woon ik aan de goeie kant van het spoor??quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]![]()
Jij niet! Maar hier. Wat hier woont. Brr.
Is er een goede kant in Rotterdam?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
woon ik aan de goeie kant van het spoor??
Nee mpg jij mag niks zeggen op deze vraag
Ik denk dat er links van me 2 drugsdealertjes wonen en dat ze niet de enige zijnquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat woont er bij jou dan?
bij dat van mij ga je rennentis allemaal 70jaar en ouder
Volgens mij is het echt een wereld van verschil met noord en hierquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
woon ik aan de goeie kant van het spoor??
Nee mpg jij mag niks zeggen op deze vraag
blijdorp valt meequote:
Misschien moet ik ooit daar gaan wonenquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
blijdorp valt meega zo eens naar mijn ghettobroertje en zijn kraspanda.
Jawel, kun je oppassen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:08 schreef Toekito het volgende:
moet je of schiebroek of alexander of idd blijdorp. Maar dan niet n
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:08 schreef Toekito het volgende:
Voor kids kinderen moet je of schiebroek of alexander of idd blijdorp. Maar dan niet naast mij aub.
je woont niet voor niks bij de grensquote:
of bij mij in de straat.. ik woon in bakfietswalhallaquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:08 schreef Toekito het volgende:
Voor kids moet je of schiebroek of alexander of idd blijdorp. Maar dan niet naast mij aub.
Nieuwe of oude huis?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
of bij mij in de straat.. ik woon in bakfietswalhalla
nieuwequote:
voor wat?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:56 schreef Toekito het volgende:
Ik ben nog geen 2 tellen uit de metro en wil al vluchten
tokkiesquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:44 schreef sp3c het volgende:
man dat wordt wel episch hoor maandag, vraag me af of er genoeg plaats is!
Iig altijd plaats voor Sp3cquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:44 schreef sp3c het volgende:
ik ben te dik voor het terras.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:44 schreef sp3c het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |