Kan 6 prijzen pakken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:16 schreef BenGepeept het volgende:
Heb echt geen idee wat Guardiola daar straks komt doen. Die kerel spreekt 2 woorden Duits en voor de rest kan het alleen maar slechter gaan.
CL is afwachten maar de rest moet hij toch wel kunnen pakken ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:23 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Kan 6 prijzen pakken.
Duitse supercup
Europese supercup
Wereldcup voor clubteams
Kampioen van Duitsland
Beker van Duitsland
Champions League.
Ah, Arjen Floppen doet toch weer mee.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling Bayern München - Neuer; Lahm, Van Buyten, Boateng, Alaba; Martínez, Schweinsteiger; Robben, Müller, Ribéry; Gomez
Natuurlijk, hoezo niet?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ah, Arjen Floppen doet toch weer mee.
Kroos is niet fit hequote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ah, Arjen Floppen doet toch weer mee.
quote:
Ja maar ik had verwacht dat Robben ook wel weer geblesseerd zou zijn, maar dat gebeurt natuurlijk mei 2014, net voor het WKquote:
Nee hoor, volgend seizoen gaat die niet veel aan bod komenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Ja maar ik had verwacht dat Robben ook wel weer geblesseerd zou zijn, maar dat gebeurt natuurlijk mei 2014, net voor het WK
Dan gebeurt het wel tijdens de laatste oefenwedstrijd van Oranje, zoals voor het WK 2010 gebeurdequote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee hoor, volgend seizoen gaat die niet veel aan bod komen
Is dat een ramp dan ? Je doet net alsof die heel belangrijk is .quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dan gebeurt het wel tijdens de laatste oefenwedstrijd van Oranje, zoals voor het WK 2010 gebeurde
Ik ben juist degene die steeds zegt dat het een overrated jochie is dat vaker wedstrijden slecht speelt dan goed. Ik geef toe dat hij soms beslissend kan zijn maar je kan nooit echt op hem rekenen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is dat een ramp dan ? Je doet net alsof die heel belangrijk is .
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |