Met je mond op de kast en dan zuigen?quote:
Als je niet kan koken moet je je wel zorgen gaan maken over hoe je later op de been blijft hoor.quote:
Dat komt allemaal wel als ik op mezelf woon. Uit noodzaak. Nu nog niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja, das een basis behoefte man.
je bent fucking 19-20 en je kan nog geen aardappel schillen...kom op
*meldquote:
Ja want hij weet niet hoe je een stofzuiger gebruikt hi ha hoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Met je mond op de kast en dan zuigen?
Dan ben je niet aan 't koken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bouten. Bakken tot er zwarte stukken op zitten en het vlees er bijna van af valt
als ie dat nou nog nooit nodig heeft gehad en het is hem nooit geleerd, ach ja. je leert het in een uurtje.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja, das een basis behoefte man.
je bent fucking 19-20 en je kan nog geen aardappel schillen...kom op
Ja maar dat komt echt wel goed joh.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je niet kan koken moet je je wel zorgen gaan maken over hoe je later op de been blijft hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Stel je niet zo aan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je niet kan koken moet je je wel zorgen gaan maken over hoe je later op de been blijft hoor.
Bier drinken, beetje ouwehoeren enzo. Daar gaat een BBQ omquote:
Denken dat jij op jezelf kan wonen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt allemaal wel als ik op mezelf woon. Uit noodzaak. Nu nog niet.
wat weet jij precies over later op de been blijven?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
als je dalijk op jezelf zit ga je jankend elke avond naar je moeder om eten te halen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt allemaal wel als ik op mezelf woon. Uit noodzaak. Nu nog niet.
Niet dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denken dat jij op jezelf kan wonen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat komt echt wel goed joh.Niet zo op zoek zijn naar aandacht man, en als je serieus bent zoek hulp buiten Fok!.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alvast gefeliciteerdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn oma is morgen overigens jarig. Dus doe eens aardig tegen elkaar.
Dan ga ik nogmaals naar 'jesus is my nigga' luisteren.
Dit. Anders krijg je ook nooit een meid. Als ze een kind willen neuken ze wel een echte vent.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je dalijk op jezelf zit ga je jankend elke avond naar je moeder om eten te halen.
ik ken ook zn gozer, nu 29(!) en eet al sinds ie uit huis is ELKE FUCKING AVOND nog bij paps en mams (die tevens ook zn was nog doen)
te kansloos voor woorden.
Leer voor jezelf zorgen vent, en ga zo snel mogelijk het huis uit
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat komt echt wel goed joh.2 jaar te leven? want?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |