En dat nadat ik je zo'n mooie voorzet gafquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
laten we het hier maar naar laten voor ik verder ga met beledigen![]()
Dat ventje heeft voor alles wel 1000 excuses om iets niet te doen. Ik zou er doodmoe van worden als dat m'n zoon was.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat is er lastig aan iets schillen en in een schaal flikkeren ?
Ja, dat kan ook. Al kan je het ook met aardappelpuree doen en dan begratineren. Echt lekker man, moetj e proberen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vlees bakken hoeft vaak nieteens
90% is gewoon saus met water aanmaken, alles in een pan flikkeren (eventueel gehakt rullen of kip bruinbakken, niet doorbakken) en dan de schaal inflikkeren
Waar zeg ik dat het slecht is?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach er zit altijd wel wat slechts in eten.
ja daar heb ik ook geen problemen mee. maar denk maar niet dat ik maar drie kwartier sta als mn ouders langskomenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er zijn duizenden gerechten te maken binnen 3 kwartier man.
Ja moet je op allemaal dingen letten en ook nog eens rond dezelfde tijd klaar zijn enzo.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ovenschotels? Nee joh. Dat lijkt het alleen.
Eerst vlees bakken, daarna de groenten die je nodig hebt voor de schotel. Vlees en groenten bij elkaar voegen en even koken/bakken. Ondertussen de saus maken die erover heen gaat als hij in de schotel is gepleurd. Dan het in de pan flikkeren, saus erover heen. Gratineren en klaar.
Zo moeilijk is het toch niet?
#kooklessen
Ga ik ooit op kamers dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat zal je blij zijn als je dalijk op kamers zit
nachtenlang zuipen en frituren (en vergeten de frituurpan uit te zetten)
VBL / DFB-Pokalfinale ; FC Bayern Munchen - VFB Stuttgartquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Spannend nog bij Bayern - Suttgart. 3-2 nu
Reden waarom je in een studentenhuis geen frituur moet zetten. Levensgevaarlijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat zal je blij zijn als je dalijk op kamers zit
nachtenlang zuipen en frituren (en vergeten de frituurpan uit te zetten)
Man man man, dat wordt nooit wat met jou héquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja moet je op allemaal dingen letten en ook nog eens rond dezelfde tijd klaar zijn enzo.
forum.fok.logoutquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
VBL / DFB-Pokalfinale ; FC Bayern Munchen - VFB Stuttgart
ik gebruik hem elke avond.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje? Zit eraan te denken om dat voor m'n ouders te kopen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat ventje heeft voor alles wel 1000 excuses om iets niet te doen. Ik zou er doodmoe van worden als dat m'n zoon was.
ikea - dunschiller. 1 euroquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan geen aardappels schillen. Schil altijd de hele aardappel weg.
Ik weet 't man, ik weet 't. Ze hebben 't hoog in hun bol gekregen en de enige schuldigen daaraan zijn wij mannen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:45 schreef Cara het volgende:
[..]
vaardigheid? het is uberhaupt geen garantie meer dat ze ook maar iets voor je klaarmaken
Man man man.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan geen aardappels schillen. Schil altijd de hele aardappel weg.
Bakken tot er zwarte stukken op zittenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een hamburger omgedraait op de BBQ ja.
Daarom moet ik vriendin krijgen die goed kan koken. Maar vind die maar eens.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man man man, dat wordt nooit wat met jou hé.
wat doe jij er in ?quote:
Idd. Al dat bakken op bakken op bakken dat mensen met 't vlees doen. Dan ben je gewoon stuiterballen aan 't eten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vlees bakken hoeft vaak nieteens
90% is gewoon saus met water aanmaken, alles in een pan flikkeren (eventueel gehakt rullen of kip bruinbakken, niet doorbakken) en dan de schaal inflikkeren
Ik meen 't.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt man. Dat had ik echt even nodig.
jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat ventje heeft voor alles wel 1000 excuses om iets niet te doen. Ik zou er doodmoe van worden als dat m'n zoon was.
Mijn oom deed vroeger de zout altijd in het bakje en toen zag ik niet dat er patat inzat. Toen dacht ik dat hij kon toveren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn opa vroeger altijd in de schuur. Zelfgeschilde friet door oma.
Je slaat de spijker op zijn kop.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik geef 't op. Je bent gewoon een kneus, sorry.
Beetje verbrandquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bakken tot er zwarte stukken op zitten
kaas is altijd goed erover heenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook. Al kan je het ook met aardappelpuree doen en dan begratineren. Echt lekker man, moetj e proberen.
verbegratinerenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook. Al kan je het ook met aardappelpuree doen en dan begratineren. Echt lekker man, moetj e proberen.
boeit mij hequote:
Nja, ik vind 't leuk om te doen. 't is dat je als kok echt teringlange dagen moet maken en altijd moet werken als anderen vrij zijn, anders was ik kok geworden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:46 schreef Cara het volgende:
[..]
ja daar heb ik ook geen problemen mee. maar denk maar niet dat ik maar drie kwartier sta als mn ouders langskomen
Deze post is zo vaag dat er ook wel magie in het spel moet zijn geweest.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn oom deed vroeger de zout altijd in het bakje en toen zag ik niet dat er patat inzat. Toen dacht ik dat hij kon toveren.
Kip, hamburgers, worstjes. Easy as hellquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er is niks lastiger dan goed BBQen man. Als je goed vlees hebt tenminste.
ja zekerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Reden waarom je in een studentenhuis geen frituur moet zetten. Levensgevaarlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |