Nee man, je ruikt het toch ook?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan moet je elke keer checken. Dus om de halve minuut checken ofzo. Dat is irritant.
jaquote:
Wijsheid komt met de jaren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo kun je bitterballen wel op tijd eruit halen en je rijst niet?
nee na 3 minuten ofzoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan moet je elke keer checken. Dus om de halve minuut checken ofzo. Dat is irritant.
Nee hoor dat is hartstikke easy.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is 10x zo moeilijk dan een tosti hoor battieboy.
Onze huisgenotes gingen wel eens koken voor ons, dan gingen ze eerst de blokjes kipfilet 8 minuten bakken, dan de groenten tot die zacht waren en dan nog eens de saus 5 minuten laten doorkoken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
goed voor de beginnende student dus
ik moet dr ook niet aan denken
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onze huisgenotes gingen wel eens koken voor ons, dan gingen ze eerst de blokjes kipfilet 8 minuten bakken, dan de groenten tot die zacht waren en dan nog eens de saus 5 minuten laten doorkoken.Dan snap je er echt helemaal niks van.
Ik heb ook wel eens broodje kroket met rauwe uitjes. satesaus, ketchup, mayo en mosterdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had bitterballen met satesaus vanavond.zo lekker
Neem een vriendin.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:31 schreef vandermar het volgende:
Ik ga trouwens na de zomer het huis uit en ik kan niet koken
Je kunt toch een kookwekker zetten en/of in de buurt blijven? Je bent toch met nog iets bezig naast de rijst ondertussen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga niet de hele tijd bij de pan staan.
Mijn zus heeft ook geen frituur.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ken een boerenlul die geen frituur heeft.
quote:
hun seksleven zal geweldig zijn...quote:
Ja dat is lekker man, maar zit zoveel snelle koolhydraten in.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee aardappels is lekker man. Gebakken aardappels
Neequote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt toch een kookwekker zetten en/of in de buurt blijven? Je bent toch met nog iets bezig naast de rijst ondertussen?
ik ook nietquote:
Lastig te maken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:42 schreef Jimbo het volgende:
ook makkelijk zijn braadzakken of overnschotels
alles erin flikkeren, aantal min op aantal graden staan op het pak. klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |