Gedaan. Sans pilske, maar wel lekker op de rand van de kade.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:30 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Och, met een pilske uit de supermarkt tussen de locals zitten in de Nyhavn heeft ook wel wat.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gedaan. Sans pilske, maar wel lekker op de rand van de kade.
Beter breng je wat strand deze kant opquote:
Desnoods...met schelpen....en een kwal!quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:51 schreef sp3c het volgende:
wat in een aquarium ofzo ... doe niet zo raar Takkewijf!
Dagstrand Oost Maarlandquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:50 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Beter breng je wat strand deze kant op![]()
Zon en bier hebben we hier in overvloed
Maar jullie krijgen wel een ijsbaan!quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:07 schreef Toekito het volgende:
hier heeft de gemeente besloten dat het stadsstrand te duur is
dat is zeker waar. Als lipton n Tmobile wilde betalen zoals vroeger dan mocht het wel....maarja aan het strandje valt niks te verdienen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:09 schreef franklop het volgende:
je woont 15 minuten bij hoek van holland vandaan.. groot gelijk!
WTFquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:07 schreef Toekito het volgende:
hier heeft de gemeente besloten dat het stadsstrand te duur is
die was voor mensen die wilde zonnen zonder in de file te staan.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:20 schreef Takaiki het volgende:
[..]
WTFWat moeten jullie in godesnaam met een namaakstrand
![]()
Als er geen duinen waren stonden jullie midden in zee
zonnen kun je ook op t balkon, in t park, in de achtertuin etcquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
die was voor mensen die wilde zonnen zonder in de file te staan.
Beter plannenquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
die was voor mensen die wilde zonnen zonder in de file te staan.
dat kloptquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
zonnen kun je ook op t balkon, in t park, in de achtertuin etc
Een keer huizenruil doen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat kloptze doen allemaal maar ik blijf er toch weg.
nee dank je. Te ver bij mn nichtjes weg.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:29 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Een keer huizenruil doen?![]()
Krijg jij wel mijn man erbij
quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee dank je. Te ver bij mn nichtjes weg.
maar vertel hoelang duurt de ruil? Wellicht kan ik ze meenemen?!quote:
Zoveel plek hebben we nietquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar vertel hoelang duurt de ruil? Wellicht kan ik ze meenemen?!
Bovendien...twee volwassen kerels met een stel jonge meisjes in huis....ik denk dat in de buurt de nodige vragen gaan komenquote:
In de zomerquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Maar jullie krijgen wel een ijsbaan!
En die komen niet als jij met de noorderzon vertrekt en je kerel zit ineens met een andere kerel in huisquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:47 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Bovendien...twee volwassen kerels met een stel jonge meisjes in huis....ik denk dat in de buurt de nodige vragen gaan komen![]()
Dat zou dan wel weer cool zijn, maar volgens mij wordt het gewoon in de winter.quote:
Misschien ook wel, maar dat vind ik iets minder verontrustend over komen. Kan nog gewoon familie zijn haequote:Op donderdag 6 juni 2013 13:53 schreef MPG het volgende:
[..]
En die komen niet als jij met de noorderzon vertrekt en je kerel zit ineens met een andere kerel in huis?
ze lijken op mij dus valt wel mee.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:47 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Bovendien...twee volwassen kerels met een stel jonge meisjes in huis....ik denk dat in de buurt de nodige vragen gaan komen![]()
jij gaat weg, cat is weg....wat moet ik daar dan?quote:
Het bos inquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij gaat weg, cat is weg....wat moet ik daar dan?
Deze huizenruil is gedoemd te mislukkenquote:
alsof jij gelukkig zal zijn in 010, geloof er niks van.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:57 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Deze huizenruil is gedoemd te mislukken
Ik word de eerste dag al gillend gekquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
alsof jij gelukkig zal zijn in 010, geloof er niks van.
Over een maand op Bospop Rowwen Hezequote:Op donderdag 6 juni 2013 15:07 schreef Toekito het volgende:
Limburgse muziek op de Alp d huze vandaag. Hoor nachtraove net op tv tijdens die beelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |