abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 juli 2013 @ 16:44:29 #151
16715 Mylene
*schatje*
pi_129295720
Filmpje waarin Amanda te zien is met haar hondje die tijdens haar vuurtje steken benzine over zich heen had gekregen om hem vervolgens bij een drankwinkel schoon proberen te maken. Hondje is nu bij haar ouders.

http://www.tmz.com/2013/0(...)or-store-video-fire/
  woensdag 24 juli 2013 @ 16:48:46 #152
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129295845
Jammer dat er geen geluid is.
Ben benieuwd hoe lang ze haar op die 5150 psychiatric hold kunnen houden. Was natuurlijk wachten op zoiets. Gelukkig is het nog redelijk onschuldig.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_129296515
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juli 2013 16:48 schreef Copycat het volgende:
Ben benieuwd hoe lang ze haar op die 5150 psychiatric hold kunnen houden. Was natuurlijk wachten op zoiets. Gelukkig is het nog redelijk onschuldig.
Nou, noem de poging om een huis in de fik te steken maar onschuldig :{
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 24 juli 2013 @ 17:14:23 #154
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129296538
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 17:13 schreef PeterKelder het volgende:

Het was de oprit.
  woensdag 24 juli 2013 @ 17:15:14 #155
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129296565
pi_129296605
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juli 2013 16:48 schreef Copycat het volgende:
Als de ouders slim zijn maken ze gebruik van de situatie en gaan naar het gerecht om er een gedwongen opname van te maken.
pi_129296723
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juli 2013 17:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het was de oprit.
Dan nog, voor hetzelfde geld was het volledig misgegaan. Ik noem het echt niet meer onschuldig wanneer iemand dit überhaupt probeert. Het beledigen van mensen via Twitter ("You're ugly!!!"), dát is onschuldig. Maar poging tot brandstichting... Ik hoop echt dat men haar een goede behandeling kan geven in een kliniek, want als dit zo nog langer doorgaat is het wachten op grotere ellende.
  woensdag 24 juli 2013 @ 17:20:54 #158
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129296750
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 17:19 schreef PeterKelder het volgende:
Dan nog, voor hetzelfde geld was het volledig misgegaan. Ik noem het echt niet meer onschuldig wanneer iemand dit überhaupt probeert. Het beledigen van mensen via Twitter ("You're ugly!!!"), dát is onschuldig. Maar poging tot brandstichting... Ik hoop echt dat men haar een goede behandeling kan geven in een kliniek, want als dit zo nog langer doorgaat is het wachten op grotere ellende.
Je hebt ook over het woordje redelijk gelezen?

Voor hetzelfde geld! Maar dat is dus niet het geval. Voor hetzelfde geld.
pi_129296886
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2013 17:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je hebt ook over het woordje redelijk gelezen?
Met of zonder het woordje redelijk, naar mijn mening is dit niet meer onschuldig. Maar goed, ieder zijn/haar mening daarover natuurlijk ;)
  woensdag 24 juli 2013 @ 17:52:04 #160
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_129297758
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:08 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik zag dat meer al eerder door foto's en de bepaalde blik in de ogen. Herken die blik van mensen die ik kende die ook schizofreen waren. Rare uitleg maar is iets gevoelsmatigs.
0,0 grond dus.

Ik werk met schizofrenen en daar zie je lang niet altijd wat aan... Als er al iets aan de hand is dan is het een persoonlijkheidsstoornis of een psychose...

Edit: voor schizofrenie heb ik meer nodig dan alleen een buikgevoel, dus iets als gedrag, uitlatingen of dergelijke...

[ Bericht 7% gewijzigd door Skull-splitter op 24-07-2013 18:33:47 ]
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_129297922
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 17:13 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Plus de hond.
Tap tap tap
  woensdag 24 juli 2013 @ 19:56:38 #162
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_129302074
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2013 17:52 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

0,0 grond dus.

Ik werk met schizofrenen en daar zie je lang niet altijd wat aan... Als er al iets aan de hand is dan is het een persoonlijkheidsstoornis of een psychose...

Edit: voor schizofrenie heb ik meer nodig dan alleen een buikgevoel, dus iets als gedrag, uitlatingen of dergelijke...
Het was geen gekke gedachte:
http://www.nu.nl/achterkl(...)jkt-schizofreen.html
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 24 juli 2013 @ 19:59:15 #163
12888 Skull-splitter
pi_129302153
Dan nog zie ik liever wat meer dan "stand van ogen".
Edit: ook in dat artikel 0,0 onderbouwing.

Tenzij ze aangeeft dat ze het moest doen...
  woensdag 24 juli 2013 @ 19:59:43 #164
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_129302169
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_129302960
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2013 17:52 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

0,0 grond dus.

asje: http://www.nu.nl/achterkl(...)jkt-schizofreen.html

doh! stond er al. nou ja. er wordt iig actie ondernomen. linksom of rechtsom; het gaat niet goed met dat kind
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_129303969
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 19:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Dan nog zie ik liever wat meer dan "stand van ogen".
Edit: ook in dat artikel 0,0 onderbouwing.

Tenzij ze aangeeft dat ze het moest doen...
Joh ik wil niet lullig doen hoor maar heb zelf een jaar in dagtherapie gezeten tussen mensen die allemaal wat hadden en daar ook zeker wat schizofrene tussen hebben gezeten , je kan niet altijd alles precies uitleggen.

Maar als inderdaad een spoedopname is van 72 uur wegens gevaar voor zichzelf en omgeving dan weet je wel dat het goed mis is.
En wat verwacht je dan dat ze in een artikel haarfijn uit gaan leggen hoe ze bij haar tot die diagnose kwamen ??? Dokters en hulpverleners hebben nog altijd iets van beroepsgeheim maar dat zou je ook moeten weten want je werkt zelf toch met mensen die schizofreen zijn
  woensdag 24 juli 2013 @ 20:56:24 #167
12888 Skull-splitter
pi_129304620
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 20:44 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Joh ik wil niet lullig doen hoor maar heb zelf een jaar in dagtherapie gezeten tussen mensen die allemaal wat hadden en daar ook zeker wat schizofrene tussen hebben gezeten , je kan niet altijd alles precies uitleggen.

Maar als inderdaad een spoedopname is van 72 uur wegens gevaar voor zichzelf en omgeving dan weet je wel dat het goed mis is.
En wat verwacht je dan dat ze in een artikel haarfijn uit gaan leggen hoe ze bij haar tot die diagnose kwamen ??? Dokters en hulpverleners hebben nog altijd iets van beroepsgeheim maar dat zou je ook moeten weten want je werkt zelf toch met mensen die schizofreen zijn
Maar ik weet ook dat het niet aan de stand van ogen of aan de rare acties ligt zonder meer onderzoek.

Ik kan alleen slecht tegen het type mensen die meteen beginnen te roepen "ja, die zal wel aandoening x hebben als ze zo raar doet terwijl ze vroeger normaal deed".
pi_129305049
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 20:56 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Maar ik weet ook dat het niet aan de stand van ogen of aan de rare acties ligt zonder meer onderzoek.

Ik kan alleen slecht tegen het type mensen die meteen beginnen te roepen "ja, die zal wel aandoening x hebben als ze zo raar doet terwijl ze vroeger normaal deed".
Geloof je nou echt dat ze in die 72 uur geen onderzoek hebben gedaan , helemaal omdat ze waarschijnlijk liever niet hebben dat ze weggaat en waarschijnlijk dus proberen via allerlei wegen om het een langere verplichte opname te laten worden. Maar dat gaan ze natuurlijk niet in het details vermelden want daar hebben ze als mensen in de zorg geheimhoudingsplicht en helemaal tegen journalisten/ paparazzi. Ik brabbel niet wat ben wel degelijk ergvaringsdeskundige en kan juist doordat ik met een boel mensen intensief omgegaan ben wel degelijk een beetje zien wat er is alleen heb ik er dus niet officieel voor geleerd en kan ik het dus moeilijker benoemen.

Verder ga ik ook niet met je in discussie.
  woensdag 24 juli 2013 @ 21:14:11 #169
52016 Lyssa
music <3
pi_129305446
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:05 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Geloof je nou echt dat ze in die 72 uur geen onderzoek hebben gedaan , helemaal omdat ze waarschijnlijk liever niet hebben dat ze weggaat en waarschijnlijk dus proberen via allerlei wegen om het een langere verplichte opname te laten worden. Maar dat gaan ze natuurlijk niet in het details vermelden want daar hebben ze als mensen in de zorg geheimhoudingsplicht en helemaal tegen journalisten/ paparazzi. Ik brabbel niet wat ben wel degelijk ergvaringsdeskundige en kan juist doordat ik met een boel mensen intensief omgegaan ben wel degelijk een beetje zien wat er is alleen heb ik er dus niet officieel voor geleerd en kan ik het dus moeilijker benoemen.

Verder ga ik ook niet met je in discussie.
Je kan sowieso niet spreken van schizofrenie door 1 episode van vreemd gedrag. Het kan best een psychose zijn, welke voorkomt bij schizofrenie, maar ook losstaand kan zijn, door drugs geïndiceerd of vanuit stemmingsproblemen komen. En bij sommige mensen is het meer zichtbaar dan bij anderen, net zoals dat bij sommige mensen bij persoonlijkheidsproblemen je het ook meteen merkt in het contact, zonder dat je er precies de vinger op kan leggen. Maar ik ben toch wel van mening dat je daar fysiek iemand voor ontmoet moet hebben, want beeldmateriaal is zo selectief tegenwoordig.

Daarnaast vind ik "bronnen" vanuit zo'n artikel altijd een beetje onbetrouwbaar. Een arts trekt vaak helemaal niet zo snel conclusies en (hopelijk) delen ze deze (zeker als ze voorbarig zijn) niet zomaar met anderen.

Er is vast iets met haar aan de hand, maar laten we de diagnose maar vooral bij degene laten die haar daadwerkelijk zien/spreken en niet vanuit selectief nieuws en beeldmateriaal eigen conclusies trekken.
pi_129305693
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:14 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Je kan sowieso niet spreken van schizofrenie door 1 episode van vreemd gedrag. Het kan best een psychose zijn, welke voorkomt bij schizofrenie, maar ook losstaand kan zijn, door drugs geïndiceerd of vanuit stemmingsproblemen komen. En bij sommige mensen is het meer zichtbaar dan bij anderen, net zoals dat bij sommige mensen bij persoonlijkheidsproblemen je het ook meteen merkt in het contact, zonder dat je er precies de vinger op kan leggen. Maar ik ben toch wel van mening dat je daar fysiek iemand voor ontmoet moet hebben, want beeldmateriaal is zo selectief tegenwoordig.

Daarnaast vind ik "bronnen" vanuit zo'n artikel altijd een beetje onbetrouwbaar. Een arts trekt vaak helemaal niet zo snel conclusies en (hopelijk) delen ze deze (zeker als ze voorbarig zijn) niet zomaar met anderen.

Er is vast iets met haar aan de hand, maar laten we de diagnose maar vooral bij degene laten die haar daadwerkelijk zien/spreken en niet vanuit selectief nieuws en beeldmateriaal eigen conclusies trekken.
Als je ook eerder door had gelezen had ik ook gezegd dat ik dat vermoeden had dat is iets heel anders dan iemand diagnoseren , ik heb geen diagnose gesteld maar daarentegen zou het me niet verbazen als het er wel uitkomt .
  woensdag 24 juli 2013 @ 21:22:14 #171
52016 Lyssa
music <3
pi_129305795
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:19 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Als je ook eerder door had gelezen had ik ook gezegd dat ik dat vermoeden had dat is iets heel anders dan iemand diagnoseren , ik heb geen diagnose gesteld maar daarentegen zou het me niet verbazen als het er wel uitkomt .
Ik had het gewoon over het algemeen, maar quote jou omdat je er ook wat over had gezegd :) Ik reageerde met name op het artikel en het makkelijk rondstrooien met labels, vanuit wat voor achtergrond dan ook, hetgeen jij ook in een bepaalde vorm deed.

Verder hoop ik dat ze wat hulp gaat krijgen, maar als ze dat niet zelf wilt, dan wordt het nog lastig. Al doet ze genoeg geks om een gedwongen behandeling in de kaart te spelen.
  woensdag 24 juli 2013 @ 21:50:59 #172
12888 Skull-splitter
pi_129307070
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:19 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Des te riskanter ik het vind om zomaar iets te roepen. Met de labeltjes op mijn werk zijn de mensen wat minder blij als er wat geroepen wordt in de media alsof dat aanleiding is tot. En op basis van die paar foto's zomaar wat roepen vind ik nogal vaag en gevaarlijk dus.
pi_129307248
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:50 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Des te riskanter ik het vind om zomaar iets te roepen. Met de labeltjes op mijn werk zijn de mensen wat minder blij als er wat geroepen wordt in de media alsof dat aanleiding is tot. En op basis van die paar foto's zomaar wat roepen vind ik nogal vaag en gevaarlijk dus.
Ja dag nu weten we het wel }:|
  † In Memoriam † woensdag 24 juli 2013 @ 22:05:38 #174
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_129307738
Is er niet ergens een schizofrenie topic waar alle doktoren uit dit topic zich kunnen samenvoegen? :{
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_129333793
quote:
Amanda Bynes niet vervolgd voor brandstichting

Amanda Bynes zal niet worden vervolgd wegens brandstichting. Dat meldt TMZ.

De 27-jarige actrice werd afgelopen maandag gearresteerd nadat ze had geprobeerd om een vuurtje te stoken op de oprit van een woning van een oudere vrouw.

De rechter in Los Angeles besloot woensdag de geplaagde Bynes niet aan te klagen omdat ze op dat moment ‘psychisch niet in orde was’. Daarnaast zou ze geen criminele bedoelingen hebben gehad met de brandstichting, aldus de rechter.

Na haar arrestatie werd de actrice door politieagenten naar een ziekenhuis gebracht waar ze nog immer onder observatie staat op een psychiatrische afdeling. Artsen die Bynes hebben bestudeerd, willen haar de komende twee weken nader onderzoeken om tot een goede diagnose te komen.

De Hairspray-ster zou tekenen van schizofrenie vertonen.
quote:
'Ouders Amanda Bynes vragen zeggenschap aan'

De ouders van Amanda Bynes gaan vrijdag zeggenschap over het financiële en persoonlijke leven van hun 27-jarige dochter aanvragen. Dat meldden verschillende Amerikaanse entertainmentsites.

Lynn en Rick Bynes zouden genoeg hebben van het gedrag van hun dochter en denken dat zij een gevaar voor zichzelf en anderen vormt.

De actrice probeerde afgelopen maandag een huis in brand te steken, waarna zij 72 uur onder toezicht werd gehouden. Bynes zou tekenen van schizofrenie tonen.

Eerder werd Bynes al opgepakt voor het in het bezit hebben van verboden middelen en het proberen te verbergen van bewijsmateriaal. De actrice komt daarnaast regelmatig in de publiciteit vanwege het beledigen van onder anderen Miley Cyrus, rapper Drake en Rihanna.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')