abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127293210
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 12:07 schreef Theoden het volgende:

De Turkse oproerpolitie heeft vrijdagochtend een einde gemaakt aan een protestactie in een park in Istanbul tegen het kappen van bomen.

Enkele honderden betogers voerden al vier dagen actie tegen de door de overheid geplande renovatie van het centrale Taksim-plein. De actievoerders willen dat het bij het plein behorende Gezi-park behouden blijft en er geen bomen worden gekapt.

De politie zette traangas in en maakte ook gebruik van het waterkanon om de betogers uiteen te drijven. Een onbekend aantal demonstranten raakte gewond toen zij, achtervolgd door de politie, over een muur wilden klimmen en deze onder hun gewicht instortte. Dat heeft het persbureau Dogan gemeld.
quote:
Dit kan nog wel eens flinke gevolgen gaan hebben. Er is namelijk nog steeds geen einde gemaakt en er gaan steeds meer mensen de straat op. Morgen zullen er in alle grote steden grote protesten plaatsvinden.
En dan te bedenken dat het allemaal heel vredig begon...

En zo verder ging.

Live stream
http://www.geziparki.org/

http://www.livestream.com(...)annel=revoltistanbul

Nu.nl
http://www.nu.nl/buitenla(...)je-breiden-zich.html
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_127293213

Bron: http://imgur.com/q3XfOFf

Weinig uit op te maken natuurlijk, gezien het gebrek aan bronnen.
pi_127293233
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:21 schreef VanHattem het volgende:
[ afbeelding ]

Bron: http://imgur.com/q3XfOFf

Weinig uit op te maken natuurlijk, gezien het gebrek aan bronnen.
Dit soort knutselwerkjes voegen niet heel veel toe :').
  zaterdag 1 juni 2013 @ 18:23:38 #4
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_127293274
Ongelofelijk dat de media er zo weinig over bericht.
pi_127293283
Vraag me af waarom nu.nl nog niks heeft gezegd hierover. Misschien omdat het zaterdag is ofzo.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_127293300
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:22 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Dit soort knutselwerkjes voegen niet heel veel toe :').
:')
pi_127293302
Die vrouw is niet overleden... Zij is geopereerd en leeft nog.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 18:25:25 #8
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_127293312
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:20 schreef De_Guidance het volgende:

Zeg dan niet dat het vroeger erger was. Alleen dat jij er nu meer last van hebt.
Ik vind dictator Erdoğan erger. Meningsverschillen zullen er altijd zijn. Hier gaat in elk geval de vlag uit als hij valt.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_127293323
quote:
3s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:25 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Ik vind dictator Erdoğan erger. Meningsverschillen zullen er altijd zijn. Hier gaat in elk geval de vlag uit als hij valt.
Yep. Bij ons ook :)
pi_127293336
quote:
3s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:25 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Ik vind dictator Erdoğan erger.
Objectief gezien is dat pure onzin. Maar je mag dat vinden.
pi_127293343
Het gaat hier niet om links vs rechts, seculier vs moslim. Het is van een aantal hippies die protesteerden voor wat groen verandert in een algeheel landelijk protest tegen de regering en het beleid dat zij voeren.

Er zitten genoeg links gespuis, pkkers, mensen die rellen om het rellen etc bij maar ook genoeg normale mensen. En nee, Erdogan zal niet aftreden nog zal er een staatsgreep gepleegd worden door het leger (zowat alle hoge officieren zitten nu vast en hun macht is beperkt). Dit is gewoon een wake-up call voor alle partijen wat er precies speelt (buitenlandse media laat alles zien, Turkse media doet alsof er niks aan de hand is).

Mensen zijn het gedraai van Erdogan gewoon zat, alles waar hij 10 jaar geleden 'nee' tegen zei doet hij nu wel. En hij komt er mee weg omdat hij af en toe de moslim uithangt en de mensen trickt om op hem te stemmen omdat er geen beter alternatief is.

En juist daarom hebben ze zo'n groot ego en denken ze dat ze alles kunnen maken.
pi_127293352
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:26 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Dus jij keurt zijn acties goed? Zijn handelen van nu keur jij goed?
  zaterdag 1 juni 2013 @ 18:28:00 #13
24533 ACT-F
pi_127293373
quote:

[..]

Jouw objectiviteit is niet de mijne. Maar dat heb ik al in andere bewoordingen aangegeven.
pi_127293390
quote:

[..]

Inderdaad. Ik ben ook niet zo gecharmeerd van Erdogan maar om te zeggen dat het in Turkije nu slechter is dan in de jaren 80/90 is simpelweg idioot.
pi_127293395
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:26 schreef expans het volgende:
Het gaat hier niet om links vs rechts, seculier vs moslim. Het is van een aantal hippies die protesteerden voor wat groen verandert in een algeheel landelijk protest tegen de regering en het beleid dat zij voeren.

Er zitten genoeg links gespuis, pkkers, mensen die rellen om het rellen etc bij maar ook genoeg normale mensen. En nee, Erdogan zal niet aftreden nog zal er een staatsgreep gepleegd worden door het leger (zowat alle hoge officieren zitten nu vast en hun macht is beperkt). Dit is gewoon een wake-up call voor alle partijen wat er precies speelt (buitenlandse media laat alles zien, Turkse media doet alsof er niks aan de hand is).

Mensen zijn het gedraai van Erdogan gewoon zat, alles waar hij 10 jaar geleden 'nee' tegen zei doet hij nu wel. En hij komt er mee weg omdat hij af en toe de moslim uithangt en de mensen trickt om op hem te stemmen omdat er geen beter alternatief is.

En juist daarom hebben ze zo'n groot ego en denken ze dat ze alles kunnen maken.
Dat er een etterbuil opengebroken is, daarin kun je idd gelijk hebben.
Ik had dit iig niet verwacht... Ik hoor van Turken hier alleen maar hoe geweldig Erdogan is...
I´m back.
pi_127293411
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:28 schreef Hierro het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik ben ook niet zo gecharmeerd van Erdogan maar om te zeggen dat het in Turkije nu slechter is dan in de jaren 80/90 is simpelweg idioot.
Maar voor de gewone man/vrouw ook?
I´m back.
pi_127293432
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:28 schreef Hierro het volgende:

[..]

Ik vind het zelfs egoïstisch. Een bepaald deel samenleving moet een klein beetje inleveren en ze roepen dat het erger is dan in de vreselijke jaren '80 en '90.

Ben het verder totaal niet eens met die winkelcentra en de conservatieve punten van de AKP.
pi_127293451
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat er een etterbuil opengebroken is, daarin kun je idd gelijk hebben.
Ik had dit iig niet verwacht... Ik hoor van Turken hier alleen maar hoe geweldig Erdogan is...
Dat zegt iets over het soort aan Turken, dat zich hier heeft gevestigd.. In Turkije is er nog zoiets als vooruitgang, wat je bij de Turken hier niet echt ziet.
pi_127293471
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:31 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Dat zegt iets over het soort aan Turken, dat zich hier heeft gevestigd.. In Turkije is er nog zoiets als vooruitgang, wat je bij de Turken hier niet echt ziet.
Voortgang is voor ieder anders.
pi_127293475
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:31 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Bij de ouderen zul je idd wel gelijk hebben... die zitten wrs een beetje versteend ook in de tijd...
I´m back.
pi_127293482
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:30 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ik vind het zelfs egoïstisch. Een bepaald deel samenleving moet een klein beetje inleveren en ze roepen dat het erger is dan in de vreselijke jaren '80 en '90.

Ben het verder totaal niet eens met die winkelcentra en de conservatieve punten van de AKP.
Een klein beetje inleveren? Seculier zijn is niet iets wat klein is.
pi_127293498
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:32 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Precies.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_127293500
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:32 schreef expans het volgende:

[..]

Voortgang is voor ieder anders.
Dat is waar. Maar mijn bedoeling was te verduidelijken dat de Turken hier en de Turken in Turkije niet op een hoop te gooien zijn.
pi_127293539
quote:

[..]

Turkije is nog steeds seculier.
pi_127293581
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:35 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Turkije is nog wel seculier. Als Erdogan zijn gang kan gaan is Turkije dat niet meer.
pi_127293582
quote:

[..]

Nog wel ja.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 18:37:44 #27
181126 MouzurX
Misschien?
pi_127293584
quote:

[..]

Wat is niet-seculier dan? Wanneer kan je zeggen dat een land niet-seculier is?
Er worden aardig wat wetten nu er doorheen gedrukt vanuit een islamitisch oogpunt.
pi_127293597
quote:
Another woman protesting in Istanbul told Agence France-Presse: "They want to turn this country into an Islamist state, they want to impose their vision all the while pretending to respect democracy."
Bron: http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-22740282

In hoeverre gaat het hier daadwerkelijk om angst voor islamisering? Ergens snap ik ze wel.
pi_127293610
Zolang dat seculier vs islam gedoe er is zal de AKP stemmen binnen blijven harken omdat het meerendeel moslim is en het ze wel bevalt.
pi_127293632
Mijn sympathie voor de demonstranten.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_127293640
quote:

[..]

Waar maak je je druk om. Met het toenemen van de welvaart zal het aantal moslims evenredig afnemen. Eigenlijk zou je Erdogan dus juist moeten steunen.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 18:41:02 #32
24533 ACT-F
pi_127293673
quote:
5s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:38 schreef VanHattem het volgende:

[..]

Bron: http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-22740282

In hoeverre gaat het hier daadwerkelijk om angst voor islamisering? Ergens snap ik ze wel.
Een alcoholverkooppunt gebroederlijk naast een moskee kun je vergeten.
pi_127293678
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:39 schreef rsfxrs020 het volgende:

[..]

Waar maak je je druk om. Met het toenemen van de welvaart zal het aantal moslims evenredig afnemen. Eigenlijk zou je Erdogan dus juist moeten steunen.
Wat? Moet ik hier serieus op gaan reageren?
pi_127293679
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:39 schreef rsfxrs020 het volgende:

[..]

Wat is dat nu weer voor onzin. In de VS lopen er nog miljoenen christengekkies rond, vaak nog gestoorder dan de mafkezen die we hier in de biblebelt hebben rondlopen. Dus die vlieger gaat echt niet zonder meer op.
pi_127293729
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:41 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Wat is dat nu weer voor onzin. In de VS lopen er nog miljoenen christengekkies rond, vaak nog gestoorder dan de mafkezen die we hier in de biblebelt hebben rondlopen. Dus die vlieger gaat echt niet zonder meer op.
Vooral in Amerika's heartland, waar de welvaart gemiddeld lager ligt dan aan de beide kusten...
I´m back.
pi_127293741
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:41 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

je bent gewoon jalours op christenen omdat die vredig door het leven gaan zonder zo gestressed te zijn zoals jij en achter elke media hype aan te hollen.
pi_127293761
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Vooral in Amerika's heartland, waar de welvaart gemiddeld lager ligt dan aan de beide kusten...
Alsof bij welvaartsgroei in Turkije wel opeens perfect verdeelde welvaart ontstaat. Punt is dat dit soort groepen vervelend genoeg nogal aanwezig zijn qua mondigheid en ze derhalve ook een relatief grote stempel kunnen drukken op beleid. Dat moet je gewoon niet willen.
pi_127293763
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:44 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

je bent gewoon jalours op christenen omdat die vredig door het leven gaan zonder zo gestressed te zijn zoals jij en achter elke media hype aan te hollen.
Oh god.. Zeg me dat dit gewoon puur ter vermaak is.. :)
pi_127293767
Verdikke zeg, zit net de foto's te bekijken... :{.
I´m back.
pi_127293778
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:44 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Alsof bij welvaartsgroei in Turkije wel opeens perfect verdeelde welvaart ontstaat. Punt is dat dit soort groepen vervelend genoeg nogal aanwezig zijn qua mondigheid en ze derhalve ook een relatief grote stempel kunnen drukken op beleid. Dat moet je gewoon niet willen.
Ja, okee, dat klopt idd wel.
I´m back.
pi_127293798
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:44 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Hoe naïef ben je, als je denkt dat de moslims zullen afnemen bij meer welvaart.
pi_127293809
quote:
18s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:41 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Een alcoholverkooppunt gebroederlijk naast een moskee kun je vergeten.
Daar zeg ik ook niets over.
pi_127293811
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:44 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

Ja, vet gefrustreerd dat ik de EO Jongerendag mis. Over de EO Jongerendag gesproken, moet je daar niet bij zijn of hou je niet van Jezus? Niet erg christelijk om zoiets over te slaan. Foei! Twee uur hellevuur.
pi_127293818
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:46 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Hoe naïef ben je, als je denkt dat de moslims zullen afnemen bij meer welvaart.
Dat zeg ik toch ook. ;)
  zaterdag 1 juni 2013 @ 18:47:55 #45
306109 francoisdublanc
pi_127293833
Wat voor rol spelen de millitairen hierin?
  zaterdag 1 juni 2013 @ 18:48:56 #46
181126 MouzurX
Misschien?
pi_127293859
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:47 schreef sonnyspek het volgende:
Geen rol, ze deelden volgens mij op de eerste dag wat mondkapjes uit, thats it.
pi_127293868
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:46 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ja, vet gefrustreerd dat ik de EO Jongerendag mis. Over de EO Jongerendag gesproken, moet je daar niet bij zijn of hou je niet van Jezus? Niet erg christelijk om zoiets over te slaan. Foei! Twee uur hellevuur.
Jezus is de verlosser dat weet iedereen maar jezus is niet zo lief voor mensen zoals jij zeker niet aangezien jij weet wat je te wachten staat zodra hij zijn oordeel zal vellen.
pi_127293893
quote:
Nou, dat hele Ergenekon gedoe heb ik wat gemist, maar als ik de Turken om mij heen mag geloven is er geen rol meer, immers: hun top zit nu in de gevangenis. Er is dus niet dat hun kan leiden.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 18:50:27 #49
24533 ACT-F
pi_127293901
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:46 schreef VanHattem het volgende:

[..]

Daar zeg ik ook niets over.
Dat kon eerst wel. En het feit dat in het holst van de nacht een oproep was tot gebed kon me weinig schelen. Leven en laten leven. Nu maak ik er echter wel een punt van. Ik wil geen geluidsoverlast als zij moeilijk doen over mijn levensstijl.
pi_127293905
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:49 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

Jezus is de verlosser dat weet iedereen maar jezus is niet zo lief voor mensen zoals jij zeker niet aangezien jij weet wat je te wachten staat zodra hij zijn oordeel zal vellen.
Je schreef Jezus zonder hoofdletter. Naam ijdel gebruiken staat ook een straf op. Wel netjes de regels blijven volgen.
pi_127293929
quote:
Maar hun handen jeuken om...?
De demonstranten te helpen?
I´m back.
pi_127293953
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:50 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Dat kon eerst wel. En het feit dat in het holst van de nacht een oproep was tot gebed kon me weinig schelen. Leven en laten leven. Nu maak ik er echter wel een punt van. Ik wil geen geluidsoverlast als zij moeilijk doen over mijn levensstijl.
Wat zeg je dit goed, kan mij er helemaal in vinden. Turkije is de vroegere Turkije niet meer.. Voorheen kon je relaxt een biertje bestellen. Nu word ik hoer genoemd als ik in Turkije een sigaretje opsteek. In het oosten kom ik liever niet meer, omdat ik weg word gekeken of hoer wordt genoemd als ik een strapless top aan heb. :r
pi_127293957
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:50 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Daar heb je wel een punt, maar wat is jouw mening hierover dan? Eens met de stelling die de demonstrant doet?
  zaterdag 1 juni 2013 @ 18:53:59 #54
181126 MouzurX
Misschien?
pi_127293980
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:50 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Nou, dat hele Ergenekon gedoe heb ik wat gemist, maar als ik de Turken om mij heen mag geloven is er geen rol meer, immers: hun top zit nu in de gevangenis. Er is dus niet dat hun kan leiden.
Naja er zijn toch altijd leiders?
pi_127294003
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar hun handen jeuken om...?
De demonstranten te helpen?
Militairen in Istanboel schijnen hun gasmaskers aan demonstranten te hebben gegeven.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_127294013
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:53 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Naja er zijn toch altijd leiders?
Tbh, geen idee.. Wat betreft hoe het leger in Turkije nu wordt geleidt, heb ik weinig kennis.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 18:55:31 #57
306109 francoisdublanc
pi_127294019
Reuters stream eruit. :(
  zaterdag 1 juni 2013 @ 18:55:59 #58
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_127294031
WTF???? Ah, Die twee zijn geen vrienden, dat verklaard een hoop..

http://blogs.aljazeera.co(...)over-turkey-violence

_O-
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zaterdag 1 juni 2013 @ 18:56:02 #59
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_127294033

[ Bericht 100% gewijzigd door Voorschrift op 02-06-2013 00:03:48 ]
pi_127294059
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:54 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]

Militairen in Istanboel schijnen hun gasmaskers aan demonstranten te hebben gegeven.
pi_127294067
Dat turkije qua politie brutaliteit, overheids repressie en zinloos geweld tegen zijn onschuldige burgers nog niet aan westerse normen voldoet is een publiek geheim, maar het brute geweld van de afgelopen dagen doet zelfs de linkse politici met stomheid verbazen. Hoe heeft turkije ooit een NAVO lid kunnen worden terwijl het zo exessief geweld uitoefend op vreedzame protestanten.
Net iets waarvoor het Syrie millitair aanvalt met jihadisten gebruikt turkije nu zelf millitaire wapens om zijn volk te onderdrukken... o de ironie.
Staatsgeweld tegen onschuldige burgers:

Nog een video die het brute staatsgeweld van turkije documenteerd.
http://www.liveleak.com/view?i=640_1370095810
pi_127294092
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar voor de gewone man/vrouw ook?
Vrijwel iedereen heeft het nu beter dan vroeger, en dan bedoel ik niet alleen op financieel gebied. Ja, er zitten bijvoorbeeld veel journalisten vast, maar dat is altijd al zo geweest in Turkije. Sterker nog, vroeger was het wel een tikkeltje erger. Toen mocht je al blij zijn als je levend de gevangenis verlaatte.

Waar ik mij vooral aan erger is dat er de illusie wordt gewekt dat Turkije voor de AKP-periode een goed functionerende democratie was waar mensenrechten en vrijheden gerespecteerd werden en dat Erdogan daar dus een einde aan heeft gemaakt.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 19:00:12 #63
306109 francoisdublanc
pi_127294158
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:57 schreef PrepperNL het volgende:
Dat turkije qua politie brutaliteit, overheids repressie en zinloos geweld tegen zijn onschuldige burgers nog niet aan westerse normen voldoet is een publiek geheim, maar het brute geweld van de afgelopen dagen doet zelfs de linkse politici met stomheid verbazen. Hoe heeft turkije ooit een NAVO lid kunnen worden terwijl het zo exessief geweld uitoefend op vreedzame protestanten.
Net iets waarvoor het Syrie millitair aanvalt met jihadisten gebruikt turkije nu zelf millitaire wapens om zijn volk te onderdrukken... o de ironie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Die foto van die brug is niet van deze protesten.
pi_127294169
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:58 schreef Hierro het volgende:

[..]

Vrijwel iedereen heeft het nu beter dan vroeger, en dan bedoel ik niet alleen op financieel gebied. Ja, er zitten bijvoorbeeld veel journalisten vast, maar dat is altijd al zo geweest in Turkije. Sterker nog, vroeger was het wel een tikkeltje erger. Toen mocht je al blij zijn als je levend de gevangenis verlaatte.

Waar ik mij vooral aan erger is dat er de illusie wordt gewekt dat Turkije voor de AKP-periode een goed functionerende democratie was waar mensenrechten en vrijheden gerespecteerd werden en dat Erdogan daar dus een einde aan heeft gemaakt.
Als die illusie inderdaad gewekt zou worden, zou ik mij compleet kunnen vinden in datgene wat jij zegt. Maar misschien kun je dan vertellen waar zo'n illusie gewekt wordt? Ik zie het nergens.
pi_127294209
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:58 schreef Hierro het volgende:

[..]

Daar stap je dan toch niet overheen: veel journalisten zitten in de gevangenis... ja en nu overleven ze het wel???
Ik vind dat sws stuitend...
En ik vraag het me echt af of het allemaal een vooruitgang is voor de gewone man/vrouw, bijv. ook op immaterieel gebied... deze etterbuil die openbreekt, komt toch ergens vandaan?
En trouwens de inflatie is gewoon > 10% hč.
I´m back.
pi_127294247
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 19:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Daar stap je dan toch niet overheen: veel journalisten zitten in de gevangenis... ja en nu overleven ze het wel???
En ik vraag het me echt af of het allemaal een vooruitgang is voor de gewone man/vrouw, bijv. ook op immaterieel gebied... deze etterbuil die openbreekt, komt toch ergens vandaan?
De vooruitgang in Turkije is economisch.. Verder wat vooruitgang in de wijze waarop Koerden behandeld worden. Verder zie ik geen vooruitgang. Mensen worden meer islamitisch en dat vind ik eng.
pi_127294356
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 19:03 schreef Ambipur het volgende:

[..]

De vooruitgang in Turkije is economisch.. Verder wat vooruitgang in de wijze waarop Koerden behandeld worden. Verder zie ik geen vooruitgang. Mensen worden meer islamitisch en dat vind ik eng.
Nee, dat kan ik begrijpen...
I´m back.
pi_127294483
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:57 schreef PrepperNL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Heb jij gezien hoe de Merikaanse politie tekeer ging tegen de occupy demonstranten? Vraag jij je ook af hoe de VS ooit NAVO lid heeft kunnen worden?
pi_127294526
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 19:10 schreef polderturk het volgende:

[..]

Heb jij gezien hoe de Merikaanse politie tekeer ging tegen de occupy demonstranten? Vraag jij je ook af hoe de VS ooit NAVO lid heeft kunnen worden?
heb jij dat filmpje gezien?
Verdedig je het overheidsgeweld van erdogan dan nog steeds?
  Moderator zaterdag 1 juni 2013 @ 19:11:53 #70
236264 crew  capricia
pi_127294535
quote:

[..]

dat is een goede verklaring waarom Turkije dit mag... :+
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_127294574
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 19:00 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Als die illusie inderdaad gewekt zou worden, zou ik mij compleet kunnen vinden in datgene wat jij zegt. Maar misschien kun je dan vertellen waar zo'n illusie gewekt wordt? Ik zie het nergens.
Oh, dat kan je vaak genoeg lezen in topics die gaan over Turkije en Erdogan. Je krijgt dan berichten in de trant van: 'Onder Erdogan gaat Turkije de verkeerde kant op' of 'Erdogan verloochent de erfenis van Ataturk.' Moet je maar eens een paar topics met Erdogan als onderwerp doorspitten.

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 19:03 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Vooral niet naar Turkije gaan als je bang bent voor islamieten :D
pi_127294745
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 19:13 schreef Hierro het volgende:

[..]

Oh, dat kan je vaak genoeg lezen in topics die gaan over Turkije en Erdogan. Je krijgt dan berichten in de trant van: 'Onder Erdogan gaat Turkije de verkeerde kant op' of 'Erdogan verloochent de erfenis van Ataturk.' Moet je maar eens een paar topics met Erdogan als onderwerp doorspitten.

[..]

Vooral niet naar Turkije gaan als je bang bent voor islamieten :D
:') Zolang ik mij nog thuis voel in Turkije, blijf ik daarheen gaan.

Ik vond het goed gaan hoor, toen Erdogan er net zat.. Tot meneer met bepaalde eisen kwam en het gaat steeds een stapje verder..

quote:

[..]

http://webtv.hurriyet.com(...)rilmayi-bekledi.aspx

http://webtv.hurriyet.com(...)a-da-biber-gazi.aspx

Wat vind jij hier van? Onschuldige mensen, die niet eens aan het protesteren waren bespuiten met traangas?
  zaterdag 1 juni 2013 @ 19:17:41 #73
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_127294760
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 19:11 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

Damn, dat filmpje..
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_127294823
Oh en voor onze geliefde fokkers die het over Koerden hebben, kijk eens wat er in Van heeft plaatsgevonden:

http://webtv.hurriyet.com(...)a-destek-eylemi.aspx
pi_127294919
USA en Turkije overheid zuigt!! :+
  zaterdag 1 juni 2013 @ 19:22:16 #76
24533 ACT-F
pi_127294955
quote:
5s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:52 schreef VanHattem het volgende:

[..]

Daar heb je wel een punt, maar wat is jouw mening hierover dan? Eens met de stelling die de demonstrant doet?
Welke stelling? Ben nu noodgedwongen overgestapt op een tablet dus even geen updates van mijn kant. Mijn fles Efes eist nu mijn aandacht op :9
  Moderator zaterdag 1 juni 2013 @ 19:22:56 #77
236264 crew  capricia
pi_127294980
quote:
4s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 19:17 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Damn, dat filmpje..
jee. Heftig zeg. :r
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_127295020
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 19:22 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Welke stelling? Ben nu noodgedwongen overgestapt op een tablet dus even geen updates van mijn kant. Mijn fles Efes eist nu mijn aandacht op :9
Jij vuile atheïst.
pi_127295100
Turkse overheid gebruikt zware trangas en pepperspray bommen op onschuldige demonstranten.
http://www.liveleak.com/ll_embed?f=cb1185928bc9
pi_127295143
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 19:25 schreef PrepperNL het volgende:
Turkse overheid gebruikt zware trangas en pepperspray bommen op onschuldige demonstranten.
Turken zijn wel tof,vergelijken met Nederland _O-
pi_127295147
quote:
Dat is al bekend..
  Moderator zaterdag 1 juni 2013 @ 19:28:30 #82
236264 crew  capricia
pi_127295211
quote:
waarom spuiten ze eigenlijk op de mensen die al zo duidelijk weg proberen te komen?
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 1 juni 2013 @ 19:29:33 #83
24533 ACT-F
pi_127295255
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 19:23 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Jij vuile atheïst.
Gelukkig verbloemt Ambipur alles O+
pi_127295282
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 19:28 schreef capricia het volgende:

[..]

waarom spuiten ze eigenlijk op de mensen die al zo duidelijk weg proberen te komen?
dat heet politiegeweld of staatsgeweld :)
pi_127295303
quote:
In die video lijkt me nu net een moment waarbij je 't zou kunnen tolereren. Groepje van tien-twintig agenten omsingeld door honderden mensen die met stokken op ze beginnen in te slaan.
pi_127295354
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 19:31 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

In die video lijkt me nu net een moment waarbij je 't zou kunnen tolereren. Groepje van tien-twintig agenten omsingeld door honderden mensen die met stokken op ze beginnen in te slaan.
Laten we het andersom doen! http://www.liveleak.com/view?i=05b_1370067606
1 persoon geslagen door agenten en een agent in burger. :r
pi_127295368
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 19:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Uiteraard is het verwerpelijk dat er zoveel mensen vastzitten. Ik zeg ook niet dat het acceptabel is. Mijn punt is dat Erdogan niet begonnen is met deze trend. Daarom vind ik het nogal apart dat mensen denken dat Erdogan Turkije naar de verdoemenis helpt, alsof de situatie zoveel anders was voor zijn periode. Onder de kemalisten (zijn tegenstanders) zal het ook geen pretje zijn. En ja, de inflatie is inderdaad erg hoog, moet je nagaan hoe erg het was voordat Erdogan en kornuiten aan de macht kwamen.
pi_127295461
Het is nu het juiste moment voor Bashar al-Assad om in de Turkse revolutie te stappen en de rebellen wapens te leveren tegen dictator Erdogan. Vervolgens zet ie de grens wijd open te zetten zodat er wat buitenlandse jihadies de grens over kunnen (wie weet ook NLse?) om tegen het Turkse regime te vechten. Yallah!
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_127295474
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 19:32 schreef Hierro het volgende:

[..]

Uiteraard is het verwerpelijk dat er zoveel mensen vastzitten. Ik zeg ook niet dat het acceptabel is. Mijn punt is dat Erdogan niet begonnen is met deze trend. Daarom vind ik het nogal apart dat mensen denken dat Erdogan Turkije naar de verdoemenis helpt, alsof de situatie zoveel anders was voor zijn periode. Onder de kemalisten (zijn tegenstanders) zal het ook geen pretje zijn. En ja, de inflatie is inderdaad erg hoog, moet je nagaan hoe erg het was voordat Erdogan en kornuiten aan de macht kwamen.
Het gaat om de "veranderingen" die Erdogan wil invoeren.. Beginnen klein: tegenstanders beschuldigen van poging tot staatsgreep. alcoholissues. morningafter pilletje verbieden etc etc.
Ik ben al bang voor zijn grote veranderingen.
pi_127295504
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 19:34 schreef Aloulou het volgende:
Het is nu het juiste moment voor Bashar al-Assad om in de Turkse revolutie te stappen en de rebellen wapens te leveren tegen dictator Erdogan. Vervolgens zet ie de grens wijd open te zetten zodat er wat buitenlandse jihadies de grens over kunnen (wie weet ook NLse?) om tegen het Turkse regime te vechten. Yallah!
:') Turken zijn geen ruw volk, zoals die arabieren. Nice try.
pi_127295512
Fotoslideshow van vreedzame turkse vrijheids demonstranten die bruut aangevallen worden door het dictatoriale regime:
http://www.liveleak.com/view?i=a2e_1370091928
pi_127295515
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 19:32 schreef Hierro het volgende:

[..]

Uiteraard is het verwerpelijk dat er zoveel mensen vastzitten. Ik zeg ook niet dat het acceptabel is. Mijn punt is dat Erdogan niet begonnen is met deze trend. Daarom vind ik het nogal apart dat mensen denken dat Erdogan Turkije naar de verdoemenis helpt. Onder de kemalisten (zijn tegenstanders) zal het ook geen pretje zijn. En ja, de inflatie is inderdaad erg hoog, moet je nagaan hoe erg het was voordat Erdogan en kornuiten aan de macht kwamen.
Nee, dat begrijp ik dat ze geen pretje zijn de kemalisten...
Sorry, om te zeggen misschien, maar dat zie je dus doorheen heel het Midden-Oosten, geen enkele kant van de medaille is echt jofel te noemen....
I´m back.
pi_127295528
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 19:32 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Laten we het andersom doen! http://www.liveleak.com/view?i=05b_1370067606
1 persoon geslagen door agenten en een agent in burger. :r
Filmpje al gezien. :P Een heft het ander ook niet op, he. ;) Alleen als ik naar filmpjes van tear gas kijk dan zijn er een hoop meer waarbij het overdreven veel gebruikt wordt. Bij dat filmpje juist niet.
pi_127295545
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 19:35 schreef Ambipur het volgende:
:') Turken zijn geen ruw volk, zoals die arabieren. Nice try.
Daar heb jij dan weer gelijk in.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_127295606
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 19:36 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Filmpje al gezien. :P Een heft het ander ook niet op, he. ;) Alleen als ik naar filmpjes van tear gas kijk dan zijn er een hoop meer waarbij het overdreven veel gebruikt wordt. Bij dat filmpje juist niet.
Lopen ook veel in burger rond.. Zal vast meevallen. :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 19:35 schreef PrepperNL het volgende:
Fotoslideshow van vreedzame turkse vrijheids demonstranten die bruut aangevallen worden door het dictatoriale regime:
http://www.liveleak.com/view?i=a2e_1370091928
Hey pipo, had je nog iets inhoudelijks te vermelden of kunnen we het doen met video's die al gezien zijn?
pi_127295688
Occupy protest in de VS. Een agent is vrolijk een groep vreedzame demonstranten aan het peppersprayen.

pi_127295788
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 19:40 schreef polderturk het volgende:
Occupy protest in de VS. Een agent is vrolijk een groep vreedzame demonstranten aan het peppersprayen.
Ja ook zo brutaal inderdaad, ik snap alleen niet hoe jij dat kunt verdedigen.
Op het filmpje alleen al zijn een stuk of 10 doden te zien wat suggereerd dat er al tientalle vreedzame burgers zijn vermoord door het regime in turkije. Zou jij als turk nog erger moeten vinden als ik als nuchtere hollander zou ik denken.
pi_127295812
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 19:11 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

Ik mag Erdogan totaal niet. Echter het NAVO lidmaatschap onbegrijpelijk noemen is te onzinnig voor woorden. Zie het geweld dat de Amerikaanse politieagenten hebben toegepast.
pi_127295858
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 19:43 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

Op het filmpje alleen al zijn een stuk of 10 doden te zien wat suggereerd dat er al tientalle vreedzame burgers zijn vermoord door het regime in turkije. Zou jij als turk nog erger moeten vinden als ik als nuchtere hollander zou ik denken.
Doden? waar..
pi_127295884
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 19:43 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

Ik was vergeten de video te plaatsen.

pi_127296092
quote:
Dit zijn koerden.. Dit heeft niets te maken met wat er nu gaande is.
pi_127296541
quote:
Syria accuses Erdogan of ‘terrorizing’ Turks
Information Minister Omran al-Zohbi accused Prime Minister Recep Tayyip Erdogan of Syria’s former ally Turkey on Saturday of “terrorizing” his own people and called on him to resign.

“The demands of the Turkish people do not justify this violence, and if Erdogan is incapable of using non-violent methods, then he should quit,” state television cited Zohbi as saying after rioting in Istanbul.

“Erdogan is leading his country in a terrorist way, destroying the civilization and achievements of the Turkish people.”

“The fact that he suppresses peaceful demonstrations proves that Erdogan is disconnected from reality,” Zohbi said, adding: “The Turkish people do not deserve such savagery.”

“We wish the Turkish people only stability and calm, and urge that Erdogan act wisely and not treat the Turks the way he has treated the Syrians,” he added.

Bron
:')
  zaterdag 1 juni 2013 @ 20:01:54 #104
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_127296568
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 19:45 schreef polderturk het volgende:

[..]

Ik was vergeten de video te plaatsen.

_O_ _O_ _O_
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 1 juni 2013 @ 20:09:13 #105
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_127296856

[ Bericht 100% gewijzigd door Voorschrift op 02-06-2013 00:04:56 ]
pi_127296984
:{.
I´m back.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 20:14:06 #107
24533 ACT-F
pi_127297045
  zaterdag 1 juni 2013 @ 20:17:01 #108
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_127297148

[ Bericht 100% gewijzigd door Voorschrift op 02-06-2013 00:06:01 ]
pi_127297161
Ga ergens anders flirten.
pi_127297213
quote:
Yo, dat zijn pas echt rellen. Daar kunnen die anti-EU protesteerders (eindelijk!) in Frankfurt nog wat van leren.
pi_127297413
Ik zie foto's van Ankara, Antalya, Izmir etc.. Nice.. :)
pi_127297712
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 20:23 schreef Ambipur het volgende:
Ik zie foto's van Ankara, Antalya, Izmir etc.. Nice.. :)
Beter dan NL :P
pi_127297758
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 20:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Beter dan NL :P
Tja, in Nederland gaan we gewoon samen aan de (overleg)tafel zitten.
pi_127297985
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 20:31 schreef rsfxrs020 het volgende:

[..]

Tja, in Nederland gaan we gewoon samen aan de (overleg)tafel zitten.
Behalve als je weg loopt :+
pi_127298216
Nou, de moslim mannen hier hebben mijn beeld weer bevestigd. Zelfs tijdens een discussie op Fok noemen ze je hoer. :')

Turkije is geen islamitisch land a la Iran, Irak of wat dan ook. Turkije is anders, klaar. De protesten hier zouden in bepaalde zandbakken niet eens mogelijk zijn geweest. Ja, in Egypte, maar daar werd je als vrouw zijnde live verkracht.
Het gaat hier over Turkije en niet over een gat als Irak. Ik kan in Turkije op straat roken en een whiskey cola bestellen als ik daar de behoefte aan heb. Dat wenst een groot deel in TR zo te houden, dus kunnen we kappen mij uit te maken voor hoer. Thanks.
pi_127298224
Het gaat ook gewoon door. :o Gaat er flink om weg op die livestream.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 20:42:02 #117
306109 francoisdublanc
pi_127298293
quote:
11s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 20:40 schreef Panzermaus het volgende:
Welke stream?
  zaterdag 1 juni 2013 @ 20:42:20 #118
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127298308
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 20:40 schreef Ambipur het volgende:
Nou, de moslim mannen hier hebben mijn beeld weer bevestigd. Zelfs tijdens een discussie op Fok noemen ze je hoer. :')

Turkije is geen islamitisch land a la Iran, Irak of wat dan ook. Turkije is anders, klaar. De protesten hier zouden in bepaalde zandbakken niet eens mogelijk zijn geweest. Ja, in Egypte, maar daar werd je als vrouw zijnde live verkracht.
Het gaat hier over Turkije en niet over een gat als Irak. Ik kan in Turkije op straat roken en een whiskey cola bestellen als ik daar de behoefte aan heb. Dat wenst een groot deel in TR zo te houden, dus kunnen we kappen mij uit te maken voor hoer. Thanks.
Waar heb je het nou weer over? :')

Je verwart users.
pi_127298343
quote:

Welke mannen waren dat?
  zaterdag 1 juni 2013 @ 20:43:44 #120
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127298364
En als je zo graag daar stoer wilt doen met je whiskeycola.. wtf doe je hier dan nog :')
  Moderator zaterdag 1 juni 2013 @ 20:43:47 #121
236264 crew  capricia
pi_127298367
quote:
11s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 20:40 schreef Panzermaus het volgende:
linkje?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_127298383
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 20:37 schreef Che_ het volgende:

[..]

Tja, dan niet. Je weet dat bier drinken in Islamitische landen not done is toch?
In de meeste Islamitische landen wordt bier verkocht en gedronken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_127298402
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 20:43 schreef Che_ het volgende:
En als je zo graag daar stoer wilt doen met je whiskeycola.. wtf doe je hier dan nog :')
Stil.
pi_127298445
quote:
Wat doe jij hier nog?
  zaterdag 1 juni 2013 @ 20:45:57 #125
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_127298455
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 20:45 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Wat doe jij hier nog?
Wat doe jij hier nog?
pi_127298468
quote:
idd, whiskey moet puur!

en dude :') grow up... tunnelvisie en moslim cliche's tot de max...
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 20:46:11 #127
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127298475
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 20:44 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Stil.
Dit bevestigt toch weer hoe zo'n type als jou een discussie gaat. Schreeuwen, schreeuwen,schreeuwen, maar nergens inhoudelijk op ingaan.
pi_127298478
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 20:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Wat doe jij hier nog?
Wat doen jullie hier nog?
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 1 juni 2013 @ 20:46:24 #129
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_127298487
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 20:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja jij dan
  zaterdag 1 juni 2013 @ 20:46:42 #130
306109 francoisdublanc
pi_127298502
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 20:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat doen wij hier nog?
  zaterdag 1 juni 2013 @ 20:46:47 #131
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_127298505
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 20:46 schreef Che_ het volgende:

[..]

Dit bevestigt toch weer hoe zo'n type als jou een discussie gaat. Schreeuwen, schreeuwen,schreeuwen, maar nergens inhoudelijk op ingaan.
Dat is het CHP model
pi_127298506
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 20:46 schreef Che_ het volgende:

[..]

Je vraagt mij waarom ik daar alco drink. Dat heb ik je uitgelegd.
pi_127298530
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 20:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Dat is het CHP model
Klopt. Het AKP model is de reden, dat deze topic bestaat. Zullen we dan weer inhoudelijk doen. Dank je wel.
  Moderator zaterdag 1 juni 2013 @ 20:47:19 #134
236264 crew  capricia
pi_127298532
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 20:46 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Wat doen wij hier nog?
in elk geval niet Erdogan verdedigen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_127298545
quote:

In Marokko en Tunesië zijn er anders ook gewoon protesten zonder verkrachtingen geweest. Wat is dit voor post.
Allah Al Watan Al Malik
pi_127298551
quote:
Ik kan in Turkije op straat roken en een whiskey cola bestellen als ik daar de behoefte aan heb.
Nog wel ja. Maar gezien Istanboel lange tijd de hoofdstad was van het kalifaat, kan het zo over zijn met ongelovig gedrag te vertonen op straat.
pi_127298587
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 20:47 schreef Shawn het volgende:

[..]

Nog wel ja. Maar gezien Istanboel lange tijd de hoofdstad was van het kalifaat, kan het zo over zijn met ongelovig gedrag te vertonen op straat.
Het Ottomaanse kalifaat was uiteindelijk vrij liberaal hoor. Vanaf 1854 werd bijvoorbeeld homoseksualiteit gelegaliseerd.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 20:49:05 #138
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127298603
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 20:46 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Je vraagt mij waarom ik daar alco drink. Dat heb ik je uitgelegd.
Nee, dat heb ik nergens gevraagd.

En ten tweede klink je als iemand die 1x per jaar voor anderhalve week naar een badplaats gaat, niet weet wat er in Turkije afspeelt en er hier in NL over klaagt alsof je daar woont.
pi_127298604
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 20:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

In Marokko en Tunesië zijn er anders ook gewoon protesten zonder verkrachtingen geweest. Wat is dit voor post.
Simpel kemalisme is simpel. :P
  Moderator zaterdag 1 juni 2013 @ 20:49:11 #140
236264 crew  capricia
pi_127298607
Nou, ik als vrouw werd anders flink aangesproken toen ik in Istanboel op een terras aan de wijn zat met een vriendin. :{
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_127298611
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 20:48 schreef De_Guidance het volgende:
Het Ottomaanse kalifaat was uiteindelijk vrij liberaal hoor. Vanaf 1854 werd bijvoorbeeld homoseksualiteit gelegaliseerd.
Dat verklaart hun neergang.
pi_127298618
erdogan wil alcohol gewoon verbieden in heel groot turkije hoor zoals hij vindt dat het hoort in de islam.
http://www.liveleak.com/view?i=29c_1370064130
pi_127298621
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 20:49 schreef Che_ het volgende:

[..]

En ten tweede klink je als iemand die 1x per jaar voor anderhalve week naar een badplaats gaat, niet weet wat er in Turkije afspeelt en er hier in NL over klaagt alsof je daar woont.
Nee ze is Turkse. ;)
pi_127298651
quote:

[..]

Hmmmm. Soms ga ik idd naar een badplaats. Maar helaas, 9 van de 10 keer zit ik in Istanbul voor 3 dagen en vertrek ik naar het oosten voor 3 weken, waarin ik tussen het boerenvolk zit en blij mag zijn als er al sws water is.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 20:50:34 #145
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_127298655
Ik denk dat het uiteindelijk met een sisser zal aflopen. De demonstranten kunnen in feite niet meer doen dan via verkiezingen hun zin te krijgen. En Erdogan zal ook inzien dat het groter maken van deze protesten hem enkel schaadt.
Guilty as changed.
The Best of Seņor Chang --- Part II
pi_127298660
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 20:49 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Simpel kemalisme is simpel. :P
Of issut zo'n Grijs Wolfje? 'Turken zijn superieur'.
Allah Al Watan Al Malik
pi_127298687
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 20:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Of issut zo'n Grijs Wolfje? 'Turken zijn superieur'.
Nee. Ben seculier.. Geen kemalist btw, gezien het Koerdische in me. Jammer he. :)
pi_127298693
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 20:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Een Turken-zijn-zo-erg-beter-en-moderner-dan-arabieren-en-zie-ons-alcohol-drinken-en-beschaafd-wester-zijn post :P
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_127298712
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 20:51 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Nee. Ben seculier.. Geen kemalist btw, gezien het Koerdische in me. Jammer he. :)
Vanwaar die rare generalisaties die nergens op slaan dan?
Allah Al Watan Al Malik
pi_127298716
quote:

[..]

quote:
7s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 20:30 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ah khaab dat je bent, wat ga je daar dan ook een biertje bestellen.
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')