leuk hequote:Op woensdag 5 juni 2013 18:56 schreef THEFXR het volgende:
so, die meiden zijn weer bloedgeil met dit weer, buiktruitjes worden uit de kast gerukt
Dankjequote:
Haha dankjequote:
Nee jij haalt India wel in huisquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nou ik wel dus dat smell ga dus ook never naar india ofzo
Haha ik douche heel soms ook 3 x op een dagquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:05 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
vind het al vies als ik een dag niet kan douchen, douche ook gemiddeld 2,3x per dag
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:18 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wij zitten in precies hetzelfde schuitje volgens mij qua interesses bij defensie.
Hahah..als er iemand over pussy zijn mag praten ben jij het in ieder geval niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Als je bij defensie gaat en niet als korps marinier of een andere elite eenheid ben je een beta ecto pussy
Onderofficier Loadmaster voor Chinooks/C-130 of Officier Luchtgevechtsleiding..Stiekem trekt de eerste functie mij meer. Maar ja weet niet hoe ver ik kom met mijn 4 voor wiskundequote:
Weet niet of het ook voor de vrouwen werkt, maar:quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja wel balen.. Uh ik weet niet of ik wat gezonds kan halen. Ik cut nu dieper alleen kip/vis met groente als avondeten en 1/3 ananas
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:23 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Weet niet of het ook voor de vrouwen werkt, maar:
The most well known ability of pineapples (despite bromelain's abilities against inflammation, digestion, and pharmacokinetic profile of being a blood borne active enzyme; a possibility that was once thought impossible) is the fact that pineapples flavor semen...
bullshit als je je savonds gewoon insmeert met olie is niks aan de hand anders ook niet hoor, ben nooit ziek..... thefxrquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:08 schreef Champy het volgende:
[..]
Man dat is echt slecht voor je huid wist je dat?
dat wist ik al jarenquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:23 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Weet niet of het ook voor de vrouwen werkt, maar:
The most well known ability of pineapples (despite bromelain's abilities against inflammation, digestion, and pharmacokinetic profile of being a blood borne active enzyme; a possibility that was once thought impossible) is the fact that pineapples flavor semen...
welke olie?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:26 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
bullshit als je je savonds gewoon insmeert met olie is niks aan de hand anders ook niet hoor, ben nooit ziek..... thefxr
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we een kenner in ons midden die dankzij hollywood weet hoe het er daar aan toe gaat.
Wel een fijne remix, origineel van dat nummer vind ik ook wel goed. Overigens is verder 90% van de uploads van SpinninRec dezelfde ongeinspireerde 'house'-bagger.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Deze is nice btw, stond net op in de gym:
Die remixen van haar tracks zijn echt baas, terwijl de originelen allemaal kut zijn.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:30 schreef Awesome_ het volgende:
Urusputsjoetjoegaat gohan daar supersaiyan tegen cell ofnie suaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SS2 brah... SS2.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:39 schreef rumiii het volgende:
[..]
gaat gohan daar supersaiyan tegen cell ofnie sua
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Deze is nice btw, stond net op in de gym:
Die remixen van haar tracks zijn echt baas, terwijl de originelen allemaal kut zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit interessant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit?
(gaat om de bodies trouwens)
Deathlift or Die.
Ik vind Lana del Rey wel chille pokkoes eigenlijkquote:
Jij bent ook wel grappig he?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
kOm maar haten op die dikke zomervibe! Chillex mOdus aan!
Vanaf 1.22![]()
Zou chillen/10quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Vanaf 1.22![]()
Kom dan.quote:
stuk chiller dan alle radio 538-kauwgomballenhouse die hier gepost wordtquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Vanaf 1.22![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |