Whut?quote:
Nee joh! Zelfbevlekking maar dan zonder de rotzooi.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:40 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Whut?
En daarna stuur je Sp3cje gewoon terug naar de logeerkamer?
Dus er wordt niet op jou gemikt?quote:Op zondag 9 juni 2013 19:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh! Zelfbevlekking maar dan zonder de rotzooi.
Leer lezen. Hij moet iets lager dan zijn eigen oog mikken.quote:
Stond nergens bij wiens oogquote:Op zondag 9 juni 2013 19:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leer lezen. Hij moet iets lager dan zijn eigen oog mikken.![]()
Dus neuh.
HIJ wilde ontbijt...quote:
Denk je dat ik die van mij laat onderspuiten?quote:
Jij snapt het!quote:
gaat er uberhaupt nog iemand?quote:Op zondag 9 juni 2013 19:56 schreef Greys het volgende:
*gluurt naar OP*
Zeg, zullen we maar een Sjoel-Zomerstop houden?
Mwah, sjoelen met zijn drieën vind ik niet zoquote:
Misschien mag je aanschuiven bij de sjoeligans.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:06 schreef sp3c het volgende:
mijn hele avond vrijgehouden voor dit epische sjoelspektakel, weken naar toe geleefd, keihard trainen for the win ... komt er niemand
* sp3c moet ervan huilen
Leuk plan!quote:Op zondag 9 juni 2013 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, sjoelen met zijn drieën vind ik niet zo
Niks ten nadele van jou![]()
Dan kunnen we denk ik beter binnenkort in de zomer een keertje een leuke parkpicnik (hoe schrijf je picknik ook alweer?![]()
![]()
![]()
) houden waar we allemaal wat meenemen enzo en dan na de zomer weer gaan sjoelen denk ik.
AanstellerTquote:Op zondag 9 juni 2013 20:21 schreef sp3c het volgende:
zo hard heb ik nu ook weer niet zitten trainen
Daarom, ik dacht dat Cat daarvoor wel iets terug wilde, maar niet in haar oogquote:
Het blijft je wel bezig houden he?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:37 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Daarom, ik dacht dat Cat daarvoor wel iets terug wilde, maar niet in haar oog
Niet veel, denk ik. Morgen vrij omdat ik gisteren gewerkt heb.quote:
Dan neem je een stoeltje en tafel mee!quote:Op zondag 9 juni 2013 20:47 schreef sp3c het volgende:
neeeeheeej geen picknick, gedoe op de grond, geen vriendelijke barmensen, isnietleuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |