achterlijk wijfquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:02 schreef Amarantha het volgende:
En dit lees ik nu ook toevallig
[..]
nu.nl
quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:45 schreef L3viathan het volgende:
Ik voel me schuldig omdat ik zo geniet van haar ellende
quote:According to some enthusiastic Amanda Bynes' fans, the Queen of Twitter Talk took a break from her social networking prowess to enjoy a lil' retail therapy in the Dirty Jerz!
Unfortunately, the trip wasn't as peaceful as she would have liked.
Fans spotted MandaPanda when her signature blonde wig glistened in the overhead lights of Westfield Garden State Plaza on Saturday, and once they started taking pictures, gurlfriend just wasn't gonna have it!! We're even hearing she snatched a phone to delete a pic!!
An eyewitness describes the incident like this:
"Someone took a picture of her and she got mad. So she took the phone from the kid and literally deleted the picture off of it. She gave it back, she just deleted the picture. Then a crowd formed around her and she started walking fast towards the exit. Two kids sang The Amanda Show theme song. It was funny. A lot of people were laughing, most people were kinda of like talking about how it was Amanda Bynes. She was kinda embarrassed. She kept like yelling 'no, no pictures.' Her hair was an absolute mess. It was just like a mess, all knotty and stuff."
Dit is natuurlijk gewoon extreem kansloos gedrag van die ramptoeristenquote:An eyewitness describes the incident like this:
"Someone took a picture of her and she got mad. So she took the phone from the kid and literally deleted the picture off of it. She gave it back, she just deleted the picture. Then a crowd formed around her and she started walking fast towards the exit. Two kids sang The Amanda Show theme song. It was funny. A lot of people were laughing, most people were kinda of like talking about how it was Amanda Bynes. She was kinda embarrassed. She kept like yelling 'no, no pictures.' Her hair was an absolute mess. It was just like a mess, all knotty and stuff."
Boeie, waar zijn de fotosquote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:51 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk gewoon extreem kansloos gedrag van die ramptoeristen
Kan ze niks anders zeggen?quote:Amanda Bynes: Miley is lelijk
NEW YORK - Amanda Bynes steekt haar mening niet onder stoelen of banken. Dit keer heeft de actrice uitgehaald naar Miley Cyrus. "Jij bent lelijk", stuurde ze via Twitter naar Cyrus.
Bij het bericht deelt Bynes een recente foto van haar collega. Fans van Miley springen voor haar in de bres en schrijven dat Amanda geen recht van spreken heeft, omdat ze zelf lelijk zou zijn. Maar er zijn ook volgers die Bynes foto's sturen van Miley zonder make-up en zo duidelijk maken dat ze het eens zijn met hun idool.
Cyrus is al het zoveelste slachtoffer van Amanda. Eerder deze week noemde ze rapper Drake ook al een lelijkerd. "Ik vind Drake alleen leuk omdat hij lelijk is. Hij weet dat hij lelijk is, ik heb hem gesproken." Ook maakte ze via Twitter al ruzie met Rihanna, Jenny McCarthy en Chrissy Teigen.
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)a-bynes-miley-lelijk
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:08 schreef SEMTEX het volgende:
Drake is nu ook ugly
http://www.dailymail.co.u(...)downward-spiral.html
quote:Miley Cyrus reageert nuchter op aanval Amanda Bynes
Miley Cyrus reageert schouderophalend op de beledigende tweets die Amanda Bynes over de Hannah Montana-actrice uitstortte.
''Ik vind het allemaal zo treurig en ik wil geen olie op het vuur gooien'', reageerde Cyrus in een radioshow van Hot 99.5 FM.
De twee waren zes jaar geleden dikke maatjes, maar nu is Cyrus het laatste twitterslachtoffer van Bynes. Eerder lagen Rihanna, rapper Drake en Courtney Love onder vuur. Bynes heeft daarnaast ook verschillende nare dingen over haar eigen vader gezegd op Twitter. Naderhand verwijderde Bynes de berichten op haar Twitter-profiel.
''Ik legde de basis voor haar comeback totdat ze me begon aan te vallen'', vervolgde de 20-jarige zangeres van We Can't Stop. ''Ik vond het hilarisch dat ze mijn naam noemde op het moment dat ik wereldwijd trending topic was op Twitter.''
Publiciteit
Volgens Cyrus is het Bynes alleen om publiciteit te doen. ''Het is grappig te merken hoeveel mensen willen meeliften zodra je trending topic bent. Ze proberen zichzelf te associëren met andermans succes zodat ze zelf ook trending topic kunnen worden'', zei Cyrus.
Echt alles is tegenwoordig een 'nieuwsbericht'.quote:Amanda Bynes wil nooit met Duitser trouwen
Slecht nieuws voor alle Duitsers. Amanda Bynes heeft laten weten dat ze nooit met een Duitser zou kunnen trouwen, omdat ze joods is. De actrice deelde deze beslissing donderdag met haar twittervolgers.
De 27-jarige blondine zegt wel vaker opmerkelijke dingen via het medium. Zo vertelde ze onlangs aan Miley Cyrus dat ze haar lelijk vindt. Dit komt echter niet doordat ze onder invloed van verdovende middelen is.
Geen drugs!
'Ik ben gevraagd of ik drugs gebruik, maar voor de laatste keer: ik gebruik geen drugs!', zo verklaarde ze een dag eerder op Twitter. 'Ik geef gewoon mijn mening.'
Het lijkt niet zo goed te gaan met het voormalige kindsterretje, dat de laatste tijd vooral negatief in het nieuws komt. Zo werd ze begin deze maand vanwege overlast haar huis uitgezet en moest ze voor de rechter verschijnen voor rijden zonder geldig rijbewijs.
Ze zal niet met een Duitser trouwen omdat ze Joods is?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:38 schreef OProg het volgende:
Echt alles is tegenwoordig een 'nieuwsbericht'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |