dan ga ik je twee speciale ervaringen geven op een avondquote:
Ik zit ook in zo'n periode. Waarschijnlijk komt daar de 'frustratie' ook wel vandaan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
MIjn oma is vorig jaar aan die ziekte overledenik wens het niemand toe. Een vriendin van mijn moeder heeft het ook en er is niets meer tegen te doen
vriend van mij is heel wat jaren terug ook aan kanker overleden
Als JR uitkijkt naar kanker mag hij het lekker krijgenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
MIjn oma is vorig jaar aan die ziekte overledenik wens het niemand toe. Een vriendin van mijn moeder heeft het ook en er is niets meer tegen te doen
vriend van mij is heel wat jaren terug ook aan kanker overleden
Ik wens het niemand toe. Vreselijke ziekte.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als JR uitkijkt naar kanker mag hij het lekker krijgen
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:07 schreef RensAjacied het volgende:
JR wil je anders weggaan en nooit meer terugkomen na deze opmerking?
Niemand? Wow... bijzonder.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb serieus niemand in mijn familie gehad die overleden is aan kanker. Gelukkig maar.
Twee nog wel..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:06 schreef Cara het volgende:
[..]
dan ga ik je twee speciale ervaringen geven op een avond
En dan heb je vast ook een lekker wijf.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je een groot huis kan betalen, kan je ook een werkster betalen.
Ja maar mensen die het graag willenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wens het niemand toe. Vreselijke ziekte.
Dat is beter, met dit soort debiele uitspraken heb je je echt onmogelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:07 schreef RensAjacied het volgende:
JR wil je anders weggaan en nooit meer terugkomen na deze opmerking?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:04 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zei nog zo vorige week dat ik JRStyle een van de leukere oude newbies vond..
Maar nuHij laat me schrikken.
Ik wil liever één waar ook nog iets nuttigs uitkomt en geen mbo uitstraling heeft. No offensequote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan heb je vast ook een lekker wijf.
ik sta overal voor open. ik ga nu wel eerst even fifa spelenquote:
En daar maak je mensen dus kapot mee.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Stop alsjeblieft met aandacht schenken aan JR. Iemand die stelt dat hij uitkijkt aan het overlijden aan kanker, kan de kanker genieten![]()
Zoek hulp man. Hier maak ik mij gewoon boos om.
Fifaasequote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:08 schreef Cara het volgende:
[..]
ik sta overal voor open. ik ga nu wel eerst even fifa spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |