abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 juni 2013 @ 20:50:10 #1
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127375313
quote:
'Amanda Bynes heeft geen benul van slechte reputatie'

Amanda Bynes is de laatste tijd vooral in het nieuws gekomen vanwege roekeloos rijgedrag en rijden onder invloed. Maar de voormalige Nickelodeon-ster heeft zelf geen benul van haar slechte reputatie.

Dit beweert een vriend van de actrice tegenover RadarOnline.

"Toen ze werd aangehouden wegens rijden onder invloed en ze werd beschuldigd van het doorrijden na een auto-ongeluk had ze het alleen maar over alle publiciteit die ze eindelijk kreeg."

Volgens de vriend heeft ze geen idee hoe bezorgd familie en vrienden om haar zijn.

"Alle pogingen van vrienden en familie om haar weer op het rechte pad te krijgen, gaan het ene oor in en het andere uit. Ze heeft zich compleet afgezonderd en leeft in haar eigen wereldje. De enige communicatie met de buitenwereld gaat via Twitter en Instagram."

De actrice zette zondag een foto van zichzelf op Twitter waarop ze te zien is met een wangpiercing. "Amanda vervolgt haar weg op dit pad omdat ze denkt dat er niets mis mee is."
Tja... Hollywood maakt meer kapot dan je lief is :{

Inmiddels is er nog veel meer gebeurd. Zo zou ze vanwege het in het openbaar roken van jointjes uit haar appartement zijn gezet, heeft ze een zoveelste nosejob gehad en maakt ze alles en iedereen - van ouders tot Courtney Love - via Twitter met de grond gelijk. Favoriete diss: You're ugly!!!

Genoeg grond voor een vervolg, dus.

Een interessante verhandeling over dit bizarre fenomeen, met dank aan SEMTEX:
http://gawker.com/5993761(...)nda-bynes-a-treatise

[ Bericht 7% gewijzigd door Copycat op 05-06-2013 10:35:40 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_127390870
En ze miept altijd over haar neus.

quote:
2s.gif Op maandag 3 juni 2013 20:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

I'm Still Here (2010) - IMDb

Iedereen dacht dat-ie gek was geworden. Was een act voor een mockumentary.
Dit bedoelde ik dus ;)
Tralalalaaa
  dinsdag 4 juni 2013 @ 08:54:09 #3
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_127391138
De weg kwijt lijkt me. Gearresteerd worden en je huis uitgetrapt worden gaat wel erg ver voor een documentaire.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 4 juni 2013 @ 09:04:42 #4
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_127391331
Ze was toch al gestopt als actrice
Ik vond haar leuk in Lovewrecked en One of the Boys (heet die zo?) en die sneeuwwitje remake
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_127391454
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:04 schreef Stefan het volgende:
Ze was toch al gestopt als actrice
Ik vond haar leuk in Lovewrecked en One of the Boys (heet die zo?) en die sneeuwwitje remake
She's the man, ja. :D
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_127400379
Ik vond haar ook leuk in What a Girl Wants :) Met Colin Firth O+

Trouwens een paar van haar eerdere quotes :')

quote:
I'm a good person, and I don't want to undermine anyone. I don't want to make anyone look stupid. I don't talk badly about people. I just try to be a nice girl and that's the best way to stay out of it. Some people have such big egos that they have to knock people down to get ahead. And I'm just who I am, and I'm a person who's very lucky. But my life is my family and not my job. If it ever got too crazy I'd be like, 'Okay, I'm checkin' out now.'
quote:
I'm so against it. People should strive to be happy with who they are and not be obsessed with how they look. Beauty is nothing.
quote:
(On her parents, Richard and Lynn) "I love them because they accept me for who I am and they love me with all my faults. I am so grateful for them. I want to be with them forever. This is a good time to tell you! I'm never leaving!"
Bizar toch..

[ Bericht 71% gewijzigd door Take_A_Picture op 04-06-2013 14:15:25 ]
Tralalalaaa
pi_127404411
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 14:02 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik vond haar ook leuk in What a Girl Wants :) Met Colin Firth O+

Trouwens een paar van haar eerdere quotes :')

[..]

[..]

[..]

Bizar toch..
Nogal. Maar ja; boeien. 't Is wat mij betreft maar een willekeurig tyfustrutje.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_127410883
"Briljant actrice" :|W Ze is nooit dat predicaat waard geweest want anders wil ik wel zien in welke geweldige memorabele Hollywood blockbuster zij naam heeft gemaakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2013 18:52:51 ]
  Moderator dinsdag 4 juni 2013 @ 18:56:53 #9
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_127411045
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 18:52 schreef Iwanius het volgende:
"Briljant actrice" :|W Ze is nooit dat predicaat waard geweest want anders wil ik wel zien in welke geweldige memorabele Hollywood blockbuster zij naam heeft gemaakt.
Denk dat dat vooral om de verwijzing naar de mockumentary van Joaquin Phoenix ging :) Mocht dit namelijk allemaal in scene zijn gezet voor een film, dan is dat quite brilliant
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  dinsdag 4 juni 2013 @ 19:02:19 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127411216
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 18:56 schreef Meke het volgende:

Denk dat dat vooral om de verwijzing naar de mockumentary van Joaquin Phoenix ging :) Mocht dit namelijk allemaal in scene zijn gezet voor een film, dan is dat quite brilliant
'Iwanius' is niet zo bij pinken.

Maar ik heb grote twijfels bij fakery.
  roze woensdag 5 juni 2013 @ 01:54:55 #11
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_127429247
quote:
Amanda Bynes: Ik word alleen maar beroemder

Amanda Bynes vindt het helemaal niet erg dat ze de laatste tijd veel in de publiciteit is met haar opmerkelijke gedrag. Ze ziet er de voordelen zelfs wel van in. 'Ik word alleen maar beroemder. Dus bedankt voor die leugens over mij', twittert ze.

De actrice reageerde op haar recente arrestatie voor het roken van een joint. Amanda ontkent dat ze drugs heeft gebruikt en dat is volgens haar maandag ook bewezen. 'De aanklager en mijn advocaat hebben met elkaar gesproken. Er zijn geen drugs bij me gevonden tijdens of na de arrestatie', schrijft ze.

Bynes heeft zich eerder al bij de rechter moeten verantwoorden voor de arrestatie. De rechter besloot haar weer vrij te laten
ad.nl
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 5 juni 2013 @ 08:50:09 #12
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_127430775
Zo reageert de gemiddelde 16-jarige ook :D
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_127432205
Oh, ik dacht al, dit topic is er al, maar dit is reeds deel 2. :').
Moest het een stunt zijn, dan houdt ze het ook wel lang vol trouwens. Zij heeft me dunkt niet toevallig ook een broer die documentairemaker is?
FOK! verstandig, lees een P.I.
  woensdag 5 juni 2013 @ 10:19:09 #14
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_127432805
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 5 juni 2013 @ 10:35:50 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127433338
quote:
Toegevoegd!
pi_127433420
Doe die Southpark-aflevering over Britney er ook maar bij dan, die werd niet onterecht in het vorige topic gepost.
  woensdag 5 juni 2013 @ 10:52:31 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127433870
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Doe die Southpark-aflevering over Britney er ook maar bij dan, die werd niet onterecht in het vorige topic gepost.
Mwoah, dat blijft Britney, bitch.
pi_127434263
quote:
11s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:52 schreef Copycat het volgende:
Mwoah, dat blijft Britney, bitch.
Dat wel, maar dat hele Amanda-verhaal begint bijna trekjes te krijgen van een soort festijn van opeenvolgende rampberichten waar iedereen (incluis mezelf) van smult, zonder het arme kind te helpen. Helemaal als je het op een site allemaal chronologisch achter elkaar zet.
  woensdag 5 juni 2013 @ 11:11:41 #19
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_127434574
quote:
11s.gif Op woensdag 5 juni 2013 11:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Dat wel, maar dat hele Amanda-verhaal begint bijna trekjes te krijgen van een soort festijn van opeenvolgende rampberichten waar iedereen (incluis mezelf) van smult, zonder het arme kind te helpen. Helemaal als je het op een site allemaal chronologisch achter elkaar zet.
Dat is wel erg zwart-wit. Ze laat zich niet helpen ook, er zijn al zoveel partijen die hAar hulp hebben aangeboden, zelfs haar eigen ouders. Haar reactie daarop is: "you're ugly" of het ontkennen van haar problemen. Ze kiest er zelf voor zich terug te trekken in haar appartement met dope.
pi_127434652
quote:
2s.gif Op woensdag 5 juni 2013 11:11 schreef SEMTEX het volgende:
Dat is wel erg zwart-wit. Ze laat zich niet helpen ook, er zijn al zoveel partijen die hAar hulp hebben aangeboden, zelfs haar eigen ouders. Haar reactie daarop is: "you're ugly" of het ontkennen van haar problemen. Ze kiest er zelf voor zich terug te trekken in haar appartement met dope.
Klopt, is ook zwart-wit. :@. Maar ergens zou je toch de deur van dat appartement in willen trappen en dat meiske eens even een flinke time-out geven.
  woensdag 5 juni 2013 @ 11:17:42 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127434761
Ik zou ook niet weten hoe haar te helpen :+ . Sowieso lijkt ze momenteel alle hulp af te slaan, want alle hulpaanbieders zijn ugly.

South Park moet gewoon heel snel met een Amanda-episode komen!

In the meantime:
quote:
Amanda Bynes: Playboy Offering Her OWN RADIO SHOW

"Ask Ashley" could be making a HUGE comeback ... with a dirty twist ... because TMZ has learned, Playboy is offering Amanda Bynes her very own radio show.

Playboy Radio offered Amanda a guest hosting gig yesterday -- but now, a rep for the station tells TMZ, execs want her around FULL-TIME ... and have officially submitted an offer for Amanda to host her OWN hour-long daily radio show.

The offer is for a one-week trial ... but if all goes well, we're told Amanda can extend the deal to a full year.

Playboy's pulling out all the stops to make her feel welcome too -- we're told the org. is willing to provide Bynes with a driver to take her to work ... as well as her very own producer to handle the show's logistics.

Bron
pi_127434912
Gaat het dan over haar gemurderde vagina?
pi_127434966
Ik zou luisteren naar die radio.
LEAVE KB ALONE.
  woensdag 5 juni 2013 @ 13:07:18 #24
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_127438367
  roze woensdag 5 juni 2013 @ 22:02:13 #25
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_127461261
En dit lees ik nu ook toevallig

quote:
Amanda Bynes wil nog een neusoperatie

Amanda Bynes is nog altijd niet tevreden over haar neus. Zaterdag ging ze voor de tweede keer onder het mes, zo onthult de actrice tegenover TMZ, en over een paar weken wil ze haar neus nogmaals laten opereren.

Begin mei onthulde de 27-jarige Bynes al dat ze een neuscorrectie heeft ondergaan. Toen liet ze weten dat haar zelfvertrouwen hierdoor was toegenomen, maar nadat ze eind mei een politiefoto van zichzelf zag besloot Bynes dat haar neus nog een operatie nodig had.

Dit is zaterdag in Manhattan gebeurd, zegt ze. "Ik laat er nog één doen over drie weken."
Bynes belooft dat ze zich niet meer zal verstoppen voor de paparazzi, zodra haar neus er niet meer "zo verschrikkelijk uitziet op foto's".
nu.nl
pi_127462882
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 22:02 schreef Amarantha het volgende:
En dit lees ik nu ook toevallig

[..]

nu.nl
achterlijk wijf 8)7 ze was zo mooi
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 5 juni 2013 @ 23:26:23 #27
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_127465679
:D :')

[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 5 juni 2013 @ 23:41:40 #28
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_127466349
Bring in the dancing lobsters!!!! :D
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_127467218
Die laatste gif is bijna eng zeg! :X
pi_127483268
Doe mij denken aan deze film.

Maar goed dit voormalig Hollywood (kind) sterretje is bijna passé, whois next zou ik zeggen.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2013 15:10:55 ]
pi_127483347
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 23:26 schreef ChipsZak. het volgende:
:D :')

[ afbeelding ]
Moest denken aan the ring
  donderdag 6 juni 2013 @ 15:45:10 #32
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_127484494
Ik voel me schuldig omdat ik zo geniet van haar ellende :@
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  roze donderdag 6 juni 2013 @ 21:38:00 #33
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_127497607
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 15:45 schreef L3viathan het volgende:
Ik voel me schuldig omdat ik zo geniet van haar ellende :@
  vrijdag 7 juni 2013 @ 05:20:45 #34
326442 Grunge.
Corvus corax.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 05:27:27 #35
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_127508395
Ik vind haar reacties bizar. "You're ugly", en dan ben je 27(!). Zelfs voor iemand van zeventien is dit toch al niet echt normaal meer? Ik zou eerder denken aan een meisje van veertien. Maar ze zal net als al die andere kindersterretjes die ontspoord zijn wel heel laat in de puberteit gekomen zijn. Of ze is psychotisch. Ik hóóp dat dit een soort I'm Still Here-project is, maar dat geloof ik eigenlijk niet, al is het alleen maar omdat ze ook echt gearresteerd wordt, en Joaquin Phoenix alleen maar 'gek' was maar verder niet in de problemen kwam met justitie.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 10:08:36 #36
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_127511296
  maandag 10 juni 2013 @ 17:02:54 #37
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_127624354

pi_127652272
Het nieuws de laatste tijd.
Amanda Bynes lands Hip Hop deal: http://perezhilton.com/20(...)ching-changa-records

Amanda Bynes Playboy radio show: http://www.tmz.com/2013/06/04/amanda-bynes-playboy-radio-show/

En:
quote:
According to some enthusiastic Amanda Bynes' fans, the Queen of Twitter Talk took a break from her social networking prowess to enjoy a lil' retail therapy in the Dirty Jerz!

Unfortunately, the trip wasn't as peaceful as she would have liked.

Fans spotted MandaPanda when her signature blonde wig glistened in the overhead lights of Westfield Garden State Plaza on Saturday, and once they started taking pictures, gurlfriend just wasn't gonna have it!! We're even hearing she snatched a phone to delete a pic!!

An eyewitness describes the incident like this:
"Someone took a picture of her and she got mad. So she took the phone from the kid and literally deleted the picture off of it. She gave it back, she just deleted the picture. Then a crowd formed around her and she started walking fast towards the exit. Two kids sang The Amanda Show theme song. It was funny. A lot of people were laughing, most people were kinda of like talking about how it was Amanda Bynes. She was kinda embarrassed. She kept like yelling 'no, no pictures.' Her hair was an absolute mess. It was just like a mess, all knotty and stuff."
Every living creature on earth dies alone
  dinsdag 11 juni 2013 @ 08:51:14 #39
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_127652462
quote:
An eyewitness describes the incident like this:
"Someone took a picture of her and she got mad. So she took the phone from the kid and literally deleted the picture off of it. She gave it back, she just deleted the picture. Then a crowd formed around her and she started walking fast towards the exit. Two kids sang The Amanda Show theme song. It was funny. A lot of people were laughing, most people were kinda of like talking about how it was Amanda Bynes. She was kinda embarrassed. She kept like yelling 'no, no pictures.' Her hair was an absolute mess. It was just like a mess, all knotty and stuff."
Dit is natuurlijk gewoon extreem kansloos gedrag van die ramptoeristen :N
  dinsdag 11 juni 2013 @ 09:22:10 #40
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_127652967
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 08:51 schreef L3viathan het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk gewoon extreem kansloos gedrag van die ramptoeristen :N
Boeie, waar zijn de fotos
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 11 juni 2013 @ 09:31:14 #41
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_127653174
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 09:22 schreef Stefan het volgende:

[..]

Boeie, waar zijn de fotos
:D
ja die wil ik ook wel zien.. :P
  woensdag 12 juni 2013 @ 19:38:56 #42
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_127720183
quote:
Amanda Bynes: Miley is lelijk

NEW YORK - Amanda Bynes steekt haar mening niet onder stoelen of banken. Dit keer heeft de actrice uitgehaald naar Miley Cyrus. "Jij bent lelijk", stuurde ze via Twitter naar Cyrus.

Bij het bericht deelt Bynes een recente foto van haar collega. Fans van Miley springen voor haar in de bres en schrijven dat Amanda geen recht van spreken heeft, omdat ze zelf lelijk zou zijn. Maar er zijn ook volgers die Bynes foto's sturen van Miley zonder make-up en zo duidelijk maken dat ze het eens zijn met hun idool.

Cyrus is al het zoveelste slachtoffer van Amanda. Eerder deze week noemde ze rapper Drake ook al een lelijkerd. "Ik vind Drake alleen leuk omdat hij lelijk is. Hij weet dat hij lelijk is, ik heb hem gesproken." Ook maakte ze via Twitter al ruzie met Rihanna, Jenny McCarthy en Chrissy Teigen.

http://www.rtlnieuws.nl/b(...)a-bynes-miley-lelijk
Kan ze niks anders zeggen? :')
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_127721266
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 19:38 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Kan ze niks anders zeggen? :')
lolnope
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 13 juni 2013 @ 05:38:28 #44
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_127750254
quote:
Miley Cyrus reageert nuchter op aanval Amanda Bynes

Miley Cyrus reageert schouderophalend op de beledigende tweets die Amanda Bynes over de Hannah Montana-actrice uitstortte.

''Ik vind het allemaal zo treurig en ik wil geen olie op het vuur gooien'', reageerde Cyrus in een radioshow van Hot 99.5 FM.

De twee waren zes jaar geleden dikke maatjes, maar nu is Cyrus het laatste twitterslachtoffer van Bynes. Eerder lagen Rihanna, rapper Drake en Courtney Love onder vuur. Bynes heeft daarnaast ook verschillende nare dingen over haar eigen vader gezegd op Twitter. Naderhand verwijderde Bynes de berichten op haar Twitter-profiel.

''Ik legde de basis voor haar comeback totdat ze me begon aan te vallen'', vervolgde de 20-jarige zangeres van We Can't Stop. ''Ik vond het hilarisch dat ze mijn naam noemde op het moment dat ik wereldwijd trending topic was op Twitter.''

Publiciteit

Volgens Cyrus is het Bynes alleen om publiciteit te doen. ''Het is grappig te merken hoeveel mensen willen meeliften zodra je trending topic bent. Ze proberen zichzelf te associëren met andermans succes zodat ze zelf ook trending topic kunnen worden'', zei Cyrus.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_127781659
IN haar verwarde toestand zegt ze nu ook dat het allemaal gespeeld is....ik geloof haar niet echt..

http://www.dailymail.co.u(...)r-bid-attention.html
pi_127781771
Nou ja, we zullen het zien he, als ze vanaf nu niet meer dat soort rare dingen op twitter zet en er niet meer zo vreemd bijloopt was het waarschijnlijk inderdaad een act, en wel een geslaagde, gezien de enorme aandacht die het opleverde.
Ik geloof het ook nog niet echt, maar de tijd zal het leren
  vrijdag 14 juni 2013 @ 10:38:09 #48
14505 OProg
A Life in Music
pi_127781792
quote:
Amanda Bynes wil nooit met Duitser trouwen
Slecht nieuws voor alle Duitsers. Amanda Bynes heeft laten weten dat ze nooit met een Duitser zou kunnen trouwen, omdat ze joods is. De actrice deelde deze beslissing donderdag met haar twittervolgers.

De 27-jarige blondine zegt wel vaker opmerkelijke dingen via het medium. Zo vertelde ze onlangs aan Miley Cyrus dat ze haar lelijk vindt. Dit komt echter niet doordat ze onder invloed van verdovende middelen is.

Geen drugs!
'Ik ben gevraagd of ik drugs gebruik, maar voor de laatste keer: ik gebruik geen drugs!', zo verklaarde ze een dag eerder op Twitter. 'Ik geef gewoon mijn mening.'

Het lijkt niet zo goed te gaan met het voormalige kindsterretje, dat de laatste tijd vooral negatief in het nieuws komt. Zo werd ze begin deze maand vanwege overlast haar huis uitgezet en moest ze voor de rechter verschijnen voor rijden zonder geldig rijbewijs.
Echt alles is tegenwoordig een 'nieuwsbericht'. :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  vrijdag 14 juni 2013 @ 11:05:58 #49
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_127782537
Amanda moet gewoon even normaal gaan doen, met haar hoofd.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_127784296
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:38 schreef OProg het volgende:

Echt alles is tegenwoordig een 'nieuwsbericht'. :')
Ze zal niet met een Duitser trouwen omdat ze Joods is?

laat ze dan alles wat met Duitsers te maken heeft of in relatie staat zoals haar Mercedes Benz en alle huishoudelijke apparaten, gelijk van de hand doen als ze zo consequent wil overkomen... }:|
pi_127812599
quote:
Amanda Bynes heeft spijt van twittertirade

Amanda Bynes heeft spijt van de uitspraken die ze afgelopen week op Twitter deed over rapper Drake. De actrice noemde Drake meerdere malen lelijk.

''Ik heb spijt van wat ik over Drake zei, ik meende het niet. Ik hoop dat ik vrienden met hem kan worden in plaats van hem te beledigen!'', twitterde Bynes vrijdag.

Het lijkt er ook op dat Amanda verliefd is. Een paar uur eerder twitterde de 27-jarige: ''Je weet dat je verliefd bent op iemand, als je geen minuut kan zonder die persoon te spreken of te zien.''

En even later voegde ze daar aan toe: ''Iedereen is gemaakt voor iemand. Je mag van geluk spreken als je die persoon vindt of dat hij jou vindt.''
Ik mag hopen dat ze met beide benen weer op de grond komt; het lijkt erop dat de eerste stap gezet is :)
pi_127843590
Haar laatste tweets:

:|W
pi_127854315
Pfff, het wordt steeds maffer. Alsof zij de wijsheid in pacht heeft en alleen haar mening over persoon x of y relevant is. "Als IK zeg dat jij zus of zo bent, dan IS dat ook zo. En IK weet het, want het IS zo."
Zielig, zulke mensen. En toch zal ze zelf wakker moeten worden.
pi_127856770
Ze gaat gewoon weer op dezelfde voet verder:

Een sneer naar dr Drew

En naar Jason Biggs

en weer een hoop vreemde berichten op haar twitter...
  zondag 16 juni 2013 @ 16:15:34 #55
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_127864290
Hoe ver moet dit nog gaan voor ze hulp krijgt? Waar zijn haar ouders? Er moet toch iemand zijn die het beste met dat meiske voor heeft?
Fok!bejaarde
pi_127865018
Vreemd genoeg maakt ze niet echt spel- of typefouten.
Tap tap tap
pi_127868654
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 16:15 schreef Anosmie het volgende:
Hoe ver moet dit nog gaan voor ze hulp krijgt? Waar zijn haar ouders? Er moet toch iemand zijn die het beste met dat meiske voor heeft?
Maar wat moeten die doen dan? Ze is volwassen en ze wil geen contact meer met haar ouders. Zolang ze geen duidelijk gevaar is voor zichzelf of voor anderen kan volgens mij niemand er wat aan doen als ze niet zelf meewerkt
  † In Memoriam † zondag 16 juni 2013 @ 18:53:38 #58
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_127869329
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 16:40 schreef CherryLips het volgende:
Vreemd genoeg maakt ze niet echt spel- of typefouten.
Hahaha daar was ik ook al naar op zoek :')
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zondag 16 juni 2013 @ 19:02:31 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127869669
Die door Jasons Biggs gequotete tekst bevat toch een fikse fout.
pi_127870373
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 18:30 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Maar wat moeten die doen dan? Ze is volwassen en ze wil geen contact meer met haar ouders. Zolang ze geen duidelijk gevaar is voor zichzelf of voor anderen kan volgens mij niemand er wat aan doen als ze niet zelf meewerkt
Als zij echt dingen uit het raam gooit vanaf 34 verdiepingen hoog, zou ik niet graag in de buurt van een flat rondlopen waar zij verblijft.
  zondag 16 juni 2013 @ 19:50:09 #61
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_127871483
Het is gewoon bizar dat men pas kan ingrijpen als ze zichzelf of een ander wat aandoet. Ik hoop dat ze snel hulp krijgt..
Fok!bejaarde
  † In Memoriam † zondag 16 juni 2013 @ 20:08:31 #62
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_127872257
You get turned on BUT what you are. Moet dat niet BY zijn? :P
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_127878931
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 19:22 schreef kvd het volgende:

[..]

Als zij echt dingen uit het raam gooit vanaf 34 verdiepingen hoog, zou ik niet graag in de buurt van een flat rondlopen waar zij verblijft.
Maar dat viel niet op de grond he, maar op een sub-roof of zo. Daar lopen geen mensen normaalgesproken
  Moderator zondag 16 juni 2013 @ 22:01:49 #64
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_127879442
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:54 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Maar dat viel niet op de grond he, maar op een sub-roof of zo. Daar lopen geen mensen normaalgesproken
Alsof zij daar vooraf over na heeft gedacht :')
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
pi_127880350
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:01 schreef Meke het volgende:

[..]

Alsof zij daar vooraf over na heeft gedacht :')
Ik neem aan van wel, als het zo op straat zou vallen zou het "bewijs" wel erg makkelijk gevonden kunnen worden he, dan had ze het zo goed niet naar buiten kunnen gooien. Bovendien neem ik aan dat iemand die al geruime tijd in zo'n gebouw woont echt wel weet hoe het gebouw eruit ziet en waar zoiets dan terechtkomt.
pi_127880545
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:54 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

ja,en? dat hij daar is gevallen,daar heeft zij geluk mee. een eventuele volgende keer hoeft hij daar niet terecht te komen en krijgt iemand het op zijn hoofd. levensgevaarlijk dus.
pi_127880733
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:15 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Ik neem aan van wel, als het zo op straat zou vallen zou het "bewijs" wel erg makkelijk gevonden kunnen worden he, dan had ze het zo goed niet naar buiten kunnen gooien. Bovendien neem ik aan dat iemand die al geruime tijd in zo'n gebouw woont echt wel weet hoe het gebouw eruit ziet en waar zoiets dan terechtkomt.
alsof de politie zoiets niet zou controleren. die kijken ook uit het raam en zien waar het terecht kan komen. bewijs is dan alsnog snel gevonden
  zondag 16 juni 2013 @ 22:34:03 #68
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_127881528
Ik vraag me af of ze voortdurend onder invloed is van het 1 of ander als ze dat soort dingen twittert, en zo ja, of ze dan nooit eens nuchter is en denkt: fuck, wat heb ik nu weer gezegd? :@
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_127937941
quote:
Amanda Bynes ondergaat neusoperatie

Amanda Bynes ondergaat opnieuw een operatie aan haar neus. Het is voor de actrice de derde keer dat zij iets aan haar neus laat doen door een cosmetisch arts.

"Ik zit tussen operaties in. Mijn ogen zijn zwart en blauw omdat mijn neus gebroken is. Ik kan niet wachten tot mijn neus klaar is", laat Bynes weten via Twitter.

De actrice onderging een aantal jaar geleden voor de eerste keer een operatie aan haar neus. Vlak na haar arrestatie eind mei liet Bynes er nog één doen, maar was nog niet tevreden met het resultaat.

Bynes liet eerder via Twitter weten dat zij niet meer voor fotografen zou wegduiken als haar neus perfect zou zijn. De actrice had afgelopen week nog ruzie met een man in een casino in Atlantic City toen hij probeerde een foto van haar te maken.

Bynes werd eind mei opgepakt in haar woning, nadat een buurman de politie belde omdat de actrice in de lobby van het appartementencomplex marihuana stond te roken. Later ontkende ze drugs te hebben gebruikt.

Sinds haar arrestatie is Bynes meerdere keren negatief in het nieuws geweest. Zo beschuldigde ze een politieagent van aanranding, werd de actrice uit haar appartement gezet en beledigde ze onder anderen Rihanna, rapper Drake en Miley Cyrus via Twitter.
  roze dinsdag 18 juni 2013 @ 19:15:45 #70
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_127957606
AmandaBynes twitterde op maandag 17-06-2013 om 20:58:54 I'm in between nose surgeries! My eyes are black and blue because my nose is broken! I can't wait for my nose to be done! I'll share pics!:) reageer retweet
Dit is trouwens ook wel een erg domme opmerking:
AmandaBynes twitterde op zaterdag 15-06-2013 om 20:40:03 If you're not hot I don't care about you reageer retweet
pi_128024043
De volgende operatie komt eraan...

quote:
She explains: 'I consider myself to be a hero to have suffered 27 years with a birth defect and to just now have it surgically removed!
'I was just embarrassed to share the fact that I had a birth defect. As soon as I had it removed I couldn't wait to talk about it!'
Hier gaat het dus om

Bron
  donderdag 20 juni 2013 @ 09:50:17 #72
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128024093
Wtf is webbing between the eyes?
En dat ze dat gelijkstelt met een hazenlip :').
pi_128024176
Die kleine plooi tussen haar neus en ogen
  donderdag 20 juni 2013 @ 09:55:48 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128024220
Ik zal wel blind zijn.
pi_128024408
Dat denk ik niet hoor. Ik zie wel wat ze bedoelt, maar vindt het iets heel kleins....niet iets om zo raar over te doen zeg maar

Zie je het hier wel?

Dan is dit toch echt een verbetering ;)
pi_128024465
:')
pi_128033460
Wtf :{
pi_128034398

Ergens in Atlantic City. Iedere foto die een fan maakt met haar moest eerst goedgekeurd worden door Amanda, indien afgekeurd moest de foto verwijderd worden.
pi_128034850
quote:
10s.gif Op donderdag 20 juni 2013 09:50 schreef Copycat het volgende:
En dat ze dat gelijkstelt met een hazenlip :').
Dat inderdaad. Kan toch haast niet serieus bedoeld zijn? :{
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  donderdag 20 juni 2013 @ 14:56:39 #80
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_128035275
Ik snap nog steeds niet waar het over gaat.
  donderdag 20 juni 2013 @ 15:00:36 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128035439
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:04 schreef kvd het volgende:
Dat denk ik niet hoor. Ik zie wel wat ze bedoelt, maar vindt het iets heel kleins....niet iets om zo raar over te doen zeg maar

Zie je het hier wel?
[ afbeelding ]

Dan is dit toch echt een verbetering ;)
[ afbeelding ]
Die plooitjes naast haar ogen? Die horen daar toch te zitten?
Of ben ik ook mismaakt????
pi_128035564
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je leeft al je hele leven met een geboortedefect, en je wist het niet eens?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  Moderator donderdag 20 juni 2013 @ 15:14:43 #83
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_128036044
quote:

[..]

Dat jij je überhaupt buiten durft te vertonen zonder masker :o :+

Er is toch zo'n psychische aandoening waarbij je jezelf anders ziet dan anderen? Soort van anorexia maar dan over bijv. een lichaamsonderdeel? :o
Dat tweede gaat trouwens weer over Amanda hoor, dat dat duidelijk is :+
  donderdag 20 juni 2013 @ 15:15:14 #84
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_128036060
Wat een treurig leven als je je bezig houdt met zo'n plooitje. What's next? Kunnen ze haar niet beter behandelen voor BDD?
  donderdag 20 juni 2013 @ 15:16:21 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128036103
quote:
Een stoornis van de lichaamsbeleving (ook BDD naar het Engelse body dysmorphic disorder) of morfodysforie is een psychische aandoening die zich kenmerkt door een afwijkend beeld dat men van zijn eigen lichaam heeft. BDD wordt ook wel ingebeelde lelijkheid genoemd. In het DSM-IV is de aandoening ingedeeld bij de somatoforme stoornissen. Er kan zich een obsessieve angst voor afwijkingen van het lichaam ontwikkelen, waardoor de aandoening soms als fobie of een vorm van OCS wordt gezien. Men gebruikt dan ook wel de naam dysmorfofobie.
pi_128036210
quote:
Wyclef Jean wil niet samenwerken met Amanda Bynes

Amanda Bynes gaat geen album uitbrengen met de hulp van Wyclef Jean. Bynes wilde graag met de rapper en producer samenwerken, maar daar heeft hij helemaal geen zin in. Dat meldt TMZ.

E! Online berichtte eerder dat Bynes een ontmoeting had gehad met Wyclef om een mogelijke samenwerking te bespreken.

Volgens haar potentiële platenbaas zouden ze de perfecte combinatie zijn: "Wanneer zij samen een album opnemen, wordt het vast groots."

De rapper en producer zou volgens eerdere berichten wel open staan voor een samenwerking, maar daar blijkt niets van waar. Het management van Jean laat aan TMZ weten dat het absoluut niet gaat gebeuren en dat er geen sprake is geweest van een ontmoeting.
Nou, een eventuele reactie van Amanda hierop zal wel iets worden als "YOU'RE UGLY!!!" :')
  donderdag 20 juni 2013 @ 15:22:05 #87
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128036346
I don't want to colaborate with Wyclef, because he's ugly The media are confused. Everyone wants to work with me, because me and my unwebbed nose are beautiful.
  donderdag 20 juni 2013 @ 15:31:11 #88
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_128036689
Ik wil een YOU'RE UGLY t-shirt
pi_128040279
quote:

[..]

ik ben bang dat je ook naar de plastisch chirurg moet. Anders ben je misschien ook wel ugly in de ogen van Amanda.
Maar knap dat je er al zo lang mee leeft! ;)

meer scheldwoorden heeft ze ook niet hè? Iedereen is ugly.
pi_128079725
quote:
Amanda Bynes laat borstimplantaten verwijderen

Amanda Bynes heeft haar borstimplantaten laten verwijderen. Dat laat de actrice weten aan RadarOnline.

Vorig maand zette ze nog een foto van haar 'nieuwe' borsten op Twitter. Maar sindsdien heeft ze spijt van haar ingreep. "Ze zaten niet lekker", laat ze per e-mail weten. "Ik ben blij dat ze eruit zijn."

De ingreep zou begin juni hebben plaatsgevonden en Bynes heeft inmiddels weer cup A.
bron
Op weg terug?
  † In Memoriam † vrijdag 21 juni 2013 @ 15:26:42 #91
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_128082622
Welke dokter gaat akkoord met een dusdanige operatie zo kort na haar vergroting? Die is net zo verknipt als Amanda :')
pi_128083256
Andere bron:
quote:
Amanda Bynes heeft weer eens van zich laten horen. De 27-jarige brokkenpiloot was helemaal klaar met haar grote boobies en heeft haar borstimplantaten laten verwijderen.

Mailtje

Omdat nog helemaal niemand over de borsten van Amanda was begonnen, besloot ze zelf maar een mailtje te sturen naar RadarOnline om het nieuwtje de wereld in te slingeren (dit is echt waar).
bron2
:').
  † In Memoriam † vrijdag 21 juni 2013 @ 15:46:10 #93
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_128083441
  zaterdag 22 juni 2013 @ 20:49:41 #94
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_128128165
Dit kwam voorbij tijdens het tumblren :')
pi_128354870

She's at it again....
Every living creature on earth dies alone
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 28 juni 2013 @ 12:14:59 #96
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_128355684
Eergisteren even weer Easy A gekeken, :9 :D

[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_128368552
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:31 schreef L3viathan het volgende:
Ik wil een YOU'RE UGLY t-shirt
:D

Mijn hemel, wat een klapmongool die Bynes.
Een Borderliner is er niks bij.
pi_128368644
  vrijdag 28 juni 2013 @ 19:21:14 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128369047
Hebben!
  vrijdag 28 juni 2013 @ 19:27:19 #100
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_128369244
Deze is ook leuk!

pi_128378306
LEAVE KB ALONE.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: