Kan 6 prijzen pakken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:16 schreef BenGepeept het volgende:
Heb echt geen idee wat Guardiola daar straks komt doen. Die kerel spreekt 2 woorden Duits en voor de rest kan het alleen maar slechter gaan.
CL is afwachten maar de rest moet hij toch wel kunnen pakken ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:23 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Kan 6 prijzen pakken.
Duitse supercup
Europese supercup
Wereldcup voor clubteams
Kampioen van Duitsland
Beker van Duitsland
Champions League.
Ah, Arjen Floppen doet toch weer mee.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling Bayern München - Neuer; Lahm, Van Buyten, Boateng, Alaba; Martínez, Schweinsteiger; Robben, Müller, Ribéry; Gomez
Natuurlijk, hoezo niet?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ah, Arjen Floppen doet toch weer mee.
Kroos is niet fit hequote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ah, Arjen Floppen doet toch weer mee.
quote:
Ja maar ik had verwacht dat Robben ook wel weer geblesseerd zou zijn, maar dat gebeurt natuurlijk mei 2014, net voor het WKquote:
Nee hoor, volgend seizoen gaat die niet veel aan bod komenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Ja maar ik had verwacht dat Robben ook wel weer geblesseerd zou zijn, maar dat gebeurt natuurlijk mei 2014, net voor het WK
Dan gebeurt het wel tijdens de laatste oefenwedstrijd van Oranje, zoals voor het WK 2010 gebeurdequote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee hoor, volgend seizoen gaat die niet veel aan bod komen
Is dat een ramp dan ? Je doet net alsof die heel belangrijk is .quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dan gebeurt het wel tijdens de laatste oefenwedstrijd van Oranje, zoals voor het WK 2010 gebeurde
Ik ben juist degene die steeds zegt dat het een overrated jochie is dat vaker wedstrijden slecht speelt dan goed. Ik geef toe dat hij soms beslissend kan zijn maar je kan nooit echt op hem rekenen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is dat een ramp dan ? Je doet net alsof die heel belangrijk is .
Dat biafraantje van Feyenoord kan er mss spelen . Maar van dat WK moet je sowieso geen hol verwachten denk ik . Louis heeft bijv liever Kuyt dan Stuntelaarquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ben juist degene die steeds zegt dat het een overrated jochie is dat vaker wedstrijden slecht speel dan goed. Ik geef toe dat hij soms beslissend kan zijn maar je kan nooit echt op hem rekenen.
Echter, op de linkervleugel hebben we geen beter alternatief. Tenzij jij genoegen neemt met Boerrigter, maar zelfs als Ajacied zie ik dat niet als een optie.
Welk snotjoch?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat snotjoch van Feyenoord kan er mss spelen . Maar van dat WK moet je sowieso geen hol verwachten denk ik . Louis heeft bijv liever Kuyt dan Stuntelaar
Als van Persie er niet is gaat zijn grootste billenlikker spelen hoor. En ik bedoel die Boetius .quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Welk snotjoch?
En nee, Kuyt wordt wellicht gedropt na de kwalificatiereeks of hij blijft bij de groep voor een coachende rol, maar ik denk niet dat hij zal spelen op het WK, zo dom zal Van Gaal echt niet zijn.
Nee, Hunterlaar is tweede keus, Kuyt derde of vierde.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als van Persie er niet is gaat zijn grootste billenlikker spelen hoor. En ik bedoel die Boetius .
Bij Boetius zie ik toch meer intelligentie dan straattuig Jetro .quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, Hunterlaar is tweede keus, Kuyt derde of vierde.
Boëtius is een groot talent, ik weet alleen niet of hij wel klaar is voor het WK 2014, komt misschien nog te vroeg, tenzij hij zich supergoed ontwikkeld komend jaar.
Maar laten we dit soort spelers niet te vroeg meenemen naar grote toernooien met Oranje, we willen toch voorkomen dat hij eindigt als Willems
Om een signaal af te geven naar Huntelaar dat hij beter moet presteren bij zijn club en een basisplaats moet hebbenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij Boetius zie ik toch meer intelligentie dan straattuig Jetro .
En verklaar dan maar eens waarom Louis Huntelaar niet meeneemt naar Azie ? en wel dat spitsje van Norwich voor volgend seizoen
Dat heeft die en hij scoorde de laatste tijd aardig wat goals voor Schalleke .quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Om een signaal af te geven naar Huntelaar dat hij beter moet presteren bij zijn club en een basisplaats moet hebben
Die spelen toch op een andere positie in de verdediging?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat heeft die en hij scoorde de laatste tijd aardig wat goals voor Schalleke .
Maarja Louis kan je ook niet serieus nemen op dat vlak . Wel Nelom meenemen maar Buttner niet ?
nee allebei linksback.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die spelen toch op een andere positie in de verdediging?
Dat is dan inderdaad een heel vreemde keuzequote:
Of Tiendalli verkiezen boven vd Wiel . Al denk ik dat Greg niet wordt opgeroepen vanwege het EKquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is dan inderdaad een heel vreemde keuze
Hij wil 2 verschillende backs, een aanvallende en een verdedigende.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat heeft die en hij scoorde de laatste tijd aardig wat goals voor Schalleke .
Maarja Louis kan je ook niet serieus nemen op dat vlak . Wel Nelom meenemen maar Buttner niet ?
Buttner past natuurlijk niet in zijn profielschets . Ach wie ben ik om god Louis tegen te sprekenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij wil 2 verschillende backs, een aanvallende en een verdedigende.
De CL winnen voor je club is falenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:05 schreef TLC het volgende:
[..]
noem eens hoogtepunten in jouw leven dan ??
De aandacht die hij nu krijgt voor z'n matige grappen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:05 schreef TLC het volgende:
[..]
noem eens hoogtepunten in jouw leven dan ??
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:06 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
De aandacht die hij nu krijgt voor z'n matige grappen.
Nog steeds heeft hij de winnende gemaaktquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je genoeg kansen krijgt gaat er vanzelf wel 1tje erin
Dat hij zoveel kansen krijgt zegt al genoegquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je genoeg kansen krijgt gaat er vanzelf wel 1tje erin
Gouden Bal en alles voor die Groningerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds heeft hij de winnende gemaakt
ze bedienen hem goed jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat hij zoveel kansen krijgt zegt al genoeg
Ben er een paar keer geweest, het is echt imposant ja. Wel jammer dat die sintelbaan de toeschouwers zo ver weg zet, maar ok dat is ook weer de charme van zo'n oud stadion.quote:
Beetje saai tot nu toe. Robben komt pas de 2de helft in aktie zoals u weetquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:21 schreef Rabieluh het volgende:
Wat is dit topic rustig trouwens, geeft niemand om de duitse beker of is half vbl geband?
iddquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nu het Alaba is hoor je ze hier niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |