wrom nietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik doe al een tijdje geen IF meer brahski.
Ja, nu wel. Ik zie alles mattie!quote:
Ik zette het letterlijk 2 secondes erna erinquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja, nu wel. Ik zie alles mattie!
Omdat het niet optimaal is voor mijn doelen. Ik ben een optimaal-freak geworden.quote:
Stuur je anders Vegeta op mij af.quote:
Waar zijn de white knights nu om het voor je op te nemenquote:
Zijn we alsnog allebei hetzelfde (volgens die test).quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:48 schreef Ethanolic het volgende:
What Is Your Body Type?
Your score is 1.92.
Your body is closest to a Mesomorph. You have a naturally fit body but to maintain it or improve it you should exercise and diet correctly for your type. Strength training can be done more often and for longer sessions then would be good for an Ectomorph, but you must still be carefull not to overdo it. You should train with moderate to heavy weighs and at a moderate pace, not resting too long between sets. You will find you gain muscle quite easy (some women and even men might not want to get too bulky, but this won't happen suddenly. When you are happy with your muscle size simply train to maintain it). Stick to a good healthy diet to keep you lean and muscular, and watch for any slow creeping fat gains. Engage in and enjoy aerobic activities, sports, etc. but do not overdo.
Ik ben gewoon meso haha fuckersss
Als je nog een keer mijn fobo stalkt zoek ik je op. Dat is een belofte.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zette het letterlijk 2 secondes erna erin
waar kun je die test doen?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:48 schreef Ethanolic het volgende:
What Is Your Body Type?
Your score is 1.92.
Your body is closest to a Mesomorph. You have a naturally fit body but to maintain it or improve it you should exercise and diet correctly for your type. Strength training can be done more often and for longer sessions then would be good for an Ectomorph, but you must still be carefull not to overdo it. You should train with moderate to heavy weighs and at a moderate pace, not resting too long between sets. You will find you gain muscle quite easy (some women and even men might not want to get too bulky, but this won't happen suddenly. When you are happy with your muscle size simply train to maintain it). Stick to a good healthy diet to keep you lean and muscular, and watch for any slow creeping fat gains. Engage in and enjoy aerobic activities, sports, etc. but do not overdo.
Ik ben gewoon meso haha fuckersss
ik ben niet bang voor 17jarige knulletjes come at me broquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Als je nog een keer mijn fobo stalkt zoek ik je op. Dat is een belofte.
Die heb ik ook, vind ik wel lekker. Gewoon een neutrale smaak. Die vanille smaakt belachelijk sterk, niet lekker.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:42 schreef G.R.S. het volgende:
Mijn white chocolate shake proeft godverdomme naar vanille. Vieze oplichters.
Fak jou gek!!! Dat jullie een keer een cutje hebben gezet wil niet zeggen dat je hoge stofwisseling ineens hebt en zow!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
etha check die endo jelly zijn op ons meso's dan
sws wel, je bent gewoon strawberry mad jellyquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:04 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Fak jou gek!!! Dat jullie een keer een cutje hebben gezet wil niet zeggen dat je hoge stofwisseling ineens hebt en zow!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |