Wij hadden dat met Verzorging. Meestal appeltaart bakken en club sandwich. Die laatste moest je met iemand samen maken en die had er veel te veel zout over gedaanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:32 schreef vandermar het volgende:
Ik heb wel kookles in de 2e klas gehad maar dat was veelal elkaar met voedsel bekogelenIk denk dat ik volgend jaar maar wat kip ga bakken en sla en dat iedere dag
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:34 schreef vandermar het volgende:
Anders elke avond maar brood
Ik had een keer een frikandel in een pan gedaan, hele frikandel ontploft
Debiel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik heb echt geen idee hoe dat ding werkt.
In de stroom, tosti erin na 5 minuten eruit en klaarquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En wanneer is hij klaar?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nou kijk
je stopt het broodje met kaas erin en als hij klaar is haal je hem er weer uit
Lullo, begin gewoon met gehakt bakken daar kun je niks aan verpesten zolang je het niet keihard laat aanbakken. Beetje tomatensaus erbij, kruidenmix voor spaghetti oid, wat pasta koken volgens de verpakking en erbij blijven staan en in de gaten houden dat 't goed gaat. Makkelijker dan dit kun je 't niet krijgen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:34 schreef vandermar het volgende:
Anders elke avond maar brood
Ik had een keer een frikandel in een pan gedaan, hele frikandel ontploft
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
het is dat je zo leuk plaatjes maakt, anders had ik je headfirst in je tostiapparaat geduwdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh best moeilijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
In de stroom, tosti erin na 5 minuten eruit en klaar
of gewoon chicken tonightquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lullo, begin gewoon met gehakt bakken daar kun je niks aan verpesten zolang je het niet keihard laat aanbakken. Beetje tomatensaus erbij, kruidenmix voor spaghetti oid, wat pasta koken volgens de verpakking en erbij blijven staan en in de gaten houden dat 't goed gaat. Makkelijker dan dit kun je 't niet krijgen.
Er zit 1 stand op die van mij. Je kunt niet eens niet weten hoe hij werkt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:36 schreef Cara het volgende:
[..]
het is dat je zo leuk plaatjes maakt, anders had ik je headfirst in je tostiapparaat geduwd
rijs is +- 8 min (pandan)quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:37 schreef vandermar het volgende:
Ik ging een keer rijst maken voor mij en mijn pa. Water aan de kook, pakje rijst erin. 20 minuten later had ik pap!!!!
Bedankt voor deze leuke anekdote. Dat had het topic echt even nodig.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:37 schreef vandermar het volgende:
Ik ging een keer rijst maken voor mij en mijn pa. Water aan de kook, pakje rijst erin. 20 minuten later had ik pap!!!!
Bij mij moet je ook omdraaien volgens mij.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er zit 1 stand op die van mij. Je kunt niet eens niet weten hoe hij werkt.
Rijstquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:37 schreef vandermar het volgende:
Nee ik bak liever wentelteefjes.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet toch hoe een tosti eruit moet zien/voelen?Mi gado.
had je niet altijd de niet-mod kunnen uithangen? wat een verbeteringquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor deze leuke anekdote. Dat had het topic echt even nodig.
dat zijn jouw woorden.quote:
Chicken tonight.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of gewoon chicken tonight
warmmaken, kip en rijst erbij (kan ook gehakt)
en klaar
Rijstquote:
Er staat toch op hoe lang het moet als je het zelf niet kunt inschatten?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:37 schreef vandermar het volgende:
goed voor de beginnende student dusquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Chicken tonight.Veel fantasielozer dan dat krijg je 't niet.
Frituren kan iedere boerenlul.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:38 schreef vandermar het volgende:
Maar gelukkig kookt mijn moeder.
Hoewel ik vanavond wel de frituur aan de praat had en de bitterballen er prima uit kwamen
Ik was altijd al zo, alleen als je blauw bent nemen mensen je (veel te) serieus.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:38 schreef Cara het volgende:
had je niet altijd de niet-mod kunnen uithangen? wat een verbetering
Ik ga niet de hele tijd bij de pan staan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er staat toch op hoe lang het moet als je het zelf niet kunt inschatten?
Aardappelsquote:
Dat is toch niksquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Rijstbeetje pindasaus en fucking lekker
werd je maar een keer serieus genomen, misschien werd je dan vrolijkerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was altijd al zo, alleen als je blauw bent nemen mensen je (veel te) serieus.
Hoezo kun je bitterballen wel op tijd eruit halen en je rijst niet?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:38 schreef vandermar het volgende:
Maar gelukkig kookt mijn moeder.
Hoewel ik vanavond wel de frituur aan de praat had en de bitterballen er prima uit kwamen
Mijn ma is dus fantasieloos.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Chicken tonight.Veel fantasielozer dan dat krijg je 't niet.
Ik had bitterballen met satesaus vanavond.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch niksAl maakt satésaus wel alles lekker ja.
Nee man, je ruikt het toch ook?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan moet je elke keer checken. Dus om de halve minuut checken ofzo. Dat is irritant.
jaquote:
Wijsheid komt met de jaren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo kun je bitterballen wel op tijd eruit halen en je rijst niet?
nee na 3 minuten ofzoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan moet je elke keer checken. Dus om de halve minuut checken ofzo. Dat is irritant.
Nee hoor dat is hartstikke easy.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is 10x zo moeilijk dan een tosti hoor battieboy.
Onze huisgenotes gingen wel eens koken voor ons, dan gingen ze eerst de blokjes kipfilet 8 minuten bakken, dan de groenten tot die zacht waren en dan nog eens de saus 5 minuten laten doorkoken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
goed voor de beginnende student dus
ik moet dr ook niet aan denken
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onze huisgenotes gingen wel eens koken voor ons, dan gingen ze eerst de blokjes kipfilet 8 minuten bakken, dan de groenten tot die zacht waren en dan nog eens de saus 5 minuten laten doorkoken.Dan snap je er echt helemaal niks van.
Ik heb ook wel eens broodje kroket met rauwe uitjes. satesaus, ketchup, mayo en mosterdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had bitterballen met satesaus vanavond.zo lekker
Neem een vriendin.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:31 schreef vandermar het volgende:
Ik ga trouwens na de zomer het huis uit en ik kan niet koken
Je kunt toch een kookwekker zetten en/of in de buurt blijven? Je bent toch met nog iets bezig naast de rijst ondertussen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga niet de hele tijd bij de pan staan.
Mijn zus heeft ook geen frituur.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ken een boerenlul die geen frituur heeft.
quote:
hun seksleven zal geweldig zijn...quote:
Ja dat is lekker man, maar zit zoveel snelle koolhydraten in.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee aardappels is lekker man. Gebakken aardappels
Neequote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt toch een kookwekker zetten en/of in de buurt blijven? Je bent toch met nog iets bezig naast de rijst ondertussen?
ik ook nietquote:
Lastig te maken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:42 schreef Jimbo het volgende:
ook makkelijk zijn braadzakken of overnschotels
alles erin flikkeren, aantal min op aantal graden staan op het pak. klaar
Een goede wentelteef is niet bijzonder makkelijk hoor. Meestal gaat het te hard of te zacht en heb je te weinig boter.quote:
Lekker spul man. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Aardappels zijn lekker, ongebakken of gebakken. Ik pleur het allemaal in mijn maag.
nope, het tegenovergestelde juist.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was altijd al zo, alleen als je blauw bent nemen mensen je (veel te) serieus.
koken zelf is echt de moeite niet. het is bij het geduld dat ontbreekt. langer dan drie kwartier in de keuken en ik verveel me de vinkentering.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:42 schreef vandermar het volgende:
Ik ga wel proberen te wokken volgend jaar. Groenten, vlees, aardappeltjes en bakken
Ik heb wel eens hoofdpijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens broodje kroket met rauwe uitjes. satesaus, ketchup, mayo en mosterd
wat is er lastig aan iets schillen en in een schaal flikkeren ?quote:
Ach er zit altijd wel wat slechts in eten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja dat is lekker man, maar zit zoveel snelle koolhydraten in.
Ik geef 't op. Je bent gewoon een kneus, sorry.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja als het verbrand is. Dan is het al te laat.
laten we het hier maar naar laten voor ik verder ga met beledigenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik ben er uitgekomen. Meer wil ik er ook niet over weten.
Ovenschotels? Nee joh. Dat lijkt het alleen.quote:
Ach ik vreet het allemaal. Flinke laag basterdsuiker erop en kanen maar.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een goede wentelteef is niet bijzonder makkelijk hoor. Meestal gaat het te hard of te zacht en heb je te weinig boter.
wat zal je blij zijn als je dalijk op kamers zitquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mag hier bijna nooit frituren. Omdat het stinkt
Buiten friturenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mag hier bijna nooit frituren. Omdat het stinkt
vaardigheid? het is uberhaupt geen garantie meer dat ze ook maar iets voor je klaarmakenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig absoluut geen garantie meer voor kookvaardigheden.
Ik kan geen aardappels schillen. Schil altijd de hele aardappel weg.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat is er lastig aan iets schillen en in een schaal flikkeren ?
vlees bakken hoeft vaak nieteensquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ovenschotels? Nee joh. Dat lijkt het alleen.
Eerst vlees bakken, daarna de groenten die je nodig hebt voor de schotel. Vlees en groenten bij elkaar voegen en even koken/bakken. Ondertussen de saus maken die erover heen gaat als hij in de schotel is gepleurd. Dan het in de pan flikkeren, saus erover heen. Gratineren en klaar.
Zo moeilijk is het toch niet?
#kooklessen
Bedankt man. Dat had ik echt even nodig.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik geef 't op. Je bent gewoon een kneus, sorry.
Er zijn duizenden gerechten te maken binnen 3 kwartier man.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:43 schreef Cara het volgende:
[..]
nope, het tegenovergestelde juist.
[..]
koken zelf is echt de moeite niet. het is bij het geduld dat ontbreekt. langer dan drie kwartier in de keuken en ik verveel me de vinkentering.
Ik vind het ideaalquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje? Zit eraan te denken om dat voor m'n ouders te kopen.
En dat nadat ik je zo'n mooie voorzet gafquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
laten we het hier maar naar laten voor ik verder ga met beledigen![]()
Dat ventje heeft voor alles wel 1000 excuses om iets niet te doen. Ik zou er doodmoe van worden als dat m'n zoon was.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat is er lastig aan iets schillen en in een schaal flikkeren ?
Ja, dat kan ook. Al kan je het ook met aardappelpuree doen en dan begratineren. Echt lekker man, moetj e proberen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vlees bakken hoeft vaak nieteens
90% is gewoon saus met water aanmaken, alles in een pan flikkeren (eventueel gehakt rullen of kip bruinbakken, niet doorbakken) en dan de schaal inflikkeren
Waar zeg ik dat het slecht is?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach er zit altijd wel wat slechts in eten.
ja daar heb ik ook geen problemen mee. maar denk maar niet dat ik maar drie kwartier sta als mn ouders langskomenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er zijn duizenden gerechten te maken binnen 3 kwartier man.
Ja moet je op allemaal dingen letten en ook nog eens rond dezelfde tijd klaar zijn enzo.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ovenschotels? Nee joh. Dat lijkt het alleen.
Eerst vlees bakken, daarna de groenten die je nodig hebt voor de schotel. Vlees en groenten bij elkaar voegen en even koken/bakken. Ondertussen de saus maken die erover heen gaat als hij in de schotel is gepleurd. Dan het in de pan flikkeren, saus erover heen. Gratineren en klaar.
Zo moeilijk is het toch niet?
#kooklessen
Ga ik ooit op kamers dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat zal je blij zijn als je dalijk op kamers zit
nachtenlang zuipen en frituren (en vergeten de frituurpan uit te zetten)
VBL / DFB-Pokalfinale ; FC Bayern Munchen - VFB Stuttgartquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Spannend nog bij Bayern - Suttgart. 3-2 nu
Reden waarom je in een studentenhuis geen frituur moet zetten. Levensgevaarlijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat zal je blij zijn als je dalijk op kamers zit
nachtenlang zuipen en frituren (en vergeten de frituurpan uit te zetten)
Man man man, dat wordt nooit wat met jou héquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja moet je op allemaal dingen letten en ook nog eens rond dezelfde tijd klaar zijn enzo.
forum.fok.logoutquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
VBL / DFB-Pokalfinale ; FC Bayern Munchen - VFB Stuttgart
ik gebruik hem elke avond.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje? Zit eraan te denken om dat voor m'n ouders te kopen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat ventje heeft voor alles wel 1000 excuses om iets niet te doen. Ik zou er doodmoe van worden als dat m'n zoon was.
ikea - dunschiller. 1 euroquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan geen aardappels schillen. Schil altijd de hele aardappel weg.
Ik weet 't man, ik weet 't. Ze hebben 't hoog in hun bol gekregen en de enige schuldigen daaraan zijn wij mannen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:45 schreef Cara het volgende:
[..]
vaardigheid? het is uberhaupt geen garantie meer dat ze ook maar iets voor je klaarmaken
Man man man.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan geen aardappels schillen. Schil altijd de hele aardappel weg.
Bakken tot er zwarte stukken op zittenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een hamburger omgedraait op de BBQ ja.
Daarom moet ik vriendin krijgen die goed kan koken. Maar vind die maar eens.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man man man, dat wordt nooit wat met jou hé.
wat doe jij er in ?quote:
Idd. Al dat bakken op bakken op bakken dat mensen met 't vlees doen. Dan ben je gewoon stuiterballen aan 't eten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vlees bakken hoeft vaak nieteens
90% is gewoon saus met water aanmaken, alles in een pan flikkeren (eventueel gehakt rullen of kip bruinbakken, niet doorbakken) en dan de schaal inflikkeren
Ik meen 't.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt man. Dat had ik echt even nodig.
jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat ventje heeft voor alles wel 1000 excuses om iets niet te doen. Ik zou er doodmoe van worden als dat m'n zoon was.
Mijn oom deed vroeger de zout altijd in het bakje en toen zag ik niet dat er patat inzat. Toen dacht ik dat hij kon toveren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn opa vroeger altijd in de schuur. Zelfgeschilde friet door oma.
Je slaat de spijker op zijn kop.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik geef 't op. Je bent gewoon een kneus, sorry.
Beetje verbrandquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bakken tot er zwarte stukken op zitten
kaas is altijd goed erover heenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook. Al kan je het ook met aardappelpuree doen en dan begratineren. Echt lekker man, moetj e proberen.
verbegratinerenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook. Al kan je het ook met aardappelpuree doen en dan begratineren. Echt lekker man, moetj e proberen.
boeit mij hequote:
Nja, ik vind 't leuk om te doen. 't is dat je als kok echt teringlange dagen moet maken en altijd moet werken als anderen vrij zijn, anders was ik kok geworden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:46 schreef Cara het volgende:
[..]
ja daar heb ik ook geen problemen mee. maar denk maar niet dat ik maar drie kwartier sta als mn ouders langskomen
Deze post is zo vaag dat er ook wel magie in het spel moet zijn geweest.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn oom deed vroeger de zout altijd in het bakje en toen zag ik niet dat er patat inzat. Toen dacht ik dat hij kon toveren.
Kip, hamburgers, worstjes. Easy as hellquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er is niks lastiger dan goed BBQen man. Als je goed vlees hebt tenminste.
ja zekerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Reden waarom je in een studentenhuis geen frituur moet zetten. Levensgevaarlijk.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze post is zo vaag dat er ook wel magie in het spel moet zijn geweest.
Worstjesquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kip, hamburgers, worstjes. Easy as hell
Mijn moeder werkt in een evangelische boekenwinkel en keurt deze post af.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:52 schreef Cara het volgende:
mn bloed moest trouwens koken vanmiddag toen er een 6 jarig jongetje mij een foldertje over jezus wilde geven in de stad, met op de achtergrond z'n aanmoedigende reli-moederdood aan dat soort mensen, echt waar
Jij kan echt niets hé, overal zitten haken ogen aan.quote:
lik mn lulquote:
ik wilde altijd mn eigen restaurant toen ik een kind was. Steef's Snackbarquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nja, ik vind 't leuk om te doen. 't is dat je als kok echt teringlange dagen moet maken en altijd moet werken als anderen vrij zijn, anders was ik kok geworden.
ja precies maar niet die hele maaltijden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Krieltjes, verse patat, maar ook de gerechten uit het boek en de website
je moeder is een hoer die stiekem seks wil met de duivelquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn moeder werkt in een evangelische boekenwinkel en keurt deze post af.
Jawel ik kan heel goed slapen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij kan echt niets hé, overal zitten haken ogen aan.
Nu echt drank nuttigen, Candy Crush werkt verslavend.
#nowplaying Kaiser Chiefs
Kip is niet zo makkelijk. Kipfilet is heel gevoelig vlees en bouten/dijen zijn vaak niet goed gaar tot op 't bot bij veel mensen die bbqen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kip, hamburgers, worstjes. Easy as hell
ik nietquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:53 schreef vandermar het volgende:
Ik was wel thuis af en laat de hond uit en doe andere dingen, puur uit mezelf
Omdat ik niet kan koken? Apart.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
lik mn lul
ik had respect voor je tot vanavondwat een proleet ben je zeg.....
sure je kan mooi tekenen, maar dingen doen waar je iets aan hebt...ho maar
Ik vind het niet leuk hoe je over me praat.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is gewoon een specifiek rampgeval.
Kerel bij ons uit de buurt is zo overleden. Heel 't huis afgefikt, terwijl hij in slaap was gedonderd op de bank.quote:
hou je in jimboquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
lik mn lul
ik had respect voor je tot vanavondwat een proleet ben je zeg.....
sure je kan mooi tekenen, maar dingen doen waar je iets aan hebt...ho maar
Bouten. Bakken tot er zwarte stukken op zitten en het vlees er bijna van af valtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kip is niet zo makkelijk. Kipfilet is heel gevoelig vlees en bouten/dijen zijn vaak niet goed gaar tot op 't bot bij veel mensen die bbqen.
ja, das een basis behoefte man.quote:
Ik stofzuig soms.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:53 schreef vandermar het volgende:
Ik was wel thuis af en laat de hond uit en doe andere dingen, puur uit mezelf
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kerel bij ons uit de buurt is zo overleden. Heel 't huis afgefikt, terwijl hij in slaap was gedonderd op de bank.
ja godverdomme, niet dan ?quote:
Met je mond op de kast en dan zuigen?quote:
Als je niet kan koken moet je je wel zorgen gaan maken over hoe je later op de been blijft hoor.quote:
Dat komt allemaal wel als ik op mezelf woon. Uit noodzaak. Nu nog niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja, das een basis behoefte man.
je bent fucking 19-20 en je kan nog geen aardappel schillen...kom op
*meldquote:
Ja want hij weet niet hoe je een stofzuiger gebruikt hi ha hoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Met je mond op de kast en dan zuigen?
Dan ben je niet aan 't koken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bouten. Bakken tot er zwarte stukken op zitten en het vlees er bijna van af valt
als ie dat nou nog nooit nodig heeft gehad en het is hem nooit geleerd, ach ja. je leert het in een uurtje.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja, das een basis behoefte man.
je bent fucking 19-20 en je kan nog geen aardappel schillen...kom op
Ja maar dat komt echt wel goed joh.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je niet kan koken moet je je wel zorgen gaan maken over hoe je later op de been blijft hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Stel je niet zo aan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je niet kan koken moet je je wel zorgen gaan maken over hoe je later op de been blijft hoor.
Bier drinken, beetje ouwehoeren enzo. Daar gaat een BBQ omquote:
Denken dat jij op jezelf kan wonen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt allemaal wel als ik op mezelf woon. Uit noodzaak. Nu nog niet.
wat weet jij precies over later op de been blijven?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
als je dalijk op jezelf zit ga je jankend elke avond naar je moeder om eten te halen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt allemaal wel als ik op mezelf woon. Uit noodzaak. Nu nog niet.
Niet dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denken dat jij op jezelf kan wonen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat komt echt wel goed joh.Niet zo op zoek zijn naar aandacht man, en als je serieus bent zoek hulp buiten Fok!.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alvast gefeliciteerdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn oma is morgen overigens jarig. Dus doe eens aardig tegen elkaar.
Dan ga ik nogmaals naar 'jesus is my nigga' luisteren.
Dit. Anders krijg je ook nooit een meid. Als ze een kind willen neuken ze wel een echte vent.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je dalijk op jezelf zit ga je jankend elke avond naar je moeder om eten te halen.
ik ken ook zn gozer, nu 29(!) en eet al sinds ie uit huis is ELKE FUCKING AVOND nog bij paps en mams (die tevens ook zn was nog doen)
te kansloos voor woorden.
Leer voor jezelf zorgen vent, en ga zo snel mogelijk het huis uit
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat komt echt wel goed joh.2 jaar te leven? want?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Weet je hoe duur huizen zijn. Dan moet je wel een goede baan hebben om dat te betalen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je dalijk op jezelf zit ga je jankend elke avond naar je moeder om eten te halen.
ik ken ook zn gozer, nu 29(!) en eet al sinds ie uit huis is ELKE FUCKING AVOND nog bij paps en mams (die tevens ook zn was nog doen)
te kansloos voor woorden.
Leer voor jezelf zorgen vent, en ga zo snel mogelijk het huis uit
Dat ligt eraan met wat voor verhaal je zo komt over die 2 jaarquote:
wat ga je je oma geven ?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn oma is morgen overigens jarig. Dus doe eens aardig tegen elkaar.
Dan ga ik nogmaals naar 'jesus is my nigga' luisteren.
Dat valt allemaal wel mee.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo op zoek zijn naar aandacht man, en als je serieus bent zoek hulp buiten Fok!.
jaquote:
ZOlang de route Leeuwarden - Groningen maar met rust wordt gelatenquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
ZOlang de route Leeuwarden - Groningen maar met rust wordt gelaten
Dat was wel redelijk hard ja.quote:
... de tyfus man. Ga anders een sekte in of zo. Je hebt sturing nodig.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zal wel kanker krijgen denk ik. Of een hartaanval.
was het niet 'een echte vent laat z'n vrouw koken'?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. Anders krijg je ook nooit een meid. Als ze een kind willen neuken ze wel een echte vent.
sowieso vinden dames het geweldig als je voor ze kook.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. Anders krijg je ook nooit een meid. Als ze een kind willen neuken ze wel een echte vent.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij was mij aan het fucken, ik moest natuurlijk mezelf bewijzen en laten zien dat er met mij niet te spotten valt. Maar ik mag je nog, dat moet denk ik een enorme geruststelling zijn voor je Jimbo.quote:
waarom denk je datquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze man.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sowieso vinden dames het geweldig als je voor ze kook.
al is het een one night stand, laat dr zich voelen als een prinses en neuk dr als een hoer
ligt eraan wat voor huisquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet je hoe duur huizen zijn. Dan moet je wel een goede baan hebben om dat te betalen.
Ik heb Fifa op de PC.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:00 schreef Cara het volgende:
niemand speelt zeker fifa op PC. *druipt af*
Ik heb je er al voor gewaarschuwd. Jij moet echt je leven drastisch gaan veranderen om geen psychiatrische patient te worden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond je ooit aardig maar nu weet ik het niet meer.
Als ie nu gaat vertellen dat ie kanker heeft neem ik mn woorden terug, dan hoeft ie niks te leren en kan ie 2 jaar gewoon lekker doortekenen. een toekomst heeft ie toch niet.quote:
Wat lief.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze man.
Serieus, ik kook echt ALTIJD voor een date. Gewoon omdat ik dat goed kan. Ze zijn altijd impressed.
Laat lekker gaan joh. Ik kijk er naar uitquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
... de tyfus man. Ga anders een sekte in of zo. Je hebt sturing nodig.
eureka. geef me je origin tag en we spelen effe een potjequote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
maar je hebt nog niets?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En 9 gradenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerlijk, tien uur en het is nog licht.
Je kijkt uit naar de dood aan een gruwelijke ziekte?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat lekker gaan joh. Ik kijk er naar uit
Idd.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
ik kook dan weer niet graag, maar voor jou maak ik een uitzondering.quote:
Waar ben je mee bezig man?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
geweldig, dan moeten we morgen maar even een potje fifa spelenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij was mij aan het fucken, ik moest natuurlijk mezelf bewijzen en laten zien dat er met mij niet te spotten valt. Maar ik mag je nog, dat moet denk ik een enorme geruststelling zijn voor je Jimbo.
Wat ga je maken dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:03 schreef Cara het volgende:
[..]
ik kook dan weer niet graag, maar voor jou maak ik een uitzondering.
T-shirt, fleece trui, bodywarmerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit met een fleece dekentje als een echte baas.
Gast, spoor je wel? Of zit je te trollen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een huis dat niet al te groot is, anders moet je ook teveel schoonmaken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ligt eraan wat voor huis
beetje leuk huis (rijtje) is 660 pm. , koop zitten deze rond de 170k kosten koper
ja standaard tochquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze man.
Serieus, ik kook echt ALTIJD voor een date. Gewoon omdat ik dat goed kan. Ze zijn altijd impressed.
Heb nog nooit online gespeeld of tegen een vriendquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geweldig, dan moeten we morgen maar even een potje fifa spelen
Dat is al niet meer te veranderen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb je er al voor gewaarschuwd. Jij moet echt je leven drastisch gaan veranderen om geen psychiatrische patient te worden.
Als je een groot huis kan betalen, kan je ook een werkster betalen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een huis dat niet al te groot is, anders moet je ook teveel schoonmaken.
Ik zit gewoon met een sweater en in een normale broek. Blote voetjes, dekentje erover heen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
T-shirt, fleece trui, bodywarmer
Trainingsbroek
Wollensokkenheerlijk om aan te hebben.
Die heb ik sowieso al niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als ie nu gaat vertellen dat ie kanker heeft neem ik mn woorden terug, dan hoeft ie niks te leren en kan ie 2 jaar gewoon lekker doortekenen. een toekomst heeft ie toch niet.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb nog nooit online gespeeld of tegen een vriend. Altijd alleen als vrienden hier komen of af en toe manager carrière
same herequote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb nog nooit online gespeeld of tegen een vriend. Altijd alleen als vrienden hier komen of af en toe manager carrière
Zijn fases.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:04 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zei nog zo vorige week dat ik JRStyle een van de leukere oude newbies vond..
Maar nuHij laat me schrikken.
Hoe vind je mij?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:04 schreef Jojoortje het volgende:
okquote:
Pasta Carbonaraquote:
hoef je niet veel van te maken iig, spul voed als een mallequote:
Vreselijk toch.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
#TeamLittlerabbitquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Stop alsjeblieft met aandacht schenken aan JR. Iemand die stelt dat hij uitkijkt aan het overlijden aan kanker, kan de kanker genieten![]()
Zoek hulp man. Hier maak ik mij gewoon boos om.
Ik kijk uit naar de dood.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kijkt uit naar de dood aan een gruwelijke ziekte?
Of je nu trollt of niet. Je hebt bij mij het dieptepunt bereikt.
Ik wens je nog een goede dag toen
MIjn oma is vorig jaar aan die ziekte overledenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Stop alsjeblieft met aandacht schenken aan JR. Iemand die stelt dat hij uitkijkt aan het overlijden aan kanker, kan de kanker genieten![]()
quote:
Anta Flu snoepjesquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij heb ik keelpijn, maar dat geheel terzijde.
Ik heb serieus niemand in mijn familie gehad die overleden is aan kanker. Gelukkig maarquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
MIjn oma is vorig jaar aan die ziekte overledenik wens het niemand toe. Een vriendin van mijn moeder heeft het ook en er is niets meer tegen te doen
vriend van mij is heel wat jaren terug ook aan kanker overleden
Nee, ik spoor niet. Dat heb ik ook nergens gezegd.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gast, spoor je wel? Of zit je te trollen?
dan ga ik je twee speciale ervaringen geven op een avondquote:
Ik zit ook in zo'n periode. Waarschijnlijk komt daar de 'frustratie' ook wel vandaan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
MIjn oma is vorig jaar aan die ziekte overledenik wens het niemand toe. Een vriendin van mijn moeder heeft het ook en er is niets meer tegen te doen
Als JR uitkijkt naar kanker mag hij het lekker krijgenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wens het niemand toe. Vreselijke ziekte.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als JR uitkijkt naar kanker mag hij het lekker krijgen
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:07 schreef RensAjacied het volgende:
JR wil je anders weggaan en nooit meer terugkomen na deze opmerking?
Niemand? Wow... bijzonder.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb serieus niemand in mijn familie gehad die overleden is aan kanker. Gelukkig maar.
Twee nog wel..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:06 schreef Cara het volgende:
[..]
dan ga ik je twee speciale ervaringen geven op een avond
En dan heb je vast ook een lekker wijf.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je een groot huis kan betalen, kan je ook een werkster betalen.
Ja maar mensen die het graag willenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wens het niemand toe. Vreselijke ziekte.
Dat is beter, met dit soort debiele uitspraken heb je je echt onmogelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:07 schreef RensAjacied het volgende:
JR wil je anders weggaan en nooit meer terugkomen na deze opmerking?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:04 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wil liever één waar ook nog iets nuttigs uitkomt en geen mbo uitstraling heeft. No offensequote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan heb je vast ook een lekker wijf.
ik sta overal voor open. ik ga nu wel eerst even fifa spelenquote:
En daar maak je mensen dus kapot mee.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Fifaasequote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:08 schreef Cara het volgende:
[..]
ik sta overal voor open. ik ga nu wel eerst even fifa spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |