Ah. En daar is stereotype nummer 3.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:51 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Een Turken-zijn-zo-erg-beter-en-moderner-dan-arabieren-en-zie-ons-alcohol-drinken-en-beschaafd-wester-zijn post
Meestal wordt er dan thuis gedronken of in toeristische badplaatsen, maar ja ambipur heeft haar kijk op de wereld gebaseerd op het jeugdjournaal blijkbaar.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In de meeste Islamitische landen wordt bier verkocht en gedronken.
Nee totaal geen Grijs wolfje. Dat is anders.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Of issut zo'n Grijs Wolfje? 'Turken zijn superieur'.
Inderdaad, daar leek het verdacht veel op.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:51 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Een Turken-zijn-zo-erg-beter-en-moderner-dan-arabieren-en-zie-ons-alcohol-drinken-en-beschaafd-wester-zijn post
tot je over de Armeense genocide begint...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:51 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het wordt gewoon buiten gedronken. Tot openbaar dronkenschap aan toe (helaas).quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Meestal wordt er dan thuis gedronken of in toeristische badplaatsen, maar ja ambipur heeft haar kijk op de wereld gebaseerd op het jeugdjournaal blijkbaar.
Benoem er even een. Zo kan ik niet reageren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vanwaar die rare generalisaties die nergens op slaan dan?
Jij bent blijkbaar geen Turk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Meestal wordt er dan thuis gedronken of in toeristische badplaatsen, maar ja ambipur heeft haar kijk op de wereld gebaseerd op het jeugdjournaal blijkbaar.
Ik heb het dan ook niet over Turkije.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Benoem er even een. Zo kan ik niet reageren.
[..]
Jij bent blijkbaar geen Turk.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:53 schreef Ambipur het volgende:
Benoem er even een. Zo kan ik niet reageren.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]Turken zijn geen ruw volk, zoals die arabieren. Nice try.
Ow en de park van Ismet Inönü slopen. Wie zou dat kunnen zijn?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:53 schreef De_Guidance het volgende:
Mja een enorm winkelcentrum en gigantische moskee op het Taksimplein. Wie bedenkt zoiets.
Ik heb het over Turkije in eerste instantie. De andere islamitische landen interesseren mij niet.quote:
Het park.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:54 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ow en de park van Ismet Inönü slopen. Wie zou dat kunnen zijn?
Maar je generaliseerde dus niet?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij wel he.. Gezien je niet meer wist dat je mij vroeg waarom ik alco dronk.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij wel he.. Gezien je niet meer wist dat je mij vroeg waarom ik alco dronk.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]Turken zijn geen ruw volk, zoals die arabieren. Nice try.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |