Ik vind de smith niet slecht hoor. Naar mijn mening kun je de squat niet optimaal uitvoeren als je de smith gebruikt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom vind jij smith machines slecht?
Waarom niet dan?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:19 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik vind de smith niet slecht hoor. Naar mijn mening kun je de squat niet optimaal uitvoeren als je de smith gebruikt.
Je hebt weinig bewegingsvrijheid als je snapt wat ik bedoel. Ik vind het fijner om de mogelijk te hebben om vrij te bewegen en te corrigeren. Met de smith gaat het lastigerquote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:21 schreef Beach het volgende:
Ik doe alleen m'n barbell fleyes in de smith
ik moest srs lachenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:20 schreef IrCute het volgende:
er zit een five guys naast mijn gymdie lucht na 20 uur fast
![]()
Maar dan denk ik aan dit: http://www.fiveguys.com/media/1960/nutritionalinfo_2010.pdf
Schaap.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:22 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je hebt weinig bewegingsvrijheid als je snapt wat ik bedoel. Ik vind het fijner om de mogelijk te hebben om vrij te bewegen en te corrigeren. Met de smith gaat het lastiger
Suuuuuuuuuuuuuuuuuuurequote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:58 schreef Fanta-stick het volgende:
Vandaag in de supermarkt chocola gekocht..voor mijn moeder
Omdat ik het gebruik van een smith machine irritant vind en liever meer bewegingsvrijheid wil?quote:
Is dat zo.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:30 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Omdat ik het gebruik van een smith machine irritant vind en liever meer bewegingsvrijheid wil?
Uit die test laatst kwam meso. Was lichtelijk teleurgesteld, ook al is die test waardeloos.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |