joww sijn jullie donderdag in apeldoorn? Ik ben dan in de buurt!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:29 schreef Pastapipos het volgende:
Vandaag met sapstengel iets soortgelijks gezien in de gym:
Ventjes hadden eerst 2x5 aan de ene kant en 2x2.5 aan de andere kant. Na een paar setjes ruimden ze dit met pokerface op en deden ze 10kg per kant. Toen ging het nog meer zoals in die video
Ik moet mijn telefoon maar standaard meenemen naar binnen
Donderdag gaan trainen, doe meequote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
joww sijn jullie donderdag in apeldoorn? Ik ben dan in de buurt!
pics?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:35 schreef StraatSoldaat het volgende:
Sinds ik ben overgestapt van powerlifting naar bodybuilding ben ik wel metro geworden. Zonnebank,scrubben,bodylotion
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:35 schreef Drinky het volgende:
Ontdekking van de eeuw gedaan. Op 5 minuten fietsafstand van mij woont een boer. Die heeft een hutje met een apparaat waar hij elke dag verse volle melk in doet( kun je zelf vullen met de flessen die er staan), en een apparaat waar hij verse eieren in doet. Je kan het 24/7 kopen( als er nog wat over is ) en de melk is gruwelijk lekker.
Boeren
quote:
Wie sien boer'n von 't platt'n lend he!quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:35 schreef Drinky het volgende:
Ontdekking van de eeuw gedaan. Op 5 minuten fietsafstand van mij woont een boer. Die heeft een hutje met een apparaat waar hij elke dag verse volle melk in doet( kun je zelf vullen met de flessen die er staan), en een apparaat waar hij verse eieren in doet. Je kan het 24/7 kopen( als er nog wat over is ) en de melk is gruwelijk lekker.
Boeren
Lekker weertje om op kantoor te zitten, boowww!quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Jongu lekker defqon weertje dit, boowww!
ja joh daarna lekker bbqen!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ddan kom ik ook... In de buurt van kw3 kazerne, losgaaaaaan!
Lekker weertje om tot half 5 college te volgen, boowwww!quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lekker weertje om op kantoor te zitten, boowww!
Lekker weertje om tot 5 uur in iemands mond te graaien, boowwww!quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Lekker weertje om tot half 5 college te volgen, boowwww!
Ja ik woon daar. Om 5 uur vrij en dan ga ik van Amersfoort naar de gym.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
joww sijn jullie donderdag in apeldoorn? Ik ben dan in de buurt!
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:17 schreef Snakey het volgende:
Mijn kantoor staat in de tuin. Dus ik ben al uit de matrix... Nouja, een beetje dan.
sowieso tijdelijk werk dit. Daarna maar ff kijken hoe ht gaat lopen. Einddoel is wel in een zandbak op taliban te jagen surrounded met mannen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:13 schreef Levolution het volgende:
Gaan jullie dit je hele leven volhouden? Klagen, maar wel door blijven werken elke dag tot 5 uur? Of gaan jullie ontsnappen uit de Matrix?
ow oke ja ik ben dus rond 4 uur klaar met die voorlichting en dan ben ik in een half uurtje op apeldoorn centraal Half 5 dus.. Wtf moet ik in die tussentijd doenquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik woon daar. Om 5 uur vrij en dan ga ik van Amersfoort naar de gym.
Defqonquote:Op woensdag 5 juni 2013 07:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Jongu lekker defqon weertje dit, boowww!
pffffquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
sowieso tijdelijk werk dit. Daarna maar ff kijken hoe ht gaat lopen. Einddoel is wel in een zandbak op taliban te jagen surrounded met mannen.
Haal 100-200 kcal van je dagelijkse inname af en ga terug naar Spanje. Wat houdt je tegen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:15 schreef Snakey het volgende:
[lief dagboek]
Ik ben gefrustreerd. M'n cut gaat maar langzaam, en ik gain bijna niks in kracht. Ik vind de David lloyds vreselijk om te trainen, ik mis de gym in spanje waar gewoon echt gelift wordt en je bijna vanzelf meegenomen wordt in motivatie omdat iedereen fucking gemotiveerd is, ipv mensen om me heen die vooral hun kaakspieren trainen.![]()
Ik wil naar een andere gym maar het is allemaal net te ver om nog een beetje normale werkdagen te maken, dus dat wordt um niet. Het gaat niet zoals ik wil, en ivm drukte met werk heb ik amper de tijd om normaal na te denken wat ik zou moeten veranderen. Mijn leven is Kut op het moment.
[/dagboek]
Ik kom wel eens in die Marokkanenbende tegenover David Lloyd Blijdorp.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:15 schreef Snakey het volgende:
[lief dagboek]
Ik ben gefrustreerd. M'n cut gaat maar langzaam, en ik gain bijna niks in kracht. Ik vind de David lloyds vreselijk om te trainen, ik mis de gym in spanje waar gewoon echt gelift wordt en je bijna vanzelf meegenomen wordt in motivatie omdat iedereen fucking gemotiveerd is, ipv mensen om me heen die vooral hun kaakspieren trainen.![]()
Ik wil naar een andere gym maar het is allemaal net te ver om nog een beetje normale werkdagen te maken, dus dat wordt um niet. Het gaat niet zoals ik wil, en ivm drukte met werk heb ik amper de tijd om normaal na te denken wat ik zou moeten veranderen. Mijn leven is Kut op het moment.
[/dagboek]
Dat ik hier ook een leven, twee huizen en werk enzo heb.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haal 100-200 kcal van je dagelijkse inname af en ga terug naar Spanje. Wat houdt je tegen?
Geen idee moet ik uurtje eerder vrij nemen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ow oke ja ik ben dus rond 4 uur klaar met die voorlichting en dan ben ik in een half uurtje op apeldoorn centraal Half 5 dus.. Wtf moet ik in die tussentijd doen
Hahaha is dat de amateurkampioenschappen van Tennessee ofzo? Eigenlijk de enige die een beetje goede fysiek hebben zijn die 2 van rechts af die linker is echt een mislukte chestbrah om over die nepneger nog maar te zwijgen met dat witte hoofd. srsquote:
lkkre weertje om op de fiets btje chimis te spotten in de stad boowwwwquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lekker weertje om tot 5 uur in iemands mond te graaien, boowwww!
Zag m al op BB.comquote:
Subway eten. Maccas pakken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ow oke ja ik ben dus rond 4 uur klaar met die voorlichting en dan ben ik in een half uurtje op apeldoorn centraal Half 5 dus.. Wtf moet ik in die tussentijd doen
Ja idd, jij bent ook vrij toch, kun je mooi samen mrt Fanta McDonalds gaan etenquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:18 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Subway eten. Maccas pakken.
Ik kan ook wel wat in stad gaan eten ipv thuis. 3m van station lopen masterrace
Sja..quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat ik hier ook een leven, twee huizen en werk enzo heb.Anders was ik al vertrokken inderdaad.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lekker aan het bulken?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Drie pakken chocolademelk en 500 gram ontbijtkoek verorberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |