Deze is korter samen te vatten inquote:
Daar moeten toch wel nog een paar zijstappen over zwemvliezen tussen je ogen en verkeerde neuzen tussen!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Deze is korter samen te vatten in
Are you Amanda Bynes?
NO: You're ugly
YES: You aren't ugly
quote:
Op dinsdag 2
juli 2013 14:35 schreef
Klinkerbotsing het
volgende:
Ahh hahaha:
[
afbeelding
]
Is
this Amanda Bynes’ car
Dat sowieso. Kind is helemaal de weg kwijt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:15 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een treurig leven als je je bezig houdt met zo'n plooitje. What's next? Kunnen ze haar niet beter behandelen voor BDD?
Ik heb medelijden met degene die ze op het oog heeftquote:Amanda Bynes gaat trouwen
Geplaatst door Redactie op 04-07-2013 08:00 - Bron: RadarOnline
Amanda Bynes, die de afgelopen tijd helemaal doorgeslagen leek te zijn, zegt dat ze gaat trouwen. En niet met Rapper Drake, zoals je zou verwachten.
Gisteren twittered ze nog: ”Ik moet een operatie hebben om er mooi uit te zien voor de man waarvan ik houd, zodat ik me goed voel over de manier waarop ik eruit zie als we trouwen.”
En vertelde ze RadarOnline dat ze wat spul boven haar ogen had laten verwijderen en haar neus wil laten fiksen. Verder zei Bynes dat haar borstimplantaten verwijderd zijn nu.
Met wie ze wil gaan trouwen is niet bekend, maar of die persoon het zelf al weet, is ook niet zeker. Of hij er blij mee zal zijn, kunnen we natuurlijk ook over gissen.
© FilmTotaal 2013
quote:Amanda Bynes kan niet door neus ademen na operatie
Amanda Bynes heeft al weken moeite met ademhalen. De ontspoorde actrice onderging vorige maand een neusoperatie en ondervindt nog steeds de nadelen daarvan.
"Mijn neus is nog steeds gebroken, ik kan niet ademen", twitterde Bynes dinsdag.
Ondanks de ongemakken is Bynes niet van plan te stoppen met plastische chirurgie.
"Ik ben bont en blauw, maar kan niet wachten op mijn volgende operatie", schreef de 27-jarige gevallen actrice, die eerder al aankondigde haar hele gezicht te laten verbouwen.
Gehavend
Bynes' gehavende gezicht is dinsdag mogelijk in de rechtbank te zien. De actrice moet in New York tekst en uitleg geven over haar arrestatie in mei.
Bynes werd in de boeien geslagen op verdenking van drugsbezit. De actrice beweert dat ze onschuldig is en beschuldigt de politie van aanranding.
Via Twitter tierde Bynes dat een agent haar 'vagina had geslagen'.
Amanda Bynes brak als kind door in tv-series als All That en The Amanda Show, later speelde ze in films als Hairspray en Easy A. Sinds vorig jaar komt de 27-jarige geregeld in aanraking met justitie, zo zat ze dronken achter het stuur en ging ze er meerdere malen vandoor na aanrijdingen.
Goedemorgen!quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat haar lijkt me een pruik als ik die nek zo zie?
Stiekem wel een mooie kleur, vind ikquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:50 schreef kvd het volgende:
Ze heeft weer eens getweet...de lillukuh mensen deze keer....de Obama's
[ afbeelding ]
Verder mocht ze zich vandaag melden bij de rechtbank nav het wiet-gooi-incident. Haar haar zat deze keer beter...maar de kleur?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En het neusnieuws van vandaag:
[..]
Ben ik de enige die haar wel wat weg vindt hebben van Miley Cyrus?quote:
Nee. Maar Miley is ugly, volgens Amandaquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ben ik de enige die haar wel wat weg vindt hebben van Miley Cyrus?
Denk het.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ben ik de enige die haar wel wat weg vindt hebben van Miley Cyrus?
Beetje vreemd ook dat je daar niks van weer ziet terwijl je het normaal héél duidelijk kan zien als iemand ze heeft gehad (trekt wel weg maar niet zo snel)quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey, de wangpiercings lijken er ook uit.
Ze is eigenlijk best onschuldig.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:30 schreef Copycat het volgende:
Grote kans dat het simpelweg opplakdingen waren.
Denk het wel ja of fake piercings met magneetjes.. Denk het laatstequote:Op woensdag 10 juli 2013 12:30 schreef Copycat het volgende:
Grote kans dat het simpelweg opplakdingen waren.
Zo lang heeft ze ze niet gehad toch? Ze heeft ze al een poosje niet meer in, ze heeft ze misschien 2 of 3 maanden gedragen. Niet echt strak, ze zorgden niet voor een kuilte ofzo.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beetje vreemd ook dat je daar niks van weer ziet terwijl je het normaal héél duidelijk kan zien als iemand ze heeft gehad (trekt wel weg maar niet zo snel)
quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:31 schreef SEMTEX het volgende:
Een chihuahua is haar nieuwste accessoire
[ afbeelding ]
Arm beest, zie ook het filmpje
http://www.dailymail.co.u(...)tempt-unnoticed.html
Nee, waarschijnlijk omdat ze zich laat opereren aan dingen die niemand zietquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:48 schreef Krullie. het volgende:
Bdd omdat ze iedereen loopt uit te schelden omdat ze lelijk zijn? Borderline lijkt mij gepaster. Of stijf v/d coke altijd.
Maar ze zegt ook dingen die niemand ziet, ze is knettergek.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:50 schreef kvd het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk omdat ze zich laat opereren aan dingen die niemand ziet
Nee, omdat ze zichzelf tot in den treure loopt te verbouwen. Ze heeft een obsessie met haar en andermans uiterlijk. Dat is inderdaad niet genoeg voor een diagnose, maar het zijn wel alarmsignalen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:48 schreef Krullie. het volgende:
Bdd omdat ze iedereen loopt uit te schelden omdat ze lelijk zijn? Borderline lijkt mij gepaster. Of stijf v/d coke altijd.
En mensen met BDD zijn niet 'knettergek', dat scheelt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:04 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Maar ze zegt ook dingen die niemand ziet, ze is knettergek.
het belangrijkste is dat het ingebeelde lelijkheid is. Als ze nu een grote puust op haar neus had gehad, oke, maar het gaat om een flapje huid wat niemand opvalt en wat ze zelf een geboortedefect noemt. Dat is obsessief gedrag.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, omdat ze zichzelf tot in den treure loopt te verbouwen. Ze heeft een obsessie met haar en andermans uiterlijk. Dat is inderdaad niet genoeg voor een diagnose, maar het zijn wel alarmsignalen.
Das geen hond joh.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:53 schreef CherryLips het volgende:
niet kutten met het hondje mislukte vleermuisje
Dat vind ik lastig want iemand die wel lelijk is kan er ook overmatig mee bezig zijn dat het BDD vormen aanneemt. En met alleen ingebeelde lelijkheid krijg je geen diagnose. Daar horen nog een heleboel andere obsessieve en compulsieve gedragingen bij, maar wij weten dus niet of zij die gedragingen ook heeft.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
het belangrijkste is dat het ingebeelde lelijkheid is. Als ze nu een grote puust op haar neus had gehad, oke, maar het gaat om een flapje huid wat niemand opvalt en wat ze zelf een geboortedefect noemt. Dat is obsessief gedrag.
Maar lelijkheid is sowieso subjectief, dus je eerste regel klopt al niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat vind ik lastig want iemand die wel lelijk is kan er ook overmatig mee bezig zijn dat het BDD vormen aanneemt. En met alleen ingebeelde lelijkheid krijg je geen diagnose. Daar horen nog een heleboel andere obsessieve en compulsieve gedragingen bij, maar wij weten dus niet of zij die gedragingen ook heeft.Beetje off-topic verder.
Dan is het dus niet subjectief, wilde je zeggen?quote:Op zondag 14 juli 2013 18:11 schreef MissesCrue het volgende:
Tuurlijk is lelijkheid wel subjectief maar er zijn wel mensen waarvan je wel gewoon kan zeggen dat hij/zij lelijk is hoor.
Deze tjikquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Hier Amanda's timeline van 2010 tot nu.
quote:'Amanda Bynes opgenomen in ziekenhuis'
Amanda Bynes is maandag opgenomen in een ziekenhuis in Californië. De actrice en presentatrice zou op de psychiatrische afdeling liggen.
Dat meldt RadarOnline. Bynes werd 's avonds door de politie opgepakt nadat ze had geprobeerd een woning in brand te steken. Na een gesprek besloten ze haar mee te nemen. De komende 72 uur zal ze geobserveerd worden.
Volgens de website maken haar ouders zich zorgen. "Ze zijn er helemaal ziek van", zegt een anonieme bron.
De ouders van Bynes hebben al een hele tijd geen contact met haar. Ze overwegen nu om de rechter te laten beslissen of hun dochter onder toezicht gesteld moet worden.
"Ze hebben al met advocaten gesproken over de mogelijkheid om op deze manier controle over haar leven te krijgen. Het is een vreselijke situatie voor haar ouders."
Zij zouden zich vooral druk maken over de gezondheid en veiligheid van hun dochter.
Hoe maak jij dit op?quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:04 schreef formerjellybean het volgende:
Dit vermoed alleen maar meer en meer dat dit meisje waarschijnlijk schizofreen is, opname is het beste wat haar op het moment kan overkomen.
Ik zag dat meer al eerder door foto's en de bepaalde blik in de ogen. Herken die blik van mensen die ik kende die ook schizofreen waren. Rare uitleg maar is iets gevoelsmatigs.quote:
quote:'Amanda Bynes is volledig blut'
Amanda Bynes is naar verluidt volledig platzak. De 27-jarige actrice, die onlangs nog onvrijwillig werd opgenomen op een psychiatrische afdeling in een ziekenhuis in Californië, vloog maandag terug uit New York omdat haar geld op was en ze geen slaapplaats kon vinden. Dat meldt RadarOnline.com.
Een insider verklaarde tegenover de entertainmentsite dat Bynes besloot naar L.A. terug te vliegen omdat 'het geld waartoe ze toegang had, zo goed als op was'. Daarnaast kon de geplaagde Hairspray-ster geen verblijfplaats vinden in New York vanwege haar vreemde gedrag.
'Niemand wilde haar een appartement verhuren. Aangezien ze nog wel een huis bezit in het Californische Calabasas besloot ze naar de westkust terug te keren. Het is nog onduidelijk hoe ze haar vlucht heeft kunnen betalen", aldus de bron.
De actrice werd maandagavond, vlak na haar aankomst, opgepakt door de politie nadat ze geprobeerd had om een woning in brand te steken. Toen Bynes met de agenten had gesproken, besloten ze om haar naar een ziekenhuis te brengen. Ze zal de komende 72 uur geobserveerd worden.
Bizar wel. Ze had op een bepaald moment wel genoeg geld om gewoon op haar 25ste oid met pensioen te gaan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:52 schreef SEMTEX het volgende:
Niet werken, veel blowen en designershit kopen en je hebt je geld er snel doorheen gejaagd ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |