Gedaan. Sans pilske, maar wel lekker op de rand van de kade.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:30 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Och, met een pilske uit de supermarkt tussen de locals zitten in de Nyhavn heeft ook wel wat.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gedaan. Sans pilske, maar wel lekker op de rand van de kade.
Beter breng je wat strand deze kant opquote:
Desnoods...met schelpen....en een kwal!quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:51 schreef sp3c het volgende:
wat in een aquarium ofzo ... doe niet zo raar Takkewijf!
Dagstrand Oost Maarlandquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:50 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Beter breng je wat strand deze kant op![]()
Zon en bier hebben we hier in overvloed
Maar jullie krijgen wel een ijsbaan!quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:07 schreef Toekito het volgende:
hier heeft de gemeente besloten dat het stadsstrand te duur is
dat is zeker waar. Als lipton n Tmobile wilde betalen zoals vroeger dan mocht het wel....maarja aan het strandje valt niks te verdienen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:09 schreef franklop het volgende:
je woont 15 minuten bij hoek van holland vandaan.. groot gelijk!
WTFquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:07 schreef Toekito het volgende:
hier heeft de gemeente besloten dat het stadsstrand te duur is
die was voor mensen die wilde zonnen zonder in de file te staan.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:20 schreef Takaiki het volgende:
[..]
WTFWat moeten jullie in godesnaam met een namaakstrand
![]()
Als er geen duinen waren stonden jullie midden in zee
zonnen kun je ook op t balkon, in t park, in de achtertuin etcquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
die was voor mensen die wilde zonnen zonder in de file te staan.
Beter plannenquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
die was voor mensen die wilde zonnen zonder in de file te staan.
dat kloptquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
zonnen kun je ook op t balkon, in t park, in de achtertuin etc
Een keer huizenruil doen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat kloptze doen allemaal maar ik blijf er toch weg.
nee dank je. Te ver bij mn nichtjes weg.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:29 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Een keer huizenruil doen?![]()
Krijg jij wel mijn man erbij
quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee dank je. Te ver bij mn nichtjes weg.
maar vertel hoelang duurt de ruil? Wellicht kan ik ze meenemen?!quote:
Zoveel plek hebben we nietquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar vertel hoelang duurt de ruil? Wellicht kan ik ze meenemen?!
Bovendien...twee volwassen kerels met een stel jonge meisjes in huis....ik denk dat in de buurt de nodige vragen gaan komenquote:
In de zomerquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Maar jullie krijgen wel een ijsbaan!
En die komen niet als jij met de noorderzon vertrekt en je kerel zit ineens met een andere kerel in huisquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:47 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Bovendien...twee volwassen kerels met een stel jonge meisjes in huis....ik denk dat in de buurt de nodige vragen gaan komen![]()
Dat zou dan wel weer cool zijn, maar volgens mij wordt het gewoon in de winter.quote:
Misschien ook wel, maar dat vind ik iets minder verontrustend over komen. Kan nog gewoon familie zijn haequote:Op donderdag 6 juni 2013 13:53 schreef MPG het volgende:
[..]
En die komen niet als jij met de noorderzon vertrekt en je kerel zit ineens met een andere kerel in huis?
ze lijken op mij dus valt wel mee.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:47 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Bovendien...twee volwassen kerels met een stel jonge meisjes in huis....ik denk dat in de buurt de nodige vragen gaan komen![]()
jij gaat weg, cat is weg....wat moet ik daar dan?quote:
Het bos inquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij gaat weg, cat is weg....wat moet ik daar dan?
Deze huizenruil is gedoemd te mislukkenquote:
alsof jij gelukkig zal zijn in 010, geloof er niks van.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:57 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Deze huizenruil is gedoemd te mislukken
Ik word de eerste dag al gillend gekquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
alsof jij gelukkig zal zijn in 010, geloof er niks van.
Over een maand op Bospop Rowwen Hezequote:Op donderdag 6 juni 2013 15:07 schreef Toekito het volgende:
Limburgse muziek op de Alp d huze vandaag. Hoor nachtraove net op tv tijdens die beelden.
Op een tandem kan ookquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:45 schreef Toekito het volgende:
ooit fiets ik die alp op....zal wel mijn dood zijn maar ok.
Tuurlijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tuurlijk!
dan komt mpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
vreten en bier en hij is blij. Laptoppie erbij.quote:
Vreten en bier :checkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
vreten en bier en hij is blij. Laptoppie erbij.
hij kan even zonder maar niet te lang dan wordtie paars.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:03 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Vreten en bier :check
Laptop bij Bospop zal wat lastig worden denk ik, weet niet of dat voorbij de security komt
Gaat daar vast niet opvallen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
hij kan even zonder maar niet te lang dan wordtie paars.
quote:
Weet ik nog niet, moet ik de agenda en de bankrekening nog ff lief voor aan kijkenquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, moet ik de agenda en de bankrekening nog ff lief voor aan kijken.
De wil is er iig wel.
Ik wil als fotograaf daarheenquote:
Langs de A67, groot gebouw met rode lettersquote:
Wacht, wat. De buren van mijn ouwe werkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:00 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Langs de A67, groot gebouw met rode letters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Weet ik niet. Waar was jouw werk?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Wacht, wat. De buren van mijn ouwe werk???
Zie edit.quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, moet ik de agenda en de bankrekening nog ff lief voor aan kijken.
De wil is er iig wel.
Doet de airco het?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:09 schreef Toekito het volgende:
Ik sta stil ergens in een weiland met de trein.....is niet eens de fyra.
ja alleen de stilteknop van bejaarde niet...quote:
LOLquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja alleen de stilteknop van bejaarde niet...
de wijk in 010 doos! Ik ga ff sociaal doenquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
de wijk in 010 doos! Ik ga ff sociaal doenfijne vrijdag
Halve hartverzakking!quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:18 schreef tombolafan het volgende:
Jongens ik kom graag een keer sjoelen maar deze maandag gaat m niet worden![]()
Auto moet apk en áls ie al maandag klaar is ben ik blut vrees ik![]()
Andere keer dus
Welkom bij de club van niet-sjoelersquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:18 schreef tombolafan het volgende:
Jongens ik kom graag een keer sjoelen maar deze maandag gaat m niet worden![]()
Auto moet apk en áls ie al maandag klaar is ben ik blut vrees ik![]()
Andere keer dus
Festival, Weert, er rijden treinen, geen idee, als je een kaartje koopt vast welquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:15 schreef sp3c het volgende:
wat is bospop trouwens, waar is dat, kan ik daar komen, kan ik dan nog thuiskomen, mag ik mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |