Bovendien...twee volwassen kerels met een stel jonge meisjes in huis....ik denk dat in de buurt de nodige vragen gaan komenquote:
In de zomerquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Maar jullie krijgen wel een ijsbaan!
En die komen niet als jij met de noorderzon vertrekt en je kerel zit ineens met een andere kerel in huisquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:47 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Bovendien...twee volwassen kerels met een stel jonge meisjes in huis....ik denk dat in de buurt de nodige vragen gaan komen![]()
Dat zou dan wel weer cool zijn, maar volgens mij wordt het gewoon in de winter.quote:
Misschien ook wel, maar dat vind ik iets minder verontrustend over komen. Kan nog gewoon familie zijn haequote:Op donderdag 6 juni 2013 13:53 schreef MPG het volgende:
[..]
En die komen niet als jij met de noorderzon vertrekt en je kerel zit ineens met een andere kerel in huis?
ze lijken op mij dus valt wel mee.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:47 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Bovendien...twee volwassen kerels met een stel jonge meisjes in huis....ik denk dat in de buurt de nodige vragen gaan komen![]()
jij gaat weg, cat is weg....wat moet ik daar dan?quote:
Het bos inquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij gaat weg, cat is weg....wat moet ik daar dan?
Deze huizenruil is gedoemd te mislukkenquote:
alsof jij gelukkig zal zijn in 010, geloof er niks van.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:57 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Deze huizenruil is gedoemd te mislukken
Ik word de eerste dag al gillend gekquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
alsof jij gelukkig zal zijn in 010, geloof er niks van.
Over een maand op Bospop Rowwen Hezequote:Op donderdag 6 juni 2013 15:07 schreef Toekito het volgende:
Limburgse muziek op de Alp d huze vandaag. Hoor nachtraove net op tv tijdens die beelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |