitie brah.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:27 schreef Sapstengel het volgende:
Iemand die zegt "je bent groter geworden" terwijl ik juist cut en iets van 6kg kwijt ben. Of komt het door de creatine?
209km in de vogezenquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
lkkr hoeveel mijlen ga je maken?
[..]
Definitie brah.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jochies bedoel je. Met de echte mannen mag je toch niet meequote:Op woensdag 5 juni 2013 12:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
sowieso tijdelijk werk dit. Daarna maar ff kijken hoe ht gaat lopen. Einddoel is wel in een zandbak op taliban te jagen surrounded met mannen.
Ja joh die geeft juist aan dat iedereen helemaal hyped up naar die oorlogsgebieden gaat om terroristen te doden en het uiteindelijk een berg stront blijkt te zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Wel goede film maar ik dacht dat het een dikke oorlogsfilm was, meer psychologisch
Volgens mij valt dat namelijk wel tegen. En je zit daar met een groep idioten die als laatste optie maar in het leger zijn gegaan in een of ander duf compound. En de keren dat je naar buiten gaat mag je water uitdelen aan zandmensen of proberen alle IED's te ontwijken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Einddoel is wel in een zandbak op taliban te jagen surrounded met mannen.
heb al zo lang geen chocolademelk opquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jouw regering.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:58 schreef seto het volgende:
lekker boeie wie geeft er nou ene fuck om afghanistan
Gelukkig hebben we een kenner in ons midden die dankzij hollywood weet hoe het er daar aan toe gaat.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja joh die geeft juist aan dat iedereen helemaal hyped up naar die oorlogsgebieden gaat om terroristen te doden en het uiteindelijk een berg stront blijkt te zijn.
Beetje dit idee dus:
[..]
Volgens mij valt dat namelijk wel tegen. En je zit daar met een groep idioten die als laatste optie maar in het leger zijn gegaan in een of ander duf compound. En de keren dat je naar buiten gaat mag je water uitdelen aan zandmensen of proberen alle IED's te ontwijken.
Dat wel, voorlopig denk ik niet dat MinDef de middelen heeft om mee te draaien op dezelfde schaal als in afghanistan. Alleen bij de SF eenheden wordt flink geïnvesteerd maar die zijn niet toegankelijk voor vrouwen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:00 schreef G.R.S. het volgende:
Er wordt alleen maar bezuinigd op Defensie.
waar denk je dat die helm voor is :squote:Op woensdag 5 juni 2013 17:10 schreef McNulty het volgende:
Een kogel koppen met je voorhoofd is ook harstikke tof.
Want zo'n helm houdt ook alles tegen. Ze zouden hele tanks mee moeten afdekken.quote:
Mijn broertje wil naar de SF gaan. Nu gaat hij te maken krijgen met minder oefeningen e.d. waardoor hij waarschijnlijk nog minder te doen heeft.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat wel, voorlopig denk ik niet dat MinDef de middelen heeft om mee te draaien op dezelfde schaal als in afghanistan. Alleen bij de SF eenheden wordt flink geïnvesteerd maar die zijn niet toegankelijk voor vrouwen.
wanneer heeft ons leger voor het laatst gevochten voor het vaderland?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:12 schreef 16meter het volgende:
als je niet je leve wil geve voor je vaderland moet je nie bij leger vriend
wanneer is de laatste keer dat jij een gewicht hebt opgetild?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:14 schreef Manke het volgende:
[..]
wanneer heeft ons leger voor het laatst gevochten voor het vaderland?
overal, elke dag weerquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:14 schreef Manke het volgende:
[..]
wanneer heeft ons leger voor het laatst gevochten voor het vaderland?
Jezelf laten indoctrineren met een zogenaamd idee van "patriotisme" zodat je je eigen leven op de weegschaal zet, terwijl je feitelijk wordt ingezet als pion van politici.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:12 schreef 16meter het volgende:
als je niet je leve wil geve voor je vaderland moet je nie bij leger vriend
Ja net als bouwvakkers. Voor als er een stuk beton of zo van de kraan valtquote:
kan geen stangen hanteren ivm kreupelheid, doe zandzakken, tijdje geleden alweer.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:15 schreef seto het volgende:
[..]
wanneer is de laatste keer dat jij een gewicht hebt opgetild?
Ik vergat nog ff te ROTFLMAO om deze.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:13 schreef seto het volgende:
als het niet helpt waarom dragen ze hem dan lol? ik speel cod dus ik weet wel het een en ander van het leger
waar?quote:
>Dat ontdekten bewegingswetenschappers van de University of Alabama at Birmingham, die proeven deden met zestigplussers. Schema's met meer of minder trainingen per week werken minder goed.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:20 schreef Awesome_ het volgende:
Fuck rippetoe, allemaal 2x per week fullbody ipv 3
http://www.ergogenics.org(...)er-dan-van-drie.html
ja wel balen.. Uh ik weet niet of ik wat gezonds kan halen. Ik cut nu dieper alleen kip/vis met groente als avondeten en 1/3 ananasquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen idee moet ik uurtje eerder vrij nemen?
Of ga een PWO maaltijd halen.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:13 schreef seto het volgende:
als het niet helpt waarom dragen ze hem dan lol? ik speel cod dus ik weet wel het een en ander van het leger
+1 herkenbaar. Ik krijg her ook niet helemaal lekker gedraaid op het moment.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:15 schreef Snakey het volgende:
[lief dagboek]
[/dagboek]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik vergat nog ff te ROTFLMAO om deze.
Na 2 weken bivak ruik je jezelf toch niet meerquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:36 schreef Fanta-stick het volgende:
Fuck al dat gezeik over het leger dit dat. Ik vind het belangrijkste dat ik iets ga doen wat ik leuk vind en wat mij gelukkig maakt. Wat boeit het mij dan wie de oorlog eigenlijk is begonnen of met wat voor mongolen ik op stap ga en dat ik 2 weken mijn kut niet kan wassen. Boeieeuj
Ik laat je in je waardequote:Op woensdag 5 juni 2013 17:36 schreef Fanta-stick het volgende:
Fuck al dat gezeik over het leger dit dat. Ik vind het belangrijkste dat ik iets ga doen wat ik leuk vind en wat mij gelukkig maakt. Wat boeit het mij dan wie de oorlog eigenlijk is begonnen of met wat voor mongolen ik op stap ga en dat ik 2 weken mijn kut niet kan wassen. Boeieeuj
Check de smooth skills van deze hosselaarquote:
jou mag ik om ditquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:36 schreef Fanta-stick het volgende:
nou ik wel dus dat smell ga dus ook never naar india ofzoquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:36 schreef Fanta-stick het volgende:
Operation Flashpoint: Cold War Crisis. Uit 2001 en speel het soms nog via de LAN over mijn vader. Kwartier ergens heenlopen om dan binnen vijftien seconden kapotgeschoten te worden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:36 schreef Beach het volgende:
Als je per se een game wilt spelen om te oefenen voor het echie doen dan ARMA 2 ofzo
vind het al vies als ik een dag niet kan douchen, douche ook gemiddeld 2,3x per dagquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nou ik wel dus dat smell ga dus ook never naar india ofzo
je bent weer in de dieetclub geweest?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat is wel heel veel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:05 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
vind het al vies als ik een dag niet kan douchen, douche ook gemiddeld 2,3x per dag
Man dat is echt slecht voor je huid wist je dat?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:05 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
vind het al vies als ik een dag niet kan douchen, douche ook gemiddeld 2,3x per dag
haha precies, ik hou wel echt van douchen en fris zijn. Maarja ach iedereen zit in hetzelfde schuitje dan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Na 2 weken bivak ruik je jezelf toch niet meer![]()
heel erg slecht, ja, je bouwt er geen weerstand door op, steeds verkouden enzoquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:08 schreef Champy het volgende:
[..]
Man dat is echt slecht voor je huid wist je dat?
Wij zitten in precies hetzelfde schuitje volgens mij qua interesses bij defensie.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
haha precies, ik hou wel echt van douchen en fris zijn. Maarja ach iedereen zit in hetzelfde schuitje dan.
dat van pussy, heb je iig goed.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Als je bij defensie gaat en niet als korps marinier of een andere elite eenheid ben je een beta ecto pussy
Wanneer ga je promoveren naar generaal van du streetz my G?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Als je bij defensie gaat en niet als korps marinier of een andere elite eenheid ben je een beta ecto pussy
jatogquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
leuk hequote:Op woensdag 5 juni 2013 18:56 schreef THEFXR het volgende:
so, die meiden zijn weer bloedgeil met dit weer, buiktruitjes worden uit de kast gerukt
Dankjequote:
Haha dankjequote:
Nee jij haalt India wel in huisquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nou ik wel dus dat smell ga dus ook never naar india ofzo
Haha ik douche heel soms ook 3 x op een dagquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:05 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:18 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wij zitten in precies hetzelfde schuitje volgens mij qua interesses bij defensie.
Hahah..als er iemand over pussy zijn mag praten ben jij het in ieder geval niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Onderofficier Loadmaster voor Chinooks/C-130 of Officier Luchtgevechtsleiding..Stiekem trekt de eerste functie mij meer. Maar ja weet niet hoe ver ik kom met mijn 4 voor wiskundequote:
Weet niet of het ook voor de vrouwen werkt, maar:quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja wel balen.. Uh ik weet niet of ik wat gezonds kan halen. Ik cut nu dieper alleen kip/vis met groente als avondeten en 1/3 ananas
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:23 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Weet niet of het ook voor de vrouwen werkt, maar:
The most well known ability of pineapples (despite bromelain's abilities against inflammation, digestion, and pharmacokinetic profile of being a blood borne active enzyme; a possibility that was once thought impossible) is the fact that pineapples flavor semen...
bullshit als je je savonds gewoon insmeert met olie is niks aan de hand anders ook niet hoor, ben nooit ziek..... thefxrquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:08 schreef Champy het volgende:
[..]
Man dat is echt slecht voor je huid wist je dat?
dat wist ik al jarenquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:23 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Weet niet of het ook voor de vrouwen werkt, maar:
The most well known ability of pineapples (despite bromelain's abilities against inflammation, digestion, and pharmacokinetic profile of being a blood borne active enzyme; a possibility that was once thought impossible) is the fact that pineapples flavor semen...
welke olie?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:26 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
bullshit als je je savonds gewoon insmeert met olie is niks aan de hand anders ook niet hoor, ben nooit ziek..... thefxr
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we een kenner in ons midden die dankzij hollywood weet hoe het er daar aan toe gaat.
Wel een fijne remix, origineel van dat nummer vind ik ook wel goed. Overigens is verder 90% van de uploads van SpinninRec dezelfde ongeinspireerde 'house'-bagger.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Deze is nice btw, stond net op in de gym:
Die remixen van haar tracks zijn echt baas, terwijl de originelen allemaal kut zijn.
Urusputsjoetjoegaat gohan daar supersaiyan tegen cell ofnie suaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SS2 brah... SS2.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:39 schreef rumiii het volgende:
[..]
gaat gohan daar supersaiyan tegen cell ofnie sua
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Deze is nice btw, stond net op in de gym:
Die remixen van haar tracks zijn echt baas, terwijl de originelen allemaal kut zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit interessant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit?
(gaat om de bodies trouwens)
Deathlift or Die.
Ik vind Lana del Rey wel chille pokkoes eigenlijkquote:
Jij bent ook wel grappig he?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
kOm maar haten op die dikke zomervibe! Chillex mOdus aan!
Vanaf 1.22![]()
Zou chillen/10quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Vanaf 1.22![]()
Kom dan.quote:
stuk chiller dan alle radio 538-kauwgomballenhouse die hier gepost wordtquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Vanaf 1.22![]()
Als mijn blessure over is kan ik weer bij 60kg beginnen ben ik bang..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |