FRIETquote:
cool hequote:Op maandag 3 juni 2013 19:56 schreef Cat22 het volgende:
Vandaag in Malmö de ESF vlinder nog op de gevoelige plaat kunnen vastleggen.
En nu zit ik weer in Kopenhagen.
Sp3c, ik ben in de Ronde Toren geweest!
Het was dat er 3 miljard japanners omheen stonden, anders was ik er ook straal aan voorbijgelopen jaquote:
Gave stad! Leuke mensen, gemoedelijke sfeer en lijkt eigenlijk heel veel op Nederland.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
cool he
de koning was te lui om te lopen
wel kleiner dan verwacht maar dat is alles daar (die zeemeermin) geloof ik
hoe vond je het?
Daardoor vonden we haar ook. Was wel een takke-end lopen vanuit Christiania. What were we thinking?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Het was dat er 3 miljard japanners omheen stonden, anders was ik er ook straal aan voorbijgelopen ja.
Dat eind moet je indd niet willen lopen neequote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daardoor vonden we haar ook. Was wel een takke-end lopen vanuit Christiania. What were we thinking?
Hé! Die indruk ken ikquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gave stad! Leuke mensen, gemoedelijke sfeer en lijkt eigenlijk heel veel op Nederland.
De zeemeermin viel me mee qua grootte. Omdat iedereen vooraf zei hoe klein ze was.![]()
We hebben de hele stad gezien. Op dag 1 te voet, dag 2 per bus en dag 3 met de boot.De boot wint met... een bootlengte.
Morgen laatste dagje, dan gaan we naar de dierentuin en nog even de stad in en daarna vliegen we terug.
Meervoud?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:09 schreef Cat22 het volgende:
Ons hotel ligt briljant. Paar kilometer buiten de stad, maar op 200 meter wandelen de keuze tussen trein, bus of metro de stad in. En dan ben je er in 10 minuten.![]()
En leuke receptionisten ook.
Wij zaten in een hostel een paar km buiten het centrum. Bij een park. Was allemaal puik, alleen hadden wij minder geluk met de receptionisten... Wel aardig, maar niet leuk, zegmaarquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:09 schreef Cat22 het volgende:
Ons hotel ligt briljant. Paar kilometer buiten de stad, maar op 200 meter wandelen de keuze tussen trein, bus of metro de stad in. En dan ben je er in 10 minuten.![]()
Te mannelijk?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij zaten in een hostel een paar km buiten het centrum. Bij een park. Was allemaal puik, alleen hadden wij minder geluk met de receptionisten... Wel aardig, maar niet leuk, zegmaar.
Watquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:39 schreef MPG het volgende:
Die zeemeermin was echt een deceptie toen ik daar was.
Klinkt allemaal erg leukquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:09 schreef Cat22 het volgende:
Jaquote:
Naar horen zeggen zijn de vrouwen (en mannen) in de steden juist vrij modern. Maar durf het niet met zekerheid te zeggenquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:29 schreef Takaiki het volgende:
In ons hotel in Istanboel heb ik maar een paar vrouwelijke medewerkers gezien, de rest waren allemaal mannen.![]()
Zou toch niet zo zijn dat die thuis moeten blijven hae?![]()
![]()
Dat was op die reis geen optiequote:
Nee.quote:
De buurmeisjes lagen 's nachts niet meer te zonnen in het parkquote:
Overdag slapenquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:47 schreef MPG het volgende:
[..]
De buurmeisjes lagen 's nachts niet meer te zonnen in het park...
Niet als hij dat bij die buurmeisjes in het park zou doenquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan mis je toch alle actie, snap dat dan
Oh 'slapen'.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:50 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Niet als hij dat bij die buurmeisjes in het park zou doen
winkwinknudgenudgequote:
Eigenlijk zou ik het wel heel creepy vinden als ik zou liggen zonnen in de tuin en mijn enge buurjongens zouden gaan 'slapen'.quote:
Op hun buikquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik het wel heel creepy vinden als ik zou liggen zonnen in de tuin en mijn enge buurjongens zouden gaan 'slapen'.
Ben ik eng danquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik het wel heel creepy vinden als ik zou liggen zonnen in de tuin en mijn enge buurjongens zouden gaan 'slapen'.
wat woont er bij jou dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]![]()
Jij niet! Maar hier. Wat hier woont. Brr.
woon ik aan de goeie kant van het spoor??quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]![]()
Jij niet! Maar hier. Wat hier woont. Brr.
Is er een goede kant in Rotterdam?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
woon ik aan de goeie kant van het spoor??
Nee mpg jij mag niks zeggen op deze vraag
Ik denk dat er links van me 2 drugsdealertjes wonen en dat ze niet de enige zijnquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat woont er bij jou dan?
bij dat van mij ga je rennentis allemaal 70jaar en ouder
Volgens mij is het echt een wereld van verschil met noord en hierquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
woon ik aan de goeie kant van het spoor??
Nee mpg jij mag niks zeggen op deze vraag
blijdorp valt meequote:
Misschien moet ik ooit daar gaan wonenquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
blijdorp valt meega zo eens naar mijn ghettobroertje en zijn kraspanda.
Jawel, kun je oppassen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:08 schreef Toekito het volgende:
moet je of schiebroek of alexander of idd blijdorp. Maar dan niet n
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:08 schreef Toekito het volgende:
Voor kids kinderen moet je of schiebroek of alexander of idd blijdorp. Maar dan niet naast mij aub.
je woont niet voor niks bij de grensquote:
of bij mij in de straat.. ik woon in bakfietswalhallaquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:08 schreef Toekito het volgende:
Voor kids moet je of schiebroek of alexander of idd blijdorp. Maar dan niet naast mij aub.
Nieuwe of oude huis?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
of bij mij in de straat.. ik woon in bakfietswalhalla
nieuwequote:
voor wat?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:56 schreef Toekito het volgende:
Ik ben nog geen 2 tellen uit de metro en wil al vluchten
tokkiesquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:44 schreef sp3c het volgende:
man dat wordt wel episch hoor maandag, vraag me af of er genoeg plaats is!
Iig altijd plaats voor Sp3cquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:44 schreef sp3c het volgende:
ik ben te dik voor het terras.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:44 schreef sp3c het volgende:
lolquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:25 schreef Takaiki het volgende:
Misschien net te dik voor een spleet in het terras
Whut?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:54 schreef Toekito het volgende:
en dan ben je een bostrol volgens je schoonzusdie is niet goed hoor....
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:54 schreef Toekito het volgende:
en dan ben je een bostrol volgens je schoonzusdie is niet goed hoor....
Stadsstrand aan de Maasquote:
maar jullie hebben bergen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Als je het doet, doe het dan goedquote:
Mijn stad heeft geen Maas.quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar jullie hebben bergen!Lummel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/takke]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
De mijne welquote:
owja dat wilde ik nog zeggen, Kopenhagen is wat aan de dure kant Cat!quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:19 schreef Cat22 het volgende:
Mijn vakantie is bij a twee keer zo duur uitgevallen als ons random ingeschatte budget dus ik ga straks maar eens een troostijsje halen.
En ik maar denken dat jullie een erg brede sloot hadden.quote:
Mijn god ja! We hebben er maar niet bij nagedacht.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
owja dat wilde ik nog zeggen, Kopenhagen is wat aan de dure kant Cat!
quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jullie een erg brede sloot hadden.
Och, met een pilske uit de supermarkt tussen de locals zitten in de Nyhavn heeft ook wel watquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn god ja! We hebben er maar niet bij nagedacht.![]()
![]()
Ach, als we bij www.noma.dk waren binnengekomen was het nog veel duurder geweest. Maar ze zaten volll.
Strandquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:04 schreef sp3c het volgende:
het is strandweer
heb alleen nog niet besloten of ik er zin in heb
Hmmmmzz, verplichtingen op het werk en zulksquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:36 schreef sp3c het volgende:
gewoon een dagje van maken ... een maandagje ... kun je gelijk sjoelen
Gedaan. Sans pilske, maar wel lekker op de rand van de kade.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:30 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Och, met een pilske uit de supermarkt tussen de locals zitten in de Nyhavn heeft ook wel wat.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gedaan. Sans pilske, maar wel lekker op de rand van de kade.
Beter breng je wat strand deze kant opquote:
Desnoods...met schelpen....en een kwal!quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:51 schreef sp3c het volgende:
wat in een aquarium ofzo ... doe niet zo raar Takkewijf!
Dagstrand Oost Maarlandquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:50 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Beter breng je wat strand deze kant op![]()
Zon en bier hebben we hier in overvloed
Maar jullie krijgen wel een ijsbaan!quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:07 schreef Toekito het volgende:
hier heeft de gemeente besloten dat het stadsstrand te duur is
dat is zeker waar. Als lipton n Tmobile wilde betalen zoals vroeger dan mocht het wel....maarja aan het strandje valt niks te verdienen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:09 schreef franklop het volgende:
je woont 15 minuten bij hoek van holland vandaan.. groot gelijk!
WTFquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:07 schreef Toekito het volgende:
hier heeft de gemeente besloten dat het stadsstrand te duur is
die was voor mensen die wilde zonnen zonder in de file te staan.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:20 schreef Takaiki het volgende:
[..]
WTFWat moeten jullie in godesnaam met een namaakstrand
![]()
Als er geen duinen waren stonden jullie midden in zee
zonnen kun je ook op t balkon, in t park, in de achtertuin etcquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
die was voor mensen die wilde zonnen zonder in de file te staan.
Beter plannenquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
die was voor mensen die wilde zonnen zonder in de file te staan.
dat kloptquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
zonnen kun je ook op t balkon, in t park, in de achtertuin etc
Een keer huizenruil doen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat kloptze doen allemaal maar ik blijf er toch weg.
nee dank je. Te ver bij mn nichtjes weg.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:29 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Een keer huizenruil doen?![]()
Krijg jij wel mijn man erbij
quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee dank je. Te ver bij mn nichtjes weg.
maar vertel hoelang duurt de ruil? Wellicht kan ik ze meenemen?!quote:
Zoveel plek hebben we nietquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar vertel hoelang duurt de ruil? Wellicht kan ik ze meenemen?!
Bovendien...twee volwassen kerels met een stel jonge meisjes in huis....ik denk dat in de buurt de nodige vragen gaan komenquote:
In de zomerquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Maar jullie krijgen wel een ijsbaan!
En die komen niet als jij met de noorderzon vertrekt en je kerel zit ineens met een andere kerel in huisquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:47 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Bovendien...twee volwassen kerels met een stel jonge meisjes in huis....ik denk dat in de buurt de nodige vragen gaan komen![]()
Dat zou dan wel weer cool zijn, maar volgens mij wordt het gewoon in de winter.quote:
Misschien ook wel, maar dat vind ik iets minder verontrustend over komen. Kan nog gewoon familie zijn haequote:Op donderdag 6 juni 2013 13:53 schreef MPG het volgende:
[..]
En die komen niet als jij met de noorderzon vertrekt en je kerel zit ineens met een andere kerel in huis?
ze lijken op mij dus valt wel mee.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:47 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Bovendien...twee volwassen kerels met een stel jonge meisjes in huis....ik denk dat in de buurt de nodige vragen gaan komen![]()
jij gaat weg, cat is weg....wat moet ik daar dan?quote:
Het bos inquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij gaat weg, cat is weg....wat moet ik daar dan?
Deze huizenruil is gedoemd te mislukkenquote:
alsof jij gelukkig zal zijn in 010, geloof er niks van.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:57 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Deze huizenruil is gedoemd te mislukken
Ik word de eerste dag al gillend gekquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
alsof jij gelukkig zal zijn in 010, geloof er niks van.
Over een maand op Bospop Rowwen Hezequote:Op donderdag 6 juni 2013 15:07 schreef Toekito het volgende:
Limburgse muziek op de Alp d huze vandaag. Hoor nachtraove net op tv tijdens die beelden.
Op een tandem kan ookquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:45 schreef Toekito het volgende:
ooit fiets ik die alp op....zal wel mijn dood zijn maar ok.
Tuurlijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tuurlijk!
dan komt mpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
vreten en bier en hij is blij. Laptoppie erbij.quote:
Vreten en bier :checkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
vreten en bier en hij is blij. Laptoppie erbij.
hij kan even zonder maar niet te lang dan wordtie paars.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:03 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Vreten en bier :check
Laptop bij Bospop zal wat lastig worden denk ik, weet niet of dat voorbij de security komt
Gaat daar vast niet opvallen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
hij kan even zonder maar niet te lang dan wordtie paars.
quote:
Weet ik nog niet, moet ik de agenda en de bankrekening nog ff lief voor aan kijkenquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, moet ik de agenda en de bankrekening nog ff lief voor aan kijken.
De wil is er iig wel.
Ik wil als fotograaf daarheenquote:
Langs de A67, groot gebouw met rode lettersquote:
Wacht, wat. De buren van mijn ouwe werkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:00 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Langs de A67, groot gebouw met rode letters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Weet ik niet. Waar was jouw werk?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Wacht, wat. De buren van mijn ouwe werk???
Zie edit.quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, moet ik de agenda en de bankrekening nog ff lief voor aan kijken.
De wil is er iig wel.
Doet de airco het?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:09 schreef Toekito het volgende:
Ik sta stil ergens in een weiland met de trein.....is niet eens de fyra.
ja alleen de stilteknop van bejaarde niet...quote:
LOLquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja alleen de stilteknop van bejaarde niet...
de wijk in 010 doos! Ik ga ff sociaal doenquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
de wijk in 010 doos! Ik ga ff sociaal doenfijne vrijdag
Halve hartverzakking!quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:18 schreef tombolafan het volgende:
Jongens ik kom graag een keer sjoelen maar deze maandag gaat m niet worden![]()
Auto moet apk en áls ie al maandag klaar is ben ik blut vrees ik![]()
Andere keer dus
Welkom bij de club van niet-sjoelersquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:18 schreef tombolafan het volgende:
Jongens ik kom graag een keer sjoelen maar deze maandag gaat m niet worden![]()
Auto moet apk en áls ie al maandag klaar is ben ik blut vrees ik![]()
Andere keer dus
Festival, Weert, er rijden treinen, geen idee, als je een kaartje koopt vast welquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:15 schreef sp3c het volgende:
wat is bospop trouwens, waar is dat, kan ik daar komen, kan ik dan nog thuiskomen, mag ik mee?
lol, laatste optie voor de terugreisquote:
wij zijn helden sp3cquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:15 schreef sp3c het volgende:
mooi dat ik en toek de maximale score haalden komende maandag![]()
Kun je nagaan wat ik telkens doorsta als ik met de trein kom sjoelen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
lol, laatste optie voor de terugreis
5x overstappen
3 uur en 40 minuten reistijd
ik denk niet dat dat zo verstandig is voor mij
wie gaat er allemaal?
ik zet mezelf op ovb
Renquote:
Oh serieus? Lekker danquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ren
Schietpartij vlakbij mn nichtje in 010
en toch ben ik blij er weer te zijn na nachtje brabant.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh serieus? Lekker dan010 is niet altijd fijn
![]()
Dat plein? Er zijn veel pleinsquote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
en toch ben ik blij er weer te zijn na nachtje brabant.
Straks verjaardag vlakbij dat plein.
dat plein van die schietpartij....quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat plein? Er zijn veel pleins
Man, ik denk dat ik niet veel gedaan krijg vandaagGister schoot het in mijn rug en vandaag kan ik helemaal niks
Alleen wandelen.
ik ga erover nadenkenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat ik telkens doorsta als ik met de trein kom sjoelen.![]()
Zou tof zijn als je komt, ik heb wel een fiets en slaapplek over. En als we alsnog geen zin hebben om te gaan zet ik het raam wel open. Met een beetje goede windrichting kunnen we dan meeluisteren.
Takke en ik gaan in ieder geval, en ter plekke ontmoeten we altijd een bij elkaar geraapt Bospop vriendengroepje waarvan we de meesten dus 1 keer per jaar zien.
zit me niet te pushen bro!quote:
Ik wist niet waar dat was, maar nog voorbij ons 'bos' dusquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat plein van die schietpartij....
Het is mooi weer dus hup naar Blijdorp jij
is in alexander iddquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wist niet waar dat was, maar nog voorbij ons 'bos' dusHeftig.
Ik wou gaan gamen. Maar mijn favo game is foetsie
das we heel akelig herkenbaarquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:17 schreef RenRen- het volgende:
Ahum. Eternal SonataNou ja, het is niet echt mijn favo. Maar ik was bezig hem uit te spelen en toen had ik visite, en toen zaten al mijn spellen in andere doosjes en is dit spel weg. En ik wil hem uitspelen.
Ben je weer aan het schuren?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:26 schreef sp3c het volgende:
er staat echt windkracht 1 miljoen op het strand
Niet?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:31 schreef sp3c het volgende:
ik wilde in de zon liggen ja!
dat kleurtje komt niet automatisch
Arme bacon.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:32 schreef sp3c het volgende:
naja ok bij mij wel maar van de zon wordt het mooier
bovendien ben ik dit jaar nog niet in de zee geweest
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:32 schreef Cat22 het volgende:
Uit eten.![]()
Iets met kwarteleitjes en grotchampignons en yoghurtijs met chocoladesaus en zo.
En het is nog voor een goed doel ook nog!![]()
Had je nu maar FB, dan kon je de foto's zien.quote:
Dus je gaat erbij zijn?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:29 schreef sp3c het volgende:
voor Bospop is het geregeld
al ben ik er nog over aan het nadenken
Maar goed dat ik een logeerkamer heb. Stel je voor zeg!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:37 schreef sp3c het volgende:
nee als je dat gewoon random doet zit het zo in je oog!
Minderrrquote:
ja maar ik wil ook ontbijt op bedquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar goed dat ik een logeerkamer heb. Stel je voor zeg!
Moet je iets lager mikken.quote:
LOL!quote:
te lang op een verjaardag blijven hangen. Ik kan datquote:
ik buig diepquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:44 schreef sp3c het volgende:
ik ga altijd sjoelen op maandag terwijl mijn wekker om half 5 afgaat
* sp3c is baas boven baas
Whut?quote:
Nee joh! Zelfbevlekking maar dan zonder de rotzooi.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:40 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Whut?
En daarna stuur je Sp3cje gewoon terug naar de logeerkamer?
Dus er wordt niet op jou gemikt?quote:Op zondag 9 juni 2013 19:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh! Zelfbevlekking maar dan zonder de rotzooi.
Leer lezen. Hij moet iets lager dan zijn eigen oog mikken.quote:
Stond nergens bij wiens oogquote:Op zondag 9 juni 2013 19:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leer lezen. Hij moet iets lager dan zijn eigen oog mikken.![]()
Dus neuh.
HIJ wilde ontbijt...quote:
Denk je dat ik die van mij laat onderspuiten?quote:
Jij snapt het!quote:
gaat er uberhaupt nog iemand?quote:Op zondag 9 juni 2013 19:56 schreef Greys het volgende:
*gluurt naar OP*
Zeg, zullen we maar een Sjoel-Zomerstop houden?
Mwah, sjoelen met zijn drieën vind ik niet zoquote:
Misschien mag je aanschuiven bij de sjoeligans.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:06 schreef sp3c het volgende:
mijn hele avond vrijgehouden voor dit epische sjoelspektakel, weken naar toe geleefd, keihard trainen for the win ... komt er niemand
* sp3c moet ervan huilen
Leuk plan!quote:Op zondag 9 juni 2013 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, sjoelen met zijn drieën vind ik niet zo
Niks ten nadele van jou![]()
Dan kunnen we denk ik beter binnenkort in de zomer een keertje een leuke parkpicnik (hoe schrijf je picknik ook alweer?![]()
![]()
![]()
) houden waar we allemaal wat meenemen enzo en dan na de zomer weer gaan sjoelen denk ik.
AanstellerTquote:Op zondag 9 juni 2013 20:21 schreef sp3c het volgende:
zo hard heb ik nu ook weer niet zitten trainen
Daarom, ik dacht dat Cat daarvoor wel iets terug wilde, maar niet in haar oogquote:
Het blijft je wel bezig houden he?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:37 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Daarom, ik dacht dat Cat daarvoor wel iets terug wilde, maar niet in haar oog
Niet veel, denk ik. Morgen vrij omdat ik gisteren gewerkt heb.quote:
Dan neem je een stoeltje en tafel mee!quote:Op zondag 9 juni 2013 20:47 schreef sp3c het volgende:
neeeeheeej geen picknick, gedoe op de grond, geen vriendelijke barmensen, isnietleuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |