lkkr hoeveel mijlen ga je maken?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:26 schreef kaasplankje het volgende:
vnv nog ff training pakken en vrijdag vroeg naar frankrijk voor te koersen gaan
Definitie brah.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:27 schreef Sapstengel het volgende:
Iemand die zegt "je bent groter geworden" terwijl ik juist cut en iets van 6kg kwijt ben. Of komt het door de creatine?
209km in de vogezenquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
lkkr hoeveel mijlen ga je maken?
[..]
Definitie brah.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Drie pakken chocolademelk en 500 gram ontbijtkoek verorberen.
Jochies bedoel je. Met de echte mannen mag je toch niet meequote:Op woensdag 5 juni 2013 12:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
sowieso tijdelijk werk dit. Daarna maar ff kijken hoe ht gaat lopen. Einddoel is wel in een zandbak op taliban te jagen surrounded met mannen.
Ja joh die geeft juist aan dat iedereen helemaal hyped up naar die oorlogsgebieden gaat om terroristen te doden en het uiteindelijk een berg stront blijkt te zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Wel goede film maar ik dacht dat het een dikke oorlogsfilm was, meer psychologisch
Volgens mij valt dat namelijk wel tegen. En je zit daar met een groep idioten die als laatste optie maar in het leger zijn gegaan in een of ander duf compound. En de keren dat je naar buiten gaat mag je water uitdelen aan zandmensen of proberen alle IED's te ontwijken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Einddoel is wel in een zandbak op taliban te jagen surrounded met mannen.
heb al zo lang geen chocolademelk opquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Drie pakken chocolademelk en 500 gram ontbijtkoek verorberen.
Jouw regering.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:58 schreef seto het volgende:
lekker boeie wie geeft er nou ene fuck om afghanistan
Gelukkig hebben we een kenner in ons midden die dankzij hollywood weet hoe het er daar aan toe gaat.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja joh die geeft juist aan dat iedereen helemaal hyped up naar die oorlogsgebieden gaat om terroristen te doden en het uiteindelijk een berg stront blijkt te zijn.
Beetje dit idee dus:
[..]
Volgens mij valt dat namelijk wel tegen. En je zit daar met een groep idioten die als laatste optie maar in het leger zijn gegaan in een of ander duf compound. En de keren dat je naar buiten gaat mag je water uitdelen aan zandmensen of proberen alle IED's te ontwijken.
Dat wel, voorlopig denk ik niet dat MinDef de middelen heeft om mee te draaien op dezelfde schaal als in afghanistan. Alleen bij de SF eenheden wordt flink geïnvesteerd maar die zijn niet toegankelijk voor vrouwen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:00 schreef G.R.S. het volgende:
Er wordt alleen maar bezuinigd op Defensie.
waar denk je dat die helm voor is :squote:Op woensdag 5 juni 2013 17:10 schreef McNulty het volgende:
Een kogel koppen met je voorhoofd is ook harstikke tof.
Want zo'n helm houdt ook alles tegen. Ze zouden hele tanks mee moeten afdekken.quote:
Mijn broertje wil naar de SF gaan. Nu gaat hij te maken krijgen met minder oefeningen e.d. waardoor hij waarschijnlijk nog minder te doen heeft.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat wel, voorlopig denk ik niet dat MinDef de middelen heeft om mee te draaien op dezelfde schaal als in afghanistan. Alleen bij de SF eenheden wordt flink geïnvesteerd maar die zijn niet toegankelijk voor vrouwen.
wanneer heeft ons leger voor het laatst gevochten voor het vaderland?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:12 schreef 16meter het volgende:
als je niet je leve wil geve voor je vaderland moet je nie bij leger vriend
wanneer is de laatste keer dat jij een gewicht hebt opgetild?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:14 schreef Manke het volgende:
[..]
wanneer heeft ons leger voor het laatst gevochten voor het vaderland?
overal, elke dag weerquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:14 schreef Manke het volgende:
[..]
wanneer heeft ons leger voor het laatst gevochten voor het vaderland?
Jezelf laten indoctrineren met een zogenaamd idee van "patriotisme" zodat je je eigen leven op de weegschaal zet, terwijl je feitelijk wordt ingezet als pion van politici.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:12 schreef 16meter het volgende:
als je niet je leve wil geve voor je vaderland moet je nie bij leger vriend
Ja net als bouwvakkers. Voor als er een stuk beton of zo van de kraan valtquote:
kan geen stangen hanteren ivm kreupelheid, doe zandzakken, tijdje geleden alweer.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:15 schreef seto het volgende:
[..]
wanneer is de laatste keer dat jij een gewicht hebt opgetild?
Ik vergat nog ff te ROTFLMAO om deze.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:13 schreef seto het volgende:
als het niet helpt waarom dragen ze hem dan lol? ik speel cod dus ik weet wel het een en ander van het leger
waar?quote:
>Dat ontdekten bewegingswetenschappers van de University of Alabama at Birmingham, die proeven deden met zestigplussers. Schema's met meer of minder trainingen per week werken minder goed.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:20 schreef Awesome_ het volgende:
Fuck rippetoe, allemaal 2x per week fullbody ipv 3
http://www.ergogenics.org(...)er-dan-van-drie.html
ja wel balen.. Uh ik weet niet of ik wat gezonds kan halen. Ik cut nu dieper alleen kip/vis met groente als avondeten en 1/3 ananasquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen idee moet ik uurtje eerder vrij nemen?
Of ga een PWO maaltijd halen.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:13 schreef seto het volgende:
als het niet helpt waarom dragen ze hem dan lol? ik speel cod dus ik weet wel het een en ander van het leger
+1 herkenbaar. Ik krijg her ook niet helemaal lekker gedraaid op het moment.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:15 schreef Snakey het volgende:
[lief dagboek]
Ik ben gefrustreerd. M'n cut gaat maar langzaam, en ik gain bijna niks in kracht. Ik vind de David lloyds vreselijk om te trainen, ik mis de gym in spanje waar gewoon echt gelift wordt en je bijna vanzelf meegenomen wordt in motivatie omdat iedereen fucking gemotiveerd is, ipv mensen om me heen die vooral hun kaakspieren trainen.![]()
Ik wil naar een andere gym maar het is allemaal net te ver om nog een beetje normale werkdagen te maken, dus dat wordt um niet. Het gaat niet zoals ik wil, en ivm drukte met werk heb ik amper de tijd om normaal na te denken wat ik zou moeten veranderen. Mijn leven is Kut op het moment.
[/dagboek]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik vergat nog ff te ROTFLMAO om deze.
Na 2 weken bivak ruik je jezelf toch niet meerquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:36 schreef Fanta-stick het volgende:
Fuck al dat gezeik over het leger dit dat. Ik vind het belangrijkste dat ik iets ga doen wat ik leuk vind en wat mij gelukkig maakt. Wat boeit het mij dan wie de oorlog eigenlijk is begonnen of met wat voor mongolen ik op stap ga en dat ik 2 weken mijn kut niet kan wassen. Boeieeuj
Ik laat je in je waardequote:Op woensdag 5 juni 2013 17:36 schreef Fanta-stick het volgende:
Fuck al dat gezeik over het leger dit dat. Ik vind het belangrijkste dat ik iets ga doen wat ik leuk vind en wat mij gelukkig maakt. Wat boeit het mij dan wie de oorlog eigenlijk is begonnen of met wat voor mongolen ik op stap ga en dat ik 2 weken mijn kut niet kan wassen. Boeieeuj
Check de smooth skills van deze hosselaarquote:
jou mag ik om ditquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:36 schreef Fanta-stick het volgende:
nou ik wel dus dat smell ga dus ook never naar india ofzoquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:36 schreef Fanta-stick het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |