lol, laatste optie voor de terugreisquote:
wij zijn helden sp3cquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:15 schreef sp3c het volgende:
mooi dat ik en toek de maximale score haalden komende maandag![]()
Kun je nagaan wat ik telkens doorsta als ik met de trein kom sjoelen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
lol, laatste optie voor de terugreis
5x overstappen
3 uur en 40 minuten reistijd
ik denk niet dat dat zo verstandig is voor mij
wie gaat er allemaal?
ik zet mezelf op ovb
Renquote:
Oh serieus? Lekker danquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ren
Schietpartij vlakbij mn nichtje in 010
en toch ben ik blij er weer te zijn na nachtje brabant.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh serieus? Lekker dan010 is niet altijd fijn
![]()
Dat plein? Er zijn veel pleinsquote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
en toch ben ik blij er weer te zijn na nachtje brabant.
Straks verjaardag vlakbij dat plein.
dat plein van die schietpartij....quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat plein? Er zijn veel pleins
Man, ik denk dat ik niet veel gedaan krijg vandaagGister schoot het in mijn rug en vandaag kan ik helemaal niks
Alleen wandelen.
ik ga erover nadenkenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat ik telkens doorsta als ik met de trein kom sjoelen.![]()
Zou tof zijn als je komt, ik heb wel een fiets en slaapplek over. En als we alsnog geen zin hebben om te gaan zet ik het raam wel open. Met een beetje goede windrichting kunnen we dan meeluisteren.
Takke en ik gaan in ieder geval, en ter plekke ontmoeten we altijd een bij elkaar geraapt Bospop vriendengroepje waarvan we de meesten dus 1 keer per jaar zien.
zit me niet te pushen bro!quote:
Ik wist niet waar dat was, maar nog voorbij ons 'bos' dusquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat plein van die schietpartij....
Het is mooi weer dus hup naar Blijdorp jij
is in alexander iddquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wist niet waar dat was, maar nog voorbij ons 'bos' dusHeftig.
Ik wou gaan gamen. Maar mijn favo game is foetsie
das we heel akelig herkenbaarquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:17 schreef RenRen- het volgende:
Ahum. Eternal SonataNou ja, het is niet echt mijn favo. Maar ik was bezig hem uit te spelen en toen had ik visite, en toen zaten al mijn spellen in andere doosjes en is dit spel weg. En ik wil hem uitspelen.
Ben je weer aan het schuren?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:26 schreef sp3c het volgende:
er staat echt windkracht 1 miljoen op het strand
Niet?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:31 schreef sp3c het volgende:
ik wilde in de zon liggen ja!
dat kleurtje komt niet automatisch
Arme bacon.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:32 schreef sp3c het volgende:
naja ok bij mij wel maar van de zon wordt het mooier
bovendien ben ik dit jaar nog niet in de zee geweest
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:32 schreef Cat22 het volgende:
Uit eten.![]()
Iets met kwarteleitjes en grotchampignons en yoghurtijs met chocoladesaus en zo.
En het is nog voor een goed doel ook nog!![]()
Had je nu maar FB, dan kon je de foto's zien.quote:
Dus je gaat erbij zijn?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:29 schreef sp3c het volgende:
voor Bospop is het geregeld
al ben ik er nog over aan het nadenken
Maar goed dat ik een logeerkamer heb. Stel je voor zeg!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:37 schreef sp3c het volgende:
nee als je dat gewoon random doet zit het zo in je oog!
Minderrrquote:
ja maar ik wil ook ontbijt op bedquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar goed dat ik een logeerkamer heb. Stel je voor zeg!
Moet je iets lager mikken.quote:
LOL!quote:
te lang op een verjaardag blijven hangen. Ik kan datquote:
ik buig diepquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:44 schreef sp3c het volgende:
ik ga altijd sjoelen op maandag terwijl mijn wekker om half 5 afgaat
* sp3c is baas boven baas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |