Op een tandem kan ookquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:45 schreef Toekito het volgende:
ooit fiets ik die alp op....zal wel mijn dood zijn maar ok.
Tuurlijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tuurlijk!
dan komt mpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
vreten en bier en hij is blij. Laptoppie erbij.quote:
Vreten en bier :checkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
vreten en bier en hij is blij. Laptoppie erbij.
hij kan even zonder maar niet te lang dan wordtie paars.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:03 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Vreten en bier :check
Laptop bij Bospop zal wat lastig worden denk ik, weet niet of dat voorbij de security komt
Gaat daar vast niet opvallen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
hij kan even zonder maar niet te lang dan wordtie paars.
quote:
Weet ik nog niet, moet ik de agenda en de bankrekening nog ff lief voor aan kijkenquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, moet ik de agenda en de bankrekening nog ff lief voor aan kijken.
De wil is er iig wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |