Ik laat je in je waardequote:Op woensdag 5 juni 2013 17:36 schreef Fanta-stick het volgende:
Fuck al dat gezeik over het leger dit dat. Ik vind het belangrijkste dat ik iets ga doen wat ik leuk vind en wat mij gelukkig maakt. Wat boeit het mij dan wie de oorlog eigenlijk is begonnen of met wat voor mongolen ik op stap ga en dat ik 2 weken mijn kut niet kan wassen. Boeieeuj
Check de smooth skills van deze hosselaarquote:
jou mag ik om ditquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:36 schreef Fanta-stick het volgende:
Fuck al dat gezeik over het leger dit dat. Ik vind het belangrijkste dat ik iets ga doen wat ik leuk vind en wat mij gelukkig maakt. Wat boeit het mij dan wie de oorlog eigenlijk is begonnen of met wat voor mongolen ik op stap ga en dat ik 2 weken mijn kut niet kan wassen. Boeieeuj
nou ik wel dus dat smell ga dus ook never naar india ofzoquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:36 schreef Fanta-stick het volgende:
Operation Flashpoint: Cold War Crisis. Uit 2001 en speel het soms nog via de LAN over mijn vader. Kwartier ergens heenlopen om dan binnen vijftien seconden kapotgeschoten te worden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:36 schreef Beach het volgende:
Als je per se een game wilt spelen om te oefenen voor het echie doen dan ARMA 2 ofzo
vind het al vies als ik een dag niet kan douchen, douche ook gemiddeld 2,3x per dagquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nou ik wel dus dat smell ga dus ook never naar india ofzo
je bent weer in de dieetclub geweest?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Drie pakken chocolademelk en 500 gram ontbijtkoek verorberen.
dat is wel heel veel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:05 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
vind het al vies als ik een dag niet kan douchen, douche ook gemiddeld 2,3x per dag
Man dat is echt slecht voor je huid wist je dat?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:05 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
vind het al vies als ik een dag niet kan douchen, douche ook gemiddeld 2,3x per dag
haha precies, ik hou wel echt van douchen en fris zijn. Maarja ach iedereen zit in hetzelfde schuitje dan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Na 2 weken bivak ruik je jezelf toch niet meer![]()
heel erg slecht, ja, je bouwt er geen weerstand door op, steeds verkouden enzoquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:08 schreef Champy het volgende:
[..]
Man dat is echt slecht voor je huid wist je dat?
Wij zitten in precies hetzelfde schuitje volgens mij qua interesses bij defensie.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
haha precies, ik hou wel echt van douchen en fris zijn. Maarja ach iedereen zit in hetzelfde schuitje dan.
dat van pussy, heb je iig goed.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Als je bij defensie gaat en niet als korps marinier of een andere elite eenheid ben je een beta ecto pussy
Wanneer ga je promoveren naar generaal van du streetz my G?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Als je bij defensie gaat en niet als korps marinier of een andere elite eenheid ben je een beta ecto pussy
jatogquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
leuk hequote:Op woensdag 5 juni 2013 18:56 schreef THEFXR het volgende:
so, die meiden zijn weer bloedgeil met dit weer, buiktruitjes worden uit de kast gerukt
Dankjequote:
Haha dankjequote:
Nee jij haalt India wel in huisquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nou ik wel dus dat smell ga dus ook never naar india ofzo
Haha ik douche heel soms ook 3 x op een dagquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:05 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:18 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wij zitten in precies hetzelfde schuitje volgens mij qua interesses bij defensie.
Hahah..als er iemand over pussy zijn mag praten ben jij het in ieder geval niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Onderofficier Loadmaster voor Chinooks/C-130 of Officier Luchtgevechtsleiding..Stiekem trekt de eerste functie mij meer. Maar ja weet niet hoe ver ik kom met mijn 4 voor wiskundequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |