Dat inderdaad. Kan toch haast niet serieus bedoeld zijn?quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:50 schreef Copycat het volgende:
En dat ze dat gelijkstelt met een hazenlip.
Die plooitjes naast haar ogen? Die horen daar toch te zitten?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:04 schreef kvd het volgende:
Dat denk ik niet hoor. Ik zie wel wat ze bedoelt, maar vindt het iets heel kleins....niet iets om zo raar over te doen zeg maar
Zie je het hier wel?
[ afbeelding ]
Dan is dit toch echt een verbetering
[ afbeelding ]
Je leeft al je hele leven met een geboortedefect, en je wist het niet eens?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die plooitjes naast haar ogen? Die horen daar toch te zitten?
Of ben ik ook mismaakt????
Dat jij je überhaupt buiten durft te vertonen zonder maskerquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Een stoornis van de lichaamsbeleving (ook BDD naar het Engelse body dysmorphic disorder) of morfodysforie is een psychische aandoening die zich kenmerkt door een afwijkend beeld dat men van zijn eigen lichaam heeft. BDD wordt ook wel ingebeelde lelijkheid genoemd. In het DSM-IV is de aandoening ingedeeld bij de somatoforme stoornissen. Er kan zich een obsessieve angst voor afwijkingen van het lichaam ontwikkelen, waardoor de aandoening soms als fobie of een vorm van OCS wordt gezien. Men gebruikt dan ook wel de naam dysmorfofobie.
Nou, een eventuele reactie van Amanda hierop zal wel iets worden als "YOU'RE UGLY!!!"quote:Wyclef Jean wil niet samenwerken met Amanda Bynes
Amanda Bynes gaat geen album uitbrengen met de hulp van Wyclef Jean. Bynes wilde graag met de rapper en producer samenwerken, maar daar heeft hij helemaal geen zin in. Dat meldt TMZ.
E! Online berichtte eerder dat Bynes een ontmoeting had gehad met Wyclef om een mogelijke samenwerking te bespreken.
Volgens haar potentiële platenbaas zouden ze de perfecte combinatie zijn: "Wanneer zij samen een album opnemen, wordt het vast groots."
De rapper en producer zou volgens eerdere berichten wel open staan voor een samenwerking, maar daar blijkt niets van waar. Het management van Jean laat aan TMZ weten dat het absoluut niet gaat gebeuren en dat er geen sprake is geweest van een ontmoeting.
ik ben bang dat je ook naar de plastisch chirurg moet. Anders ben je misschien ook wel ugly in de ogen van Amanda.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op weg terug?quote:Amanda Bynes laat borstimplantaten verwijderen
Amanda Bynes heeft haar borstimplantaten laten verwijderen. Dat laat de actrice weten aan RadarOnline.
Vorig maand zette ze nog een foto van haar 'nieuwe' borsten op Twitter. Maar sindsdien heeft ze spijt van haar ingreep. "Ze zaten niet lekker", laat ze per e-mail weten. "Ik ben blij dat ze eruit zijn."
De ingreep zou begin juni hebben plaatsgevonden en Bynes heeft inmiddels weer cup A.
bron
quote:Amanda Bynes heeft weer eens van zich laten horen. De 27-jarige brokkenpiloot was helemaal klaar met haar grote boobies en heeft haar borstimplantaten laten verwijderen.
Mailtje
Omdat nog helemaal niemand over de borsten van Amanda was begonnen, besloot ze zelf maar een mailtje te sturen naar RadarOnline om het nieuwtje de wereld in te slingeren (dit is echt waar).
bron2
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |