woon ik aan de goeie kant van het spoor??quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]![]()
Jij niet! Maar hier. Wat hier woont. Brr.
Is er een goede kant in Rotterdam?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
woon ik aan de goeie kant van het spoor??
Nee mpg jij mag niks zeggen op deze vraag
Ik denk dat er links van me 2 drugsdealertjes wonen en dat ze niet de enige zijnquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat woont er bij jou dan?
bij dat van mij ga je rennentis allemaal 70jaar en ouder
Volgens mij is het echt een wereld van verschil met noord en hierquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
woon ik aan de goeie kant van het spoor??
Nee mpg jij mag niks zeggen op deze vraag
blijdorp valt meequote:
Misschien moet ik ooit daar gaan wonenquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
blijdorp valt meega zo eens naar mijn ghettobroertje en zijn kraspanda.
Jawel, kun je oppassen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:08 schreef Toekito het volgende:
moet je of schiebroek of alexander of idd blijdorp. Maar dan niet n
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:08 schreef Toekito het volgende:
Voor kids kinderen moet je of schiebroek of alexander of idd blijdorp. Maar dan niet naast mij aub.
je woont niet voor niks bij de grensquote:
of bij mij in de straat.. ik woon in bakfietswalhallaquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:08 schreef Toekito het volgende:
Voor kids moet je of schiebroek of alexander of idd blijdorp. Maar dan niet naast mij aub.
Nieuwe of oude huis?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
of bij mij in de straat.. ik woon in bakfietswalhalla
nieuwequote:
voor wat?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:56 schreef Toekito het volgende:
Ik ben nog geen 2 tellen uit de metro en wil al vluchten
tokkiesquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:44 schreef sp3c het volgende:
man dat wordt wel episch hoor maandag, vraag me af of er genoeg plaats is!
Iig altijd plaats voor Sp3cquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:44 schreef sp3c het volgende:
ik ben te dik voor het terras.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:44 schreef sp3c het volgende:
lolquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:25 schreef Takaiki het volgende:
Misschien net te dik voor een spleet in het terras
Whut?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:54 schreef Toekito het volgende:
en dan ben je een bostrol volgens je schoonzusdie is niet goed hoor....
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:54 schreef Toekito het volgende:
en dan ben je een bostrol volgens je schoonzusdie is niet goed hoor....
Stadsstrand aan de Maasquote:
maar jullie hebben bergen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Als je het doet, doe het dan goedquote:
Mijn stad heeft geen Maas.quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar jullie hebben bergen!Lummel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/takke]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
De mijne welquote:
owja dat wilde ik nog zeggen, Kopenhagen is wat aan de dure kant Cat!quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:19 schreef Cat22 het volgende:
Mijn vakantie is bij a twee keer zo duur uitgevallen als ons random ingeschatte budget dus ik ga straks maar eens een troostijsje halen.
En ik maar denken dat jullie een erg brede sloot hadden.quote:
Mijn god ja! We hebben er maar niet bij nagedacht.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
owja dat wilde ik nog zeggen, Kopenhagen is wat aan de dure kant Cat!
quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jullie een erg brede sloot hadden.
Och, met een pilske uit de supermarkt tussen de locals zitten in de Nyhavn heeft ook wel watquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn god ja! We hebben er maar niet bij nagedacht.![]()
![]()
Ach, als we bij www.noma.dk waren binnengekomen was het nog veel duurder geweest. Maar ze zaten volll.
Strandquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:04 schreef sp3c het volgende:
het is strandweer
heb alleen nog niet besloten of ik er zin in heb
Hmmmmzz, verplichtingen op het werk en zulksquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:36 schreef sp3c het volgende:
gewoon een dagje van maken ... een maandagje ... kun je gelijk sjoelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |