Deze is korter samen te vatten inquote:
Daar moeten toch wel nog een paar zijstappen over zwemvliezen tussen je ogen en verkeerde neuzen tussen!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Deze is korter samen te vatten in
Are you Amanda Bynes?
NO: You're ugly
YES: You aren't ugly
quote:
Op dinsdag 2
juli 2013 14:35 schreef
Klinkerbotsing het
volgende:
Ahh hahaha:
[
afbeelding
]
Is
this Amanda Bynes’ car
Dat sowieso. Kind is helemaal de weg kwijt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:15 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een treurig leven als je je bezig houdt met zo'n plooitje. What's next? Kunnen ze haar niet beter behandelen voor BDD?
Ik heb medelijden met degene die ze op het oog heeftquote:Amanda Bynes gaat trouwen
Geplaatst door Redactie op 04-07-2013 08:00 - Bron: RadarOnline
Amanda Bynes, die de afgelopen tijd helemaal doorgeslagen leek te zijn, zegt dat ze gaat trouwen. En niet met Rapper Drake, zoals je zou verwachten.
Gisteren twittered ze nog: ”Ik moet een operatie hebben om er mooi uit te zien voor de man waarvan ik houd, zodat ik me goed voel over de manier waarop ik eruit zie als we trouwen.”
En vertelde ze RadarOnline dat ze wat spul boven haar ogen had laten verwijderen en haar neus wil laten fiksen. Verder zei Bynes dat haar borstimplantaten verwijderd zijn nu.
Met wie ze wil gaan trouwen is niet bekend, maar of die persoon het zelf al weet, is ook niet zeker. Of hij er blij mee zal zijn, kunnen we natuurlijk ook over gissen.
© FilmTotaal 2013
quote:Amanda Bynes kan niet door neus ademen na operatie
Amanda Bynes heeft al weken moeite met ademhalen. De ontspoorde actrice onderging vorige maand een neusoperatie en ondervindt nog steeds de nadelen daarvan.
"Mijn neus is nog steeds gebroken, ik kan niet ademen", twitterde Bynes dinsdag.
Ondanks de ongemakken is Bynes niet van plan te stoppen met plastische chirurgie.
"Ik ben bont en blauw, maar kan niet wachten op mijn volgende operatie", schreef de 27-jarige gevallen actrice, die eerder al aankondigde haar hele gezicht te laten verbouwen.
Gehavend
Bynes' gehavende gezicht is dinsdag mogelijk in de rechtbank te zien. De actrice moet in New York tekst en uitleg geven over haar arrestatie in mei.
Bynes werd in de boeien geslagen op verdenking van drugsbezit. De actrice beweert dat ze onschuldig is en beschuldigt de politie van aanranding.
Via Twitter tierde Bynes dat een agent haar 'vagina had geslagen'.
Amanda Bynes brak als kind door in tv-series als All That en The Amanda Show, later speelde ze in films als Hairspray en Easy A. Sinds vorig jaar komt de 27-jarige geregeld in aanraking met justitie, zo zat ze dronken achter het stuur en ging ze er meerdere malen vandoor na aanrijdingen.
Goedemorgen!quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat haar lijkt me een pruik als ik die nek zo zie?
Stiekem wel een mooie kleur, vind ikquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:50 schreef kvd het volgende:
Ze heeft weer eens getweet...de lillukuh mensen deze keer....de Obama's
[ afbeelding ]
Verder mocht ze zich vandaag melden bij de rechtbank nav het wiet-gooi-incident. Haar haar zat deze keer beter...maar de kleur?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En het neusnieuws van vandaag:
[..]
Ben ik de enige die haar wel wat weg vindt hebben van Miley Cyrus?quote:
Nee. Maar Miley is ugly, volgens Amandaquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ben ik de enige die haar wel wat weg vindt hebben van Miley Cyrus?
Denk het.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ben ik de enige die haar wel wat weg vindt hebben van Miley Cyrus?
Beetje vreemd ook dat je daar niks van weer ziet terwijl je het normaal héél duidelijk kan zien als iemand ze heeft gehad (trekt wel weg maar niet zo snel)quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey, de wangpiercings lijken er ook uit.
Ze is eigenlijk best onschuldig.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:30 schreef Copycat het volgende:
Grote kans dat het simpelweg opplakdingen waren.
Denk het wel ja of fake piercings met magneetjes.. Denk het laatstequote:Op woensdag 10 juli 2013 12:30 schreef Copycat het volgende:
Grote kans dat het simpelweg opplakdingen waren.
Zo lang heeft ze ze niet gehad toch? Ze heeft ze al een poosje niet meer in, ze heeft ze misschien 2 of 3 maanden gedragen. Niet echt strak, ze zorgden niet voor een kuilte ofzo.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beetje vreemd ook dat je daar niks van weer ziet terwijl je het normaal héél duidelijk kan zien als iemand ze heeft gehad (trekt wel weg maar niet zo snel)
quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:31 schreef SEMTEX het volgende:
Een chihuahua is haar nieuwste accessoire
[ afbeelding ]
Arm beest, zie ook het filmpje
http://www.dailymail.co.u(...)tempt-unnoticed.html
Nee, waarschijnlijk omdat ze zich laat opereren aan dingen die niemand zietquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:48 schreef Krullie. het volgende:
Bdd omdat ze iedereen loopt uit te schelden omdat ze lelijk zijn? Borderline lijkt mij gepaster. Of stijf v/d coke altijd.
Maar ze zegt ook dingen die niemand ziet, ze is knettergek.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:50 schreef kvd het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk omdat ze zich laat opereren aan dingen die niemand ziet
Nee, omdat ze zichzelf tot in den treure loopt te verbouwen. Ze heeft een obsessie met haar en andermans uiterlijk. Dat is inderdaad niet genoeg voor een diagnose, maar het zijn wel alarmsignalen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:48 schreef Krullie. het volgende:
Bdd omdat ze iedereen loopt uit te schelden omdat ze lelijk zijn? Borderline lijkt mij gepaster. Of stijf v/d coke altijd.
En mensen met BDD zijn niet 'knettergek', dat scheelt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:04 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Maar ze zegt ook dingen die niemand ziet, ze is knettergek.
het belangrijkste is dat het ingebeelde lelijkheid is. Als ze nu een grote puust op haar neus had gehad, oke, maar het gaat om een flapje huid wat niemand opvalt en wat ze zelf een geboortedefect noemt. Dat is obsessief gedrag.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, omdat ze zichzelf tot in den treure loopt te verbouwen. Ze heeft een obsessie met haar en andermans uiterlijk. Dat is inderdaad niet genoeg voor een diagnose, maar het zijn wel alarmsignalen.
Das geen hond joh.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:53 schreef CherryLips het volgende:
niet kutten met het hondje mislukte vleermuisje
Dat vind ik lastig want iemand die wel lelijk is kan er ook overmatig mee bezig zijn dat het BDD vormen aanneemt. En met alleen ingebeelde lelijkheid krijg je geen diagnose. Daar horen nog een heleboel andere obsessieve en compulsieve gedragingen bij, maar wij weten dus niet of zij die gedragingen ook heeft.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
het belangrijkste is dat het ingebeelde lelijkheid is. Als ze nu een grote puust op haar neus had gehad, oke, maar het gaat om een flapje huid wat niemand opvalt en wat ze zelf een geboortedefect noemt. Dat is obsessief gedrag.
Maar lelijkheid is sowieso subjectief, dus je eerste regel klopt al niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat vind ik lastig want iemand die wel lelijk is kan er ook overmatig mee bezig zijn dat het BDD vormen aanneemt. En met alleen ingebeelde lelijkheid krijg je geen diagnose. Daar horen nog een heleboel andere obsessieve en compulsieve gedragingen bij, maar wij weten dus niet of zij die gedragingen ook heeft.Beetje off-topic verder.
Dan is het dus niet subjectief, wilde je zeggen?quote:Op zondag 14 juli 2013 18:11 schreef MissesCrue het volgende:
Tuurlijk is lelijkheid wel subjectief maar er zijn wel mensen waarvan je wel gewoon kan zeggen dat hij/zij lelijk is hoor.
Deze tjikquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Hier Amanda's timeline van 2010 tot nu.
quote:'Amanda Bynes opgenomen in ziekenhuis'
Amanda Bynes is maandag opgenomen in een ziekenhuis in Californië. De actrice en presentatrice zou op de psychiatrische afdeling liggen.
Dat meldt RadarOnline. Bynes werd 's avonds door de politie opgepakt nadat ze had geprobeerd een woning in brand te steken. Na een gesprek besloten ze haar mee te nemen. De komende 72 uur zal ze geobserveerd worden.
Volgens de website maken haar ouders zich zorgen. "Ze zijn er helemaal ziek van", zegt een anonieme bron.
De ouders van Bynes hebben al een hele tijd geen contact met haar. Ze overwegen nu om de rechter te laten beslissen of hun dochter onder toezicht gesteld moet worden.
"Ze hebben al met advocaten gesproken over de mogelijkheid om op deze manier controle over haar leven te krijgen. Het is een vreselijke situatie voor haar ouders."
Zij zouden zich vooral druk maken over de gezondheid en veiligheid van hun dochter.
Hoe maak jij dit op?quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:04 schreef formerjellybean het volgende:
Dit vermoed alleen maar meer en meer dat dit meisje waarschijnlijk schizofreen is, opname is het beste wat haar op het moment kan overkomen.
Ik zag dat meer al eerder door foto's en de bepaalde blik in de ogen. Herken die blik van mensen die ik kende die ook schizofreen waren. Rare uitleg maar is iets gevoelsmatigs.quote:
quote:'Amanda Bynes is volledig blut'
Amanda Bynes is naar verluidt volledig platzak. De 27-jarige actrice, die onlangs nog onvrijwillig werd opgenomen op een psychiatrische afdeling in een ziekenhuis in Californië, vloog maandag terug uit New York omdat haar geld op was en ze geen slaapplaats kon vinden. Dat meldt RadarOnline.com.
Een insider verklaarde tegenover de entertainmentsite dat Bynes besloot naar L.A. terug te vliegen omdat 'het geld waartoe ze toegang had, zo goed als op was'. Daarnaast kon de geplaagde Hairspray-ster geen verblijfplaats vinden in New York vanwege haar vreemde gedrag.
'Niemand wilde haar een appartement verhuren. Aangezien ze nog wel een huis bezit in het Californische Calabasas besloot ze naar de westkust terug te keren. Het is nog onduidelijk hoe ze haar vlucht heeft kunnen betalen", aldus de bron.
De actrice werd maandagavond, vlak na haar aankomst, opgepakt door de politie nadat ze geprobeerd had om een woning in brand te steken. Toen Bynes met de agenten had gesproken, besloten ze om haar naar een ziekenhuis te brengen. Ze zal de komende 72 uur geobserveerd worden.
Bizar wel. Ze had op een bepaald moment wel genoeg geld om gewoon op haar 25ste oid met pensioen te gaan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:52 schreef SEMTEX het volgende:
Niet werken, veel blowen en designershit kopen en je hebt je geld er snel doorheen gejaagd ja
Nou, noem de poging om een huis in de fik te steken maar onschuldigquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:48 schreef Copycat het volgende:
Jammer dat er geen geluid is.
Ben benieuwd hoe lang ze haar op die 5150 psychiatric hold kunnen houden. Was natuurlijk wachten op zoiets. Gelukkig is het nog redelijk onschuldig.
Het was de oprit.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:13 schreef PeterKelder het volgende:
Nou, noem de poging om een huis in de fik te steken maar onschuldig
Als de ouders slim zijn maken ze gebruik van de situatie en gaan naar het gerecht om er een gedwongen opname van te maken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:48 schreef Copycat het volgende:
Jammer dat er geen geluid is.
Ben benieuwd hoe lang ze haar op die 5150 psychiatric hold kunnen houden. Was natuurlijk wachten op zoiets. Gelukkig is het nog redelijk onschuldig.
Dan nog, voor hetzelfde geld was het volledig misgegaan. Ik noem het echt niet meer onschuldig wanneer iemand dit überhaupt probeert. Het beledigen van mensen via Twitter ("You're ugly!!!"), dát is onschuldig. Maar poging tot brandstichting... Ik hoop echt dat men haar een goede behandeling kan geven in een kliniek, want als dit zo nog langer doorgaat is het wachten op grotere ellende.quote:
Je hebt ook over het woordje redelijk gelezen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:19 schreef PeterKelder het volgende:
Dan nog, voor hetzelfde geld was het volledig misgegaan. Ik noem het echt niet meer onschuldig wanneer iemand dit überhaupt probeert. Het beledigen van mensen via Twitter ("You're ugly!!!"), dát is onschuldig. Maar poging tot brandstichting... Ik hoop echt dat men haar een goede behandeling kan geven in een kliniek, want als dit zo nog langer doorgaat is het wachten op grotere ellende.
Met of zonder het woordje redelijk, naar mijn mening is dit niet meer onschuldig. Maar goed, ieder zijn/haar mening daarover natuurlijkquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt ook over het woordje redelijk gelezen?
0,0 grond dus.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:08 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik zag dat meer al eerder door foto's en de bepaalde blik in de ogen. Herken die blik van mensen die ik kende die ook schizofreen waren. Rare uitleg maar is iets gevoelsmatigs.
Plus de hond.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, noem de poging om een huis in de fik te steken maar onschuldig
Het was geen gekke gedachte:quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
0,0 grond dus.
Ik werk met schizofrenen en daar zie je lang niet altijd wat aan... Als er al iets aan de hand is dan is het een persoonlijkheidsstoornis of een psychose...
Edit: voor schizofrenie heb ik meer nodig dan alleen een buikgevoel, dus iets als gedrag, uitlatingen of dergelijke...
asje: http://www.nu.nl/achterkl(...)jkt-schizofreen.htmlquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
0,0 grond dus.
Ik werk met schizofrenen en daar zie je lang niet altijd wat aan... Als er al iets aan de hand is dan is het een persoonlijkheidsstoornis of een psychose...
Edit: voor schizofrenie heb ik meer nodig dan alleen een buikgevoel, dus iets als gedrag, uitlatingen of dergelijke...
Joh ik wil niet lullig doen hoor maar heb zelf een jaar in dagtherapie gezeten tussen mensen die allemaal wat hadden en daar ook zeker wat schizofrene tussen hebben gezeten , je kan niet altijd alles precies uitleggen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Dan nog zie ik liever wat meer dan "stand van ogen".
Edit: ook in dat artikel 0,0 onderbouwing.
Tenzij ze aangeeft dat ze het moest doen...
Maar ik weet ook dat het niet aan de stand van ogen of aan de rare acties ligt zonder meer onderzoek.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:44 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Joh ik wil niet lullig doen hoor maar heb zelf een jaar in dagtherapie gezeten tussen mensen die allemaal wat hadden en daar ook zeker wat schizofrene tussen hebben gezeten , je kan niet altijd alles precies uitleggen.
Maar als inderdaad een spoedopname is van 72 uur wegens gevaar voor zichzelf en omgeving dan weet je wel dat het goed mis is.
En wat verwacht je dan dat ze in een artikel haarfijn uit gaan leggen hoe ze bij haar tot die diagnose kwamen ??? Dokters en hulpverleners hebben nog altijd iets van beroepsgeheim maar dat zou je ook moeten weten want je werkt zelf toch met mensen die schizofreen zijn
Geloof je nou echt dat ze in die 72 uur geen onderzoek hebben gedaan , helemaal omdat ze waarschijnlijk liever niet hebben dat ze weggaat en waarschijnlijk dus proberen via allerlei wegen om het een langere verplichte opname te laten worden. Maar dat gaan ze natuurlijk niet in het details vermelden want daar hebben ze als mensen in de zorg geheimhoudingsplicht en helemaal tegen journalisten/ paparazzi. Ik brabbel niet wat ben wel degelijk ergvaringsdeskundige en kan juist doordat ik met een boel mensen intensief omgegaan ben wel degelijk een beetje zien wat er is alleen heb ik er dus niet officieel voor geleerd en kan ik het dus moeilijker benoemen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar ik weet ook dat het niet aan de stand van ogen of aan de rare acties ligt zonder meer onderzoek.
Ik kan alleen slecht tegen het type mensen die meteen beginnen te roepen "ja, die zal wel aandoening x hebben als ze zo raar doet terwijl ze vroeger normaal deed".
Je kan sowieso niet spreken van schizofrenie door 1 episode van vreemd gedrag. Het kan best een psychose zijn, welke voorkomt bij schizofrenie, maar ook losstaand kan zijn, door drugs geïndiceerd of vanuit stemmingsproblemen komen. En bij sommige mensen is het meer zichtbaar dan bij anderen, net zoals dat bij sommige mensen bij persoonlijkheidsproblemen je het ook meteen merkt in het contact, zonder dat je er precies de vinger op kan leggen. Maar ik ben toch wel van mening dat je daar fysiek iemand voor ontmoet moet hebben, want beeldmateriaal is zo selectief tegenwoordig.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:05 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Geloof je nou echt dat ze in die 72 uur geen onderzoek hebben gedaan , helemaal omdat ze waarschijnlijk liever niet hebben dat ze weggaat en waarschijnlijk dus proberen via allerlei wegen om het een langere verplichte opname te laten worden. Maar dat gaan ze natuurlijk niet in het details vermelden want daar hebben ze als mensen in de zorg geheimhoudingsplicht en helemaal tegen journalisten/ paparazzi. Ik brabbel niet wat ben wel degelijk ergvaringsdeskundige en kan juist doordat ik met een boel mensen intensief omgegaan ben wel degelijk een beetje zien wat er is alleen heb ik er dus niet officieel voor geleerd en kan ik het dus moeilijker benoemen.
Verder ga ik ook niet met je in discussie.
Als je ook eerder door had gelezen had ik ook gezegd dat ik dat vermoeden had dat is iets heel anders dan iemand diagnoseren , ik heb geen diagnose gesteld maar daarentegen zou het me niet verbazen als het er wel uitkomt .quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:14 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Je kan sowieso niet spreken van schizofrenie door 1 episode van vreemd gedrag. Het kan best een psychose zijn, welke voorkomt bij schizofrenie, maar ook losstaand kan zijn, door drugs geïndiceerd of vanuit stemmingsproblemen komen. En bij sommige mensen is het meer zichtbaar dan bij anderen, net zoals dat bij sommige mensen bij persoonlijkheidsproblemen je het ook meteen merkt in het contact, zonder dat je er precies de vinger op kan leggen. Maar ik ben toch wel van mening dat je daar fysiek iemand voor ontmoet moet hebben, want beeldmateriaal is zo selectief tegenwoordig.
Daarnaast vind ik "bronnen" vanuit zo'n artikel altijd een beetje onbetrouwbaar. Een arts trekt vaak helemaal niet zo snel conclusies en (hopelijk) delen ze deze (zeker als ze voorbarig zijn) niet zomaar met anderen.
Er is vast iets met haar aan de hand, maar laten we de diagnose maar vooral bij degene laten die haar daadwerkelijk zien/spreken en niet vanuit selectief nieuws en beeldmateriaal eigen conclusies trekken.
Ik had het gewoon over het algemeen, maar quote jou omdat je er ook wat over had gezegdquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Als je ook eerder door had gelezen had ik ook gezegd dat ik dat vermoeden had dat is iets heel anders dan iemand diagnoseren , ik heb geen diagnose gesteld maar daarentegen zou het me niet verbazen als het er wel uitkomt .
Des te riskanter ik het vind om zomaar iets te roepen. Met de labeltjes op mijn werk zijn de mensen wat minder blij als er wat geroepen wordt in de media alsof dat aanleiding is tot. En op basis van die paar foto's zomaar wat roepen vind ik nogal vaag en gevaarlijk dus.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Als je ook eerder door had gelezen had ik ook gezegd dat ik dat vermoeden had dat is iets heel anders dan iemand diagnoseren , ik heb geen diagnose gesteld maar daarentegen zou het me niet verbazen als het er wel uitkomt .
Ja dag nu weten we het welquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Des te riskanter ik het vind om zomaar iets te roepen. Met de labeltjes op mijn werk zijn de mensen wat minder blij als er wat geroepen wordt in de media alsof dat aanleiding is tot. En op basis van die paar foto's zomaar wat roepen vind ik nogal vaag en gevaarlijk dus.
quote:Amanda Bynes niet vervolgd voor brandstichting
Amanda Bynes zal niet worden vervolgd wegens brandstichting. Dat meldt TMZ.
De 27-jarige actrice werd afgelopen maandag gearresteerd nadat ze had geprobeerd om een vuurtje te stoken op de oprit van een woning van een oudere vrouw.
De rechter in Los Angeles besloot woensdag de geplaagde Bynes niet aan te klagen omdat ze op dat moment ‘psychisch niet in orde was’. Daarnaast zou ze geen criminele bedoelingen hebben gehad met de brandstichting, aldus de rechter.
Na haar arrestatie werd de actrice door politieagenten naar een ziekenhuis gebracht waar ze nog immer onder observatie staat op een psychiatrische afdeling. Artsen die Bynes hebben bestudeerd, willen haar de komende twee weken nader onderzoeken om tot een goede diagnose te komen.
De Hairspray-ster zou tekenen van schizofrenie vertonen.
quote:'Ouders Amanda Bynes vragen zeggenschap aan'
De ouders van Amanda Bynes gaan vrijdag zeggenschap over het financiële en persoonlijke leven van hun 27-jarige dochter aanvragen. Dat meldden verschillende Amerikaanse entertainmentsites.
Lynn en Rick Bynes zouden genoeg hebben van het gedrag van hun dochter en denken dat zij een gevaar voor zichzelf en anderen vormt.
De actrice probeerde afgelopen maandag een huis in brand te steken, waarna zij 72 uur onder toezicht werd gehouden. Bynes zou tekenen van schizofrenie tonen.
Eerder werd Bynes al opgepakt voor het in het bezit hebben van verboden middelen en het proberen te verbergen van bewijsmateriaal. De actrice komt daarnaast regelmatig in de publiciteit vanwege het beledigen van onder anderen Miley Cyrus, rapper Drake en Rihanna.
We hadden zelfs een reeks van 10 delen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:05 schreef Skaai het volgende:
Is er niet ergens een schizofrenie topic waar alle doktoren uit dit topic zich kunnen samenvoegen?
Dat denk ik ook. Ik hoop ook dat het effect zal hebben op haar. Het blijft zonde hoe ze in zo'n korte tijd zo is afgegledenquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Mooi dat word dus een gedwongen opname dan. Ik denk dat die ouders daar heel goed aan doen.
It worked for Britney.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Mooi dat word dus een gedwongen opname dan. Ik denk dat die ouders daar heel goed aan doen.
Nou "worked".. Die staat nu inmiddels al 5 jaar ondertoezichtstelling? Maar het houdt de boel iig lekker rustig jaquote:
Ja , maar ze heeft wel geleerd om juist met haar stoornis om te gaan en dus niet meer naar de oude heftige periodes gaat .quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:49 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Nou "worked".. Die staat nu inmiddels al 5 jaar ondertoezichtstelling? Maar het houdt de boel iig lekker rustig ja
quote:Amanda Bynes blijft nog twee weken vast
Amanda Bynes blijft nog twee weken vastzitten op de psychiatrische afdeling van het ziekenhuis waar ze eerder deze week werd opgenomen. Dat heeft een rechter volgens TMZ besloten.
De rechter had ook kunnen beslissen dat Bynes donderdagavond nog op vrije voeten was gekomen. Vrijdag wordt besloten of de actrice tijdelijk onder toezicht wordt gesteld, daar hebben haar ouders bij de rechter op aangedrongen. Volgens hen is de 27-jarige Amanda niet in staat om voor zichzelf te zorgen. Ook zou ze een gevaar zijn voor zichzelf en voor anderen.
Brandstichting
Bynes komt al een heel tijdje negatief in het nieuws. Zo is ze in de laatste paar weken verschillende keren met politie in aanraking zijn geweest. Afgelopen maandag werd ze opgepakt nadat ze probeerde om een brandje te stichten bij een huis waarvan ze de bewoners niet kende.
Dan is na een week dus de toezicht overnomen en zullen de ouders dus waarschijnlijk er een lang verblijf van maken.quote:
"Schizophrenic tendencies." en het daarna over een "goede" en "slechte" Amanda hebben...quote:
Ik moest de betekenis van de afkorting even opzoeken. Dat zou dan idd ook nog een mogelijkheid kunnen zijn.quote:
quote:Amanda Bynes has CANCELLED the hearing she requested today to get out of the psych ward, because she wants the meds to kick in before making her case to the judge ... TMZ has learned.
TMZ broke the story ... Amanda had requested a hearing for 2 PM today at the psychiatric hospital where she's being treated, arguing that she's being held illegally. A judge decided Thursday that the psychiatric hold would be extended for another 2 weeks.
Sources connected with the case tell TMZ ... Amanda and her lawyer agreed that the evidence they had planned to present today was basically the same evidence she presented yesterday, when she lost.
We're told Amanda asked for another hearing in a week. Now this is important ... we're told Amanda and her lawyers believe the medications she's getting now may improve her condition and that would allow her to make a more compelling case for freedom.
The fact that Amanda believes the meds may help her seems to be a big step forward -- up to now she's refused to acknowledge she has a mental illness.
The hearing is set for August 1.
Aangezien zorg daar nog beroerder kan betalen dan hier is het leuk bijverdienen...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:47 schreef Copycat het volgende:
Het is niet zozeer dat ze niet paparazzivrij zijn, maar eerder dat er blijkbaar iemand werkt of toegang heeft die zijn kennis deelt.
[..]
Dissociatieve Identiteits Stoornis, vroeger ook wel meervoudige persoonlijkheidsstoornis genoemd.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:39 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik moest de betekenis van de afkorting even opzoeken. Dat zou dan idd ook nog een mogelijkheid kunnen zijn.
Even een lekengeest...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 06:42 schreef Gewas het volgende:
[..]
"Schizophrenic tendencies." en het daarna over een "goede" en "slechte" Amanda hebben...
Schizofrenie heeft niks te maken met meerdere persoonlijkheden. Echt, het is zo vermoeiend dat zo veel mensen dit nog steeds denken (blijkbaar zelfs de media).
Die heeft ze toch niet? Zij denkt toch dat ze beter is dan de rest van de wereld? Toch niet dat de hele wereld tegen haar is? Of heb ik een stukje gemist/verkeerd opgevat?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:33 schreef SEMTEX het volgende:
Volgens mij komt het eerder door haar paranoïde neigingen dat ze daaraan denken.
Volgens dit bericht denken haar ouders van wel:quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:39 schreef kvd het volgende:
[..]
Die heeft ze toch niet? Zij denkt toch dat ze beter is dan de rest van de wereld? Toch niet dat de hele wereld tegen haar is? Of heb ik een stukje gemist/verkeerd opgevat?
quote:Amanda Bynes is extremely paranoid, has been using drugs, and has spent more than $1.2 million in a “very short amount of time,” her parents said Friday in a California court filing.
Rick and Lynn Bynes, who are seeking a conservatorship over Amanda, described their daughter as “appearing to have a substance abuse problem” and being “extremely paranoid about being watched, including at our residence.”
According to the court papers, “she would cover smoke alarms with towels, tape windows shut and cover her car dashboard with cardboard and tape out of fear that cameras were watching her from inside these places.”
Bynes was involuntarily hospitalized earlier this week after authorities said she ignited a small blaze on a driveway in her hometown of Thousand Oaks, Calif., on Monday night. Her pants and dog may also have caught fire in the incident. She is currently under a two-week psychiatric hold at a hospital.
Bynes’ parents said they learned their daughter had returned to California from her New York City apartment two days before the incident when she told them she had “cabbed it.” They are unsure where she had been staying in the meantime. “We believe she is essentially homeless,” the filing stated.
Bynes had approximately $4 million in savings, her parents said, but had withdrawn $100,000 in cash in both June and July. The filing also shed light on some of the actress’ more disturbing recent behavior seen on Twitter.
“Amanda has profound issues with her body image and is obsessed with the idea that she (and others) are ‘ugly,’ her parents said. “She talks incessantly about cosmetic surgeries that she wants to have completed. We are concerned that the surgeries she wants to have are dangerous and detrimental to her health.”
The judge has scheduled a hearing on the issue for Aug. 9 and hopes to meet one-on-one with Bynes before making a decision.
Kijk, dat heb ik dus gemist.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Volgens dit bericht denken haar ouders van wel:
http://www.buzzfeed.com/p(...)and-paranoid-blew-12
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)er-danger-court.htmlquote:According to TMZ.com, Lynn and Rick will argue that their daughter is suffering from schizophrenia and needs 24/7 care.
quote:Amanda Bynes maakt chaos van hotelkamer
Enkele dagen voordat Amanda Bynes afgelopen week werd opgenomen op de psychiatrische afdeling van een ziekenhuis heeft ze een spoor van vernieling achtergelaten in een luxe hotelkamer.
TMZ heeft foto's van de chaos in het Ritz-Carlton in New York waarvoor Bynes verbleef negen dagen in het hotel en liet de hotelrekening oplopen tot 9000 dollar verantwoordelijk zou zijn.
Op de foto's zijn stapels afval en cosmetica te zien, evenals een vernield rookalarm. Bynes is het luxueuze hotel uitgezet, omdat ze een joint zou hebben gerookt op de hotelkamer. Bynes onkent dit overigens, maar de foto's spreken boekdelen. Volgens TMZ is het hotel nog steeds bezig met het herstel van de schade.
Bynes verbleef negen dagen in het hotel en liet de hotelrekening oplopen tot 9000 dollar, omgerekend 6.800 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |